Skoči na vsebino

 

2012 BMW F01 740d xDrive

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
108 odgovorov v temi
simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#101

Tako je. Največkrat zariba prvi ležaj na glavni gredi. Ni pa to tako zelo pogosta napaka.

 

Počasi počasi izrine ven ležaj in celo semering ali pa poškoduje semering in prvi znak je puščanje olja.

 

Če se to hitro vidi, se da marsikaj rešiti, drugače se pa uniči tako glavna gred kot blok motorja in je oboje za v smeti.

 

 

Oprijemljivega razloga zakaj se to zgodi zaenkrat še nisem slišal, nekateri trdijo, da zato ker glavna gred že tovarniško

ni popolnoma ravna, nekateri za to krivijo dolge servisne intervale in pomanjkljivo mazanje (mislim da to sigurno prispeva k temu), mogoče pa bo še kdo tukaj vedel kaj povedati? :)

Kakšna je cena zamenjave z delom - cca. ?


Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 160
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#102

Kia :)

Kruta, vendar resnična.  :-D  :beer  :ok


Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 960
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#103

tele mašine kar dosti crkujejo, večinoma lastniki niso krivi, ker so vsi avti redno servisirani in še morda v garanciji.

Do sedaj je vse častil BMW. cena cca 10.000 €.

Res je neverjeno kaj se gre BMW s svojimi mašinami.



Urejal mika2023, 24.01.2019, 09:57.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 895
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#104

Ta problem imajo N57 ali B57? Tudi 30d?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 491
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#105

Tako je. Največkrat zariba prvi ležaj na glavni gredi. Ni pa to tako zelo pogosta napaka.

 

Počasi počasi izrine ven ležaj in celo semering ali pa poškoduje semering in prvi znak je puščanje olja.

 

Če se to hitro vidi, se da marsikaj rešiti, drugače se pa uniči tako glavna gred kot blok motorja in je oboje za v smeti.

 

 

Oprijemljivega razloga zakaj se to zgodi zaenkrat še nisem slišal, nekateri trdijo, da zato ker glavna gred že tovarniško

ni popolnoma ravna, nekateri za to krivijo dolge servisne intervale in pomanjkljivo mazanje (mislim da to sigurno prispeva k temu), mogoče pa bo še kdo tukaj vedel kaj povedati? :)

Hvala za informacijo. Se to pojavlja samo na 40d, ali tudi na 30d/50d?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 278
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#106

Vsi N57 kolikor vem, saj je bil ene 2 leti nazaj še na avto.net F10 525d (šestak) s tako okvaro :) 

 

No, sedaj bo pa nova drama naprej, nova-poleg verižic :-D

 

@simply, preveč kompleksno delo, ki ga je potrebno oceniti na podlagi poškod. To se bo itak začelo dogajati,

ko bodo te mašine že več ali manj prežvečene in se bo v praksi zamenjalo kar motor z drugim rabljenim + istočasno pred vgradnjo 

zamenjalo ležaje gredi. Več ali manj je tak trend. Drugače pa trenutno nov spodnji del motorja(blok z gredjo in bati) 5612€ original BMW (recimo za F10 535d),


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 698
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#107

Aj ja ja... kje ste bmw loverji? :lmao

Dokaz vec kako narobe gre lahko v razvoju motorjev na racun sparanja, seveda pomemben je dobicek in nic drugega.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 378
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#108

Kateri motor je pa potem sploh še ok v seriji 7?
750i so tudi katastrofa, večina motorjev je bila zamenjana že pred 200.000km.
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 056
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#109

750i FL 449KM ni tezaven motor kolikor vem. 740i tudi ne, 730/740d pa imata te tezave, ki se omenjajo, ampak mislim da z dobrim mehanik noben od teh motorjev ni slaba izbira. Pri 409KM motorju ti pa niti bog him self ne morem podagat :-D
Prikaži več možnosti