Skoči na vsebino

 

2012 BMW F01 740d xDrive

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
108 odgovorov v temi
Bojans
Bojans

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 98
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Mercedes Benz E

#41

Zakaj

 

Zato, ker je rabljen xDrive od cca. 20 k€ dalje in če imaš toliko za rabljen avto, potem ti ni vseeno kakšne gume(čevlje) imaš(nosiš). Kupiš nove gume in veš kaj/kakšne imaš.

Seveda je to le moje mnenje in ne pričakujem, da se vsi strinjajo s tem.


Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#42

What.Ok uradna ura servisa nej bo 50€ ploščice zamenja vse v eni uri.Koliko je potem materijal.Neverjetno.Ma sej niso budale oni,budale so tisti ki tja vozijo


E61 535d original sprednje zavorne ploscice so 380 eur po ceniku. Za F serijo so deli tretjino ce ne vec cenejsi kot za e serijo. Bolano.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 605
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#43

What.Ok uradna ura servisa nej bo 50€ ploščice zamenja vse v eni uri.Koliko je potem materijal.Neverjetno.Ma sej niso budale oni,budale so tisti ki tja vozijo

 

1. Uradna cena dela ni 50 eur, niti ni računice, da bi bila (govorim za BMW).

2. Ploščic ne zamenjajo v eni uri..računati moraš čas, ki ga sprejemnik potrebuje da pripravi delovni nalog, se da avto na dvigalo, potem dol itd..torej celoten čas, ne samo čas avta na dvigalu.

3. Nadomestki se ne dobijo, ker je avto preveč nov, tako da samo original. 

4. Če plačaš za avto 30+k eur, daš pač toliko za ploščice, ali pa se voziš brez njih oz. po drugi strani kupiš, pa neseš montirati popoldancu in prišparaš 50 eur. 

 

Meni je mogoče edino malo sporno to, da jih je na 46k km potrebno menjati, je pa res, da je avtomatik. Pa nisem jih menjal samo jaz, ampak kolega na ženinem tudi, pri isti kilometrini. Bi lahko enih 15k km več držale.

 

lp,M



Urejal bmw330cd, 04.11.2017, 16:09.

Prikaži več možnosti
    • zigi in etore uporabnikom je všeč to sporočilo


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 738
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#44

E61 535d original sprednje zavorne ploscice so 380 eur po ceniku. Za F serijo so deli tretjino ce ne vec cenejsi kot za e serijo. Bolano.


535d e60 je najmočnejši dizel v ponudbi, tistega časa.
M550d ima najbrž dražje ploščice.

45k km je običajna doba za BMW ploščice novejših serij. Glede na to, da uporablja jadranje je obraba večja.
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 738
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#45

Sepravi FL model prepoznam po 313ps in 8st.menj. ali tudi po letniku? Definitivno pa sem vedno gledal samo facelift verzije ..
Glede servisov, zakaj je toliko pomembno delati na 15-20km? Sam delam ravno toliko na letni ravni ampak me zanima zaradi voznikov, ki delajo 50+..kaj menjajo olje dvakratali trikrat letno? Kako je z menjavo olja v menjalniku? Kaj pa xDrive olje?
Kako pa se ti obnese 740 brez xDrive na snegu in dezju? Ker sem z gorenjske mi to kar dosti pomeni..
Tale VTG se pogosto kvari?
Hvala za odgovore


Najboljše da gledaš letnik, od 07/12 naprej.
Pri 40d je zelo pomembna pogostejša menjava olja zaradi 2 turbin.50d je še bolj občutljiv. Namreč, lahko se zgodi, da boš imel pri višji kilometrini težave z turbinami. Menjava olja v menjalniku je priporočljiva na 120.000km. Menjava olja v vtgju je priporočljiva na 80.000 do 100.000km. Sam nisem imel možnosti preizkusa sedmice v snegu, tako da ti ne morem pomagati. VTG se nekaterim pokvari, nekaterim ne. Če si pazljiv z gumami, ter redno menjaš olje v vtgju možnost okvare zmanjšaš.

Glede na to, da živiš na gorenjskem, menim da bi ti x-drive prav prišel. Hkrati tudi kupuješ avtomobil, kateri je bil nov čez 100.000 EUR in menjava VTGja ne bi smel biti velik problem. Če lahko malo pretiravam, 1 par dobrih letnih gum rft v velikosti 20col z premontažo stane malo manj kot popravilo vtg-ja.

P.s. Zakaj se odločaš za sedmico z m podvozjem? Namreč vozil sem 750d M z 21 colskimi platišči in rft pnevmatikami in mi ni ustrezala. Vožnja ni bila več udobna. Te to ne moti?
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 419
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#46

1. Uradna cena dela ni 50 eur, niti ni računice, da bi bila (govorim za BMW).
2. Ploščic ne zamenjajo v eni uri..računati moraš čas, ki ga sprejemnik potrebuje da pripravi delovni nalog, se da avto na dvigalo, potem dol itd..torej celoten čas, ne samo čas avta na dvigalu.
3. Nadomestki se ne dobijo, ker je avto preveč nov, tako da samo original. 
4. Če plačaš za avto 30+k eur, daš pač toliko za ploščice, ali pa se voziš brez njih oz. po drugi strani kupiš, pa neseš montirati popoldancu in prišparaš 50 eur. 
 
Meni je mogoče edino malo sporno to, da jih je na 46k km potrebno menjati, je pa res, da je avtomatik. Pa nisem jih menjal samo jaz, ampak kolega na ženinem tudi, pri isti kilometrini. Bi lahko enih 15k km več držale.
 
lp,M


Uradna ura je cca 80-90€ brez popustov, normativ za menjavo ploščic spredaj + zadaj je cca urco pa tričetrt. Tako da je delo vredno z popustom cca 100€. Je pa tko da ti en fušar na 2AT/GT skorajda ne mora zamenjati ploščic ker mora z testerjem nastavit ročno zavoro. 60€ so senzorji ostalo pa ploščice. V tem znesku je pa vštet še pregled sprejemnika ko skupaj gledata vozilo in ugotovita kaj vse je še narobe. Tko da na pooblaščencu je kar realno 400-500€ za prednje + zadnje zavore. Saj da smo si na jasnem. Audi ni nič cenejši.
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


Bojans
Bojans

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 98
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Mercedes Benz E

#47

535d e60 je najmočnejši dizel v ponudbi, tistega časa.
M550d ima najbrž dražje ploščice.

45k km je običajna doba za BMW ploščice novejših serij. Glede na to, da uporablja jadranje je obraba večja.

 

Jaz sem jih menjal pri cca. 70k km (F11 xDrive Avt); prvo sprednje in čez cca. 5.000 km še zadnje.


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 250
  • Lokacija: Ljubljana

#48

A8 tudi je cena okrog 500 za menjavo vseh ploscic in senzorjev.
Prikaži več možnosti


Katunga
Katunga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 166
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10 520 M sport paket

#49

Jaz sem jih menjal pri cca. 70k km (F11 xDrive Avt); prvo sprednje in čez cca. 5.000 km še zadnje.

Kaj si vozil s prižganim trikotnikom, oz. kdo ti je izklopil opozorilo za zamenjavo ploščic. Jaz sem na starem avtu (ni bil avtomatik) naredil 100K kilometrov, pa so bile ploščice še skoraj neobrabljene (Mazda).... :-D...mislim, da pri trenutni bemfi bom naredil vsaj 70K km kot ti.... :ok2


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 738
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#50

Obrabo zavornih oblog dodatno povečuje tudi program ECO PRO z funkcijo jadranja, saj motor v tem primeru ne zavira skoraj nič. 

Torej vse kar "prihraniš" porabiš za obloge in diske :)


Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 769
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#51

Mogoče malo neumno vprašanje. Jadrajo so vozila z navijem ali tudi brez? To je isto, kot bi ročnega dal v "ler"?

Ker v novi X1 vem, da se avtomatski menjalnik prilagaja na navigacijo, če jo ima avto serijsko.


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 738
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#52

Jadrajo brez navija. Ko spustiš pedal za plin v programu ECO mode vozilo začne jadrati.

 

Verjetno si ti mislil prilagajanje menjalnika in podvozja v povezavi z informacijami iz navigacijske enote. Pred hribom prestava dol, pred ostrim ovinkom povečanje tlaka v zavorah ipd.

 

Ne vem če to deluje v SLO.


Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 607
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#53

Kaj je to jadranje? :)

da menjalnik v ler, ali se dejansko ugasne motor (start-stop)?
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 153
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#54

da v prosti tek, ne ugasne motorja


@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 607
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#55

Thx.

In kaj naj bi bila dobra stran tega?
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 250
  • Lokacija: Ljubljana

#56

Ne zavira z motorjem in zato pocasneje iztublja hitrost. Prides dlje z manj goriva.
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 260
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#57

Kot posledica so pa bolj znucane ploscice
Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 607
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#58

Kot posledica so pa bolj znucane ploscice


in pa po moji logiki vecja poraba. :)

Ampak ja... Verjetno so izracunali, da se zaradi manjse izgube hitrosti porabi manj goriva, kot za vzdrzevanje standgasa po klancu navzdol. No ja, mene so ucili da je obratno. Je pa ocitno sla tehnologija naprej :)
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 250
  • Lokacija: Ljubljana

#59

Ja ampak co2 je na meritvah nizji. Tovarne pa ne zanima ce je na koncu voznja draga. Sparat je treba, naj stane, kar hoce...
Prikaži več možnosti
    • mihaing in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 040
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#60

535d e60 je najmočnejši dizel v ponudbi, tistega časa.
M550d ima najbrž dražje ploščice.

45k km je običajna doba za BMW ploščice novejših serij. Glede na to, da uporablja jadranje je obraba večja.

Od kod ti taka ideja? Na bivši F31 avtomatik... Veliko na AC, kdaj pa kdaj kakšno izživljanje... Po regionalkah dinamična vožnja... Po 120.000km je bilo še tretjino ploščic... Torej cca 150 - 180.000km ob taki vožnji. Še na Renaultu kjer so bile ploščice izredno mehke so zdržale 60.000km, le največji divjaki so jih skurili v 30.000km.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti