Katere zavorne diske in ploščice priporočate za F3x?
#1
Pozdravljeni.
Že dobro leto sem lastnik 320ed f30 z 160kkm. No po 30kkm in dobrem letu je prišel čas za menjavo zavor spredaj komplet diski in ploščice. Zadaj pa samo ploščice in seveda zavorna tekočina. No zanima pa me po vaših izkušnjah kateri material vgraditi? Mehanik mi priporoča TRW sam pa sem zasledil da bi bile najboljše Tristar. Ali se mi bolj splača zapeljati na pooblaščen servis? Hvala že vnaprej in Lp |
Prikaži več možnosti
|
#2
Ma ne... Fivestar so boljse
V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil |
Prikaži več možnosti
|
#3
Zakaj pa ne original bmw zavor? |
Prikaži več možnosti
|
#4
Texstar sem mislil.
Original je opcija. Zato pa sprašujem dljestažne lastnike podobnega avta za mnenje in izkušnje. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Z originalom je izgleda res najmanj težav
Zna pa biti tudi kaj drugega OK, ampak odvisno na kaj naletiš in kako voziš. |
Prikaži več možnosti
|
#6
diske daš original, če nočeš da trese, ploščice pa lahko ate ali texster |
Prikaži več možnosti
|
#8
Za f30 ti bo vsak serviser ki se malo bolj spozna povedal da diske daj original v izogib težavam ... so edini ki delajo tako kot morajo. Ali pa serviserji le nakladajo ... |
Prikaži več možnosti
|
#9
Ne nakladaj.... Katera znamka pa dela za original? Mogoče BMW? Urejal blackberet, 28.08.2017, 10:50. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Vzemi original in pika. Dal bos malenkost vec in ne bos poslusal cviljenja ploscic in diskov po menjavi.
Enkrat je nekdo dal link kaj je razlika med originalom in kopijo - ploscic/diskov in je bilo receno, da ima bmw v svojih ploscicah/diskih malenkost drugacno strukturo materialov tako, da je razlika. Urejal bancnik, 28.08.2017, 10:51. Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Res da nimam F30, a na mojem E46 imam na vseh štirih kolesih komplet TRW že kakih 30.000 km in zadeva deluje BP. Nobenega cviljenja, tresenja ipd.
Fuck the fuel economy!
|
Prikaži več možnosti
|
#12
moj glas gre za zimmermann sport diske (odlična kvaliteta-navrtani) in ebc redstuff zavorne ploščice (keramika - felge praktično niso umazane od zavornega prahu) . Zaenkrat je to preverjena kombinacija (na e46 in f11), od katere ne odstopam. Nobenega cviljenja, tresenja ali česa podobnega. Občutek na stopalki in zavorni učinek pa nepreceljiv.
|
Prikaži več možnosti
|
#13
Povej samo, koliko ti v taki kombinaciji potem zdržijo ploščice prednje / zadnje in koliko km sami diski ? |
Prikaži več možnosti
|
#14
Ne hvali tako Zimmermann sport diske ker pokajo.
Urejal blackberet, 28.08.2017, 22:15. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Pokajo vsi navrtani diski, prej ali slej. Luknje so tam izključno zaradi izgleda, z današnjimi ploščicami nimajo nobene druge funkcije.
He who shall be last, shall be sideways and smiling
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#16
Sam imam serijsko navrtane diske spredaj in zadaj. Prvič slišim, da bi komu pokali. Tudi kolega z Porschejem z navrtanimi diski nima nikakršnih težav. |
Prikaži več možnosti
|
#17
EDC ploščice pa razpadajo oz. se odlepijo rade... |
Prikaži več možnosti
|
#18
vizuelno to na sliki niso zimmermann diski (nimajo zarez in luknje so bolj na redko - vsaj moji) na e46 preden sem jo prodal naredil preko 30 tkm pa je bilo še vsaj 75% ploščice, sedaj na f11 tudi po 15 tkm skoraj brez vidne obrabe. zavirajo neslišno. Prej sem imel na e46 ate power z zarezami, tisto pa je brusilo ploščice in sem jih menjal na 25-30 tkm, pa tulilo je tud ko sem zaviral
![]() Torej iz mojih izkušenj sem našel optimalno kombinacijo, ki mi popolnoma ustreza. Diskov in ploščic najbrž ne bom žaril in pregreval, ter potem ohlajal po lužah da bi pokali oz. se odlepili, ko pa bom stopil na zavoro, vem da se bo avto ustavil. Za moje pojme najbolj pomembna nadgradnja, ki stane manj kot originalne zavore. Luknje v diskih pa odvajajo pline, ki nastanejo med trenjem diska in zavorne ploščice, ter preprečujejo lepljenje ploščice na disk (vakum). To je še posebej opazno pri avtu brez ABS sistema, ko pohodiš bremzo na polno gume blokirajo in avto gre naravnost, če hočeš spremeniti smer vožnje moraš spustiti bremzo da gume dobijo oprijem in potem jo ponovno pohodiš, pa se zgodi da zavore vseeno ne nehajo blokirati in greš še vedno naravnost (večkrat preizkusil v mladih letih v e30). Luknje ali pa zareze odvajajo pline in preprečijo nastanek vakuma. koliko km zdržijo je tudi zelo odvisno od načina vožnje, na e39 520d mi original niso zdržale več kot 55 tkm, če bi bila močnejša pa gotovo še manj ![]() Urejal tudjstgamam, 30.08.2017, 10:16. |
Prikaži več možnosti
|
#19
To da odvajajo pline, ki nastajajo ob razpadu veziva ploščice je bilo aktualno v preteklosti. Danes ploščice ne povzročajo več teh problemov, saj so veziva napredovala do mere, da odvajanje plinov ni potrebno. Za odstrnanjevanje umazanije in vode (pare) so diski z zarezami bistveno boljša rešitev.
He who shall be last, shall be sideways and smiling
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#20
Zavore je treba kupiti po pameti ter predvsem po zahtevah glede načina vožnje! od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB |
Prikaži več možnosti
|