Skoči na vsebino

 

E30: vprašanja o detajlih

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
2501 odgovorov v temi
u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 840
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#41

Tudi pri meni pod 10l redko kdaj, ne rečem da ne gre, ampak nima smisla...
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


eXtreme
eXtreme

    Old school addict

  • Moderator
  • Sporočil: 12 064
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E30 320is

#42

E30 M3 je imel tako jeklene kot aluminijaste roke/bumerange. Se komu sanja ali je geometrija ista?
Objavljena slika
E30 316i, E30 316i, E39 528i, E30 320is, E30 316, E30 316, E30 323i, E30 318iT, E30 316i, E32 735iA, E28 524td, E34 525iT, E39 523i, E34 525iXT
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#43

Moje mnenje je da geometrija verjetno ostaja ista... Alu roke so prišle menda ven 9/89, jaz to razumem bolj kot lajšenje avtomobila (EVO II je tako imel tudi zadnjo šipo iz tanjšega stekla ter lažje odbijače in pokrov partljažnika...

Lukamarko, Cimpo, Tom, si že katerega od njih morda povprašal?

A so imeli tudi vsi M3, dodatne alu "stabilizatorje"-aka pasje kosti na vzmetnih rokah?

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#44

Ko smo že ravno pri detajlih, bom pa še jaz eno vprašanje zastavil...

In sicer me zanima, čemu služijo odprtine na zadnjih rokah in ali mora biti to zadelano ali zaprto (pri meni je na eni kot neč čigumi prilepljen-seveda je sedaj to vse pobarvano, na drugi pa je luknja).

Za boljšo predstavo seveda dodajam fotografijo z označbo:
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 813
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#45

Evo eno vprašanje za E30 strokovnjake. Ali je obstajalo orodje različnih proizvajalcev in kateri so to bili ter ali je orodje od kakega proizvajalca redkejše/bolj cenjeno?

Sprašujem pa zato, ker imam 2 original BMW seta orodja, a proizvajalec ni enak in oba seta sta bila v E30.
I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti


dK
dK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 368
  • Lokacija: Ljubljana

#46

Pa napiši še katera dva sta proizvajalca. Jaz pa lahko pogledm, ker so pri mojem, malo preden sem ga kupil, popolnoma izropali predalček :frown. Tako sem nekaj orodja nabral na odpadu, nekaj kupil na formu, nekaj pa novega, pa lahko malo pogledam proizvajalce. Manjka mi edino še ključ za svečke, ker je bil pri FL malo drugačen. Imam pa dva od PFL. Oz. nisem čisto ziher da je to vezano na FL oz. PFL, verjetno v mojem primeru bolj na motor... M10 oz. M40.
Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 813
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#47

Velikost oziroma dolžina ključa za svečke je sigurno vezana na motor.

Proizvajalca sta:

- Heyco

in

- Walter

Je kaj takega že kdo videl?

Objavljena slika

Ta izvijač meni ne deluje original, vendar lepo paše v ključ za svečke.
I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#48

Velikost oziroma dolžina ključa za svečke je sigurno vezana na motor.

Proizvajalca sta:

- Heyco

in

- Walter

Je kaj takega že kdo videl?

Objavljena slika

Ta izvijač meni ne deluje original, vendar lepo paše v ključ za svečke.


Vse kar sem jaz videl orodja za E30 (318i M40, 316 M10, 324 d, 325i, 318i M10, 320i) je bilo od proizvajalca Heyco...
Seveda pa ne izključujem možnosti še za kakega drugega. Tole voje na sliki je (predvidevam) iz E30 novejših letnikov (1990) in lahko da so bolj proti koncu zamnejali izvajalca.
Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 813
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#49

Možno je, da so proti koncu izdelave zamenjali proizvajalca. Pri @Katty sem zadnjič gledal pa ima tudi od Heyco-ta, njena E30-ka pa je tudi letnik 1990.

Tudi na vsakem kosu orodja proizvajalca Walter je vtisnjen BMW napis. :ok
I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#50

Možno je, da so proti koncu izdelave zamenjali proizvajalca. Pri @Katty sem zadnjič gledal pa ima tudi od Heyco-ta, njena E30-ka pa je tudi letnik 1990.

Tudi na vsakem kosu orodja proizvajalca Walter je vtisnjen BMW napis. :ok


1989

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 813
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#51

1989


Sej res, my mistake. :ok
I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 813
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#52

Pojavlja se mi še eno vprašanje glede akustike.

Tu apeliram predvsem na @tomos-a in @jetam-a, glede na to, da imata precej izkušenj z original avtoakustiko.

Razmišljati sem začel o nakupu radia na spodnji sliki in me zanima kam pride zmontiran CD changer v E30? Ojačevalec pride originalno v prtljažnik levo?

Objavljena slika

Hvala za pomoč. :ok2
I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti


dK
dK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 368
  • Lokacija: Ljubljana

#53

Original ojačevalec v E30 mislim da pride nek pri volanu in je bolj mala škatlica... iz glave nekje 12x4x6cm. Vsaj nekaj takega sem jaz enkrat videl.

CD Changer pa tudi dvomim, da je bil kdaj original notri... montiraš ga lahko pa po želji. Mogoče ga obesiš na zadnjo polico iz spodnje strani... no vsaj tam je imel moj CB ali NMT postajo.
Prikaži več možnosti


eXtreme
eXtreme

    Old school addict

  • Moderator
  • Sporočil: 12 064
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E30 320is

#54

Ali pa kupi novejšo serijo, E31:-D ETK verjetno ne kaže kje je zmontiran ojačevalec:confused :ok2
Objavljena slika
E30 316i, E30 316i, E39 528i, E30 320is, E30 316, E30 316, E30 323i, E30 318iT, E30 316i, E32 735iA, E28 524td, E34 525iT, E39 523i, E34 525iXT
Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 813
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#55

Po ETK-ju je bil v prtlažniku:

Objavljena slika

18-Amplifier-65 12 1 375 983-SOUND SYSTEM-Production discontinued-'89, September — ...-1-0.900 kg / 1.984 lb
I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#56

Tale tema je primerna za branje kar se tiče omenjenih radiev iz serij E31, E32, E34...: http://forum.bmwslo....ead.php?t=62563

Omenjeni radio (Bavaria C Professional RDS) je tudi meni eden izmed lepših kar jih je bilo v BMW-ji, dosega pa na ebay-u zato tudi dosti visoke cene (večinoma preko 200 €)...

Drugače pa E30 s changerjem v originalu menda ni obstajala (tudi priklop na originalne E30 radie, kot kaže ni bil mogoč-Tomos je kar nekaj raziskoval na tem področju, ampak zaenkrat še ni prišel do ugotovitve o možnosti povezave npr. Bavaria C electronic ali bavaria exclusive s chanegerjem), če pa se ga že montira iz kake druge serije, potem je najbolj primerna namestitev v pratljažniku ali morda pod kakih sovoznikovim sedežem (stari changerji so velikostno precej glomazni...).

Ojačevalec/amplifire pa je bil pri E30 monitran tam kjer kaže etk in je bil vedno del sound systema (8-zvočnikov, pač tako kot prikazuje ETK)...
Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 813
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#57

Tale tema je primerna za branje kar se tiče omenjenih radiev iz serij E31, E32, E34...: http://forum.bmwslo....ead.php?t=62563

Omenjeni radio (Bavaria C Professional RDS) je tudi meni eden izmed lepših kar jih je bilo v BMW-ji, dosega pa na ebay-u zato tudi dosti visoke cene (večinoma preko 200 €)...

Drugače pa E30 s changerjem v originalu menda ni obstajala (tudi priklop na originalne E30 radie, kot kaže ni bil mogoč-Tomos je kar nekaj raziskoval na tem področju, ampak zaenkrat še ni prišel do ugotovitve o možnosti povezave npr. Bavaria C electronic ali bavaria exclusive s chanegerjem), če pa se ga že montira iz kake druge serije, potem je najbolj primerna namestitev v pratljažniku ali morda pod kakih sovoznikovim sedežem (stari changerji so velikostno precej glomazni...).

Ojačevalec/amplifire pa je bil pri E30 monitran tam kjer kaže etk in je bil vedno del sound systema (8-zvočnikov, pač tako kot prikazuje ETK)...


Hvala ti. :ok2 Sem si prebral temo. :-D No, nekaj tuhtanja me še čaka. :blackeye

Danes se je en tak radio z ojačevalcem prodal za 75€, res pa da niso bili vsi pixli vidni.
I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti


Azael
Azael

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 179
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E34, RAV4

#58

Bavaria C Pro ni bil nikoli v E30, tako da boš med drugim imel težave s kablovjem, ki ne obstaja. Na standardni stereo ali hi-fi inštalaciji ne bo deloval. :ok2
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 133
  • Lokacija: Obala

#59

- Bavaria C reverse,
- bavaria C electronic,
- bavaria c exclusive (dva tipa po letniku)
- CD cartridge II
- CD cartridge I
so radiji ki delujejo samostojno. Direkt napanje noter, direkt izhod na zvočnike. Noben nima RDS. Tej so bili po originalu v E30. v katalogu je naveden še mexico model ampak ga do zdej nisem zasledil. Komaj na koncu so začeli vgrajevat kablovja z 17pin konektorjem in so prišla v upoštev novejši radiji (tko kot ima npr. Urko v karavanu)

Pol je
- Bavaria C professional,
- Bavaria C profesional RDS,
Je že nov tip, spredaj ena enota, kabel nazaj in pol zadaj še enota. Poleg je možno še doštulit CD changer (10 ali 6x CD). Konektor radio je 17pin kot na E36

pol so še
- BMW C business
- BMW C business RDS
- BMW CD business
- BMW CD business RDS
- BMW C reverse I
- BMW C reverse II
- BMW C reverse III
- BMW C professional
...
To so vsi samostojni, vsi imajo CD changer priklop (razen reverse modelov). Najdejo se v E32, E31, E34, E36, Z1. Je več variant, ker so se po letih nadgrajevali z strani Beckerja, Blaupunkta, Pioneerja.

Za ojačevalec je v E30 v zadnjem levem bogu, točno nad dvigalko. Pride samo pri Soundsystemu in je neodvisem od radija. 4x kanali noter, 4x kanali ven. Vsak kanal ima pol kretnico (kondenzator in tuljava) in se razdeli na dva. Tko da je 4x2 = 8 zvočnikov.

E36 ima ojačevalec spet zadaj levo (razen cabrio) in je v 2x variantah (HiFi in TopHiFi=HarmanKardon). HarmanKardon ni obstajal v touringu. oba sistema sta 4x kanali noter in 10x kanalov ven na 10x zvočnikov (cabrio ima 12).

E34 je lahko ali navaden sistem ali profesional ampak je vseno, ker enako gre zvok na ojačevalc: 4x kanali noter in pol jih gre xy ven (za E32 in e34 nimam podatka, ker nikoli nisem se poglabljal v sam del zvočnikov, ampak samo v radije)

Urejal tomos, 25.01.2010, 23:25.

Prikaži več možnosti


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 133
  • Lokacija: Obala

#60

bi pa izpostavil, da model kot je zgoraj na sliki (ali profesional ali business) ima ZELO pogosto okvaro pixlov. Tko da če kupujete ali naj bo slika prižganega ali naj piše "keine pixle fehler". Sam model je pa tud kr drag. delujoči kompleti grejo tud od 100-150eur. Če je komplet z kablovjem, changerjem, ojačevalcem pa tudi do 300-400eur

Urejal tomos, 25.01.2010, 23:28.

Prikaži več možnosti