Skoči na vsebino

 

Kupoval in potem kupil E70 X5 3.0d, podatki in izkušnje

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
74 odgovorov v temi
m-power81
m-power81

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 367
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e30, e46, e70

#21

drugače pa se e70 pelje najslabše od vseh x5. Najbolj trd in največ čričkov ima.


To se pa sploh ne strinjam. Sem meu tut prejsnjo generacijo x5 fl na 17 in 19col platiscih avtomatika in rocnega. Pa se definitivno bistveno bols pelje e70, bl udobn in najmnj enako dinamicn.

Lp
Prikaži več možnosti
    • Mat xxl je všeč


BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 519
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#22

"Serijsko" pri BMWju je itak nič od nič. Paketi opreme pri BMWjih v slovenskih salonih so pa itak "Poor man's luxury". Če bi jaz kupoval novega bi se zmišljeval 100 na uro, potem pa ali ga hitro dobavijo po eni normalni ceni, ali pa ga bi uvozil iz Nemčije, pa naj se potem kar jeb*** s svojimi maržami in ponudbo.  :-D

 

X3 ne bo nikoli X5, ne glede na opremo. Vsi Xi (kvazi) SUVi se peljejo ne tipično za BMW (BMW 3 5 7) in se tudi ne morejo ker imajo previsoko težišče. To so bodisi za tiste, ki vozijo zmerno in radi sedijo visoko in se počutijo varno, spet za druge je to statusni simbol. Potem so pa še ta tretji, ki SUVe enačijo s terenci.  :laugh  :napaka

 

ps.: Če iščeš poleg prostornosti tudi dobro lego pri vožnji, bi bil še najbolj pameten približek X5-ki 530xd-535xd  :ok


========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 405
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#23

BMW mojster vidim, da X5 E70 z trdim športnim podvozjem še nisi vozil, gre ko en ogromen gokard, kot po tirih, ko res pretiravaš, se mu pač malo pozna, da je avto težak, vendar marsikako limuzino natera, če je le podvozje ta pravo.

 

Prej sem imel E60, pa se mi je tisto zdela krava v ovinkih, tole pa pač ne, morda imam res smolo, ker imam podvozje, kjer vsak kamenček na cesti čutiš in se potem sprašuješ, ja kje je pa ta udobnost od terenca, ja žal oni na vrečah so pa res povsem drugačni.... razen, če niso aktivni !

 

Imam pa občutek, da posebej tu na forumu nekateri radi pluvajo po tistem, kar nimajo zaradi takih ali drugačnih razlogov, ni nujno le proračuna, morda tudi ekonomičnosti vozila v celoti oziroma so bolj racionalni in potem se pač vozijo z Fordi S maxi in si ploskajo, kako so pametni, ko so tako veliko kanto tako poceni kupili.

 

Pač vsak ve za sebe, meni je samo eno zelo žal, glede tega X5 in to je, da ga nisem že par let prej nabavil......



Urejal Mat xxl, 05.09.2017, 23:24.

Prikaži več možnosti
    • m-power81 je všeč


simonzan
simonzan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 446
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat, BMW F32

#24

Vedno znova me preseneti, kaj ste eni pametni. Clovek vprasa na bmw forumu in vse, kar slisi je "bejz stran od bmw". Jaz sem vozil E70 in F15 pa lahko povem, da ni neke strasne razlike v voznih lastnostih. Serija F se preverjeno bolj kvari kot E in to velja za vse modele. Edini, ki je korektno odgovoril je Mat xxl. Vsak avto nekaj stane, tak, ki je bil nov 80+k EUR bo drazji od takega, ki je bil 30k. Se bo pa tudi peljal.

Jaz bi na tvojem mestu pripeljal dobro opremljen avto s pod 200.000 km iz Nemcije ter imel res na strani kake 3.000 eur za vsak slucaj. Se vedno bos izgubil obcutno manj kot ce kupis novo x3 ali x5, pa ceprav takoj vanjo se 5.000 eur vrzes. 8 st. menjalnik pa je res drug svet kot 6 st.
Prikaži več možnosti
    • Mat xxl je všeč


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 688
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#25

V DE imas lepe primerke pri uradnih bmw dilerjih:
- od 2012 naprej dobis ze opcijo 30d/35d z kar nekaj opreme, z nekje 125.000-150.000 prevozenimi.

Pac ne bo imel panorame, bo pa imel: leder, adapt. luci, stranski vstopni stopnici, velika navi, keyless pa tu in tam kaksen bonboncek od dodatne opreme.

Cena bo pa tudi korektna.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 519
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#26

BMW mojster vidim, da X5 E70 z trdim športnim podvozjem še nisi vozil, gre ko en ogromen gokard, kot po tirih, ko res pretiravaš, se mu pač malo pozna, da je avto težak, vendar marsikako limuzino natera, če je le podvozje ta pravo.

Gokard z visokim težiščem ja. :-D  Ne rabiš ti mene fizike učit, hvala. Nisem nikjer napisal, da je slab, ampak natera kvečjem kakšno levo ameriško limuzino, ne pa primerjat tega s serijo 3/5 na enakem ali celo ///M podvozju. ;)


========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 316
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#27

Imam sam e53 letnik 04 in imam e70 letnik 07 in oba vozim dnevno. Delam na pooblaščencu in Vozim F serie vsakodnevno in sem še vedno menja da je e70 največja karjola med X5 modeli...


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 405
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#28

Gokard z visokim težiščem ja. :-D  Ne rabiš ti mene fizike učit, hvala. Nisem nikjer napisal, da je slab, ampak natera kvečjem kakšno levo ameriško limuzino, ne pa primerjat tega s serijo 3/5 na enakem ali celo ///M podvozju. ;)


Gokard, ja z zelo narazen postavljenimi kolesi in zato mu to višje težišče ne dela problemov !

Če želiš te povabim na dirko z eno limuzino, samo, da ne boš prestrašen, tako, kot so kdaj motoristi tipa vakumiči, ko natišijo po kaki cesti ala Ljubljana Kočevje, potem jim pa en norec sledi v terencu in se ga nikakor ne morejo otresti......

Imam sam e53 letnik 04 in imam e70 letnik 07 in oba vozim dnevno. Delam na pooblaščencu in Vozim F serie vsakodnevno in sem še vedno menja da je e70 največja karjola med X5 modeli...


Ja prav napiši, še, da ga imaš na blazinah in, da se pelješ ko v ladji ziba ziba zaba ziba ....... razen če ti v ovinku poči mehur, pol je pa ziba zaba bum.....

Urejal Mat xxl, 06.09.2017, 14:46.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 316
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#29

ne ne ni na blazinah ;) dejansko je e53 bolj udoben. in enako meni partnerka. Pač RFT gume debelejši stabilizatorji trše vzmeti naredijo svoje. Ja za it noret je boljši ampak ta avto temu ni namenjen. Za bit pa 20% hitrejši kot normalen promet je pa tudi podvozje od  e53 dovolj. Prednosti e70 proti e53 so sedeži, prostornost, adaptivni žarometi!, postavitev zunanjih ogledal in to je to... Motor je na enakmju nivoju celo bolj požrešen, menjalnik je enak v določenih primerih je celo v e53 boljši ker se lahko voziš z odprtimi vrati v e70 tega ne moreš (pride kdaj prav pri postavljanju kamp prikolice) nobeden od njiju ne dovoli down shifta nad 3000rpm, zavore so malenkost boljše v e70 v smislu da dovolijo več zaporednih zaviranj in to je to... da ne govorimo o tem kako je i drive v pfl e70 zabit... f15 je barvna televizija proti obema.


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


m-power81
m-power81

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 367
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e30, e46, e70

#30

Sej pol si si ze sam odgovoril kje je ta razlika med njima. RFT gume na kermkol modelu sm mel bistveno pokvarjo udobje(kar je pri tem modelu usaj men bolj pomembn dejavnik od dinamicnosti) drgac mam pa tut sam najlepse spomine ravno z e53 pa tudi e39 in e46 heh. Samo useen ce realno pogledas je pri vsakem modelu naslednja generacija vedno boljsa od prejsnje - celokupno gledano
Prikaži več možnosti


BMW_77
BMW_77
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ford smax

#31

V DE imas lepe primerke pri uradnih bmw dilerjih:
- od 2012 naprej dobis ze opcijo 30d/35d z kar nekaj opreme, z nekje 125.000-150.000 prevozenimi.

Pac ne bo imel panorame, bo pa imel: leder, adapt. luci, stranski vstopni stopnici, velika navi, keyless pa tu in tam kaksen bonboncek od dodatne opreme.

Cena bo pa tudi korektna.

Kaj takega si mislil - za 28.500€?

https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C

 

Kako pa je sicer s temi 40d motorji? Boljši od 30d? Starejši / novejši?

Še eno vprašanje, ki ga bo kdo stresel iz rokava - koliko cca. pa pride AO + kasko s 50% bonusa na tak avto? Je jurja dovolj?

 

Hvala!



Urejal BMW_77, 06.09.2017, 20:15.

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 688
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#32

Kaj takega si mislil - za 28.500€?
https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C

Kako pa je sicer s temi 40d motorji? Boljši od 30d? Starejši / novejši?
Še eno vprašanje, ki ga bo kdo stresel iz rokava - koliko cca. pa pride AO + kasko s 50% bonusa na tak avto? Je jurja dovolj?

Hvala!

Ta je lep! Ceprav bi jaz za taksen denar gledal vozila le od pooblascenca bmw, zakaj? Dodatna previdnost.

30d je klasika, 40d je pa 'twin turbo' oz stari 35d, ce se ne motim...imam prav?

Taksen voz je stal vsaj cca 75k eur kar pomeni, da bodo cifre nekako takole:

- osnovni kasno minimalno 750 eur
- kraja cca 200-300 eur
- parkirisce 250-350 eur
- paket ogledala, divjad, stekla cca 150 eur
- rezervni kljuci, tablice ( kraja) cca 100 eur
- asistenca cca 15-50 eur odvisno od kritja

Na hitro: cca 1.700 eur z 1% odbitno fransizo.

Temu znesku pristej ao, ao+ to ti znese cca 450-550 eur.

Skupaj: 2.200-2.300 eur.

Ce bos nasel zavarovalnico, ki ti bo ponudila 40-45% komercialnega popusta si zmagal :ok

Jaz sem za F01 sebi naracunal 1.350 eur z PR1 ( 50% popusta) ter odobrenim 40% komercialnim popustom. Mi je pa nakup padel v vodo, ker se je prodajalec premislil.
Nabavna vrednost cca 105.000 eur.

Urejal bancnik, 06.09.2017, 20:40.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#33

menjalnik je enak v določenih primerih je celo v e53 boljši ker se lahko voziš z odprtimi vrati v e70 tega ne moreš (pride kdaj prav pri postavljanju kamp prikolice)


to se da tudi z novim menjalnikom :), ko odpreš vrata, ključavnico na vratih z roko zapreš (obrneš zapiralo s prstom) pa gre, sam ne smeš pozabit potem pred zapiranjem le te odpreti.
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 041
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#34

Jaz ti lahko povem, vceraj zavaroval XC90, NV 98.533€, obvezno in kasko z vsemi kombinacijami PR4 1.089€
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 405
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#35

ne ne ni na blazinah ;) dejansko je e53 bolj udoben. in enako meni partnerka. Pač RFT gume debelejši stabilizatorji trše vzmeti naredijo svoje. Ja za it noret je boljši ampak ta avto temu ni namenjen. Za bit pa 20% hitrejši kot normalen promet je pa tudi podvozje od  e53 dovolj. Prednosti e70 proti e53 so sedeži, prostornost, adaptivni žarometi!, postavitev zunanjih ogledal in to je to... Motor je na enakmju nivoju celo bolj požrešen, menjalnik je enak v določenih primerih je celo v e53 boljši ker se lahko voziš z odprtimi vrati v e70 tega ne moreš (pride kdaj prav pri postavljanju kamp prikolice) nobeden od njiju ne dovoli down shifta nad 3000rpm, zavore so malenkost boljše v e70 v smislu da dovolijo več zaporednih zaviranj in to je to... da ne govorimo o tem kako je i drive v pfl e70 zabit... f15 je barvna televizija proti obema.


Spet nisva na istih frekvencah. Najprej pišeš o tem, kako slabo se pelje v ovinkih, ti povem, da obstaja taka E70, ka tako vzmetena serijsko, ki lahko sledi vakumičem na cesti Lj Kočevje, zdaj pa razpredš o udobnosti ..... čakaj malo udoben pa v ovinkih trd avto skoraj ne obstaja mali pa velik tudi ne no razen minija, ki je v zadnji generaciji vse prej, kot mini..... Lastniki X5 kupujejo zaradi višjega sedenja, občutka varnosti in še česa....

Ne gre za biti 20% hitrejši , tudi sam sem dokaj normalen voznik, malo morda hitrejši, vendar po pameti hitrejši.

O ostalem pa, da je motor na enakem nivoju, morda E53 in E70 PFL, o onem FL pa sigurno nikakor ne, sploh ne poraba, ki je vsaj 2 l nižja ob večji moči, omenjaš adaptivne žaromete, sem jih imel na E60, sedaj jih nimam, v mestu in na AC povsem neuporabno, za po vaških nerazsvetljenih zelo ovinkastih cestah pa so uporabne, vendar vsak za sebe ve , kje se vozi, meni to ne pomeni prav nič.
Menjalnik navajaš, da je v E53 celo boljši od E70, pa morda veš, da je povsem enak, razen v E70 FL, je pa bistveno boljši novejši 9 stopenjski. Nobeden, ne dowoli down shifta nad 3000 rpm, tu se spet motiš, vsaka, ampak čisto vsaka E70 FL, ima možnost ročnega pretikanja in obrati gredo z lahkoto, če je z vozilom vse ok in je povsem ogreto do 5400 rpm, ko prestavi sam nasilo, kako je bilo to na starem 7 stopenjskem menjalniku, kakršen je tudi v E53 pa ne vem, v E70 FL, lahko šalta sam, lahko nastavš na šport in dvigneš vrtljaje in dinamiko, ali pa šaltaš sam, avto te popravlja samo takrat, ko si žepovsem v preniskih ali 5400 obratih . I drive v E70 FL, ni nič zabit, se mu vidi, da je nova generacija, ki nima z PFL modelom skoraj nič skupnega, če je pa še nadgrajen na zadnje verzije FW ra, ki je nekje 2016 pa ima že veliko bomončkov od F15, jasno pa ne vseh....

Skratka, očitno je, da si testiral E70 pred face liftom.

Urejal Mat xxl, 06.09.2017, 22:56.

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 276
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#36

Spet nisva na istih frekvencah. Najprej pišeš o tem, kako slabo se pelje v ovinkih, ti povem, da obstaja taka E70, ka tako vzmetena serijsko, ki lahko sledi vakumičem na cesti Lj Kočevje, zdaj pa razpredš o udobnosti ..... čakaj malo udoben pa v ovinkih trd avto skoraj ne obstaja mali pa velik tudi ne no razen minija, ki je v zadnji generaciji vse prej, kot mini..... 

Ne gre za biti 20% hitrejši , tudi sam sem dokaj normalen voznik, malo morda hitrejši, vendar po pameti hitrejši.

O ostalem pa, da je motor na enakem nivoju, morda E53 in E70 PFL, o onem FL pa sigurno nikakor ne, sploh ne poraba, ki je vsaj 2 l nižja ob večji moči, omenjaš adaptivne žaromete, sem jih imel na E60, sedaj jih nimam, v mestu in na AC povsem neuporabno, za po vaških nerazsvetljenih zelo ovinkastih cestah pa so uporabne, vendar vsak za sebe ve , kje se vozi, meni to ne pomeni prav nič.
Menjalnik navajaš, da je v E53 celo boljši od E70, pa morda veš, da je povsem enak, razen v E70 FL, je pa bistveno boljši novejši 9 stopenjski. Nobeden, ne dowoli down shifta nad 3000 rpm, tu se spet motiš, vsaka, ampak čisto vsaka E70 FL, ima možnost ročnega pretikanja in obrati gredo z lahkoto, če je z vozilom vse ok in je povsem ogreto do 5400 rpm, ko prestavi sam nasilo, kako je bilo to na starem 7 stopenjskem menjalniku, kakršen je tudi v E53 pa ne vem, v E70 FL, lahko šalta sam, lahko nastavš na šport in dvigneš vrtljaje in dinamiko, ali pa šaltaš sam, avto te popravlja samo takrat, ko si žepovsem v preniskih ali 5400 obratih . I drive v E70 FL, ni nič zabit, se mu vidi, da je nova generacija, ki nima z PFL modelom skoraj nič skupnega, če je pa še nadgrajen na zadnje verzije FW ra, ki je nekje 2016 pa ima že veliko bomončkov od F15, jasno pa ne vseh....

Skratka, očitno je, da si testiral E70 pred face liftom.

1. Si agresiven v pisanju in ne vidim potrebe :confused

 

2. Fizika je fizika in hočeš nočeš velja, kar so zgoraj fantje napisali glede ovinkov.

 

3. Udoben in v ovinkih trd je lahko E70 z ustreznim podvozjem (dynamic drive), čisto drugi svet v primerjavi z navadnim ali športnim, tako PFL kot FL oz. LCI.

 

4. 7 stopenjski menjalnik v BMW ni nikoli obstajal.

 

5. Nad 3000 obratov ne downshifta noben bmw avtomatik, niti 6hp niti 8hp, ima etore prav.

 

6. X5 je še vedno kočija in se nikoli ne bo peljal tako kot recimo serija 5 ali serija 3. Lahko ti tudi tudi povem 

   iz prve roke, da je samo razlika ali ima že recimo serija 5 xdrive ali samo zadaj pogon. Z samo zadnjim pogonom

   se pelje BMW-ju primerno. Z xdrive se pelje kot nek "hudo znižan X5". V glavnem čuti se večja masa in višje

   težišče, ki naredijo avto povsem drugačen.


Prikaži več možnosti
    • etore je všeč


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 114
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#37

Kaj takega si mislil - za 28.500€?

https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C

 

Kako pa je sicer s temi 40d motorji? Boljši od 30d? Starejši / novejši?

Še eno vprašanje, ki ga bo kdo stresel iz rokava - koliko cca. pa pride AO + kasko s 50% bonusa na tak avto? Je jurja dovolj?

 

Hvala!

Ima pa prodajalec zelo slab feedback :frown.

 

LP A.


3.6 Sterne



Urejal Andy04, 07.09.2017, 09:37.

:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 585
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#38

ud takega še kuhinjske krpe ne bi nabavil


Boobs is back!
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 316
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#39

Če govorimo o motorju med e53 FL in e70PFL ni bistvene razlike. Menjalnik sam je če se ne motim fizično enak torej sta oba 6 stopenjska in ja pač oba se da ročno menjavat. S tem da enega "mehansko premikas" drugi je pač by wire. In ne nobenega se ne da down shiftat nad 3000rpm. In če greš kje bolj dimamično kot ti praviš so menjalniki za prestavljat vedno prepozni... in ja vem da se da vozit z e70 z odprtimi vrati in utikat potem prste v zaklep itd... Potem pa ko se pa spozabiš pa zapreš pa useče... pač pri e53 tega ni. Pač bolj simpl bolj funkcionalno je pa res da prestavna ročka ne zgleda tako fensy šmensi. Ampek pa to se polulam edino... Pa tudi go gre prestavna ročka in verjemi da se kvarijo si ob 300€. Kateri menjalnik je pa 9. stopenjski? A sem jaz kaj spregledal ali?! kolikor vem so prešaltali iz 6 na 8 in ne iz 7 na 9?! mogoče se pa motim... I drive v PFL je katastofa v FL ko je CIC sistem je veliko boljši se strinjam, praktično je enak kot v F serijah... Ampka potem govorimo pa že o 25-30 jurju za avto. Za te denar dobiš že F07 recimo.

 

In še nekaj nisem testiral e70 PFL ampak si ga lastim tako kot e53 FL. In e70 bo šel od hiše ker ni vreden cene x2 dokler je še kaj vreden...


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#40

Bmw nima 9 stopenjskega menjalnika.

Vsekakor priporočam nakup serije 5, kot sem že pred parimi dnevi napisal.

Rad bi rekel še eno o stroških, če ima vozilo 200.000 in več. Mihold ti lahko iz prve roke pove, kakšni stroški popravil se lahko pojavijo pri takšnih vozilih.

Želim samo, da se ne nategneš po nepotrebnem.

In ne mat xxl, tega ne pišem iz ljubosumnosti do tvojega vozila.
Prikaži več možnosti