Skoči na vsebino

 

E85 brake upgrade

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
10 odgovorov v temi
doni
doni

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 267
  • Lokacija: Maribor

#1

Na svojega 2.2 zajca želim zaradi načrtovanih projektov izboljšati zavorni sistem, kateri mi je nekoliko podhranjen... Nekih big brake "blingbling" zadev ne potrebujem... Kaj je torej najboljša rešitev? Najbolj se nagibam k temu, da bi namestil čeljusti in diske od e46 m3, je pa na spletu zelo malo informacij v smislu koliko kaj paše skupaj... Ve kdo za koga, ki izdeluje distancnike za čeljusti? Obstaja še kakšna alternativa m - delom, ki je plug And play? Lp
Prikaži več možnosti


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 596
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#2

Kot gledam na real oem je čeljust enaka za 2.2 in 3.0? Bi lahko samo diske dal od 3.0 ki so nekoliko večji.


Vidim da je dosti podoben ta avto e46, tako da bi verjetno šle čeljusti od 330d, ki so še za večje in debeljše  diske. Če je to res, je to verjetno najboljši price/perforamnce upgrade. 


http://www.zpost.com...ad.php?t=842068


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 388
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#3

Na svojega 2.2 zajca želim zaradi načrtovanih projektov izboljšati zavorni sistem, kateri mi je nekoliko podhranjen... Nekih big brake "blingbling" zadev ne potrebujem... Kaj je torej najboljša rešitev? Najbolj se nagibam k temu, da bi namestil čeljusti in diske od e46 m3, je pa na spletu zelo malo informacij v smislu koliko kaj paše skupaj... Ve kdo za koga, ki izdeluje distancnike za čeljusti? Obstaja še kakšna alternativa m - delom, ki je plug And play? Lp

Če želiš najmanjši strošek, nabavi kpl. čeljusti spr.+ zadaj od e46 in gor zmontiraj, s tem da je zadnji disk od e85 nekoliko drugačen a vseeno paše skupaj. Tako da samo vijačiš in pika. V kolikor boš želel od e46 M3 dati gor zav,. sistem bo potrebno nekaj predelav zaradi pritrditve. Tako da spr. disk kak boljši športni disk 300mm bo več kot dost, razen če ne greš na pisto.  :)  


Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


doni
doni

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 267
  • Lokacija: Maribor

#4

Kaj pa od m-a ne paše, samo čeljusti, ali tudi diski? Drugače sem pa gledal od 330 e46, imajo premera 325mm, če se ne motim,ali pa je ta podatek od m? bom poskušal dobiti čeljusti od 330, diske in ploščice bom pa verjetno od ebc narocil, ploščice po vsej verjetnosti yelow stuff... Ker me je malo strah kako bi z distancniki pol zrihtal z m čeljusti, se jih nisem uporabljal, razen če ima kdo že izkušnje?
Prikaži več možnosti


V.I.A
V.I.A

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 511
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Fxx

#5

325 ima z4 3.0si
Prikaži več možnosti


doni
doni

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 267
  • Lokacija: Maribor

#6

Sem ravno Galeta kontaktiral, prodaja ravno od si-ja :)
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 388
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#7

Kaj ti bo na 2.2 disk 325 mi tudi ni jasno, ampak ok odločitev tvoja, kar pomeni da manj kot 17 col potem gor ne boš spravil. Po mojem te bolj zanima izgled zunanji, ker take diske zagotovo ne bos izkoriščal po mestu, sploh če boš dal gor ebc TG diske in yellow/red pads. Pa če se lotiš zadevo nadgrajevat to stori spredaj in zadaj v kompletu diski in ploščice.

 

Imam 300 diske TG + yellow kpl. spr. zad, na predelan B30, je dovolj, pa imam tudi občasno zelo dinamično in hitro vožnjo (nekateri so to tudi okusili). Tako da na tvojih 170 ps/maso vozila, je disk 300 vrh glave. Na pisto vsak dan tudi sigurno ne boš hodil. :)

 

gale že dolgo prodaja tisti kit pa ne gre in ne gre, morda bo s teboj prodaja uspela. 



Urejal Taucher, 31.08.2017, 12:35.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


doni
doni

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 267
  • Lokacija: Maribor

#8

Bom zamenjal tudi zadaj :) zakaj 325? Ker z stock bremzami nisem zadovoljen, zdaj pa če se odločim za menjavo, je tako ali tako vseeno, če dam 300 ali pa te in če je možnost za večje, zakaj pa ne, škodilo ne bo :)
Prikaži več možnosti


doni
doni

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 267
  • Lokacija: Maribor

#9

Niti pa ni nujno, da bom vzel te, čakam da mi odpiše kakšen setup ima, ker če mi ne ustreza, bom kupil od e46 in je toto :)
Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 736
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Clown shoe, 1275 turbo

#10

Kaj ti bo na 2.2 disk 325 mi tudi ni jasno, ampak ok odločitev tvoja, kar pomeni da manj kot 17 col potem gor ne boš spravil. Po mojem te bolj zanima izgled zunanji, ker take diske zagotovo ne bos izkoriščal po mestu, sploh če boš dal gor ebc TG diske in yellow/red pads. Pa če se lotiš zadevo nadgrajevat to stori spredaj in zadaj v kompletu diski in ploščice.

 

Imam 300 diske TG + yellow kpl. spr. zad, na predelan B30, je dovolj, pa imam tudi občasno zelo dinamično in hitro vožnjo (nekateri so to tudi okusili). Tako da na tvojih 170 ps/maso vozila, je disk 300 vrh glave. Na pisto vsak dan tudi sigurno ne boš hodil. :)

 

gale že dolgo prodaja tisti kit pa ne gre in ne gre, morda bo s teboj prodaja uspela. 

 

 

 

Tudi če gre samo za izgled, to ni tvoja stvar. 

 

 

 

 

Niti pa ni nujno, da bom vzel te, čakam da mi odpiše kakšen setup ima, ker če mi ne ustreza, bom kupil od e46 in je toto :)

Z4si in e46 330i/d zavore so spredaj iste, zadaj pa ima Z4 manjše, so pa pravtako iz e46. 


He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


doni
doni

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 267
  • Lokacija: Maribor

#11

No, pa da napišem še zaključni stavek če se kdo kdaj enakega loti :) tako kot je bilo rečeno, pašejo zavore iz e46, če kdo namerava nadgraditi na 300mm spredaj in nekaj manj zadaj, kot ima z4 3.0, so dovolj samo drugi nosilci čeljusti in vse paše, če pa na 325 in 294 pa bo treba zamenjati se čeljusti, ki prav tako pasejo brez prilagajanj, edino zadaj je plehec za diskom napoti... Od m3/z4m čeljusti in nosilci ne pasejo, rešitev je zamenjati pesto z tisto od m3, pa bo spet vse stimalo, se pa v tem primeru spremeni "et"in je potrebno kupiti temu primerne felne, da zgleda ok :) lep pozdrav
Prikaži več možnosti
    • Gr3g4 je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.