Skoči na vsebino

 

1996 E36 M3 EVO

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
82 odgovorov v temi
autospa
autospa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3 Evo

#1

Pozdravljeni bmw fani,

 

To je dnevnik mojega M3. Zgodba se začne vse nazaj leta 2008 ko sem delal pri Jaguar Land Rover-ju. Kolega me je poklical in vprašal če bi ga lahko peljal iskat en avto, ki ga je našel - rad bi ga namreč kupil. Izkazalo se je, da je bil to prav M3. Po eni uri vožnje sva prispela na kraj in takoj smo šli na testno vožnjo. Sprva se mi ni zdel nič posebnega in zelo drugačen od 328 karavana, ki sem ga takrat vozil. Šele po petnajstih minutah (ko se je olje ogrelo na delavno temperature) je lastnik pohodil ta glasen pedal in wow. Midva s kolegom sva bila v nebesih. Avto je poženil, rohnelo nama je v ušesih in obratov kar ni in ni zmanjkalo. Takrat sem rekel kolegu "ko se ga boš naveličal, ti ga jaz odkupim"!

 

Res po dveh letih, dobim email da prodaja avto. Takrat sem delal pri Akrapoviču in živel v Sloveniji. Takoj ko sem to zvedel sem kupil letalsko karto in z denarjem v žepu šel po avto. To je bilo en teden pred božičem leta 2010. Ko sem pristal so odpovedali skoraj vse vlake, letališče se je naslednji dan zaprlo saj je bilo preveč snega. S taksijem sem prispel do kolega, vzel avto in se namenil nazaj v Slovenijo. To je bilo še bolj špasno saj je avto imel letne gume! Povsod je šel avto pošrek, in jaz sem bil čisto prestrašen, še posebno v Nemčiji na bahnu, kjer sem nehote driftal pri 80-100 km/h da sem lahko prišel čez njihove hribe! Snežilo je na polno, tovornjake so odstavili s prometa jaz pa z M3 in letnimi gumami. Ustavil sem se da bi dal na zadnje gume "snow sock-e", ampak ker je bil avto znižan za 40 mm te niso šli na gumo! Tako da sem moral kar brez celo pot.

 

Od takrat je minilo dobrih 7 let. Selil sem se nazaj v Anglijo, kjer sem delal pri McLaren-u na projektu P1 in potem v Formuli 1 na KERS tehnologiji. Zdaj sem pa spet v Sloveniji, kjer ga uporabljam kot vikend vozilo.

 

Po tej dolgi zgodbi še par slik...

Več slik je pa tudi na spletni strani mojega podjetja: https://autospa.si/index.php/nasveti

001-BMW-M3-Alps-B&W-Background-v2.png
 
405_Pranje-Susenje.jpg
 
406_Pranje-Susenje.jpg
 
404_Pranje-Susenje.jpg

 

Avto je redno vzdrževano - vse delo na avto sem opravil jaz z izjemo ličarije. To predvsem zaradi tega, ker tega avta ne zaupam nobenemu. Je res nekaj posebnega, in ga zaradi tega ne dam z rok.


Pripete slike za predogled

  • 001-BMW-M3-Alps-B&W-Background-v2.png
  • 405_Pranje-Susenje.jpg
  • 404_Pranje-Susenje.jpg
  • 406_Pranje-Susenje.jpg

Urejal autospa, 19.08.2017, 11:29.

NM2c0N.jpg

Prikaži več možnosti
    • mico, bmw330cd, Bavaria fan in 17 ostalim je všeč


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 773
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#2

Kaj je zdej avto v slo ali uk?

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


autospa
autospa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3 Evo

#3

Zdaj je v Ljubljani :-D


NM2c0N.jpg

Prikaži več možnosti


autospa
autospa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3 Evo

#4

Pa še slika motorja če koga interesira...

 

 


Pripete slike za predogled

  • 04MotorOciscen.jpg

NM2c0N.jpg

Prikaži več možnosti
    • bmw e39 523 in tipmisle uporabnikom je všeč to sporočilo


Leshinjo
Leshinjo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 171
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 5er

#5

Lep M3, se ga spomni še, ko je prišel, je res izstopal s temi UK tablami, ga misliš uvozit na naše tablice? lhd to rhd conversion je v planu? kolk milj oz preračunano v kilometre ima sedaj? 

srečno vožnjo


Prikaži več možnosti


autospa
autospa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3 Evo

#6

Hvala Leshinjo,

 

Glede uvoza se je kar kompliciralo na slovenski strani, na kar sem bil zelo presenečen. Za uvoz so mi dali predračun okoli 15,000 EUR. Zaradi izpustov in prostornine motorja pade v najdražji rang uvoznega davka, vse skupaj je prišlo okoli 30% davka, ampak pazi to cako - na NOVO vrednost avtomobila. Pokazal sem jim račun, kjer je točno pisalo za koliko sem avto kupil ampak jih ni zanimalo. Država res ve kako služiti... Zgleda še niso slišali za amortizacijo.

 

Po treh letih lastništva bi ga lahko uvozil brez davka, saj se po tem času smatra kot lastnina in ne več kot avto. Ampak na koncu sem se odločil da ga pustim na angleških tablicah. V Londonu imam stanovanje, tako da kar se papirjev tiče je poštimano, pride pa tudi veliko ceneje zavarovanje v Angliji kot pri nas. Polni kasko me pride okoli 700 funtov + cestnina okoli  230 funtov, kar se mi zdi OK.

 

Kar se volana tiče bom tudi kar pustil original - ko sem delal v McLaren-s sem veliko vozil P1 razvojne prototipe in vsi so imeli volan na levi (ni bilo RHD opcije). Tako sem se navadil volana na obeh straneh. Sprva je čudno in se hitro spozabiš, ampak zdaj po letih vožnje sem se čisto navadil LHD ali RHD, pa naj bo po levi ali desni strani ceste. Samo spomnit se moraš na katero stran avtomobila se moraš usest, potem pa avtomatika prevzame vse skupaj in sploh ne mislim na to.

 

Avto je videl kar ogromno sveta - v prvih treh letih lastništva je nabral 160,000 km. Zgleda so to bili kilometri na avtocestah, kar je kar blago na avto. Jaz sem ga kupil z 270,000 km in v 7 letih lastništva sem jih nabral do 340,000 km. Seveda je pomembno za tak avto dobro skrbeti in preventivno zamenjati stvari ki se obrabijo, tako da v vseh letih lastništva me še ni pustil na cesti. Če pri takih avtih šparah na servisih itd, vse skupaj postane samo še dražje.

 

Prav zaradi tega se mi zdi da so ta slabi primerki teh avtov sedaj v večini razkosani / prodani po delih, samo še tisti primerki, ki so dobro vzdrževani še živijo naprej. Je pa res da pri 21 letih starem avtomobila ne zmanjka "projektov". Moj zadnji večji je bil obnova VANOS ležajev in tesnil. Imam pa že seznam za naslednje malo lažje podvige...

 

Lep pozdrav,

 

Damjan


NM2c0N.jpg

Prikaži več možnosti


autospa
autospa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3 Evo

#7

Novembra 2015 je bil avto tudi slikan za revijo Autocar (angleška revija za avtomobilizem). Tema je bila avtomobili uslužbencev McLaren-a, tako da tisti, ki smo hoteli sodelovati, smo se prijavili in nekateri izmed nas smo bili potem izbrani. Naredili so grupno fotko v McLaren Technology Centru v Wokingu, potem pa je bilo to objavljeno v časopisu. Aja, moj avto in ponosni lastnik sta na sredi slike na levi strani. Vreme je bilo pa tipično... angleško :)
im2T2G.jpg


NM2c0N.jpg

Prikaži več možnosti
    • mico, krt, BMW Deutschland in 5 ostalim je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 449
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#8

Meni je tvoj življenjepis bolj zanimiv kot avto...kljub temu, da je avto res lep. Lahko napišeš kaj več o tem kaj ste delali itd?

 

lp,m


Prikaži več možnosti


_Mihec_
_Mihec_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: Mengeš

#9

Meni je tvoj življenjepis bolj zanimiv kot avto...kljub temu, da je avto res lep. Lahko napišeš kaj več o tem kaj ste delali itd?

 

lp,

Se podpišem pod tole....


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


autospa
autospa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3 Evo

#10

Pozdravljena bmw330cd in Mihec,

 

V McLaren-u sem delal vsega skupaj točno šest let, 3.5 leta na projektu McLaren P1, 0.5 leta na McLaren P1 GTR in dve leti na Formuli 1.

 

McLaren P1
McLaren ekipi sem se pridružil točno takrat ko je bil koncept McLaren P1 odobren in so iskali uslužbence z motošport ozadjem. Nekako sem se prebil skozi intervju - bil je pa najtežji intervju, ki sem ga kdarkoli doživel. Na koncu intervjuja so mi bili možgani dobesedno pregoreni. Ko sem začel, sem bil odgovoren za napeljavo vseh visokonapetnostnih kablov po avtomobilu. Sliši se morda trivialno, vendar vsak, ki je kdarkoli videl tak avto ali na primer LaFerrari bo vedel da so tam mm3 cenjeni. Ko je bila ta panika mimo, sem se osredotočil na polnjenje avtomobila. P1 je tako kot Porsche 918 in Ferrari LaFerrari plug-in hibrid. S časom sem postal njihov specialist za to tehnologijo. Moral sem razumeti zakonodajo  in potem skonstruirati 800V polnilec za avto, ustvarili smo nov visokonapetostni konektor za polnjenje avta ker obstoječi so bili preveliki in štorasti, in nenazadnje tudi definirati kako polnilec govori z ostalimi ECU na avtomobili - mislim da jih je več kot 50 na avtomobilu. Vse skupaj je postalo zelo komplicirano, še posebej kar se tiče software-a in pa certifikacije našega konektorja ter polnilca. Bil sem v Ameriki cca 3 mesece, da smo prestali vse varnostne teste (simulacija poplave, simulacija udara strele, itd).

Ko smo prestali vse teste in dobili certifikat je kolega, ki je takrat delal za mene, vzel en polnilec in šel na letalo v New York, ga dostavil v McLaren garaži, spil flašo vode in šel takoj nazaj. Tisti dan so dostavili avto in polnilec Jay Leno-tu, ki je bil naša prva P1 stranka v Ameriki.

 

Ko je P1 šel v proizvodnjo sem postal edini inžinir v hibridnem oddelku, odgovoren za napake / defekte / probleme v proizvodnji. Nekajkrat so me poslali v Ameriko, da sem pomagal pri kakšnem velikem problemu, ker tehniki še niso bili dobro seznjanjeni s to tehnologijo. Če smo dobili kakšen defekt, sem moral najti napako in poskrbeti, da se ne zgodi več. V nekaterih primerih je to pomenilo montiranje celotnega hibridnega sistema iz strankinega avtomobila v naš razvojni avtomobil, ki sem ga potem opremil z merilnimi inštrumenti dokler nisem dobil vseh podatkov, ki bi pokazali defekt. To je bilo kar super, saj sem imel izgovor, da sem vozil 900 konjev po cestah v Angliji.

 

McLaren P1 GTR

Ko pa se je proizvodnja P1 zaključila sem se priodružil razvojni ekipe P1 GTR. To je bila pa posebna verzija P1, ki je imela namesto 900 konj 1000 konj, močnejši hibridni sistem ter je primerna samo za na dirkalno stezo. Na tem projektu sem res užival, saj sem do takrat imel dovolj izkušenj, da sem svoje delo lahko opravljal profesionalno brez novih presenečenj nad to tehnologijo. Iz proizvodnje P1 sem poznal vse trike in posebnosti tega sistema, tako da so me sodelavci vedno hoteli imeti ob sebi. Kar je bilo res luštno - potoval sem 6 mesecev po bližnjem vzhodu in južni evropi. Vsak vikend smo bili na drugi testirni progi in nabirali kilometre na našen prototipnem vozilu. Imam res lepe spomine s tega obdobja. Takrat sem spoznal tudi Ron Dennis-a, Ojej Mansour-ja, kralja Qatarja in še ene par takih velikih oseb. V avtu sem bil sovoznik Bruno Sene ter Chris Goodwin-a, ki je naš gčavni testni voznik. V glavnem bilo je špasno, ne vem kako da so še plačali za to delo.

 

Formula 1 KERS

Ko pa je bil razvojni projekt finiširan in so bili ti avtomobili proizvedeni, sem dobil službo v Formuli 1. Tam sem bil odgovoren za tehnično delovanje celotnega KERS sistema. V bistvu so mi rekli, da moram najti vse defekte na KERS sistemu preden gredo ti na dirkalno avto oziroma v tekmo. Tehnično sem se naučil ogromno - od tega kako so narejene celice v bateriji, kako deluje elektronika, itd. Vsak sistem sem potestiral in zmeraj dodajal nove teste. Na koncu mi je zmanjkovalo časa, in sem začel avtomatizirati testiranje, oziroma omogočil tehnikom izvedbo dokaj kompliciranih testov z avtomatsko izvedbo testa in rezultatov.

 

Že od malega sem bi lzainteresiran v avtomobile in motošport. In prav zaradi tega sem tudi končal pri McLaren-u. Po 6 letih dela pa sem si dokazal, da to lahko počnem, in da sem tega zmožen. Na poti sem spoznal ogromno ljudi, veliko dobrih ljudi, ki so mi pomagali pri delu. Sebi sem nekako dokazal da lahko osvojim, kar si zadam. Ampak po tem obdobju intenzivnega dela sem se odločil da bom delal zase, in delal to, kar si jaz želim. Tako sem prišel nazaj v Slovenijo, odprl svojo firmo in sedaj svojo natančnost, preciznost ter  željo po popolnosti ki sem si jih pridobil z leti dela pri McLaren-u preusmerim v obujanje starih zanemarjenih avtomobilov in jih transformiram v showroom primerke.

 

To je zaenkrat to, ko bom pa našel par slik, jih bom pa uploadal na https://autospa.si - sporočim ko bodo gor z linkom ;)


NM2c0N.jpg

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 449
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#11

Pozdravljena bmw330cd in Mihec,

 

V McLaren-u sem delal vsega skupaj točno šest let, 3.5 leta na projektu McLaren P1, 0.5 leta na McLaren P1 GTR in dve leti na Formuli 1.

 

McLaren P1
McLaren ekipi sem se pridružil točno takrat ko je bil koncept McLaren P1 odobren in so iskali uslužbence z motošport ozadjem. Nekako sem se prebil skozi intervju - bil je pa najtežji intervju, ki sem ga kdarkoli doživel. Na koncu intervjuja so mi bili možgani dobesedno pregoreni. Ko sem začel, sem bil odgovoren za napeljavo vseh visokonapetnostnih kablov po avtomobilu. Sliši se morda trivialno, vendar vsak, ki je kdarkoli videl tak avto ali na primer LaFerrari bo vedel da so tam mm3 cenjeni. Ko je bila ta panika mimo, sem se osredotočil na polnjenje avtomobila. P1 je tako kot Porsche 918 in Ferrari LaFerrari plug-in hibrid. S časom sem postal njihov specialist za to tehnologijo. Moral sem razumeti zakonodajo  in potem skonstruirati 800V polnilec za avto, ustvarili smo nov visokonapetostni konektor za polnjenje avta ker obstoječi so bili preveliki in štorasti, in nenazadnje tudi definirati kako polnilec govori z ostalimi ECU na avtomobili - mislim da jih je več kot 50 na avtomobilu. Vse skupaj je postalo zelo komplicirano, še posebej kar se tiče software-a in pa certifikacije našega konektorja ter polnilca. Bil sem v Ameriki cca 3 mesece, da smo prestali vse varnostne teste (simulacija poplave, simulacija udara strele, itd).

Ko smo prestali vse teste in dobili certifikat je kolega, ki je takrat delal za mene, vzel en polnilec in šel na letalo v New York, ga dostavil v McLaren garaži, spil flašo vode in šel takoj nazaj. Tisti dan so dostavili avto in polnilec Jay Leno-tu, ki je bil naša prva P1 stranka v Ameriki.

 

Ko je P1 šel v proizvodnjo sem postal edini inžinir v hibridnem oddelku, odgovoren za napake / defekte / probleme v proizvodnji. Nekajkrat so me poslali v Ameriko, da sem pomagal pri kakšnem velikem problemu, ker tehniki še niso bili dobro seznjanjeni s to tehnologijo. Če smo dobili kakšen defekt, sem moral najti napako in poskrbeti, da se ne zgodi več. V nekaterih primerih je to pomenilo montiranje celotnega hibridnega sistema iz strankinega avtomobila v naš razvojni avtomobil, ki sem ga potem opremil z merilnimi inštrumenti dokler nisem dobil vseh podatkov, ki bi pokazali defekt. To je bilo kar super, saj sem imel izgovor, da sem vozil 900 konjev po cestah v Angliji.

 

McLaren P1 GTR

Ko pa se je proizvodnja P1 zaključila sem se priodružil razvojni ekipe P1 GTR. To je bila pa posebna verzija P1, ki je imela namesto 900 konj 1000 konj, močnejši hibridni sistem ter je primerna samo za na dirkalno stezo. Na tem projektu sem res užival, saj sem do takrat imel dovolj izkušenj, da sem svoje delo lahko opravljal profesionalno brez novih presenečenj nad to tehnologijo. Iz proizvodnje P1 sem poznal vse trike in posebnosti tega sistema, tako da so me sodelavci vedno hoteli imeti ob sebi. Kar je bilo res luštno - potoval sem 6 mesecev po bližnjem vzhodu in južni evropi. Vsak vikend smo bili na drugi testirni progi in nabirali kilometre na našen prototipnem vozilu. Imam res lepe spomine s tega obdobja. Takrat sem spoznal tudi Ron Dennis-a, Ojej Mansour-ja, kralja Qatarja in še ene par takih velikih oseb. V avtu sem bil sovoznik Bruno Sene ter Chris Goodwin-a, ki je naš gčavni testni voznik. V glavnem bilo je špasno, ne vem kako da so še plačali za to delo.

 

Formula 1 KERS

Ko pa je bil razvojni projekt finiširan in so bili ti avtomobili proizvedeni, sem dobil službo v Formuli 1. Tam sem bil odgovoren za tehnično delovanje celotnega KERS sistema. V bistvu so mi rekli, da moram najti vse defekte na KERS sistemu preden gredo ti na dirkalno avto oziroma v tekmo. Tehnično sem se naučil ogromno - od tega kako so narejene celice v bateriji, kako deluje elektronika, itd. Vsak sistem sem potestiral in zmeraj dodajal nove teste. Na koncu mi je zmanjkovalo časa, in sem začel avtomatizirati testiranje, oziroma omogočil tehnikom izvedbo dokaj kompliciranih testov z avtomatsko izvedbo testa in rezultatov.

 

Že od malega sem bi lzainteresiran v avtomobile in motošport. In prav zaradi tega sem tudi končal pri McLaren-u. Po 6 letih dela pa sem si dokazal, da to lahko počnem, in da sem tega zmožen. Na poti sem spoznal ogromno ljudi, veliko dobrih ljudi, ki so mi pomagali pri delu. Sebi sem nekako dokazal da lahko osvojim, kar si zadam. Ampak po tem obdobju intenzivnega dela sem se odločil da bom delal zase, in delal to, kar si jaz želim. Tako sem prišel nazaj v Slovenijo, odprl svojo firmo in sedaj svojo natančnost, preciznost ter  željo po popolnosti ki sem si jih pridobil z leti dela pri McLaren-u preusmerim v obujanje starih zanemarjenih avtomobilov in jih transformiram v showroom primerke.

 

To je zaenkrat to, ko bom pa našel par slik, jih bom pa uploadal na https://autospa.si - sporočim ko bodo gor z linkom ;)

 

Bravo, impresivno! 

 

Imaš drugače kakšne izkušnje iz motošporta?

 

lp,m


Prikaži več možnosti
    • wini je všeč


tipmisle
tipmisle

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 448
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Honda EJ9 1.4i, 545i

#12

Stari, živiš sanje vsakega pravega iskrenega navdušenca nad avtomobilsko tehnologijo. Res impresivno!


From A to BMW.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


jakeccc
jakeccc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 903
  • Lokacija: Škocjan

#13

Si bil ti mogoče prej zaposlen pri akrapoviču?


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Sport Driver
Sport Driver

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 005
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Das (kleine) Auto

#14

Hud življenjepis, kaj si po izobrazbi, elektro inženir?


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 471
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#15

Uf a ni detaling like 10korakov nazaj v tvoji karieri? Ferrari bi dal po moje kar bekaj vijolic da bi inel takega struckota v ekipi, ti pa avtosampone prodajas. Brez zamere :ok
Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in 4banger uporabnikom je všeč to sporočilo


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 063
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#16

Si bil ti mogoče prej zaposlen pri akrapoviču?


"Takrat sem delal pri Akrapoviču in živel v Sloveniji. "
Prikaži več možnosti
    • 4banger je všeč


autospa
autospa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3 Evo

#17

Hvala vsem za lepe besede.

@bmw330cd - v univerzi sem delal na projektu formula študent, tako da sem se že med študijem nabral kar nekaj izkušenj na področju tekmovanja in konstrukcije športnih avtov / formul. Potem sem pa z temi izkušnjami šel delati h Akrapoviču.

@Jakeccc - Ja bil sem zaposlen pri Akrapoviču v Racing oddelku.

@ SportDriver: po izobrazbi sem magister strojništva. Univerzo sem končal v Angliji, Imperial College London, naslov je Master of Mechanical Engineering. Med študijem sem se osredotočil na optimizacijo motorja na bencinski pogon (sesalni kolektorji, izpušni sistemi, zgorevalna komora, vbrizg goriva, itd). Ko sem šel v McLaren-a sem se pa naučil štromarije sproti. Moraš bit se propravljen kaj novega naučit...

@ damirkos1 - ja mogoče se zdi detajliranje nekaj korakov nazaj, ampak po drugi strani se naučim veliko novega, hkrati pa sem svoj gazda in delam to kar hočem... Od izdelava spletne strani, do hostinga, do prodaje in seveda detajliranja avtomobilov, kar mi je še najbolj všeč. Če me bo pa kdaj spet zasrbelo štromarija pa lahko spet v tisto skočim za en čas. Dela na tem področju je zmeraj več kot je ljudi s tem znanjem in izkušnjami se mi zdi - še posebno v Angliji :)


NM2c0N.jpg

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, tipmisle in Sport Driver uporabnikom je všeč to sporočilo


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 696
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Clown shoe, 1275 turbo

#18

@bmw330cd - v univerzi sem delal na projektu formula študent, tako da sem se že med študijem nabral kar nekaj izkušenj na področju tekmovanja in konstrukcije športnih avtov / formul. Potem sem pa z temi izkušnjami šel delati h Akrapoviču.

 

Če pravilno štejem, si bil potem v FS ekipi, ko se je ustvarjal GPE Maribor? Še preden je bilo nekaj let pavze in se kasneje na novo postavila zadeva? 


He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


autospa
autospa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3 Evo

#19

Živjo PussyWagon,

 

Na univerzi sem bil od 2004 - 2008 v Angliji. Takrat če se prav spomnim ni še bilo GPE Maribor, lahko pa da se motim? Na tekmovanju v Silverstonu se jih ne spomnim, je pa res da sem ves čas preživel v našem box-u in nisem imel časa iti okoli na ogled...


NM2c0N.jpg

Prikaži več možnosti


autospa
autospa
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW M3 Evo

#20

To je bila naša ekipa, mislim da leta 2008!

Kar nas je še ostalo junakov...

HlZznd.jpg


NM2c0N.jpg

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, PussyWagon in tipmisle uporabnikom je všeč to sporočilo