Skoči na vsebino

 

2002 E39 525i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
212 odgovorov v temi
airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#41

Da zaključim zgodbo o puščanju pokrova. Kupil sem drug pokrov pri Jerry-ju in ga zamenjal sam. Danes je en mesec brez ene same kapljice tako da je stvar rešena.

 

Danes sem menjal še gumice stabilizatorjev, sem pa odločen da v kratkem menjam sprednje roke in končnike in amortizerje z vzmetmi. Po tem kar berem v sosednji temi sem začel razmišljat o kakšnem afermarket kitu vzmeti/amortizerji. Recimo H&R cup kit 30/15mm ali pa Lowtec (imam dobre izkušnje na prijateljevi bivši e34 ki je bila znižana 60/40 in se še vedno zelo lepo peljala.) ki ima kit 30/20. Lowtec je okoli 410€, H&R je cca 50% dražji. Še mam čas malo razmišljat :laugh

 

Slik trenutno ni :ok2


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#42

Torej boš dal spredaj nekaj precej nizkega in trdega, zadaj pa pustil original navadno? Je to pametno, da imaš tako razliko na avtu v trdoti?


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 597
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#43

Nizko ni nujno trdo. In to je problem pri cenenih aftermarket vzmeteh. Kupujes look, ne pa performance. Sem se svoj cas veliko ukvarjal z raziskovanjem "spring rate" raznih proizvajalcev vzmeti in sem ugotovil nekako takole. H&R naj bi bile malo bolj trde kot Eibachi (Pro-Kit). Eibachi naj bi bili, ceprav znizani, bolj mehki od seriskih M-Tech vzmeti (po spring rateu). Ostali pa so bolj tako tako, ali se posedejo ali so premehki. Weitec obesajo nemci ka dosti na svoje avte. Lowtec tudi ampak je rang nizje, Sam imam original (OEM) LEsfjors M-Technik na 40-tki, pa moram rect da sem naceloma zadovoljen ampak glede na to da imam plin vgrajen, mi je avto odzadaj malo prenizek. Posebej ko ga obtezim z ljujdmi in/ali prtljago.

 

So pa progresivni na zadnji osi skoraj vsi aftermarket prizvajalci. Kaj to pomeni.Pomeni da se bo avto na meji (obremenjen v ovinku) obnasal zelo drugace pri vsakem dodatnem stisnjenem milimetru vzmeti, ker se spring rate drasticno spreminja. Vec bomo kje drugje obdelali.

 

Lep avto, lepo ga rihtas, sva popolnoma na isti valni dolzini glede rihtanja. Prvo tehnika, potem ostalo :ok



Urejal MajoR, 08.05.2018, 23:30.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#44

Torej boš dal spredaj nekaj precej nizkega in trdega, zadaj pa pustil original navadno? Je to pametno, da imaš tako razliko na avtu v trdoti?


H&R cup kit in Lowtec sta v kompletu za spredaj in zadaj vzmeti in amortizerji. Razmisljam da je set vzmeti in amortizerjev istega proizvajalca verjetno bolje uglašen kot pa kombinacije :)

@MajoR Hvala :)
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#45

Nizko ni nujno trdo. In to je problem pri cenenih aftermarket vzmeteh. Kupujes look, ne pa performance. Sem se svoj cas veliko ukvarjal z raziskovanjem "spring rate" raznih proizvajalcev vzmeti in sem ugotovil nekako takole. H&R naj bi bile malo bolj trde kot Eibachi (Pro-Kit). Eibachi naj bi bili, ceprav znizani, bolj mehki od seriskih M-Tech vzmeti (po spring rateu). Ostali pa so bolj tako tako, ali se posedejo ali so premehki. Weitec obesajo nemci ka dosti na svoje avte. Lowtec tudi ampak je rang nizje, Sam imam original (OEM) LEsfjors M-Technik na 40-tki, pa moram rect da sem naceloma zadovoljen ampak glede na to da imam plin vgrajen, mi je avto odzadaj malo prenizek. Posebej ko ga obtezim z ljujdmi in/ali prtljago.
 
So pa progresivni na zadnji osi skoraj vsi aftermarket prizvajalci. Kaj to pomeni.Pomeni da se bo avto na meji (obremenjen v ovinku) obnasal zelo drugace pri vsakem dodatnem stisnjenem milimetru vzmeti, ker se spring rate drasticno spreminja. Vec bomo kje drugje obdelali.
 
Lep avto, lepo ga rihtas, sva popolnoma na isti valni dolzini glede rihtanja. Prvo tehnika, potem ostalo :ok

Jaz sem tudi dal gor Lesjofors, pa vsi čudno gledajo... Hočeš reči, da je to znamka, ki dela prvovgradnjo? Ni Eibach?
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#46

Nizko ni nujno trdo. In to je problem pri cenenih aftermarket vzmeteh. Kupujes look, ne pa performance. Sem se svoj cas veliko ukvarjal z raziskovanjem "spring rate" raznih proizvajalcev vzmeti in sem ugotovil nekako takole. H&R naj bi bile malo bolj trde kot Eibachi (Pro-Kit). Eibachi naj bi bili, ceprav znizani, bolj mehki od seriskih M-Tech vzmeti (po spring rateu). Ostali pa so bolj tako tako, ali se posedejo ali so premehki. Weitec obesajo nemci ka dosti na svoje avte. Lowtec tudi ampak je rang nizje, Sam imam original (OEM) LEsfjors M-Technik na 40-tki, pa moram rect da sem naceloma zadovoljen ampak glede na to da imam plin vgrajen, mi je avto odzadaj malo prenizek. Posebej ko ga obtezim z ljujdmi in/ali prtljago.

 

So pa progresivni na zadnji osi skoraj vsi aftermarket prizvajalci. Kaj to pomeni.Pomeni da se bo avto na meji (obremenjen v ovinku) obnasal zelo drugace pri vsakem dodatnem stisnjenem milimetru vzmeti, ker se spring rate drasticno spreminja. Vec bomo kje drugje obdelali.

 

Lep avto, lepo ga rihtas, sva popolnoma na isti valni dolzini glede rihtanja. Prvo tehnika, potem ostalo :ok

Večina aftermarket športnih vzmeti je itak mehkejših ali pa tam tam z OEM. Avto je edino nižji zato se manj nagiba in daje bolj direkten športni vtis. Neudobje oz trdota pa pride zaradi napačnih amortizerjev ki niso uglašeni z vzmetmi in niso skrajšani zato zabija skupaj. Ravno zato me mika komplet.

 

Weitec je hčerinska firma KW oz njihova cenejša varjanta. Med cenene jih ravno nebi uvrstil, tja bolj sodi TA Technix, JOM, FK in podobni kjer dobiš set vzmeti in amrtizerjev že za 190€ :laugh  Weitec, Lowtec, Vogtland itd so pomojem neka srednja opcija. Lowtec ima tudi budget COMP kit in boljši SPORT kit. Na netu nisem našel razlage zato sem jim pisal kje je razlika, odgovor iz tovarne:

 

Hello,

difference between LOWTEC Sport and COMP are the improved quality parts in LOWTEC sport series.
For example you got a high performance hydraulic oil in damper, an improved guidance of the piston rod and improved rubber seals.
So it has a longer service life.

 

Kot sem napisal, imel sem možnost probat e34 na 60/30 SPORT kit podvozju in se je po koroških luknja oz. "cestah" peljalo zelo lepo. Važno je da ne zabija skupaj...ostalo že preživimo :metalc



Urejal airmike, 09.05.2018, 17:36.

Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#47

če se je na koroških cestah dalo peljat... then just go for it :) 


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#48

Da malo osvežim zgodbo o moji "sestavljanki" :)
 
Po 14k km od zadnjega servisa sem dal zoper naredit servis. Shell helix ultra 5w.40 je zamenjal Motul X-clean 5w40. Menjal se je še filter olja in zračni filter. Slik ni :blush
 
Potem pa sem v fb skupini naletel na športne sedeže z enakim vzorcem kot ga imam zdaj v avtu in seveda sem pograbil priložnost :) Na sliki so samo posesani, sledi še globinsko čiščenje.
 
img20180716191353.jpg
 
Istočasno sem vzel tudi cupholderje in manšeto prestavne ročice, ker je bila moja strgana. Tudi to še zahteva čiščenje.
 
img20180717160741.jpg
 
Ob nakupu avta sem dobil dva glavna ključa. Lepše ohranjen ni delal zato sem uporabljal oguljenega, ki pa je prejšnji teden nehal delat. Zato sem en teden poskušal uporabljat lepšega če bi se morda napolnil ampak se ni. Uporabnik AlfainBmw mi ga je poiskusil skodirat in je delovalo tako da sedaj imam delujoč ključ ki je praktično kot nov :ok2
 
In pa še ena kar tako s prijateljevo e91 325D
img20180604201602.jpg
 
Plani za naprej:
- Amortizerji Sachs za M podvozje z vzmetmi Lesjofors za M podvozje (naročeno in plačano)
- E60 545 shortshifter z vso periferijo ki spada zraven ( nove puše spodaj in tudi nova original prestavna ročica)
- Saniranje začetkov rje še pred zimo
 
Zaenkrat dovolj :ok2

Urejal Nixxon, 18.07.2018, 07:18.

Prikaži več možnosti
    • sssimon in kristijan123 uporabnikom je všeč to sporočilo


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 704
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#49

me zanima kako se bo tebi odneslo napram x-driverju, kje pa si naročil dele?


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#50

Pri uporabniku blackberet.

 

Mene tudi zanima ja :laugh


Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 704
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#51

Mi lahko prosim pošlješ ps glede stroškov in ostalega, ker se sam zanimam za isto stvar moji 528i.
Razmišljaš kaj o menjavi platišč?
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#52

Imaš ZS

 

Na ta platišča grejo skoraj 100% zimske gume potem pa verjetno za naslednje leto kakšne 17" original seveda :mljask


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#53

Pri uporabniku blackberet.

 

Mene tudi zanima ja :laugh

Mene pa še bolj :fight

 

Če boš pohitel z menjavo, bom zanalašč počakal z reševanjem mojega, da vidim, kaj boš ti dobil ven :ok2


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#54

Bom poiskusil čimprej. In the name of science seveda :ok2

 

Pozabil sem se zahvalit uporabniku E39-530d za sedeže in ostalo....hvala :ok


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 429
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#55

Samo tko mal nasvet, dej tisto sliko ključa dol, da ti ne bo en naredu kopije na podlagi slike. :-D Sej vžgat ga ne more zaradi kode, ampak airbagi pa radio so pa še neki vredni.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#56

Evo roba je doma, hvala blackberet :beer  Zmeril sem višino avta od tal pri vsakem kolesu da bo primerjava za potem. Zdaj pa iščem mehanika ki bi to še ta teden naredil :jok

 

378049691021543795787755.jpg


Prikaži več možnosti
    • simonchelli in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#57

Nervous....


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#58

Nervous....

Sem nasel stevilke na lesjoeforse vzmeteh na zunanji strani.. pise z rumeno bolj slabo vidno..se pa kataloske ujemajo z stevilkami na skatli..na samih skatlah recino se nikoli nisem.videl sive nalepke kot so na tvojih...preveri to katalosko ker mene tudi zanima.

@nixxon je zadnjic videl toruinga e39 na novih navadnih sachs amortizerjih in navadnih lesjoeforse vzmeteh pa je nizji od tvojega.

Urejal blackberet, 25.07.2018, 10:52.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 429
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#59

Jp, tisti touring je definitivno nižji od tvoje limuzine. Jaz še vedno mislim da moraš zamenjati vzmeti. Te jim nazaj vrni in naj ti Blackberet taprave dobavi pa je. Tisto z Z4 šalčkami al kaj je že je spet nek obliž čez rano pomoje.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#60

Naročil sem jih na Črni petek novembra lani, vgradil pa v začetku maja letos. Jih res lahko vrnem?


Prikaži več možnosti