Skoči na vsebino

 

2012 BMW F01 740d xDrive

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
108 odgovorov v temi
VIIIX
VIIIX
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: /

#1

Pozdravljeni

 

sem pred nakupom 2012 BMW F01 740d xDrive M-sportpaket pa me zanima cim vec info o samem avtu s strani tako uporabnikov kot poznavalcev. bolj kot poraba me zanimajo hibe vozila in posledicna popravila, intervali servisov, priporocilo dobrega mehanika za omenjen avto na gorenjskem, priporocljive dimenzije letnih in zimskih gum, splosno ravnanje z vozilom, vzdrzevanje xDrive sistema, itd. ..

 

Hvala

lp


Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 496
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Bmw 530xd f10

#2

Imas ze kaksnega ogledanega? Ce imas, prilepi link, oz vsaj povej koliko kilometrov ima prevozenih ta, ki je v igri.
Tako bomo lazje kaj pokomentirali.
Glede xdrive, pa so te pogoni zelo obcutljivi na obseg gum. Se pravi da je dobro vsake toliko premeriti profil ki ga imajo gume in ta mora biti na vseh gumah cim bolj enakomerno obrabljen, ze nekaj milimetrov razlike lahko unici vtg pretvornik. Ce ti vrltg crkne se ga da dokaj ugodno popravit, ce pa je treba me jat je pa drago. Gume pa morajo seveda biti po predpisih tovarne.
Servise menjave olja je dobro delati vsaj na 20 k km, v menjalniku nekje med 120 do 130 000 km, v xdrive na okoli 100 000 km.
Vecji strosek je servis menjalnika.. cca 500 eur.
Te 3.0 masine so zlo vzdrzljive, sploh ce je bil avto korektno servisiran in vozen. Ketna je verjetno tudi tu vprasljiva, ce ima avto ze 200 000 kilometrov bo zrela za menjavo. To je okoli 1000 do 1500? Ne vem tocno.
Aja se to.. vedno je dobro pri avtu tega ranga, starega 5 let imeti se par jurckov na lagarju za kaksna nepricakovana popravila.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#3

Imas ze kaksnega ogledanega? Ce imas, prilepi link, oz vsaj povej koliko kilometrov ima prevozenih ta, ki je v igri.
Tako bomo lazje kaj pokomentirali.
Glede xdrive, pa so te pogoni zelo obcutljivi na obseg gum. Se pravi da je dobro vsake toliko premeriti profil ki ga imajo gume in ta mora biti na vseh gumah cim bolj enakomerno obrabljen, ze nekaj milimetrov razlike lahko unici vtg pretvornik. Ce ti vrltg crkne se ga da dokaj ugodno popravit, ce pa je treba me jat je pa drago. Gume pa morajo seveda biti po predpisih tovarne.
Servise menjave olja je dobro delati vsaj na 20 k km, v menjalniku nekje med 120 do 130 000 km, v xdrive na okoli 100 000 km.
Vecji strosek je servis menjalnika.. cca 500 eur.
Te 3.0 masine so zlo vzdrzljive, sploh ce je bil avto korektno servisiran in vozen. Ketna je verjetno tudi tu vprasljiva, ce ima avto ze 200 000 kilometrov bo zrela za menjavo. To je okoli 1000 do 1500? Ne vem tocno.
Aja se to.. vedno je dobro pri avtu tega ranga, starega 5 let imeti se par jurckov na lagarju za kaksna nepricakovana popravila.

Vse kar si napisal drži, le s to pripombo da gum ni treba merit, dokler so OK in se vozijo izključno na tem avtu. Med vožnjo avta s štirikolesnim pogonom se gume enakomerno obrabljajo, ob morebitni menjavi gum za drug set rabljenih je treba bit pa zelo previden in izmerit profil (oziroma obseg, če gre za različna platišča na sprednji in zadnji osi), da je na vseh štirih gumah enak - pri nakupu novih seveda ni teh problemov. Prav tako je potrebno ob morebitnem gumi defektu zamenjat vse 4 gume ali pa samo en par za rabljenega, s tem da mora bit rabljeni par gum iste znamke, modela, dimenzije IN OBRABE kot so gume, ki jih imaš na avtu. Če si natančen in za to skrbiš ni z VTG nikoli nobenega problema, v nasprotnem primeru ga pa hitro skuriš. Ampak kot rečeno, pri BMW ta prenos ni problematičen, ker se ga da dokaj enostavno popravit, tudi če ga polomiš z gumami  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#4

Dobro, ampak še vedno mi ni nihče povedal, pa sem že večkrat omenila, zakaj na nove xDrive dajejo gor miks dimenzije. A to se bo tudi kvarilo?  :confused


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 761
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#5

Lahko podas link katero gledas?

Kolega sicer prodaja svojo 740d xdrive, slo, 2011/2012. Servisna zgodovina znana, redno servisirana na pooblascencu. Pol leta nazaj je zamenjal diske, ploscice, vse tekocine, filtri, olje ( mislim da tudi v menjalniku), zamenjana vtg enota za novo pod garancijo... skratka avto je v piko! Opreme pa ni da ni :ok

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


VIIIX
VIIIX
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: /

#6

Konkretno ogledanega nimam se nobenega, se posebej ne v Slo, zato bo avto uvozen iz Nemcije. Pri nas so skoraj se enkrat drazji kot gor ampak naj bosta ta dva linka v manjso pomoc:

https://m.mobile.de/...48.html?ref=srp

https://www.avto.net...ve Avt. Lifting

Isce se nekaj v tem rangu opreme, lahko tudi vec, ampak sem zasledil, da je 740 nekako najboljsa izbira(730 je premalo 750 pa prevec) zato tudi ta model gledam. Ker pa sem trenutni(in kmalu bivsi) quattro voznik bi zaradi slabe ponudbe dizel motorjev v a8 rad presaltal na bmw serijo 7. Pa se prvic mi sedmica zgleda lepse kot osmica.. xDrive pa predvsem zaradi voznje v vseh pogojih.

Kolega, prek katerega bo avto uvozen, mi je glede olja in ketne rekel isto, zato tudi isce avtomobil, kateri ima to lepo postimano - ali menjano ali pa toliko manjsa cena, da uredim sam. Ne skrbi me 200k+ km, ce je bilo vse lepo zamenjano. Kar se pa gum tice sem se pa malo slabo izrazil, namrec zanima me ali je obvezno(kot pri quattru) da so vse 4 iste dimenzije?

Po dosedanjih iskusnjah z avtomobili pa se nekako drzim pravila da imam ob nakupu vsaj se 5k€ na lagerju, ker nikoli ne ves..

Hvala
Lp
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 761
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#7

Predlagam, da se zapeljes in si ogledas tale voz:
https://www.avto.net...asp?id=12537317

Mogoce se premislis glede uvoza.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 496
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Bmw 530xd f10

#8

Lahko podas link katero gledas?
Kolega sicer prodaja svojo 740d xdrive, slo, 2011/2012. Servisna zgodovina znana, redno servisirana na pooblascencu. Pol leta nazaj je zamenjal diske, ploscice, vse tekocine, filtri, olje ( mislim da tudi v menjalniku), zamenjana vtg enota za novo pod garancijo... skratka avto je v piko! Opreme pa ni da ni :ok


Kako pa da mu je vtg crknil?
Bi sel pa tega tudi sam pogledat, ce bi kupoval tak avto. Izgleda korekten.

Urejal miho1, 02.11.2017, 22:46.

Prikaži več možnosti


VIIIX
VIIIX
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: /

#9

Predlagam, da se zapeljes in si ogledas tale voz:
https://www.avto.net...asp?id=12537317
Mogoce se premislis glede uvoza.


Avto je lep ampak mi zal ne ustreza. Iscem namrec iskljucno crnega s sibedahom plus vso ostalo ospremo. Poleg tega pa bom za uvozenega placal (skoraj) pol manj.. in ko bom sel na ogled ga bom lahko sam peljal. Dejstva, da avta katerega kupujes ne smes prej “sprobat”, ne bom nikoli razumel..

Hvala vseeno
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 759
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#10

Če te prav razumem boš dobil bmw 7 za manj kot 20 jurjev.

 

Lahko samo rečem veliko sreče ti želim. :blackeye


Prikaži več možnosti


VIIIX
VIIIX
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: /

#11

Koliko bom placal ni pomembno, zal so cene v Slo za moje pojme previsoke. Vseeno pa ne bo manj kot 20k€, ne bo pa tudi 30k€+..

Hvala
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 761
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#12

Kako pa da mu je vtg crknil?
Bi sel pa tega tudi sam pogledat, ce bi kupoval tak avto. Izgleda korekten.


Iz ze ugotovljenega razloga: dimenzija pnevmatik.

Avto je lep ampak mi zal ne ustreza. Iscem namrec iskljucno crnega s sibedahom plus vso ostalo ospremo. Poleg tega pa bom za uvozenega placal (skoraj) pol manj.. in ko bom sel na ogled ga bom lahko sam peljal. Dejstva, da avta katerega kupujes ne smes prej “sprobat”, ne bom nikoli razumel..
Hvala vseeno


Termin: ni testnih vozenj poznas ali pac? Gre za odvrnitev tistih, ki samo firbcajo ;) tisti, ki so resni ne bodo niti vprasali za voznjo ampak ga bodo zanimale tehnikalije in servisna zgodovina.

Jaz sem svoj sedanji avto kupil brez, da sem 1 meter prevozil. Se vsedel, pogledal, prizgal in po cca 5 minutah sem ga zaaral.

To kar si ti zelis ne bo nikoli pod 30k upostevajoc dmv. Osebno bi gledal serijo 7 brez Xdrive.
PS: ko ze pravis, da ni nobene A8 na voljo s pametnim motorjem...ni ravno A8 je pa A7 3.0 biturbo tdi in dobrimi 400hp. Za ‘pameten denar’.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

Dobro, ampak še vedno mi ni nihče povedal, pa sem že večkrat omenila, zakaj na nove xDrive dajejo gor miks dimenzije. A to se bo tudi kvarilo?  :confused

Tudi če so gume mešanih dimenzij je obseg gume lahko enak, to pa je edino kar pri štirikolesnem pogonu šteje. Preračunat oziroma izmerit je treba torej obseg gume (ali pa premer, samo tega je težje izmerit), pa dobiš tudi pri mešanih dimenzijah gume, ki so ustrezne za tvoje vozilo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 016
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#14

Vprašanje je, koliko odstopanja stvar še prenese. Obseg pri mešanih dimenzijah je kvečjemu skoraj enak, kar pa je lahko že preveč razlike, kot kaže praksa. Če sploh je obseg res enak pri kateri od mešanih dimenzij za te avte (v bistvu za vse xDrive BMWje, ki imajo težave, ne samo serija 7).


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#15

Vprašanje je, koliko odstopanja stvar še prenese. Obseg pri mešanih dimenzijah je kvečjemu skoraj enak, kar pa je lahko že preveč razlike, kot kaže praksa. Če sploh je obseg res enak pri kateri od mešanih dimenzij za te avte (v bistvu za vse xDrive BMWje, ki imajo težave, ne samo serija 7).

Različni sistemi so različno občutljivi, ampak v praksi velja nekako da je maksimalno še dopustno odstopanje cca 1 do 2 mm razlike v polmeru oziroma dvakrat toliko v premeru kolesa (gume). Na isti osi nekoliko manj, med eno in drugo osjo mogoče tudi malo več. Skratka, gre dobesedno za milimetre ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 016
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#16

To je jasno, vendar imajo težavni xDrivi očitno premajhno dopustno razliko. Morda je problem v ubogi desetinki milimetra, kdo bi vedel... Preobčutljiv sistem pač. Starejše e60-ke xDrive recimo niso imele teh težav sploh, vsaj nisem še slišal za to. Novejši modeli pa veselica.


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 761
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#17

To je jasno, vendar imajo težavni xDrivi očitno premajhno dopustno razliko. Morda je problem v ubogi desetinki milimetra, kdo bi vedel... Preobčutljiv sistem pač. Starejše e60-ke xDrive recimo niso imele teh težav sploh, vsaj nisem še slišal za to. Novejši modeli pa veselica.


In zakaj je temu tako, da so starejsi modeli neunicljivi?
-najprej je potrebno pogledati evolucijo sistema xdrive (
https://www.autoevol...ive-106708.html )

Torej pridemo do zakljucka, da je sistem sam po sebi odlicen, zakaj? Ker ima sistem moznost prenosa moci od 0% do 100% na posamezno os ali na eno samo kolo, ce je to potrebno in je sistem zaradi tega vedno aktiven.

A ker danasnji vrli lastniki xdrive vozil ne upostevajo navodil proizvajalca unicijo ‘xdrive pogon’ s postavitvijo napacno pripetih dimenzij pnevmatik in to vse z namenom, vecja kot bodo cola vecji bos frajer na cesti ali pred znanci :ok

Ko pa zapade pravi sneg pa doma posedajo pred tv-jem z izgovorom ‘ves, danes se pocutim slabo’ ko so povabljeni na vecerne zimske radosti in samo upajo, da bodo ceste do jutra spluzene.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • zigi in miho1 uporabnikom je všeč to sporočilo


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 729
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#18

Ce me spomin ne vara so sli VTGji tudi na tovarbiskih dimenzijah. Sicer pa just another thing ki jo je “normalno” zamenjat na 100k. Freude pa to
Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#19

Predlagam, da se zapeljes in si ogledas tale voz:
https://www.avto.net...asp?id=12537317

Mogoce se premislis glede uvoza.

Avto zelo lep in veliko novega in dragega potrošnega materiala.

 

Malce mi je nenavadno le to da ima 148750km in je na 18 col kolesih že malo zjebal podvozje

 

"Prav tako je bilo obnovljeno podvozje, zglobi končniki in polosovine"

Pred tem pa:

"samo relacijsko-avtocestno voženega bmw 740xdrive"

 

Na avtocesti mora original podvozje zdržat vsaj 200.000km na 21 col kolesih.



Urejal mstipic, 03.11.2017, 08:23.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti
    • Bojans je všeč


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 761
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#20

Avto zelo lep in veliko novega in dragega potrošnega materiala.
 
Malce mi je nenavadno le to da ima 148750km in je na 18 col kolesih že malo zjebal podvozje
 
"Prav tako je bilo obnovljeno podvozje, zglobi končniki in polosovine"
Pred tem pa:
"samo relacijsko-avtocestno voženega bmw 740xdrive"
 
Na avtocesti mora original podvozje zdržat vsaj 200.000km na 21 col kolesih.


Lastnik je picajzlast tako kot jaz in je preventivno zamenjal nekatere dele, ker ne zeli vecjega defekta na poti medtem ko se nahaja 1.000-2.000 km stran od doma in to na racun nekega ‘sparanja’.

Na nasih cestah ga ni avta, ki bi zdrzal 200.000km na 21 colah brez, da bi se kaj prej zamenjalo na podvozju ;)

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • Bojans je všeč