Skoči na vsebino

 

2007 E60 530xd "Zokov Bibi"

* * * * - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
239 odgovorov v temi
Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 160
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#81

Ne pri razlicici z 259KM. 


Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 360
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#82

Tle v temi sem zasledil 272KM.
Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#83

Pri 530i so tezavni injektorji pa nix senzor tudi, pa ne eno ne drugo ni lih poceni.

Približno na koliko prevoženih km gredo injektorji? predvidevam da 50-100k zdržijo, torej jih menjaš enkrat v lastništvu vozila. nix senzor pa nevem kaj je :laugh


Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 360
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#84

To pri katerih km crkujejo bo bol Mihold vedel npr. Tisto je bil pa misljen NoX senzor.
Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#85

No ma vseeno je traba biti realen, tu in tam kak senzor, končnik, redni servisi, vsake tolika kakšna malo večja okvara in se z leti nabere. Samo treba je vedeti, da se nabere tudi, če imaš bilo kak drugi avto zdaj pa odvisno kaj ti več pomeni, priti od točke A-B ali kako prideš od točke A-B


Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 360
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#86

No ta Noxsenzor bi ravno malenkost, pa tudi stane ne ravno za malenkost. Ampak ja, lahko se tudi s tem tolazimo
Prikaži več možnosti
    • kristijan123 je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 586
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#87

Ce si kupil E60 izpod cekica, ti je bilo priblizno vseeno kaj bo odpovedalo tretjemu lastniku pri 300k km. :-D


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 159
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#88

To je skoz nekaj... a je mozno se samo vozit in tankat z e60?

Je možno, če preventivno poservisiraš avto in odpraviš vse znane napake modela. Znane so praktično vse, tako da ne vem zakaj bi bil to problem - naredi pa seveda tega nihče ne, raje čakajo da crkne in potem jokajo (ne leti na @zok-a, tako kot on svojega servisira, jih to počne le še peščica - kapo dol).


Približno na koliko prevoženih km gredo injektorji? predvidevam da 50-100k zdržijo, torej jih menjaš enkrat v lastništvu vozila. nix senzor pa nevem kaj je :laugh

Piezo zdržijo od par 10.000 do nekje 200.000 km (kar je več je podarjeno), navadni so pa praktično večni (govora je za bencinarje, da ne bo pomote).


My granddaughter said to me the other night that "when I grow up I'm going to be a socialist" I said, "fine, but, you can't do both". !

Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 787
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#89

Pri naši 525d pfl z realnimi 165k km ni težav. Servisira Mihold, edina zadeva, ki je odšla v franže je bila obtočna črpalka, tako da webasto pozimi ni deloval. Pa je Miha zamenjal in je sedaj bp. Pa še nek termostat vode. In to je to.

Če lahko podam mnenje, bi rekel, da je v primeru garažiranega vozila teh malenkosti kot so preperelost raznih cevk itd. precej manj.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 586
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#90

Res so problematicne in drage za vzdrzevanje tele E60...

 

Na dopustu mi je ob kontaktu (dopoldne ko sem s familijo hotel iti h kolegu, ki je dopustoval nekaj kilometrov vstran - prejsnji vecer je bilo se vse BP) javilo okvaro 4x4, DTC/DSC, ABS, Flat Tyre Monitor, odpovedal je tudi tempomat... ...na, sem rekel - E60 pac. Moja zenkica ima se kako zive spomine na dopust izpred 5 let, ko sva z Laguno do morja in nazaj 4x pocakala - masina crknila, in ni vec vzgala brez, da bi sel pod haubo in menjal tesnili na regulatorju tlaka VT crpalke (zakaj sem imel s seboj 20 ravno tapravih o-ringov je ze druga zgodba), in njeno prvo vprasanje je bilo - bomo prisli domov? Priklop na diagnostiko je prikazal napako na prednjem desnem ABS senzorju. Po pozitivnem odgovoru je sledilo - "pusti zdaj avto, ga bos doma rihtal, imas se vec kot dovolj dopusta".

 

viber image.jpg viber image1.jpg viber image2.jpg viber image3.jpg

 

Vseeno naslednje jutro od 4:30 naprej nisem vec mogel spati, in malo kasneje sem ze bil pod avtom. Premeril sem instalacijo, in anomalij nisem ugotovil. Ko sem izgradil prednji desni senzor (ki je bil poskodovan - izgleda, da je nekaj prislo med ring in senzor) in ga priklopil na levo stran, sem dobil napaki na obeh straneh - levo zaradi prikljucenega defektnega senzorja, in desno zaradi tega, ker ni bil prikljucen noben senzor.

 

viber image4.jpg

 

Danes sem senzor menjal z dobrim rabljenim. Pobrisal sem napake, hitrost so priceli meriti vsi senzorji, in zadeva je kar se mene tice zakljucena.

 

 

To je bila prva izredna napaka v casu mojega lastnistva (od decembra 2016) - torej prva zadeva v casu mojega lastnistva, ki ni povezana s potrosno robo ali da bi nastala zaradi moje napake.

 

Saj pravim, res so problematicne in drage za vzdrzevanje tele E60... :jok Aja, stroska je bilo 20 eur. :laugh



Urejal zok, 22.07.2018, 19:50.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 765
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#91

Če je bilo res tole krivec boš še videl v naslednjih 1000km. :-D


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 044
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#92

Uh, ti pa res ni dolgčas, je pa vsaj užitek se vsest in zapeljat  :)

Ne vem koliko je razlike med E60 in E65, slednja naj bi bila sicer še hujša mora za rihtat - sodeč po internetu.... ampak moja E65ka se počasi bliža 250kkm in zaenkrat nič hujšega (nok nok nok po mizi). 

Je pa tudi res da sem vložil okoli 3k eur v preventivo med 180-200kkm (set verig, menjalnik, jermenica, jermeni, hladilni sistem, egr, grelne, rele, aku, alternator, sesalc, hardy, xenon...) tko da sedaj se usedem v avto in brez skrbi dnevno odpeljem nekaj 100km stran.

 

Še največ stroškov imam, malo nepričakovano - z gumami, zadnje se radirajo kot za šalo, lani septembra kupil nov letni komplet, letos junija na minimumu  :crazy

 

IMG_0035.jpg


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 159
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#93

Še največ stroškov imam, malo nepričakovano - z gumami, zadnje se radirajo kot za šalo, lani septembra kupil nov letni komplet, letos junija na minimumu  :crazy

 

attachicon.gifIMG_0035.jpg

Za tole niso gume nič krive, ob straneh je še dovolj profila, preveč imaš napumpane. Napolni jih pravilno in bodo zdržale vsaj 30% dlje.


My granddaughter said to me the other night that "when I grow up I'm going to be a socialist" I said, "fine, but, you can't do both". !

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 044
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#94

Prej sem imel zadaj po predpisih 2,7-2,8 bar. Sedaj bom za pumpal 2,5 bar pa bom videl.

Vsak vulkanizer mi pravi naj ne šparam ta tlaku, no ja ...



Urejal mstipic, 22.07.2018, 22:03.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 586
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#95

Res je, bolje je imeti trse boke (XL - extra load oz.vsaj visji razred nosilnosti od predpisanega minimuma), pa zato malo manj tlaka... Prejsnje pnevmatike sem pridno pumpal na 3 bar, pa mi jih je pojedlo po sredini bistveno bolj kot na robu tekalne povrsine. Sedanje imam na 2,6 (za na morje smo bili malo bolj nalozeni, pa sem puhnil na 2,8), razred nosilnosti pa je 97 namesto predpisani 93.

 

Ce pa ti rob tekalne povrsine na eni strani pnevmatike pobira mocneje kot na drugi (npr. notranja robova), pa bi bilo dobro preveriti opticno nastavitev podvozja, ki lahko, da se je znasla izven toleranc.

 

Dolgcas pa res ni - ce ne stimam svojega, se ukvarjam pa s katerim drugim. Danes sem recimo vgradil CD streznik v kolegovo E60, ki ga v originalu ni imela. :)

 

Če je bilo res tole krivec boš še videl v naslednjih 1000km. :-D

Na kaj ciljas? :)


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 159
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#96

Prej sem imel zadaj po predpisih 2,7-2,8 bar. Sedaj bom za pumpal 2,5 bar pa bom videl.

Vsak vulkanizer mi pravi naj ne šparam ta tlaku, no ja ...

Itak da ti vulkanizerji rečejo da ne šparaj na tlaku, saj oni zelo radi vidijo da se (pre)kmalu spet vrneš :lmao

 

2,7-2,8 je kvečjemu za polno obtežen avto. Polni jih z največ 2,5 bara, še to je na meji ampak OK, to bo še znosno - obraba se ti mora zdaj normalizirat  ;)


My granddaughter said to me the other night that "when I grow up I'm going to be a socialist" I said, "fine, but, you can't do both". !

Prikaži več možnosti
    • mstipic in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 693
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#97

Ja, imam obcutek, da ima se vedno zracnost - sicer ta ze prej ni bila izrazita, ampak vseeno ni enako kot ce bi peljal kaksno E90.

 

Letev je obnovljen original (ZF), obnovljena s strani General Ricambi.

 

Malce jo bom poskusil pritegniti, da vidim, ce se kaj spremeni.

 

Res pa se nisem peljal drugega E60, ki bi imel servotronic krmiljenje. Tisti s klasicno letvijo imajo volan tudi v nevtralni legi bolj cvrst, medtem ko gre moj nekaj milimetrov levo-desno povsem brez sile.

Sem včeraj zvečer preveril pri meni. Sploh ni zračnosti, niti malo ne  :crazy


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 586
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#98

No, tole grede zracnosti mi pa ni najbolj vsec.

 

Manjsi update:

 

post-20539-0-18036400-1531342518.jpg 37752291_10156129492973124_8483036098702868480_n.jpg

37754798_10156129492918124_6881814871336288256_n.jpg viber image.jpg

 

Najbolj me je pa razpizdilo, ker po navodilih kot prvo nisem mogel volana "zapreti", kot drugo pa je ob (se vedno presibkem) zategovanju prihajalo do poskodb usnja. K sreci je pikica sekundnega lepila na pravem mestu vse resila, in poskodba ni vidna:

viber image3.jpg 37718555_10156129492758124_7542261003283595264_n.jpg

37762225_10156130500333124_35850354012717056_n.jpg viber image1.jpg

 

Najprej sem hotel, da bi ga oblekel DanijelS, pa terminsko nisva prisla skupaj, potem pa je moja zenkica predlagala naj poskusim sam z enim izmed kompletov, taksnim, ki sem jih ze pred casom gledal na ebayu. Pa sem res poskusil, in po mojem mnenju je dobro uspelo. Danijel je sicer omenil da bo za eno leto ok, potem pa se bo pricelo lusciti - s tem mi je precej uspesno zbil moralo, zato pravim - bo kar bo. Zadnja dva dni recimo je avto prevozil 30 km, vso usnje (razen trenutno volana) pa je nonstop negovano - cisceno in mazano s specialnim vzdrzevalnim sredstvom, tako, da zna tole vseeno trajati kaksen teden dlje od enega leta. :)

 

Komplet je z Aliexpressa (ukrojeno usnje, nit in igla), gre za goveje usnje. Za montazo sem potreboval cca 3 ure (precej casa in kar nekaj zivcev bi prihranil, ce se ne bi trudil delati po navodilih in bi sel kar takoj odkrit Ameriko).

 

Marsicesa sem sposoben, redke so stvari ki jih ne znam, ne zmorem, ne razumem ali se jih ne upam lotiti. Ampak nekaj je definitivno - volana se ne spravim vec sam preobleci. :)



Urejal zok, 25.07.2018, 20:45.

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 941
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#99

Gledam podobno zadevo za preobleči volan (trikraki M) na aliexpressu, pa me zanima, če v tvojem primeru usnje kaj “štrli“ ali se slabo prilega? Sploh zadnja stran volana, ki je noben ne slika.

Koliko debelejši volan naredi to usnje?

Imaš kakšen nasvet ali pa trik, ki bi ga dal nekomu ki se prvič loteva take zadeve? (razen tega, da se ne bi več sam loteval  :-D )

 

Drugače pa zelo lepo rihtaš avto. Se bom kar postavil v vrsto za nakup, ko (če  :ok2 ) ga boš prodajal.


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 586
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#100

Za stranskima krakoma je ok, pri spodnjem pa ni cisto tako kos bi si zazelel - ampak ze original je biko cudno posito vse povprek - ampak vsaj ni bilo izboceno. Zdaj so tisti sivi skriti, je pa izboceno. Ampak se niti ne vidi, tako da se ne sekiram. :)

Volan je kaksna 2 mm debelejsi, po mojem okusu lepse pade v roko - mi je bolj vsec kot prej, pa tudi izgleda lepse, z gladkim ter s perforiranim usnjem tudi sodobneje in bolj sportno. Me pa zanima kako bo tale perforacija izgledala cez nekaj mesecev, ko ne bo vec sterilno cisto. V skrajnem primeru ga lahko se enkrat preoblecem brez perforacije - toliko pohval kot sem dobil na ta racun, sem spet dobil malo volje do tega dela. Celo zeni je vsec, pa ji marsikateri financni vlozek v ta avto ni vsec. :D

Glede prodaje sem imel ze kar nekaj interesentov - avto ima kar nekaj opreme, zavoljo vzdrzevanja ni iztrosen, pa vse kar ima (razen pranja luci) deluje brezhibno. Pa se oblikovno mi je vsec bistveno bolj kot F10, F30 je premajhen, G30 pa je zaenkrat financno prehud zalogaj, zato upam, da bo E60 pri bajti se kar nekaj casa - ce me le ne bo pricel kaj hecati. Ampak zaenkrat dobro kaze. :)

Pripete slike za predogled

  • IMG_20180728_104437.jpg
  • IMG_20180728_104500_HHT.jpg
Prikaži več možnosti
    • BMW_V10 je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.