Skoči na vsebino

 

2012 BMW F01 740d xDrive

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
108 odgovorov v temi
bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 804
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#21

Kako ves, da je na 18 colah zjebal podvozje? :) ima se en komplet 19 col.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 895
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#22

Po ac ne zjebaš podvozja niti v 500.000km.

X drive je problem samo zaradi različne dimenzije pnevmatik.E60 nima težav ravno zaradi tega,ker ima iste dimenzije in še et platišč je drugačen od od navadnih.

Da kupim x drive in vskih jurja dva preverjam profil, se raje odločim za quattro

Sedmico kupiš brez x in je


Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 350
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#23

Tudi mene bi te stvari odvrnile od nakupa avta za 100+ jurjev. SI predstavljaš poslovneža, ki gre na 500-600 km dolgo pot in vmes v obleki meri profil na gumi, da mu slučajno ne bi VTG odletel  :napaka  Ampak pazi, ne v milimetrih, 0,1 mm. Pa kje meriti, na notranjem robu, zunanjem, po sredini....? Kaj če je odstopanje 0,5 mm, poklicat avtovleko do prvega vulkanizerja in menjati vse štiri gume? Hvala za tak sistem, pa lahko deluje ne vem kak dobro, s sedmico se itak ne voziš po njivah. 



Urejal sssimon, 03.11.2017, 09:21.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 017
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#24

Da kupim x drive in vskih jurja dva preverjam profil, se raje odločim za quattro

Kot rečeno, za to ni nobene potrebe. Ga ni štirikolesnega pogona kjer bi se gume neenakomerno izrabljale in bi moral preverjat profil, večjih odstopanj pa tudi quattro ne tolerira. Noben sistem ni neuničljiv, so le bolj in manj občutljivi.


Tudi mene bi te stvari odvrnile od nakupa avta za 100+ jurjev. SI predstavljaš poslovneža, ki gre na 500-600 km dolgo pot in vmes v obleki meri profil na gumi, da mu slučajno ne bi VTG odletel  :napaka  Ampak pazi, ne v milimetrih, 0,1 mm. Pa kje meriti, na notranjem robu, zunanjem, po sredini....? Kaj če odstopanje 0,5 mm, poklicat avtovleko do prvega vulkanizerja in menjato vse štiri gume? Hvala za tak sistem, pa lahko deluje ne vem kak dobro, s sedmico se itak ne voziš po njivah. 

lol, ne delajte iz muhe slona, no...


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 590
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#25

Kot rečeno, za to ni nobene potrebe. Ga ni štirikolesnega pogona kjer bi se gume neenakomerno izrabljale in bi moral preverjat profil, večjih odstopanj pa tudi quattro ne tolerira. Noben sistem ni neuničljiv, so le bolj in manj občutljivi.


Se strinjam glede ostalega, ampak to da se pri stirikolesnem pogonu gume obrabljajo povsem enakomerno pa mi nekako ne gre skupaj z logiko...

Prednje gume so bolj obremenjene v zavojih. Poleg tega jih zaviranje obremenjuje bolj kot zadnje in tezko trdimo, da se to iznici z obremenitvijo zadnjih pri pospesevanju.
Navsezadnje se tudi pri RWD prednje gume obrabljajo. Ce se pri AWD obrabljajo povsem enakomerno kot zadnje, bi morale pri AWD obdrzati prakticno ves profil :)

Ali si kaj narobe razlagam? :)
Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 350
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#26

Očitno je, da je težav z x-drive sistemom veliko, jaz bi se ga za to izognil v velikem loku. Pred leti, ko sem imel staro A4 Quattro, ma to je šlo kot raketa vsepovsod, sneg prek haube, pa sem ga plužil v breg na Boč. Enostaven delujoč sistem, to je to.  


Prikaži več možnosti
    • xMarkox je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 091
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#27

Prvi dve generaciji X5 sta imeli deljene dimenzije, pa nič problemov.

Enkrat sem bral razlago, da sistem razliko v obsegu razume kot neprestan zdrs in zato preveč vkljaplja pogon brez potrebe, kar prinese prezgodnjo obrabo in odpoved.
Lahko pa da je problem tudi v doziranju moči, ko zaznava zdrs, in pride do preobremenitev.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 955
  • Lokacija: Ljubljana

#28

Meni je na a8 precej bolj pobiralo sprednje gume. Sam ji nic crknilo na pogonu pa je mel 250.000km...
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 712
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#29

Pozdravljeni

 

sem pred nakupom 2012 BMW F01 740d xDrive M-sportpaket pa me zanima cim vec info o samem avtu s strani tako uporabnikov kot poznavalcev. bolj kot poraba me zanimajo hibe vozila in posledicna popravila, intervali servisov, priporocilo dobrega mehanika za omenjen avto na gorenjskem, priporocljive dimenzije letnih in zimskih gum, splosno ravnanje z vozilom, vzdrzevanje xDrive sistema, itd. ..

 

Hvala

lp

Pozdravljen.

 

Sam bi ti podal nekaj nasvetov - upam, da ti bodo pomagali.

 

- vsekakor išči FL model - prvič zaradi 8 stopenjskega menjalnika, ter osveženih motorjev - 306 => 313PS, novega navigacijskega sistema, LED luči...

- Obstaja tudi nekaj 740d x-drive - PFL z 8 stopenjskim avtomatikom ampak so redke.

- DMV je pri vozilih PFL občutno višji ( 5-10% )

- DMV je pri X-drive 30d/40d ( FCL ) za 5% višji kot pri modelu brez 4 kolesnega pogona

- Ko sem jaz pregledoval trg je bilo izjemno težko najti avtomobil ki ima servise narejene na 15k ali 20k km. Od približno 80 vozil je imelo servise opravljene na 15-20k samo 5. Ostali imajo na 30k km. V slo nisem našel primernega vozila ( malo km, veliko opreme ) četudi sem bil pripravljen plačati več.

- Sam sem se odločil za vozilo brez x-drive sistema ( okare VTGja, višje davščine, višja poraba ) - ter motorjem 40d, ker je to zelo dober kompromis. Na izbiro sem imel še 50d z x-drive sistemom in servisi na 15k km ampak se zaradi preveč km nisem odločil zanjo.

- na vozilu so letne 20col in zimske 19 col - vozilo ni neudobno kot je s temi dimenzijami serija 5.

- žal sem sam ugotovil da tudi BMW PS oziroma BMW Neiderlassungi nimajo vedno 100% vozil - predvsem nimajo realnih km.

 

Še nekaj o stroških : porabe niti ne gledam, ker sem zmeren voznik. Lahko pa omenim, da stane menjava prednjih in zadnjih ploščic na BMW servisu cca. 450 EUR, menjava VTGja okoli 2.000 EUR....

 

Glede vožnje po snegu : sigurno je x-drive prednost, ki ni zanemarljiva.

P.s. : na 740d 17 col ne gre :)

 

Če te še kaj zanima pa vprašaj.



Urejal simply, 03.11.2017, 10:23.

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 032
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#30

 

 

- Ko sem jaz pregledoval trg je bilo izjemno težko najti avtomobil ki ima servise narejene na 15k ali 20k km. Od približno 80 vozil je imelo servise opravljene na 15-20k samo 5. Ostali imajo na 30k km. V slo nisem našel primernega vozila ( malo km, veliko opreme ) četudi sem bil pripravljen plačati več.

This.

 

Zelo zanemarjen parameter nakupa rabljenega bavarca dandanes.

Vsi 1. lastniki zj delajo servise na 30.000km, dol jim visi kako bo motor delal naslednjih 200.000km po prodaji.

 

Js sem odstopil letos od nakupa ene lepe F10 2010 530d z 250.000km od poznanega 1. lastnika, ker je tip delal servise na 30.000km in nikoli menjal olja v menjalniku. Ker so mu tako rekli pri BWMju in oni že imajo prav.  Pa sva bila kar nekaj časa zmenjena da kupim ko bo avto prodajal. Kilometri me niso motili, motili so me servisni intervali.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


hermes
hermes

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 417
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: bmw

#31

Tudi če so gume mešanih dimenzij je obseg gume lahko enak, to pa je edino kar pri štirikolesnem pogonu šteje. Preračunat oziroma izmerit je treba torej obseg gume (ali pa premer, samo tega je težje izmerit), pa dobiš tudi pri mešanih dimenzijah gume, ki so ustrezne za tvoje vozilo.

Na E60 x-drive imam homologirane gume 245/40/18 in 275/35/18, katere imam tudi dejansko gor.  Je ta kombinacija vredu, ali je bolje, da jo odstranim?


Prikaži več možnosti


VIIIX
VIIIX
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: /

#32

Pozdravljen.
 
Sam bi ti podal nekaj nasvetov - upam, da ti bodo pomagali.
 
- vsekakor išči FL model - prvič zaradi 8 stopenjskega menjalnika, ter osveženih motorjev - 306 => 313PS, novega navigacijskega sistema, LED luči...
- Obstaja tudi nekaj 740d x-drive - PFL z 8 stopenjskim avtomatikom ampak so redke.
- DMV je pri vozilih PFL občutno višji ( 5-10% )
- DMV je pri X-drive 30d/40d ( FCL ) za 5% višji kot pri modelu brez 4 kolesnega pogona
- Ko sem jaz pregledoval trg je bilo izjemno težko najti avtomobil ki ima servise narejene na 15k ali 20k km. Od približno 80 vozil je imelo servise opravljene na 15-20k samo 5. Ostali imajo na 30k km. V slo nisem našel primernega vozila ( malo km, veliko opreme ) četudi sem bil pripravljen plačati več.
- Sam sem se odločil za vozilo brez x-drive sistema ( okare VTGja, višje davščine, višja poraba ) - ter motorjem 40d, ker je to zelo dober kompromis. Na izbiro sem imel še 50d z x-drive sistemom in servisi na 15k km ampak se zaradi preveč km nisem odločil zanjo.
- na vozilu so letne 20col in zimske 19 col - vozilo ni neudobno kot je s temi dimenzijami serija 5.
- žal sem sam ugotovil da tudi BMW PS oziroma BMW Neiderlassungi nimajo vedno 100% vozil - predvsem nimajo realnih km.
 
Še nekaj o stroških : porabe niti ne gledam, ker sem zmeren voznik. Lahko pa omenim, da stane menjava prednjih in zadnjih ploščic na BMW servisu cca. 450 EUR, menjava VTGja okoli 2.000 EUR....
 
Glede vožnje po snegu : sigurno je x-drive prednost, ki ni zanemarljiva.
P.s. : na 740d 17 col ne gre :)
 
Če te še kaj zanima pa vprašaj.


Sepravi FL model prepoznam po 313ps in 8st.menj. ali tudi po letniku? Definitivno pa sem vedno gledal samo facelift verzije ..

Glede servisov, zakaj je toliko pomembno delati na 15-20km? Sam delam ravno toliko na letni ravni ampak me zanima zaradi voznikov, ki delajo 50+..kaj menjajo olje dvakratali trikrat letno? Kako je z menjavo olja v menjalniku? Kaj pa xDrive olje?

Kako pa se ti obnese 740 brez xDrive na snegu in dezju? Ker sem z gorenjske mi to kar dosti pomeni..

Tale VTG se pogosto kvari?

Hvala za odgovore
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 580
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#33

Pozdravljen.

 

Sam bi ti podal nekaj nasvetov - upam, da ti bodo pomagali.

 

- vsekakor išči FL model - prvič zaradi 8 stopenjskega menjalnika, ter osveženih motorjev - 306 => 313PS, novega navigacijskega sistema, LED luči...

- Obstaja tudi nekaj 740d x-drive - PFL z 8 stopenjskim avtomatikom ampak so redke.

- DMV je pri vozilih PFL občutno višji ( 5-10% )

- DMV je pri X-drive 30d/40d ( FCL ) za 5% višji kot pri modelu brez 4 kolesnega pogona

- Ko sem jaz pregledoval trg je bilo izjemno težko najti avtomobil ki ima servise narejene na 15k ali 20k km. Od približno 80 vozil je imelo servise opravljene na 15-20k samo 5. Ostali imajo na 30k km. V slo nisem našel primernega vozila ( malo km, veliko opreme ) četudi sem bil pripravljen plačati več.

- Sam sem se odločil za vozilo brez x-drive sistema ( okare VTGja, višje davščine, višja poraba ) - ter motorjem 40d, ker je to zelo dober kompromis. Na izbiro sem imel še 50d z x-drive sistemom in servisi na 15k km ampak se zaradi preveč km nisem odločil zanjo.

- na vozilu so letne 20col in zimske 19 col - vozilo ni neudobno kot je s temi dimenzijami serija 5.

- žal sem sam ugotovil da tudi BMW PS oziroma BMW Neiderlassungi nimajo vedno 100% vozil - predvsem nimajo realnih km.

 

Še nekaj o stroških : porabe niti ne gledam, ker sem zmeren voznik. Lahko pa omenim, da stane menjava prednjih in zadnjih ploščic na BMW servisu cca. 450 EUR, menjava VTGja okoli 2.000 EUR....

 

Glede vožnje po snegu : sigurno je x-drive prednost, ki ni zanemarljiva.

P.s. : na 740d 17 col ne gre :)

 

Če te še kaj zanima pa vprašaj.

 

Še malo manj kot na 218D active tourer...490 eur..:)


Prikaži več možnosti


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 400
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#34

od 7/2012 izdelava je FL

Če si do sedaj vozil quattro boš v času snega na cesti imel velike probleme z zadjim pogonom.

Olje, ki je v motorju 30.000 km nima več mazalnih sposobnosti kot na 15-20k km


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 804
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#35

fantje dajte mi povedat zakaj se tok bojite snega na cesti? Ali ne bi raje poskrbeli, da imate na avtu dobre gume in pravilen tlak v pnevmatikah? :kava

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • Bojans, cilinder in tipmisle uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 017
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#36

Se strinjam glede ostalega, ampak to da se pri stirikolesnem pogonu gume obrabljajo povsem enakomerno pa mi nekako ne gre skupaj z logiko...

Prednje gume so bolj obremenjene v zavojih. Poleg tega jih zaviranje obremenjuje bolj kot zadnje in tezko trdimo, da se to iznici z obremenitvijo zadnjih pri pospesevanju.
Navsezadnje se tudi pri RWD prednje gume obrabljajo. Ce se pri AWD obrabljajo povsem enakomerno kot zadnje, bi morale pri AWD obdrzati prakticno ves profil :)

Ali si kaj narobe razlagam? :)

Pri pogonu spredaj se bolj obrabljajo sprednje gume in pri pogonu zadaj zadnje, to mislim da je logično. Zaviranje pri normalni vožnji na obrabo dosti ne vpliva, veliko bolj gume obrablja zdrsavanje pri pospeševanju. Če je AWD avto uravnotežen in če vozimo lepo se bodo torej vse 4 gume enakomerno obrabljale, če ima težek nos (razni V12 ali pa audiji, ki imajo težišče bolj spredaj) pa se bodo kljub štirikolesnemu pogonu bolj obrabljale sprednje gume. Ali pa če imaš težko nogo, s tem da se potem hitreje obrabljajo po robovih. Evo, to je vsa znanost... obraba je torej na različnih vozilih različna, prav tako pa nanjo vpliva tudi stil oziroma način vožnje :)


fantje dajte mi povedat zakaj se tok bojite snega na cesti? Ali ne bi raje poskrbeli, da imate na avtu dobre gume in pravilen tlak v pnevmatikah? :kava

Jaz se snega ne bojim, se pa pojavi moment ko moram recimo ob močnem sneženju v 200 km oddaljeno mesto kupit kak avto in če bom pol ure prepozen me lahko prehiti konkurenca (včasih gre dobesedno za minute) in sem ob par 100 do par 1000 eur zaslužka. Zaradi tega zame AWD avto ni le potreba pač pa nuja, če samo enkrat v recimo treh letih naredim zaradi tega en dober posel več, se mi že splača. 


Tale VTG se pogosto kvari?

Preberi mojo razlago, par postov nazaj sem vse razložil ;)


Na E60 x-drive imam homologirane gume 245/40/18 in 275/35/18, katere imam tudi dejansko gor.  Je ta kombinacija vredu, ali je bolje, da jo odstranim?

Če je homologirana za tvoja avto je OK, samo pazi da so vse 4 gume od istega proizvajalca in da so približno enakomerno obrabljene (v primeru da si kupil rabljen set).


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 895
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#37

Se popolnoma strinjam glede obrabe gum pri xdrive,quattro,4matic....

Še vedno trdim,da xdrive zjeba različna širina gum(različen grip) in ne razlika v obrabljenosti za mm ali 2.Je pa verjetno xdrive malo mehkužen napram konkurenci.


Prikaži več možnosti


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 895
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#38

Še malo manj kot na 218D active tourer...490 eur.. :)

What.Ok uradna ura servisa nej bo 50€ ploščice zamenja vse v eni uri.Koliko je potem materijal.Neverjetno.Ma sej niso budale oni,budale so tisti ki tja vozijo


Prikaži več možnosti


Bojans
Bojans

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 98
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Mercedes Benz E

#39

Pri pogonu spredaj se bolj obrabljajo sprednje gume in pri pogonu zadaj zadnje, to mislim da je logično. Zaviranje pri normalni vožnji na obrabo dosti ne vpliva, veliko bolj gume obrablja zdrsavanje pri pospeševanju. Če je AWD avto uravnotežen in če vozimo lepo se bodo torej vse 4 gume enakomerno obrabljale, če ima težek nos (razni V12 ali pa audiji, ki imajo težišče bolj spredaj) pa se bodo kljub štirikolesnemu pogonu bolj obrabljale sprednje gume. Ali pa če imaš težko nogo, s tem da se potem hitreje obrabljajo po robovih. Evo, to je vsa znanost... obraba je torej na različnih vozilih različna, prav tako pa nanjo vpliva tudi stil oziroma način vožnje :)


Jaz se snega ne bojim, se pa pojavi moment ko moram recimo ob močnem sneženju v 200 km oddaljeno mesto kupit kak avto in če bom pol ure prepozen me lahko prehiti konkurenca (včasih gre dobesedno za minute) in sem ob par 100 do par 1000 eur zaslužka. Zaradi tega zame AWD avto ni le potreba pač pa nuja, če samo enkrat v recimo treh letih naredim zaradi tega en dober posel več, se mi že splača. 


Preberi mojo razlago, par postov nazaj sem vse razložil ;)


Če je homologirana za tvoja avto je OK, samo pazi da so vse 4 gume od istega proizvajalca in da so približno enakomerno obrabljene (v primeru da si kupil rabljen set).

 

Pričakujem (UPAM), da noben lastnik x Drive NE KUPUJE rabljenih gum!!!


Prikaži več možnosti
    • Cdriver in zigi uporabnikom je všeč to sporočilo


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 895
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#40

Pričakujem (UPAM), da noben lastnik x Drive NE KUPUJE rabljenih gum!!!

Zakaj


Prikaži več možnosti