Skoči na vsebino

 

Podtlak na pokrovčku pokrova ventilov

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
2 odgovorov v temi
Beny
Beny

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 544
  • Lokacija: Švica
  • Avtomobil: BMW Z4; 335i

#1

Pozdravljeni!

Zanima me, če je normalno, da če pri delujočem motorju, odpreš pokrovček na pokrovu ventilov, da se pojavi nekaj vakuuma. Namreč na mojem Z4 2.5 2008 z motorjem N52 ga je nekaj čutiti. Na sinovem Z4 2004 2,2 pa tega skoraj ni. Bral sem na angleškem forumu nekaj v zvezi CCV - okvarjeno diafragmo CCV - ja. Ta CCV, pa se naj bi nahajal na samem pokrovu ventilov in ga ni mogoče posamezno zamenjati. Bi to napako tester zaznal? Imam pa avto šele teden dni, bi ga pa zelo rad spravil v BP stanje.

Za vsak info se vam že v naprej zahvaljujem.

LP, Beny


Folk, BMW je zakon!!!!!!!:ok2!!!
Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 282
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#2

Nekaj vakuuma mora biti prisotnega, vendar ne preveč in ne premalo. Če ga je preveč, je membrana hin, če pa ga je premalo, pa je nekje vakuumska luknja.

 

Z4 2.5i 2008 ima N52 motor. Do 10/2006 so imeli ti motorji CCV ventil pod sesalnim kolektorjem, enako kot stari M54 in M52TU motorji. Od 10/2006 dalje pa so imeli CCV ventil integriran v pokrov ventilov.

 

Ti imaš drugo varianto in se ga da kljub temu menjati, samo dela se ne da dobiti na uradnem servisu. Tukaj v spodnjem linku dobiš to membrano za 20 dolarjev in imaš opisano kako zadevo stestirati in poservisirati.

 

https://vanos-bmw.co...n53-11127548196


Prikaži več možnosti
    • Beny je všeč


Beny
Beny

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 544
  • Lokacija: Švica
  • Avtomobil: BMW Z4; 335i

#3

Nekaj vakuuma mora biti prisotnega, vendar ne preveč in ne premalo. Če ga je preveč, je membrana hin, če pa ga je premalo, pa je nekje vakuumska luknja.

 

Z4 2.5i 2008 ima N52 motor. Do 10/2006 so imeli ti motorji CCV ventil pod sesalnim kolektorjem, enako kot stari M54 in M52TU motorji. Od 10/2006 dalje pa so imeli CCV ventil integriran v pokrov ventilov.

 

Ti imaš drugo varianto in se ga da kljub temu menjati, samo dela se ne da dobiti na uradnem servisu. Tukaj v spodnjem linku dobiš to membrano za 20 dolarjev in imaš opisano kako zadevo stestirati in poservisirati.

 

https://vanos-bmw.co...n53-11127548196

Zdravo!

Najlepša hvala za izčrpen info. Jutri grem k mehaniku, da vidiva kaj in kako.

LP, Beny


Folk, BMW je zakon!!!!!!!:ok2!!!
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.