Skoči na vsebino

 

Katere zavorne diske in ploščice priporočate za F3x?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
89 odgovorov v temi
mfreaky0
mfreaky0
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: oplotnica
  • Avtomobil: bmw320d

#1

Pozdravljeni.

Že dobro leto sem lastnik 320ed f30 z 160kkm. No po 30kkm in dobrem letu je prišel čas za menjavo zavor spredaj komplet diski in ploščice.
Zadaj pa samo ploščice in seveda zavorna tekočina.

No zanima pa me po vaših izkušnjah kateri material vgraditi?

Mehanik mi priporoča TRW sam pa sem zasledil da bi bile najboljše Tristar.

Ali se mi bolj splača zapeljati na pooblaščen servis?

Hvala že vnaprej in Lp
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 994
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#2

Ma ne... Fivestar so boljse

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 270
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#3

Zakaj pa ne original bmw zavor?


Prikaži več možnosti


mfreaky0
mfreaky0
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: oplotnica
  • Avtomobil: bmw320d

#4

Texstar sem mislil.


Original je opcija. Zato pa sprašujem dljestažne lastnike podobnega avta za mnenje in izkušnje.
Prikaži več možnosti


MG
MG

    *****

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 2 684
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E39 530iA

#5

Z originalom je izgleda res najmanj težav ;)

 

Zna pa biti tudi kaj drugega OK, ampak odvisno na kaj naletiš in kako voziš.


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 126
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#6

diske daš original, če nočeš da trese, ploščice pa lahko ate ali texster


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#7

vse ATE


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 270
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#8

Za f30 ti bo vsak serviser ki se malo bolj spozna povedal da diske daj original v izogib težavam ... so edini ki delajo tako kot morajo.

Ali pa serviserji le nakladajo ...  :crazy  :napaka


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#9

Za f30 ti bo vsak serviser ki se malo bolj spozna povedal da diske daj original v izogib težavam ... so edini ki delajo tako kot morajo.

Ali pa serviserji le nakladajo ...  :crazy  :napaka

Ne nakladaj.... Katera znamka pa dela za original? Mogoče BMW?



Urejal blackberet, 28.08.2017, 10:50.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 831
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#10

Vzemi original in pika. Dal bos malenkost vec in ne bos poslusal cviljenja ploscic in diskov po menjavi.

Enkrat je nekdo dal link kaj je razlika med originalom in kopijo - ploscic/diskov in je bilo receno, da ima bmw v svojih ploscicah/diskih malenkost drugacno strukturo materialov tako, da je razlika.

Urejal bancnik, 28.08.2017, 10:51.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


jakajuka
jakajuka

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 233
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: E46 330iA M

#11

Res da nimam F30, a na mojem E46 imam na vseh štirih kolesih komplet TRW že kakih 30.000 km in zadeva deluje BP.

Nobenega cviljenja, tresenja ipd.


Fuck the fuel economy!
Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#12

moj glas gre za zimmermann sport diske (odlična kvaliteta-navrtani) in ebc redstuff zavorne ploščice (keramika - felge praktično niso umazane od zavornega prahu) . Zaenkrat je to preverjena kombinacija (na e46 in f11), od katere ne odstopam. Nobenega cviljenja, tresenja ali česa podobnega. Občutek na stopalki in zavorni učinek pa nepreceljiv.
Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 631
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#13

Povej samo, koliko ti v taki kombinaciji potem zdržijo ploščice prednje / zadnje in koliko km sami diski ?


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#14

moj glas gre za zimmermann sport diske (odlična kvaliteta-navrtani) in ebc redstuff zavorne ploščice (keramika - felge praktično niso umazane od zavornega prahu) . Zaenkrat je to preverjena kombinacija (na e46 in f11), od katere ne odstopam. Nobenega cviljenja, tresenja ali česa podobnega. Občutek na stopalki in zavorni učinek pa nepreceljiv.

Ne hvali tako Zimmermann sport diske ker pokajo.

759b1c2s-960.jpg

214113d1310447464-zimmermann-brake-rotor

 

DSCN00431336577101.jpg



Urejal blackberet, 28.08.2017, 22:15.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 720
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Clown shoe, 1275 turbo

#15

Pokajo vsi navrtani diski, prej ali slej. Luknje so tam izključno zaradi izgleda, z današnjimi ploščicami nimajo nobene druge funkcije. 


He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 741
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#16

Sam imam serijsko navrtane diske spredaj in zadaj. Prvič slišim, da bi komu pokali. Tudi kolega z Porschejem z navrtanimi diski nima nikakršnih težav.


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 619
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#17

Ne hvali tako Zimmermann sport diske ker pokajo.

759b1c2s-960.jpg

214113d1310447464-zimmermann-brake-rotor

 

DSCN00431336577101.jpg

 

EDC ploščice pa razpadajo oz. se odlepijo rade...


Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#18

vizuelno to na sliki niso zimmermann diski (nimajo zarez in luknje so bolj na redko - vsaj moji) na e46 preden sem jo prodal naredil preko 30 tkm pa je bilo še vsaj 75% ploščice, sedaj na f11 tudi po 15 tkm skoraj brez vidne obrabe. zavirajo neslišno. Prej sem imel na e46 ate power z zarezami, tisto pa je brusilo ploščice in sem jih menjal na 25-30 tkm, pa tulilo je tud ko sem zaviral :) ampak bremza je bila pa suverena in me je velikokrat rešila.

Torej iz mojih izkušenj sem našel optimalno kombinacijo, ki mi popolnoma ustreza. Diskov in ploščic najbrž ne bom žaril in pregreval, ter potem ohlajal po lužah da bi pokali oz. se odlepili, ko pa bom stopil na zavoro, vem da se bo avto ustavil.

Za moje pojme najbolj pomembna nadgradnja, ki stane manj kot originalne zavore.


Luknje v diskih pa odvajajo pline, ki nastanejo med trenjem diska in zavorne ploščice, ter preprečujejo lepljenje ploščice na disk (vakum). To je še posebej opazno pri avtu brez ABS sistema, ko pohodiš bremzo na polno gume blokirajo in avto gre naravnost, če hočeš spremeniti smer vožnje moraš spustiti bremzo da gume dobijo oprijem in potem jo ponovno pohodiš, pa se zgodi da zavore vseeno ne nehajo blokirati in greš še vedno naravnost (večkrat preizkusil v mladih letih v e30). Luknje ali pa zareze odvajajo pline in preprečijo nastanek vakuma.


koliko km zdržijo je tudi zelo odvisno od načina vožnje, na e39 520d mi original niso zdržale več kot 55 tkm, če bi bila močnejša pa gotovo še manj :). E46 je bila navita na 190 km in je šlo velikokrat s 140 na 60. Mislim da so kljub menjavi na 25 tkm še veliko zdržale (ate power). Tudi na e60 30d mi original niso zdržale več kot 60 tkm, ampak sem vsaj imel občutek da avto zavira kot mora, na F11 pa le tega z originalnimi zavorami nisem imel in sej jih zamenjal predčasno, zadnji komplet je bil praktično nov.

Urejal tudjstgamam, 30.08.2017, 10:16.

Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 720
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Clown shoe, 1275 turbo

#19

Luknje v diskih pa odvajajo pline, ki nastanejo med trenjem diska in zavorne ploščice, ter preprečujejo lepljenje ploščice na disk (vakum). To je še posebej opazno pri avtu brez ABS sistema, ko pohodiš bremzo na polno gume blokirajo in avto gre naravnost, če hočeš spremeniti smer vožnje moraš spustiti bremzo da gume dobijo oprijem in potem jo ponovno pohodiš, pa se zgodi da zavore vseeno ne nehajo blokirati in greš še vedno naravnost (večkrat preizkusil v mladih letih v e30). Luknje ali pa zareze odvajajo pline in preprečijo nastanek vakuma.

 

To da odvajajo pline, ki nastajajo ob razpadu veziva ploščice je bilo aktualno v preteklosti. Danes ploščice ne povzročajo več teh problemov, saj so veziva napredovala do mere, da odvajanje plinov ni potrebno. Za odstrnanjevanje umazanije in vode (pare) so diski z zarezami bistveno boljša rešitev. 
 


He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


BB
BB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 277
  • Lokacija: Prestolnica obljubljene dežele Prekmurske
  • Avtomobil: 525tds Touring

#20

Zavore je treba kupiti po pameti ter predvsem po zahtevah glede načina vožnje!

Eni s TRW-jem veselo preživijo b.p. - drugi pa EBC-ja zakurijo...

...original je najbolj varna opcija sploh če ima avto preko 100KS :)


LP, BB


od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB ;) Ok, pa še neke Honde so (mopedi)...

Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč