Skoči na vsebino

 

Jermenica

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
64 odgovorov v temi
nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 931
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, 1290 SDGT

#41

Sam nisem menjal nobenih vijakov pa še kar dela po 150k km po menjavi.

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti
    • J9320 je všeč


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#42

In kak jim naj to razložim na intercars? zaradi tega so mi zavrnili reklamacijo... 

 

Tudi jaz imam še iste vijake in Eddyevo jermenico, ki je že dala skozi 200kkm in vse dela bp. 


Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 931
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, 1290 SDGT

#43

In kak jim naj to razložim na intercars? zaradi tega so mi zavrnili reklamacijo... 

 

Tudi jaz imam še iste vijake in Eddyevo jermenico, ki je že dala skozi 200kkm in vse dela bp. 

Če so to navedli kot razlog potem mislim, da tu ne boš zmagal.

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 990
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#44

Če so to navedli kot razlog potem mislim, da tu ne boš zmagal.

 

Lp, Samo

Tako je...našli so nekaj, da lahko zavrnejo reklamacijo.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 735
  • Lokacija: Where the sky is blue

#45

In kak jim naj to razložim na intercars? zaradi tega so mi zavrnili reklamacijo... 

 

Tudi jaz imam še iste vijake in Eddyevo jermenico, ki je že dala skozi 200kkm in vse dela bp. 

Težko boš rešil. Škoda živcev. Tam je vsaj en človek, ki generalno zavrača absolutno vse po spisku. Po navodilih BMW je potrebno montirati nove vijake ja in jaz jih tudi vedno montiram nove. Niso pa sigurno ne vijaki krivi da škripa :rofl

 

Jaz sem imel težave pri njih z uveljevljanjem vračila kavcije za zavorne čeljusti. Tip je zavrnil kavcijo(vračilo starih čeljusti), češ da so stare zavorne čeljusti preveč korodirane za vračilo.

 

Sem popizdil, pisal direkt na TRW, poslal slike stanja čeljusti, kjer so mi napisali, da ni nič absolutno nič spornega. Mail sem preposlal mojemu komercialistu in zadeva je bila takoj urejena.

 

In tudi če ti je jermenica škripala, bo naslednja enaka tudi škripala. Original za N47 s pobirsanim znakom BMW so samo v FEBI pakiranju ali pa Corteco. 



Urejal MIHOLD, 15.12.2020, 13:55.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 689
  • Lokacija: Ljubljana

#46

Dobrega mehanika rabis se mi zdi...
Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#47

Dobrega mehanika rabis se mi zdi...

Res, da se ne spozna ravno na bmwje, ampak tukaj sigurno ni on kriv, da je jermenica bila slaba. Pa tudi dvomim, da bi se kaj drugače izšlo, če bi imel nove vijake. Komercialist je rekle, da so verjetno imeli težave s tem jermenicam (sem spet pozabil firmo) in so jih takrat umaknili iz prodaje. Reklamacijo so pa zavrnili na sedežu intercars.

Po moje bi bilo bolje menjati dobavitelja.

Če je predvidena menjava vijakov, zakaj niso zraven? Verjetno niso standardni M8 × 50 DIN912 in imajo svojo kataloško številko. 

Glede na odziv predvidevam, da jih res redkokdo menjuje...



Urejal J9320, 16.12.2020, 07:51.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 689
  • Lokacija: Ljubljana

#48

Naj mehanik nabavi in zmontira po navodilih in tudi on potem reklamira. Predvsem te pa mora opozoriti da je jermenica pri koncu in jo zamenjati preden ostanes na cesti zaradi tega. Bistvo vzdrzevanja je v preventivi, sej gume tu bo tud zamenjal preden bodo zguljene do dratov in bremze preden bos bremzal z zelezom po diskih.
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 735
  • Lokacija: Where the sky is blue

#49

 

Če je predvidena menjava vijakov, zakaj niso zraven? 

Zato, ker te stvari mora vedeti tisti, kateri izvaja delo in dodatno kupiti vijake, ki pa jih malo kdo od trgovcev ima na zalogi in jih je potrebno večinoma naročiti original. Vsak , kateri pogleda v TIS navodilo kako se zamenja jermenico, lahko prebere da je potrebna zamenjava vijakov. Imam sam enake probleme pri določenih šobah, kjer veliko mehanikov vijakov pač ne zamenja, ker jih "po njihovo" pač ni potrebno. Čeprav je vijak tam (pri šobah) zelo pomemben "kompenzator" in se sčasoma če vijak ni zamenjan povzroča počasna škoda.

 

VSAK vijak, katerega zategovanje je predpisano da se zateguje s KOTOM (stopinje) je potrebno menjati ko je enkrat zategnjen. Tudi če ga zategneš in ugotoviš, da si nekaj pozabil, in moraš tisto stvar ponovno odmontirati, so že zategnjeni vijaki ponovno potrebni zamenjave z novimi. V praksi pa itak vemo kako je. DPF pa EGR off pa gremo hou ruk :)


Prikaži več možnosti
    • stone, Iztok Z., Eddy in 4 ostalim je všeč


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • V potrjevanju
  • Sporočil: 1 383
  • Lokacija: Slovenija

#50

In zakaj ne kupis teh vijakov, so tolk dragi? JIh zamenjas in vidis ce je ok?

 

Sicer pa pri reklemacijah je cel fuk, enkrat sem reklamiral lezaj ker sem bil jezen, so me preposiljali do uvoznika tam so pa nazaj odgovorili, kako in zakaj je bil lezaj menjan, kolk mocno so stisnili šplento in kako na kakasno pozicijo so jo dali noter itd. Brezveze. Pa na koncu spet ni mehanik od znamke vozila pa se vrjetno lahko sklicujejo cist na vse.


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 735
  • Lokacija: Where the sky is blue

#51

In zakaj ne kupis teh vijakov, so tolk dragi? JIh zamenjas in vidis ce je ok?

 

 

Ma niso vijaki krivi da škripa :) 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 369
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#52

Ugodno prodam za pol cene novih vijake glave za BMW motorje,samo enkrat uporabljeni, kot novi brez poškodb.

Urejal blackberet, 16.12.2020, 12:13.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#53

In zakaj ne kupis teh vijakov, so tolk dragi? JIh zamenjas in vidis ce je ok?

 

Tudi če bi dal nove, magari zlate vijake bi jermenica škripala, ker je fouš roba in pika. Oni se samo zgovarjajo, da so vijaki krivi.


Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • V potrjevanju
  • Sporočil: 1 383
  • Lokacija: Slovenija

#54

no saj to mislim, ce so vijaki ok cena jih zamenjaj in se enkrat naredi pritozbo.


Prikaži več možnosti


INVISIBLE
INVISIBLE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 887
  • Lokacija: DOMŽALE
  • Avtomobil: bmw šajtrga

#55

vijaki nimsjo veze z zanič jermenico, tud jst jo zamenu na svojem pa nove vijake,jermene pa napenjalce,pa je začela razbijat po 15sekundah bolj kot stara,vijake bi edin potrgal lahko če so preveč pretegnjeni(imajo pač raztezanje materjala)treba se sprijaznit da se čedalje večji šrot prodaja in nateguje narod,pa če bi vidl kakšni "stroknjovki" rešujejo reklamacije po trgovinah z avtodeli bi tud kšnmu slabo ratal(če nebi orodja prodajal sploh nebi vedl kako izgleda)....govorim iz prve roke...
I FEEL SLOVENIA vsak dan bolj ko se vozim po naših cestah in kupujem nove končnike,plačujem cestnine in vinjete:frown
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 689
  • Lokacija: Ljubljana

#56

Zato, ker te stvari mora vedeti tisti, kateri izvaja delo in dodatno kupiti vijake, ki pa jih malo kdo od trgovcev ima na zalogi in jih je potrebno večinoma naročiti original. Vsak , kateri pogleda v TIS navodilo kako se zamenja jermenico, lahko prebere da je potrebna zamenjava vijakov. Imam sam enake probleme pri določenih šobah, kjer veliko mehanikov vijakov pač ne zamenja, ker jih "po njihovo" pač ni potrebno. Čeprav je vijak tam (pri šobah) zelo pomemben "kompenzator" in se sčasoma če vijak ni zamenjan povzroča počasna škoda.
 
VSAK vijak, katerega zategovanje je predpisano da se zateguje s KOTOM (stopinje) je potrebno menjati ko je enkrat zategnjen. Tudi če ga zategneš in ugotoviš, da si nekaj pozabil, in moraš tisto stvar ponovno odmontirati, so že zategnjeni vijaki ponovno potrebni zamenjave z novimi. V praksi pa itak vemo kako je. DPF pa EGR off pa gremo hou ruk :)


Tocno tko. Nisem mehanik ampak to pa vem :-) vecina pa pac spara al pa ne zna.
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 990
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#57

Ok...kaj/kje hudiča lahko škripa na novi jermenici? 


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


INVISIBLE
INVISIBLE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 887
  • Lokacija: DOMŽALE
  • Avtomobil: bmw šajtrga

#58

slabi odlitki,antivibracijski center oz guma je take kakovosti da jo takoj utrga zaradi česar pride do resonance,ogromno reklamacij je na teh jermenicah pa še na kšnih drugih delih...je velik "mehanikov" salabajzarjev,je pa tud ogromno kosov ki so novi tolk u pizdi da jih brez predelave in prilagajanja nemogoče ugradit-tud brendi ki naj bi bli oh in sploh dobri so velikrat u pizdi,da o senzorjih sploh ne govorimo,ja tud tam se da zavrnit reklamacijo da ni blo ustreznega nemagnetnega oroja zraven in podobni nategi,ko z drugim kosom pa cudežno dela...in glej ga zlomka vse to pr istem mehaniku....no verjetn je pol šrauf kriv.....treba se bo navadit da je vse kitajc,orodje za kopije in originale je že tolk dotrajan da ni več v normativih pri tolk množični proizvodnji,temu dodaš še recikliran materjal in imaš top izdelek.

Urejal INVISIBLE, 16.12.2020, 23:46.

I FEEL SLOVENIA vsak dan bolj ko se vozim po naših cestah in kupujem nove končnike,plačujem cestnine in vinjete:frown
Prikaži več možnosti
    • RRoman in J9320 uporabnikom je všeč to sporočilo


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#59

Ok...kaj/kje hudiča lahko škripa na novi jermenici? 

Pomoje je guma slabo vulkanizirana, vizualno vse ok. V prostem teku teče normalno. Najbolj se sliši, ko avto ugasneš in motor zadnje 2 - 3 vrtljaje naredi v prazno pa še malo nazaj udari ali pa recimo, ko zaviram z motorjem skoz šrkipa, ampak se sliši samo ob kakšni škarpi, da se zvok odbije. Verjetno so kakšne mikrorazpoke v gumi. Zdaj imam tudi Eddyevo jermenico, ki že ima 200kkm za sabo in je privijačena z istimi vijaki, pa se nič ne sliši... 

Če pri montaži zajebe mehanik, jermenica opleta, druge tople vode pa tu ni treba odkrivat glede mehanika.

 

Vse kar je INVISIBLE drži, kot pribito.


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 735
  • Lokacija: Where the sky is blue

#60

Škripne ti praktično jermen, ker jermenica premalo "ublaži" in jermen zdrsne. Verjetno škripne pa tudi ko ga vžgeš. Kdaj je celo problem rešljiv v takih primerih, če se na alternator montira "freilauf" jermenico, če ima le ta v originalu sicer fiksno gor montirano. Samo to je tako...zakaj ne bi to pustil kot je original. Če iz fabrike ven ni škripalo, potem tudi kasneje ne sme :)


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.