Skoči na vsebino

 

Demontaža plinske instalacije BMW E65 745i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
82 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#1

Hello,

 

Lotil sem se demontaže plinske instalacije. Odločil sem se da bom delal sam, ker žal vsepovsod kjer sem spraševal so imeli fiksno idejo da jim pustim celotno instalacijo in povrhu dam še 100eur za delo. Meni se to zdi oderuško. Plinska naprava je stala ob vgradnji čez 2000eur... Od instalacije imam vso dokumentacijo....

 

Do odklopa je delovala popolnoma normalno. Testiral sem jo sicer samo enkrat par km toliko da sem spraznil rezervoar.

Za demontažo sem se odločil zato, ker sem po vseh dobljenih informacijah mnenja da ni primerna za N62B44A motor. In pa tudi sam nisem pristaš plina v avtu ali bilo kje drugje. Zelo slabe izkušnje....

 

Namen in želja tega posta je, da pridobim čim več koristnih informacij, morda tudi kaj fizične pomoči pri odstranitvi celotne instalacije.

 

Do sedaj sem odstranil rezervoar iz prtljažnika v kompletu, uparjalnik, dovodne cevi do ventilov vbrizga, par nosilcev in vijakov :) pa še nekaj cevk, objemk itd... Kar sem odstranil je vidno spodaj po slikah.

 

Moral sem edino prevezat na T komad cev ki gre, kolikor so mi povedali iz pečke... Zakaj je neoriginalna, ne vem.... Nisem uspel pogledat, nimam dvigala, oz si ga le redko lahko sposodim.... Jutri imam na voljo dvigalo in bom odstranil bakreno cev ki je šla od uparjalnika do rezervoarja, zraven je še del električne instalacije. Odstranil bom še nekaj cevi ki grejo na ventile iz zadnje strani in odklopil še del električne instalacije. Cevi spodaj so bile pritrjene kar z knipingi..... :(   Zdaj me edino zanima s čim naj zamašim luknje ki bodo ostale od vijakov, ker teh nazaj nebom privijal.

 

Kar me od ostalih stvari še muči je to, kako odstranit oz odklopit el instalacijo iz računalnika, ter potem kako zapreti luknje v sesalnem kolektorju ko se odstrani še ventile plinske instalacije... največ pomoči bi rabil tu, ostalo bom uspel odstranit sam.

 

Prosim za nasvete in pomoč poznavalcev. Plinsko instalacijo sem pripravljen prodat za neko normalno ceno če koga zanima. Vsekakor pa mi ne ponujat opcij kot so demontaža in doplačilo,  ker vsi vemo koliko taka instalacija stane. Instalacija je naredila par tisoč km...

 

Spodaj pa nekaj slik same demontaže.

 

Lep pozdrav

 

 

Dragan


Pripete slike za predogled

  • 2.jpg
  • 1.jpg
  • 3.jpg
  • WP_20171016_16_29_14_Rich.jpg
  • WP_20171016_16_13_11_Rich.jpg
  • WP_20171016_16_09_45_Rich.jpg
  • WP_20171016_17_23_55_Rich.jpg
  • WP_20171016_17_23_49_Rich.jpg
  • WP_20171016_17_23_44_Rich.jpg
  • WP_20171016_17_55_01_Rich.jpg
  • WP_20171016_18_07_47_Rich.jpg
Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 282
  • Lokacija: Maribor

#2

katera lpg inštalacija je to?


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#3

DREAM XXI-D Injection System REG OMVL, uparjalnik je REG OMVL, DREAM XXI-N G HP LPG, Rezervoar plina je SAKA, multiventil je TOMASETTO ACHILLE tip AT-02


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#4

Hello,

 

Danes sem uspel demontirat bakreno napeljavo, del električne napeljave, zadelat in zaščitit luknje od knipingov, veliko luknjo bomo pa vrezali pleh in jo zavarili in ustrezno zaščitili.....

 

Sedaj bi moral odstranit še vso preostalo elektro instalacijo ki gre na računalnik, tipko iz armaturke + instalacijo, pa na koncu še ventile in privit tesnilne vijake v sesalni kolektor.

 

Tega sam ne znam in tukaj naprošam, če je kdo v moji bližini, torej štajerski konec ki se na zadevo profesionalno spozna da mi odstrani instalacijo iz računalnika in da se uredi tesnjenje sesalnega kolektorja.

 

Spodaj pa še nekaj slik.....


Pripete slike za predogled

  • 1.png
  • 2.png
  • 3.png
  • 4.png
  • 5.png
  • c.png
  • 6.png
  • 7.png
  • 8.png
  • b.png
  • 9.png
  • a.png
  • 10.png
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#5

Tole sem še uspel demontirat, drugo so samo še goli ventili in pa električna napeljava iz računalnika do ventilov.

 

Tu bi res rabil nekoga ki zadevo pozna in naredi v nulo.

 

:) 

 

 

 


Pripete slike za predogled

  • 11.jpg
  • 12.jpg
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#6

Hello,

 

Plinska naprava je naprodaj, če koga zanima, lahko ponudbe na ps ali na 040 254 647


Prikaži več možnosti


Grilzz
Grilzz

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 963
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Alfa romeo 75

#7

Kako ti je ratalo s sesalnim kolektorjem?


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#8

Iz sesalca zadeve še nisem demontiral, pravtako instalacije iz računalnika.

Za to rabim nekoga ki ve kako se zadevi streže, da je profi narejeno. Iščem obvezno na štajerskem koncu, da se odstrani in reši v enem dnevu.

 

Vse ostalo sem sam brez problemov odstranil.

 

lp

 

D :)



Urejal dragan klep, 04.11.2017, 20:39.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#9

Hello,

 

Nekaj novosti glede demontaže… Odklopil sem vso instalacijo ki pelje do ventilov vbrizga, napajanje računalnika, in še nekaj ostalega ožičenja….

Pa se je pojavil problem da motor ni hotel vžgat ko je računalnik za plin bil popolnoma odklopljen.

 

Iz kabine gre ena žica + skupek še štirih tankih žic. če to žico in ta skupek povežem z računalnikom plina motor normalno vžge in deluje kot mora.

 

Ideje kaj bi to naj bilo in s čim bi naj bilo povezano da motor zaradi tega ne vžiga….. Na slikah se vidi da gre še en del instalacije na sistem vbrizga oz. vžiga….. Tisti dve večji žili kablov z konektorjem…

 

Za sesalec pa sem dal izdelat vijake z tesnilko in potem odstranim Å¡e cevke ki grejo do ventilov in ventile same.

 

Spodaj še par slik kako to sedaj zgleda zdaj ko je instalacija demontirana in kako je zgledala celotna instalacija in kvaliteta izdelave….


Pripete slike za predogled

  • WP_20171224_15_55_21_Rich.jpg
  • WP_20171224_15_10_47_Rich.jpg
  • WP_20171224_15_10_43_Rich.jpg
  • WP_20171224_14_36_32_Rich.jpg
  • WP_20171224_14_35_19_Rich.jpg
  • WP_20171224_14_34_10_Rich.jpg
  • WP_20171224_14_28_05_Rich.jpg
  • WP_20171224_14_21_43_Rich.jpg

Urejal dragan klep, 24.12.2017, 17:39.

Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 303
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#10

Ko odklopiš računalnik plina prekineš tokokrog vbrizgalnih šob na vozilu.Inštalacija na vbrizgalnih šobah je premostičena preko tega računalnika,potrebno je samo te kable ki gredo na šobe ponovno skupaj povezat.Tako je bilo vsaj na mojem,dvomim pa da je tukaj kaj drugače.


Prikaži več možnosti
    • 2002turbo in dragan klep uporabnikom je všeč to sporočilo


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#11

ja, v tej smeri sem razmišljal ko sem spal :) tam ko grejo linije iz tega dream računalnika na elektriko vbrizga sem videl da je povezano in povito in bo treba nazaj predelat. Se bom lotil še tega, pa da vidim če ga lahko potem končno vržem ven do konca.

 

Sporočim rezultat.

 

lp

 

D.

 

Prijeten božič vsem ki berete temo. :)


Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 303
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#12

ja, v tej smeri sem razmišljal ko sem spal :) tam ko grejo linije iz tega dream računalnika na elektriko vbrizga sem videl da je povezano in povito in bo treba nazaj predelat. Se bom lotil še tega, pa da vidim če ga lahko potem končno vržem ven do konca.

 

Sporočim rezultat.

 

lp

 

D.

 

Prijeten božič vsem ki berete temo. :)

Hvala enako :)


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 101
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: G30 M

#13

Smem vprašat zakaj nisi še v startu kupil avto brez predelave na plin? Mogoče N62B48 motor? Ali pa celo N73B60? :)



Urejal mstipic, 25.12.2017, 20:51.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 037
  • Lokacija: Svet

#14

Smem vprašat zakaj nisi še v startu kupil avto brez predelave na plin? Mogoče N62B48 motor? Ali pa celo N73B60? :)

Verjetno E65 ravno ne mrgoli okoli?


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#15

Smem vprašat zakaj nisi še v startu kupil avto brez predelave na plin? Mogoče N62B48 motor? Ali pa celo N73B60? :)

 

Ker sem iskal avto v prvi barvi, nekaramboliran in z motorjem ki ne porablja olja…… Za plin mi je bilo vseeno… Bolj so pomembne prve tri stvari. Turbaki me ne zanimajo.

Ve se kako so tile N62 motorji, ve se tudi kako so turbaki teh serij… Realno, poraz… Najboljše od vsega tega je imet dober N62B44A motor.

In pa na koncu, neke izbire praktično ni bilo. Padel sem še na samo barvo zunanjosti in notranjosti. V bistvu je taka kombinacija bila želja, na voljo pa samo eden avto. Take it or leave it.... I took it.

 

Avto je ob nakupu imel sicer en kup težavic ki so pač za to serijo znane, ampak sem jih večino že uspešno odpravil. Pač vse ne gre takoj. Je v igri še denar, ki ga pa ni na pretek… Avto je trenutno moj project car. Z njim se mi na cesto ne mudi. Cilj je pač avto spravit v tehnično brezhibno stanje kaj se tiče same elektronike. Mehansko je že porihtan kot se zagre. Jutri gre ven še zadnji del plinske instalacije, tako da motor bo sedaj clean... Podvozje in ostalo je tudi že spravljeno v original stanje z novimi oe/oem deli.

 

lp



Urejal dragan klep, 25.12.2017, 22:04.

Prikaži več možnosti
    • mstipic je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#16

Hi,

 

Danes sem uspel naredit instalacijo vžiga ene banke, prevezava na original instalacijo. Slike spodaj. Po slikah se vidi kaka je bila predelava na plin instalacijo elektronike, izdelava kar se same kvalitete tiče je bila porazna med dvema linijama je celo bil kratek stik..... Par linij instalacije sploh ni bilo dobro izoliranih, da o vezavi pri samem računalniku niti ne pišem. Kdo je to delal, bi se moral malo zamislit.... Nima ne žilice za elektroniko, še manj za estetiko... Po moje je šlo samo zato da dela za silo, kar tudi je, vizualno in pa iz vidika varnosti pa se niso kaj dosti poglabljali.

 

V nedeljo bom naredil še drugo banko in motor bi po vseh pravilih moral vžigat brez problema. To je še zadnji del električne instalacije ki ga je potrebno prevezat v originalno vezavo. Potem pridejo pa še čepi z tesnili na sesalni kolektor in konec.

 

Prevezava in odsranitev ni tako težka, potrebno je bit le natančen, imet čas in mirno roko pa kak živec viška tudi ne škodi.

Mene pa veseli da bom rešil osmaka predelave ki mu je bila samo v škodo in popolnoma nič drugega. Plin fanatiki pa prosim da se zadržite kakršnihkoli komentarjev. Plin na osmaka ne spada in zdravo. :)

 

 


Pripete slike za predogled

  • WP_20171229_15_54_24_Rich.jpg
  • WP_20171229_16_02_26_Rich.jpg
  • WP_20171229_16_20_36_Rich.jpg
  • WP_20171229_16_26_15_Rich.jpg
  • WP_20171229_16_43_03_Rich.jpg
  • WP_20171229_16_47_52_Rich.jpg
  • WP_20171229_16_50_42_Rich.jpg
  • WP_20171229_16_50_51_Rich.jpg
Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 303
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#17

Pri tebi so vsaj spajkali žice,pri meni so jih samo skupaj zmotali in z izolirtrakom povili.


Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 263
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW

#18

Pa kaj so ti to, kaki Partizani delali ?   Nujno je tu in lotanje in termo božirke pa na koncu bi lahko vse kable dal še v cev termobožirke...


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#19

Kolikor je razvidno iz papirjev, plinex...

Ni treba niti pisat naprej, ker o tej firmi že sam napišem da je disaster.... Pa to ni samo moje mnenje...

Sicer plinska naprava je glede na raziskave ena boljših na trgu. Polom je samo za moje mnenje samo šalabajzerska vgradnja....

V glavnem, jaz si tega nebi upal stranki predat...



Do nedelje bo elektronika in vezava v original stanju.
Računalnik in vmesne linije so že komplet zunaj.
V nedeljo prevežem še drugo banko vžiga in motor more normalno vžigat. Bom še kaj poslikal iz nedeljskega dela. Pa kak kratek video ko startam motor.

Plinska naprava je iz moje strani lepo odstranjena, brez poškodb, vso ožičenje je celo, zraven imam še tudi sheme vezav za 5,6 in 8 cyl motorje. To mi je tudi pomagalo pri odstranjevanju ožičenja.

Naprava bo naprodaj. Zanjo želim iztržit za set solidnih 19col gum za mojo sedemko.

Vgradnja naprave je bila v vrednosti čez 2000eur.
Imam še račun.

Lp

D.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 432
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#20

Kakšna bo cena?


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.