Skoči na vsebino

 

2007 E60 530xd "Zokov Bibi"

* * * * - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
224 odgovorov v temi
Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 595
  • Lokacija: Ljubljana

#161

Zelo lep, skoda da ni vec tako lepih e60tk pri nas povecini so vse zgonene
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 485
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#162

Spet jaz. Nic posebnega. Menjalnik sem flashal z xHP Stage 3 mapo - kupil sem sicer superlicenco, ki poleg general flashing licence vsebuje tudi stage 1, stage 2 in stage 3 mape, najprej sem preizkusil stage 3, in tukaj tudi zakljucil - stage 2 in stage 1 me niti ne zanimata. :) Pri prvi testni voznji sem pri voznji skozi mesto rekel - evo, pa sem v zrak vrgel 250 eur, nobene bistvene razlike v obnasanju... Takoj ko sem prisel na obvoznico in hudica pohodil, pa sem se zacel smejati, in se smejal vse dokler nisem nazaj sparkiral. To je to, taksen karakter bi moral imeti menjalnik ze iz fabrike! :ok

 

Studiram tudi o nakupu licence xDelete - predvsem me zanimata nastavitvi Sport in Snow. Cistega izklopa x-drivea si niti ne zelim, vsakic ko peljem kakega RWD, me preseneti pomanjkanje trakcije v neidealnih pogojih. Clovek se kar malo razvadi.

 

Nekaj mi masina oznacuje teritorij, zato sem kupil obe tesnili hladilnika olja - sem skoraj preprican, da nesnaga izvira od tam. Cez 2000 km (ob servisu) ju zamenjam, prav tako tudi vodno crpalko, antifriz, jermene, napenjalce, ce glavna jermenica ne bo izgledala brezhibna, se bo menjala tudi ta.

 

Danes sem zacel s projektom obnove/osvezitve sedezev. Sicer stanje (se) ni katastrofalno, ne bi pa rad, da do njega pride. Danasnji proces je bilo konkretno mokro ciscenje in razmascevanje - totalno sem bil sokiran nad zasvinjanostjo krp, s katerimi sem usnje brisal - crno usnje res skrije svinjarijo, ali pa sem mogoce ze barvo cohal z usnja... ...hec, zal je tisto res bila svinjarija, vsej higieni in rednemu ciscenju navkljub. Pri tekstilu je situacija navadno se bistveno slabsa.

 

Jutri se lotim odprave gub in nategnjenosti usnja. Potem sledi korekcija poskodb povrhnjice in osvezitev barve, pa seveda zascita pred elementi.

 

Toliko zaenkrat. Nekih posebnosti ni - verige mi ni utrgalo, razpada sistema nisem dozivel, na armaturi ni light showa, le CCC se mi tu in ta zazene sele po 5, 10 minutah stalnega rebootanja. Ampak v 95% primerov deluje tip top. Kadar je hladno, je stanje boljse. Itak prihaja zima, bom spomladi rihtal. :-D


Pripete slike za predogled

  • IMG_20190918_155038.jpg
  • IMG_20190918_143135.jpg

Urejal zok, 18.09.2019, 19:32.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, DreamBMW, nightmare in 4 ostalim je všeč


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#163

xHP Stage 3 dela čudeže ja. Jaz sem si zadnjič Launch control aktiviral  :-D  Uporabljam ga lani od aprila in je razlika 100:1 proti originalnem SW. Edino kakih 70km se moraš lepo peljati (po mestu obvezno) po fleshanju, da ga naučiš lepo prestavljati. Če ga ne naučiš lepo, zna včasih med prestavljanjem rukati  :crazy


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 485
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#164

Itak se 99% casa vozim pocasi brez pretiravanj, cez naselja praviloma celo po omejitvah (tempomat na 50 do 57 km/h po stevcu). :)

 

Glede xHP je res razlika 100:1, sploh pri visji obremenitvi. Na armaturni plosci sedaj prikazuje D1, D2, D3,..., pa S1, S2, S3 itd, menjalnik je bolj odlocen, prej, mocneje in odlocneje zaklepa wandler, sport mode je bistveno agresivnejsi kot prej (vcasih pri preklopu v S vrze dol dve prestavi in zaklene wandler - prej je vcasih(!) medlo prestavil eno prestavo nizje, in to je bilo to), pri polni obremenitvi pa zabije v naslednjo prestavo huje kot DSG. Top shit! :ok

 

Me pa malo mika ACC retrofit, malo si me zdivjal ti, se bolj pa sodelavec, ki se tega projekta lotuje na E91 (oz. vgradil in sprogramiral mu ga bom jaz - ampak on mora menjati se armaturno plosco in DSC pumpo, cesar meni ni treba). Bom videl kako bo s prioritetami.



Urejal zok, 18.09.2019, 20:40.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, DreamBMW in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#165

Itak se 99% casa vozim pocasi brez pretiravanj, cez naselja praviloma celo po omejitvah (tempomat na 50 do 57 km/h po stevcu). :)

 

Glede xHP je res razlika 100:1, sploh pri visji obremenitvi. Na armaturni plosci sedaj prikazuje D1, D2, D3,..., pa S1, S2, S3 itd, menjalnik je bolj odlocen, prej, mocneje in odlocneje zaklepa wandler, sport mode je bistveno agresivnejsi kot prej (vcasih pri preklopu v S vrze dol dve prestavi in zaklene wandler - prej je vcasih(!) medlo prestavil eno prestavo nizje, in to je bilo to), pri polni obremenitvi pa zabije v naslednjo prestavo huje kot DSG. Top shit! :ok

 

Me pa malo mika ACC retrofit, malo si me zdivjal ti, se bolj pa sodelavec, ki se tega projekta lotuje na E91 (oz. vgradil in sprogramiral mu ga bom jaz - ampak on mora menjati se armaturno plosco in DSC pumpo, cesar meni ni treba). Bom videl kako bo s prioritetami.

Hehe jaz sem že pri drugem retrofitu  :-D  Gre za par ur armaturka ven iz avta  :napaka

TI imaš enako kot jaz ja. Rabiš ACC2 lečo, nosilec, vijake za nastavljati (jaz sem jih dobil zraven z lečo), pokrov za odbijač, konektor , pine in ročico.

 

Speljati mnoraš 0,75 žico zadaj na varovalke za + in 0,75 žico za minus (lahko daš na klemo, ali pa na vijak bilo kam), dve 0,5 žici za bus povezavo na KGM modul in eno 0,5 žico na CAS modul. 

 

Kodiranje:

Odstraniš VO $540 v CAS in LMA

Dodaš VO $541 v CAS in LMA

Resetiraš module CAS, DSC, Kombi in SZL

Jaz sem še v CIC nastavitve dal na ACC (nisem ga resetiral, ker imam tudi Combox), mislim pa da ni potrebno, ker ni nobene opcije za ACC v CIC-u. (nekje sem pa prebral da ACC2 da informacije naviju za lažje računanje časa poti, mogoče da je kaj s tem povezano?)

 

Materjal me je prišel vse skupaj cca 330€ (Rabljena leča in ročica, nov nosilec za lečo, novi vijaki za pritrditev nosilca na vozilo, novi konektor in pini, nov pokrov odbijača). Nosilec leče pravijo vsi da mora biti nov (cca 11€ pri pooblaščencu)!!!

Pazi ko boš kupoval ACC2 lečo. Mora biti ACC2 in mora biti od PFL modela. ACC1 in ACC2 od FL ne dela na najinih vozilih!

 

Priporočam ta retrofit in mi je žal da ga nisem naredil že pred tremi leti, ko sem kupil avto  :napaka 

 

Če boš kdaj imel idejo dati original Sport tipko si kupi za USA trg (je cenejša cca 30€ od EU) in je popolnoma enaka. Ko kupiš pokrov za Sport tipko je sport tipka zraven! (jaz sem pa kupil še tipko posebej  :crazy ) USA plastika s sport tipko je cca 52€ (BMW kataloška 51167077663).



Urejal panki_86, 18.09.2019, 21:41.

Prikaži več možnosti
    • penny3 in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 485
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#166

No, zaj pa nehaj, da ne bom res sel v projekt se preden si rezerviram kupcek zanj... :-D :-D :-D Morda se za miklavza presenetim...  :mljask 

 

Nja, danasnji dan ni sel toliko po planih kot sem si zelel, ampak ok - ce osnova ni popolna, tudi rezultat ne bo. Sem v fazi iskanja barve za usnje. :drink

 

Naslednji teden gresta prednja sedeza se enkrat ven, da ocistim vso tisto vlazilo, ki ga je masina razspricala naokrog - malo sem pretiraval z vrtljaji. Pa najbolj kriticna tocka obrabe (na riti) je sedaj se bolj vidna... Ne bo slo brez brusenja in barvanja. Upam, da se ne bo prevec poznalo na teksturi, ce ne, ne bo slo brez preoblacenja... :jok

 

Zjutraj/opoldne:

IMG_20190919_0747501.jpg IMG_20190919_0934361.jpg


Prikaži več možnosti
    • Nejko, BMW_V10 in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


PRASEC
PRASEC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 526
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Mini Cooper S

#167

Spet jaz. Nic posebnega. Menjalnik sem flashal z xHP Stage 3 mapo - kupil sem sicer superlicenco, ki poleg general flashing licence vsebuje tudi stage 1, stage 2 in stage 3 mape, najprej sem preizkusil stage 3, in tukaj tudi zakljucil - stage 2 in stage 1 me niti ne zanimata. :) Pri prvi testni voznji sem pri voznji skozi mesto rekel - evo, pa sem v zrak vrgel 250 eur, nobene bistvene razlike v obnasanju... Takoj ko sem prisel na obvoznico in hudica pohodil, pa sem se zacel smejati, in se smejal vse dokler nisem nazaj sparkiral. To je to, taksen karakter bi moral imeti menjalnik ze iz fabrike! :ok

 

Studiram tudi o nakupu licence xDelete - predvsem me zanimata nastavitvi Sport in Snow. Cistega izklopa x-drivea si niti ne zelim, vsakic ko peljem kakega RWD, me preseneti pomanjkanje trakcije v neidealnih pogojih. Clovek se kar malo razvadi.

 

Nekaj mi masina oznacuje teritorij, zato sem kupil obe tesnili hladilnika olja - sem skoraj preprican, da nesnaga izvira od tam. Cez 2000 km (ob servisu) ju zamenjam, prav tako tudi vodno crpalko, antifriz, jermene, napenjalce, ce glavna jermenica ne bo izgledala brezhibna, se bo menjala tudi ta.

 

Danes sem zacel s projektom obnove/osvezitve sedezev. Sicer stanje (se) ni katastrofalno, ne bi pa rad, da do njega pride. Danasnji proces je bilo konkretno mokro ciscenje in razmascevanje - totalno sem bil sokiran nad zasvinjanostjo krp, s katerimi sem usnje brisal - crno usnje res skrije svinjarijo, ali pa sem mogoce ze barvo cohal z usnja... ...hec, zal je tisto res bila svinjarija, vsej higieni in rednemu ciscenju navkljub. Pri tekstilu je situacija navadno se bistveno slabsa.

 

Jutri se lotim odprave gub in nategnjenosti usnja. Potem sledi korekcija poskodb povrhnjice in osvezitev barve, pa seveda zascita pred elementi.

 

Toliko zaenkrat. Nekih posebnosti ni - verige mi ni utrgalo, razpada sistema nisem dozivel, na armaturi ni light showa, le CCC se mi tu in ta zazene sele po 5, 10 minutah stalnega rebootanja. Ampak v 95% primerov deluje tip top. Kadar je hladno, je stanje boljse. Itak prihaja zima, bom spomladi rihtal. :-D

Mal poročaj če boš kupil Xdelete, me zanima kako zadeva deluje.

lp


Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 126
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#168

Če ne najdeš pri nas rešitve za barvanje sedežev, lahko pogledaš k temule...  https://ledertechnik.com/

 

Kupiš pa na ebayu: https://www.ebay.de/...jPP-3UJo6Ho8Rxg


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 485
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#169

Če ne najdeš pri nas rešitve za barvanje sedežev, lahko pogledaš k temule...  https://ledertechnik.com/

 

Kupiš pa na ebayu: https://www.ebay.de/...jPP-3UJo6Ho8Rxg

Je v prihodu, sem narocil takoj za tem, ko si tole objavil. Hvala za link! :ok2

 

O xDelete bom, ce se bom odlocil za nakup, seveda tudi porocal. :ok

 

Sem pa narocil se nekaj, in le to tudi uspesno zmontiral, sprogramiral in preizkusil. Zadovoljen. :ok

viber_image_2019-09-27_13-39-07.jpg viber_image_2019-09-27_18-07-26.jpg


Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#170

Vredu zadeva ne? Aktivni tempomat ti še manjka :-D

Vidim da si enaki kot jaz - moreš nekaj retrofitat  :metalc 

Zasvoji te to :crazy

Jaz bom nasledni teden naredil še zadnji retrofit (HUD), potem pa res neham :cool


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 871
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#171

Super! Kako dobro ti pa prižiga dolge luči? Na primer pri meni jih ugasne že zaradi odseva table za omejitev hitrosti. Oziroma na sploh mi zelo redko sam vklopi dolge. Se da nastavit občutljivost?

Volan s tipkami za prestave si si retrofital?
Prikaži več možnosti


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 280
  • Avtomobil: E91 320d xd

#172

Super! Kako dobro ti pa prižiga dolge luči? Na primer pri meni jih ugasne že zaradi odseva table za omejitev hitrosti. Oziroma na sploh mi zelo redko sam vklopi dolge. Se da nastavit občutljivost?
Volan s tipkami za prestave si si retrofital?

Meni na e91 isto
Za moj pojme preobčutljivo
Po eni strani dobro k hitro reagira na druga vozila po drugi pa jeba k ti v sred ovinka ugasnne doge luci
Prikaži več možnosti
    • BMW_V10 je všeč


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 871
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#173

Enkrat sem probal in ne uporabljam več. :(
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#174

Super! Kako dobro ti pa prižiga dolge luči? Na primer pri meni jih ugasne že zaradi odseva table za omejitev hitrosti. Oziroma na sploh mi zelo redko sam vklopi dolge. Se da nastavit občutljivost?

Volan s tipkami za prestave si si retrofital?

Se da s kodiranjem nastaviti občutljivost drugače ;) Meni zaradi odseva ne ugaša dolgih, me pa moti edino ko včasih rabi dlje časa da zazana prihajajočo vozilo (mogoče se samo meni zdi).


Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 158
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#175

Sam varcna pa ravno ni ta zadeva...


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 485
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#176

Vredu zadeva ne? Aktivni tempomat ti še manjka :-D

Vidim da si enaki kot jaz - moreš nekaj retrofitat  :metalc

Zasvoji te to :crazy

Jaz bom nasledni teden naredil še zadnji retrofit (HUD), potem pa res neham :cool

Zdejle sicer gledam tekmo, potem pa grem do konca sprogramirat - dodati kodo v vehicle order. Zaenkrat sem samo enablal opcijo v lichtmodulu, toliko da je zacelo delovati (imam eno zbrko v vehicle orderju, pa mi ne prime ce nimam pravega datuma proizvodnje vnesenega - ze z MULF2 sem imel tezave).

 

Ja, retrofit je ena mesanica med hobijem in umetnostjo. Sploh ce gre za zahtevnejse zadeve. Aktivnega podvozja recimo ne bom retrofital. Tale FLA je pa dejansko zelo simpl zadeva. Je bilo z MULF vec dela. V kratkem me caka na enem E91 retrofit FLA, pa Individual ozvocenje (to bo velik projekt), PDC spredaj itd. Na svojem imam le se nekaj zelj, potem se pa res ustavim - hidravlicno odpiranje/zapiranje pokrova prtljaznika in pa ACC.

 

Super! Kako dobro ti pa prižiga dolge luči? Na primer pri meni jih ugasne že zaradi odseva table za omejitev hitrosti. Oziroma na sploh mi zelo redko sam vklopi dolge. Se da nastavit občutljivost?

Volan s tipkami za prestave si si retrofital?

Da se nastavljati, ja. Na odsev table ni bil obcutljiv, je pa takoj ugasnil ko sem prisel izza ovinka proti koloni stojecih vozil (je zaznal zavorne luci). Pescev zal ne zazna.

Volan sem dogradil sam, ja. Sam obroc je sicer originalen, le tipke/paddle od Minija sem dodal, pa z distancnikom sem ga premaknil 6 mm dlje od konzole, da se ne zaletava v stikalo za pomik volana.

 

Sam varcna pa ravno ni ta zadeva...

To tak mora bit. Ne more zejn cez vodo... :laugh


Prikaži več možnosti
    • Boris-84 in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#177

Zdejle sicer gledam tekmo, potem pa grem do konca sprogramirat - dodati kodo v vehicle order. Zaenkrat sem samo enablal opcijo v lichtmodulu, toliko da je zacelo delovati (imam eno zbrko v vehicle orderju, pa mi ne prime ce nimam pravega datuma proizvodnje vnesenega - ze z MULF2 sem imel tezave).

 

Ja, retrofit je ena mesanica med hobijem in umetnostjo. Sploh ce gre za zahtevnejse zadeve. Aktivnega podvozja recimo ne bom retrofital. Tale FLA je pa dejansko zelo simpl zadeva. Je bilo z MULF vec dela.

Jaz sem imal kar par ur dela z FLA. V otiginalu moj avto nima samozatemnitve, tako da nisem imel nobenega kabla pri ogledalu :napaka

Imel sem že nekaj časa prej retrofitano samozatemnitveno ogledalo (navajen sem bil iz prejšnega vozila, pa me je zelo motilo da ga tukaj nimam). Takrat sem potegnil + nevem točno od kje. Ko sem priklopil FLA/Homelink ogledalo mi pri vklopljenem vozilu ni deloval homelink. Nato sem vse kable potegnil tako kot je tovarniško, edino BUS sem si sposodil od svetlobnega senzorja. Od takrat vse deluje kot mora :beer

Najhitrejši retrofit pa mi je bil LM2, za to sem verjetno rabil manj kot uro (montaža in kodiranje) :-D

Najdlje časa pa je trajal retrofit CICa in COMBOXa. Za vgradnjo sem porabil več kot 10ur (imam HiFi ozvočenje, to je pri FL modelih drugače vezano, ker ni ojačevalec samo za wooferje, ampak za vse zvočnike).

Uporabnik ALFAinBMW pa je tudi porabil kar nekaj ur da je usposobil Combox z mojim vozilom. CIC sem že dobil z mojim VINom, Combox pa v E60/E61 nikoli ni bil tovarniško noter. Tako da je na njemu kodirano za E90 in E60.


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 595
  • Lokacija: Ljubljana

#178

@panki, @zok lahko bi kdaj minie60/61meeting nardil :-D
Prikaži več možnosti
    • BMW_V10 in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 485
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#179

Super! Kako dobro ti pa prižiga dolge luči? Na primer pri meni jih ugasne že zaradi odseva table za omejitev hitrosti. Oziroma na sploh mi zelo redko sam vklopi dolge. Se da nastavit občutljivost?

Nastavljas lahko parametre zaznavanja naselja, kontraste oz. občutljivost zaznavanja, hitrost nad katero deluje avtomatika, vertikalni offset slike, v glavnem - je kat nekaj tega. Sistem deluje tako, da kamera zajame crnobelo sliko. Potem pa procesira to sliko na tak nacin, da izlusci podatke o povprecni osvetljenosti, delezu popolnoma belih pikslov in delezu popolnoma crnih pikslov - seveda gleda tudi lokacijo posameznih pikslov. Glede na to se odloci, ali so dolge luci koristne ali ne, ter ali so motece ali ne.

 

Se nekaj sem opazil - za EU trg je hitrost, pri kateri se zacne avtomatika izvajati, nad 50 km/h, ugasne se pa ko pade pod 32 km/h. To je za mestno voznjo kar precej. Sam sem si nastavil na US nastavitve, kjer se dolga luc priziga nad 32 km/h, ugasne se pa pod 20 km/h. V tem rezimu je pa nezasencena luc kar precej prizgana.


Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 485
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#180

Imam pa drugo tezavo, ki se mi vlece ze vec kot pol leta, ce ne se vec. Bluetooth telefonija mi ne deluje. Na kolegovem E91 (CCC + MULF2) se normalno poveze, tudi drugi telefoni se z mojim (CCC + TCU + MULF2) normalno povezejo, moj Xiaomi Mi A1 pa ne, in to odkar sem ga posodobil na Android 9. Hotel sem ga flashat na Android 8, pa se ne zalaufa. Na 7-ko je slo, vendar ko sem ga hotel updateat, se je avtomatsko posodobil na 9-ko, in ponovno ni vec delal.

 

Kar nekaj casa sem vse skupaj pac pustil pri miru in se nisem prevec sekiral, ceprav mi gre blazno na jetra ce na avtu kaj ne deluje. Menjeval sem bluetooth node profile v TCU-ju (BT deluje preko TCU-ja, MULF2 ima BT izklopljen, imam ga samo za aux input ter USB prikljucek), pa kodeke BT-ja v telefonu itd., vedno ista zgodba - ko hocem vzpostaviti povezavo, se telefon resetira.

 

Se pa spomnim, da sem pri kodiranju spreminjal tudi vehicle order - to je zadeva, ki jo, ce ni potrebno, raje pustim pri miru, saj ena koda iz vehicle orderja vpliva na prakticno vse module, ne le na enega. Tole je se ena zadeva, ki je nisem preveril, morda sem $644 spremenil v $633 ali kaka podobna oslarija, pa adrese CCC-ju (oz. CAPPL-u) ne stimajo vec... ...bom preveril. Pa upam na najbolje - telefona se nekaj casa ne mislim menjat.


Prikaži več možnosti