Skoči na vsebino

 

K: BMW E39 touring do 15.000€

* * * * - 8 glasov

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
136 odgovorov v temi
mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 939
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#41

ti karavan, ne bo ti pa dolgčas  :-D

 

https://www.annonces...v-790cv-3255083


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 548
  • Lokacija: Ponikve

#42

Škoda, avtomobil ki ima za sabo več kot desetletje napredka v razvoju tehnologije, materialov in proizvodnih procesov..;-)
Prav glede kvalitete materialov sem bil jst popolnoma šokiran ko sem šel pogledat in probat novega superba.
Enostavno nisem mogel verjeti da si drznejo v avto za 40+ tisoč eur.vgraditi tolk trde smrdljive plastike.
Sredinska konzola, popolnoma trda plastika,spodnji del armaturne plošče,oziroma celo 3/4 le te, trda faking plastika.
Za piko na i so pa paneli na vratih,fak.. Ne samo da ko trkaš po panelu imaš občutek kot da bi trkal po pregradni steni narejeni iz knauf materialov,še dizajn le te mi da občutek kot da je avto bil že fertik pol so pa gospoda ing.se za glavo prijeli..o fak,pa pozabil smo panele na vratih...jebemu daj en kos plastike gor našraufi pa z ubodno žago luknjo za kljuko nared,pa eno cvetlično korito gor našraufi da ima človek kam flašo vode dat.
Oziroma vodo se lahko kr nalijemo v tisto korito itak je vaser diht ;-)
Sori zame no go,ja ima pa radarski tempomat,pa big screen, ja to pa ima..ne rabim za 40 jurjov,hvala
Prikaži več možnosti
    • Jerry in peropapero uporabnikom je všeč to sporočilo


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 109
  • Lokacija: Maribor

#43

Pa nemoreš škode primerjat z bavarcem 


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 350
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#44

Jaz pa imam recimo kar težavo najt novodobni avto, ki ima več opreme od moje E39. Večina je ima prej manj. Kakšna slaba zatesnjenost, mamim 2011 Mercedes je isto glasen, če še ne bolj pri večjih hitrostih kot moja E39. Redki so taki, ki v nove avte srednjega nižjega razreda tlačijo vse pripomočke pri vožnji. Kolikor jaz opažam, so vsi ti avti bolj kot ne goli, pa jih je največ na cesti. Tak, da za moje pojme E39 ni glih tako povožena, kot nekateri pravite. Največ avta, ki ga lahko dobiš za te cekine sigurno. 


Prikaži več možnosti
    • Jerry, blackberet in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#45

Pa ne me narobe razumet! Zame je e39 legendaren avto in si ga bom nekoc lastil, ce bodo moznosti dopuscale M5, ampak se ne bom farbal da je nadmocen. Je pac avto, ki je bil v svojem casu vrhunec avtomobilizma, zdaj ga pa povozi po dolgem in pocez vsak drugi ljudaki voz.

No to pomeni da nabijaš v prazno ,ker si takega avta še nisi lastil.

 

Vse drzi. Ampak zal pri voznji s 150 km/h na tempomatu bolj rabis gadgete, pomagala v smislu radarskega tempomata, prepoznavanja omejitve hitrosti itd., udobne sedeze, akustiko, navigacijo, nizko porabo in zvocno izolacijo kot pa simboliko "pionirskih dosezkov" :)

E39 in podobni so super stroji. Ampak ce moram v Frankfurt in nazaj takoj zamenjam za novega Superba :)


Sem ze parkrat napisal... Za vikend voznjo takoj kupim nekaj v rangu E39 M5. Se rajsi kaj se malo starejsega. Nekaj pred dobo downsizinga in gadgetov. Za 10km dnevno bi tudi bil zadovoljen z E39.
Za relacije, sori, se pa z raznimi starimi gajbami ne bi hotel prevazati okoli :)

Ti tudi ne vem ,če si si že lastil e39. Jaz prej vzamem e39. Radarski tempomat bi bila dobra zadeva vendar se vozi precej bolj dinamično kot to da bi nastavil radarski tempomat in se cjazil po avtocesti.

 

Udobni sedeži pri novih avtih ostalih znamk,če to ni BMW ali MB so pesek v oči. Ravno to recimo me je zmotilo pri Superbu, plačaš najboljše najbolj udobne sedeže z L&K opremo na koncu pa dobiš kaj? Sedeže v usnju z električnim pomikom,potem pa bi si rad komfortno nastavil sedež in zlomil polovičko sedeža ledvenega dela pa si ga ne moreš ker te opcije sedež nima. Ford mondeo Vignale ima super nastavljive sedeže vseh vesoljskih opcij in variant ampak hudiča ko si sedeža ne moreš nikakor nastaviti pravilno."premium" znamke dajo v razvoj ergonomije sedežev verjetno toliko kot neke "nizko cenovne" znamke v razvoj celega avta.

Tako ,da komfort sedeži v prastari e39 potolčejo vse današnje najboljše sedeže ,ki jih lahko vzameš pri non premium novih avtih ter tudi MB in BMW če vzameš avto z navadnimi osnovnimi sedeži,če jim to lahko sploh rečemo ,ker so bolj klopce. 

 

Glede navigacije sem ugotovil ,da je boljši vsak telefon in google maps kot pa navigacija v avtu tisti ekran pa če je ali pa če ni notri TV med vožnjo tako ali tako ne morem gledati pa ko si dolgo na poti sploh v večernih urah si ves vesel ko ekran ugasneš da ti ne sveti v oči.

 

O zvočni izolaciji bi lahko razpravljali pri non premium znamkah.

 

Ter kakšni so to novi karavani,če ne moreš imeti opcije držanja levela zadnjega dela podvozja kot ima to spet prastara e39 blazine. Tile novi karavani so namenjeni za prevažanje kovčkov in vozičkov ne pa za kaj resnega. Pri meni je to zelo pomembno,ker ko sem naložen in še z prikolico res nimam veselja glisirati in imeti avta na tleh da potem drgnejo kolesa ob avto.

 

Aja se moram dotakniti porabe,ker jo tako opevate. Je res poraba tista ki je pri novih avtih majhna oz. bi bila manjša? Mi bo nov avto mlinček dizel polno naložen z prikolico tudi pil med 6-7l/100km ,kot ima porabo trenutni avto predelan na plin.Ker grem stavit da bo 3.0i pil manj kot sedaj 2.0i(2.2 170KM)

 

Pa še en minus imam pri novih avti. Jaz avte servisiram sam servisov in popravil na pooblaščenim serviserjim ne zaupam,ker vem da jih je 95% ali še več brezveznikov in nikoli ne bo noben boljše naredil kot bi ti sam.

Ok ampak recimo da bi kupil novega Superba avto bi seveda peljal na pooblaščeni servis dokler je avto v garanciji,ker sami vemo da zelo rado kaj elektronskega crkne sploh pri novih "kvalitetnih" avtih in potem imaš razpad sistema. Samo oljni servis bi me stal 250€ (toliko stane kolega za novo octavio). Olje menjam do 15.000km dela se 50.000km letno. Se pravi bi olje menjal vsaj 3x letno kar bi me stalo 750€. Garancije je recimo 5let se pravi 3750€ samo za menjavo olja. Mene bi stal material za 3x menjavo olja recimo 150€(ne da se mi točnih cen gledati) kar v 5-ih letih znese 750€. 

Pod pogojem da nobenemu avtu nič ne crkne mi je na strani ostalo 3000€ samo pri oljnih servisih.

 

Tudi če je avto star imam bistveno bolj zanesljiv avto saj kot sem že povedal ima stari atmosferski motor bistveno manj sklopov ,ki lahko crknejo kot jih imajo novi dizli in prav tako bencinarji.(turbina,intercooler,visokotlačna črpalka,šobe pod visokim pritiskom, dodatne cevi in cevčice zaradi vseh teh sklopov,DPF filtri,EGR ventili,in razni ventili in sklopi za zmanjševanje emisij,menjava zobatih jermenov itd. ...).

 

Tako da ko potegneš črto se res splača dati 40.000€ za avto ki ti nudi manj in so stroški večji?


Pa nemoreš škode primerjat z bavarcem 

Seveda lahko saj je 15-20let razlike in v tem času bi morala nova Škoda ali kakšna druga znamka že posekati stara jajca od BMW-jev. 

Škodo omenjam zato, ker se še najbolj približa po prostornosti in nakladalnem prostoru e39 ter je še bolj "špartansko/ delovno" naravnana brez nekih ekrančkov,čudnih armaturk in bedarij ter od vseh znamk dobiš še največ. Pri drugih znamkah je vse nekaj natlačeno,nekih ekrančkov,tipk, čudno stisnjeno utesnjeno se sedi v avtu,pritljažniki za kovček in voziček.



Urejal blackberet, 08.11.2017, 10:07.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 039
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#46

Pa je še ena tema namenjena merjenju kdo ima daljšega. Dve različni strani se prepirata al je boljše stara e39 al nova škoda. Ajej. Resnično moram na eno srečanje, da poizkusim eno od vaših e39, če bom tudi jaz to doživljal, ker ob svoji ne. Saj je dober avto, vendar je tudi 20 let star. In res je, še vedno konkurira marsikateremu avtu, sam ne morte primerjat kaksnih avtov nižje klase. Jaz recimo sem bil od sedaj starih avtov najbolj navdušen nad citroenom xm. Fotr je kupil leta 2000 3 leta starega xm 2.0 turbo exclusiva. Avto je bil res avion in ga imam celo v boljsem spominu kot trenutno e39. Si pa ne mečem peska v oči, da če bi se danes vsedel vanj, ne bi bil občutek več tako dober.
Druga stvar, razlagate kako je e39 še vedno zanesljiv avto. Je, ce te boli kur.. da ti pol stvari ne dela, avto se pa še vedno pelje. Mene pa to moti. In dejansko je vsaka dva meseca nekaj. Nič življenjskega pa vendar, me jezi. V moj avto, je bilo iz strani prejšnjega in mojega lastništva zmetano v avto vsaj 4000, če ne 5000 eur, pa sem malo napisal. Pa še vedno ni 100%. In nikol ne bo. Da se ga spravimo pa še ličarsko poštimat, bi bil pa res avto menda 10.000 jurjev v 4 letih.

Odloči naj se vsak sam...

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 039
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#47

Če grem nazaj na temo, a so hudiča vsi 530i bencinarji imeli to sivo notranjost v avtu?

Drugače pa tudi mene zanima, kaj boš nabavil. :)

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#48

Pa je še ena tema namenjena merjenju kdo ima daljšega. Dve različni strani se prepirata al je boljše stara e39 al nova škoda. Ajej. Resnično moram na eno srečanje, da poizkusim eno od vaših e39, če bom tudi jaz to doživljal, ker ob svoji ne. Saj je dober avto, vendar je tudi 20 let star. In res je, še vedno konkurira marsikateremu avtu, sam ne morte primerjat kaksnih avtov nižje klase. Jaz recimo sem bil od sedaj starih avtov najbolj navdušen nad citroenom xm. Fotr je kupil leta 2000 3 leta starega xm 2.0 turbo exclusiva. Avto je bil res avion in ga imam celo v boljsem spominu kot trenutno e39. Si pa ne mečem peska v oči, da če bi se danes vsedel vanj, ne bi bil občutek več tako dober.
Druga stvar, razlagate kako je e39 še vedno zanesljiv avto. Je, ce te boli kur.. da ti pol stvari ne dela, avto se pa še vedno pelje. Mene pa to moti. In dejansko je vsaka dva meseca nekaj. Nič življenjskega pa vendar, me jezi. V moj avto, je bilo iz strani prejšnjega in mojega lastništva zmetano v avto vsaj 4000, če ne 5000 eur, pa sem malo napisal. Pa še vedno ni 100%. In nikol ne bo. Da se ga spravimo pa še ličarsko poštimat, bi bil pa res avto menda 10.000 jurjev v 4 letih.

Odloči naj se vsak sam...

Ko bo avto dosegel 500.000km ,se bom potrudil dati spisek popravil,če bom pri volji deliti to z forumom ali se bo spet kdo našel da lažem in podatki niso resnični. Naj omenim da so kolesni ležaji recimo še prvi. Prav tako vzmeti. Amortizerji so bili mislim da pri okoli 210.000 menjani sedaj so na njemu SACHS-ovi kateri imajo že okoli 240.000km in ne kažejo nobenih sledi puščanja.Lamda sonde prve,avspuh prvi prav tako katalizatorji.Veriga,drsniki,napenjalci verige so prvi. Šobe prav tako.

Gume se še jaz čudim zdržijo cca100.000km pa so celo leto na avtu M+S oz. po naše zimske. Črpalka vode je mislim da zdržala 350.000km. Bi moral malo pogledati točne številke ampak meni je to poceni vzdrževanje. Pa tudi nikoli mi ne bo jasno kam zmečete v avto 4000,5000€ pa še vedno ni zrihtan avto. Za pol tega zneska imaš materiala da avto kompletno mehansko obnoviš in sploh nimaš kaj tikati nasledjih xxx.xxxkm.

Aja pa na avtu vse dela ne vem zakaj pol stvari ne bi delalo saj nima kaj dosti crkniti.


Če grem nazaj na temo, a so hudiča vsi 530i bencinarji imeli to sivo notranjost v avtu?

Drugače pa tudi mene zanima, kaj boš nabavil. :)

Grdo ane. :ok2

 

To tudi mene zanima  :laugh



Urejal blackberet, 08.11.2017, 10:50.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sssimon je všeč


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 350
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#49

Če grem nazaj na temo, a so hudiča vsi 530i bencinarji imeli to sivo notranjost v avtu?

Drugače pa tudi mene zanima, kaj boš nabavil. :)

Izgleda da res  :ok2  Ampak sedeši so pa res vrhunski... nastavitev rameskega dela, dela čudeže... zadnjič se mi je v avtu začelo dremat, ustvaim in zadremam za 20 min, gretje sedeža na drugi stopnji, ma dremal sem boljše kot na kakšnem kavču. Tile dodatno nastavljivi sedeži so noro udobni, pač nimajo neke bočne opore. 


Prikaži več možnosti
    • branevrankar je všeč


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 582
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: F11

#50

Popravilo avtomatika, wandler, obnova šob, turbina, pa še malo okoli motorja pa si hitro na 4-5k€. Govorim iz izkušenj pri kilometrini okoli 500.000 realnih. 

 

Glede na to da ti gume zdržijo do 100.000 mi je jasno da si zelo počasen voznik in temu primerno ti avto dalj časa ok služi. 

 

Srečno pri nakupu.  


Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 350
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#51

Ko bo avto dosegel 500.000km ,se bom potrudil dati spisek popravil,če bom pri volji deliti to z forumom ali se bo spet kdo našel da lažem in podatki niso resnični. Naj omenim da so kolesni ležaji recimo še prvi. Prav tako vzmeti. Amortizerji so bili mislim da pri okoli 210.000 menjani sedaj so na njemu SACHS-ovi kateri imajo že okoli 240.000km in ne kažejo nobenih sledi puščanja.Lamda sonde prve,avspuh prvi prav tako katalizatorji.Veriga,drsniki,napenjalci verige so prvi. Šobe prav tako.

Gume se še jaz čudim zdržijo cca100.000km. Črpalka vode je mislim da zdržala 350.000km. Bi moral malo pogledati točne številke ampak meni je to poceni vzdrževanje. Pa tudi nikoli mi ne bo jasno kam zmečete v avto 4000,5000€ pa še vedno ni zrihtan avto. Za pol tega zneska imaš materiala da avto kompletno mehansko obnoviš in sploh nimaš kaj tikati nasledjih xxx.xxxkm.

Aja pa na avtu vse dela ne vem zakaj pol stvari ne bi delalo saj nima kaj dosti crkniti.


Grdo ane. :ok2

 

To tudi mene zanima  :laugh

Točno tole... za taki denar mora bit avto v nulo nulo, govorimo o bencinarjih seveda. Dizle si kr šraufajte. 



Urejal sssimon, 08.11.2017, 10:51.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#52

Popravilo avtomatika, wandler, obnova šob, turbina, pa še malo okoli motorja pa si hitro na 4-5k€. Govorim iz izkušenj pri kilometrini okoli 500.000 realnih. 

 

Glede na to da ti gume zdržijo do 100.000 mi je jasno da si zelo počasen voznik in temu primerno ti avto dalj časa ok služi. 

 

Srečno pri nakupu.  

Zato pa ne vozimo jajc od dizla ampak bencinarje kjer teh stvari ni. Zakaj bi imel strošek in še da mi avto stoji če mi ni potrebno.Na koncu govorite o nekih majhnih porabah potem pa plačujete turbine,šobe,visokotlačne črpalke in še xx stvari in ste na istem kot nekdo ki se vozi na bencin z večjo porabo,samo da on se vozi enim pa popravljajo.

Bolj poceni kot dizel je LPG ,ko preračunaš porabo je tam tam kot z dizlom, popravil v vrednosti 4000-5000€ pa nimaš,ker kot smo že ugotovili teh stvari enostavno nimaš.

 

Čudno da noben noče prebrati tega kar sem napisal da če bo tako obremenjen dizel z dinamično vožnji kuril manj kot meni star bencinar na plin?

 

Daleč daleč od počasnega voznika,nikjer ne delam zastojev niti na AC niti an regionalkah niti po mestu tudi z prikolico ne. Ampak avto se vozi na relacije in večino časa je na avtocesti :ok2



Urejal blackberet, 08.11.2017, 11:11.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 582
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: F11

#53

Avtomatika bencinar nima, nisem vedel, še vpoklic je bil sam za bencinarje :) Wandlerja tudi ni? Vanosi delajo? Diplay zaslon in pixli to vse dela, hladilni sistem je brezhiben posebno ko so cevke že vse stare in pri veliki kilometrini puščajo, senzorji vsi delajo, alternator, termostata pa nima veze ali je dizel ali bencinar... Skratka vemo stari avti so problem, dizli jasno še bolj. Imel vse od našteto zato ne govorim na pamet. Poraba nima veze je 2L sam razlika pa karkoli obračamo če primerjaš r6=r6. Res pa da dizel pri 200km/h (ti itak toliko ne voziš ker gume tok časa zdržijo) porabi res da bistveno manj od bencinarja. 

 

LPG je sam še za stare bencinske motorje e39 se strnijam, pri novih se ne splača, so pa tudi novi bmw bencinski motorji šrot kar se tiče kvalitete samo to je že druga tema. :) 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#54

Avtomatika bencinar nima, nisem vedel, še vpoklic je bil sam za bencinarje :) Wandlerja tudi ni? Vanosi delajo? Diplay zaslon in pixli to vse dela, hladilni sistem je brezhiben posebno ko so cevke že vse stare in pri veliki kilometrini puščajo, senzorji vsi delajo, alternator, termostata pa nima veze ali je dizel ali bencinar... Skratka vemo stari avti so problem, dizli jasno še bolj. Imel vse od našteto zato ne govorim na pamet. Poraba nima veze je 2L sam razlika pa karkoli obračamo če primerjaš r6=r6. Res pa da dizel pri 200km/h (ti itak toliko ne voziš ker gume tok časa zdržijo) porabi res da bistveno manj od bencinarja. 

 

LPG je sam še za stare bencinske motorje e39 se strnijam, pri novih se ne splača, so pa tudi novi bmw bencinski motorji šrot kar se tiče kvalitete samo to je že druga tema. :)

Ta avto avtomatika nima. Če bi ga imel bi se pač zamenjal wandler in avtomatski menjalnik obnovil glede na to da imajo bencinarji ZF menjalnike je to samo plus tukaj ne igra vloge dizel,bencin.Wandler je cca 400€,sam vztrajnik je toliko ponavadi pri dizlih. Ne vem o kakšnih vpoklicih govoriš,to mi lahko razložiš ker me zanima.

Vanosi delajo brezhibno zato se jih še ni obnavlalo. Pixlov se prav tako še ni obnavljalo. Cevi za vodo so še prve,hladilnik vode je bil zamenjan. Senzorji delajo. Altelnator je bil menjan pa bi se lahko takrat zamenjalo samo krtačke katere stanejo cca 30€. Vodna črpalka termostat je bilo zamenjano.

To kar si naštel ima vsak avto in je potoršni material in je vključeno pod vzdrževanje.

 

Še nobenega nisem videl voziti 200km/h z prikolico. Tudi brez prikolice ga ne poznam da bi nonstop tiščal 200km/h. Povprečna "varna" potovalna hitrost na naših avtocestah je do 150km/h kar je več nima smisla in ni več varno zaradi pacientov na naših cestah. 

 

Tudi če kupim nov avto za 40.000€ kateri ni to to,moram te stvari tudi zamenjati oz. ga prodati pri 300.000km ,če bi toliko sploh zdrži brez menjave česar koli. In v primeru da niti centa ne bi dal do 300.000km kar je pri teh novih avtih nemogoče bi pri tem ko bi ga prodal pušnil cca 20.000-25.000€. 

Z temi starimi jajci v katerih se peljem boljše ali pa enakovredno lahko naredim 1.000.000km pa ne bom zapravil 20.000-25.000€ za vsa popravila.



Urejal blackberet, 08.11.2017, 11:44.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 582
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: F11

#55

Hotel sem samo povedati da lahko daš hitro 3k€. Obnoviš avtomat in wandler in mehatroniko in si že blizu in kot si sam napisal ali je dizel ali bencinar:

Kar se tiče vpoklicov: http://avtonasveti.c...-e39-1995-2003/

Res pa je ti boš kupil praktično "novo" e39 zato boš samo zamenjal olje in vozil do 500.000 brez težav in takih vložkov ne bo.

 

Če kupiš nov avto ga voziš do garancije in prodaš cca 200.000 če govorimo o Škodi, ja izgubiš pa kar nekaj na vrednosti to je res, samo pa je vzdraževanje cenejše in se ti je.... kar bo potem naprej in kako se bo servisiralo.

Se pa strinjam s tabo imam doma stara jajca in nova jajca in raje vozim stara jajca. Sej novi avti imaš vse tiste asistence pa cel light show pa vse fancy sam to ni to. :)   


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#56

Hotel sem samo povedati da lahko daš hitro 3k€. Obnoviš avtomat in wandler in mehatroniko in si že blizu in kot si sam napisal ali je dizel ali bencinar:

Kar se tiče vpoklicov: http://avtonasveti.c...-e39-1995-2003/

Res pa je ti boš kupil praktično "novo" e39 zato boš samo zamenjal olje in vozil do 500.000 brez težav in takih vložkov ne bo.

 

Če kupiš nov avto ga voziš do garancije in prodaš cca 200.000 če govorimo o Škodi, ja izgubiš pa kar nekaj na vrednosti to je res, samo pa je vzdraževanje cenejše in se ti je.... kar bo potem naprej in kako se bo servisiralo.

Se pa strinjam s tabo imam doma stara jajca in nova jajca in raje vozim stara jajca. Sej novi avti imaš vse tiste asistence pa cel light show pa vse fancy sam to ni to. :)   

Avtomatski menjalnik je pač avtomatski menjalnik tukaj je strošek pač velik.

 

Samo dejansko vzdrževanje ni cenejše že na servisih olja dosti preplačaš.Jaz stroške gledam drugače ,ker si avte servisiram sam in si ne plačam svojih ur ampak samo stroške materiala.

Neumno se mi pa tudi zdi da kupiš avto zato da boš naredil 200.000km potem pa ga hitro prodal,ker se boš bal da se bo pokvaril in menjal avto vsake par let vmes pa izgubljal ogromne količine denarja,pa tako ali tako vsi vemo da se že v garanciji kvari.Ker kaj sem naredil ,če kupim avto nov na vsake 4leta pa izgubil po 20.000€ ali več za tak denar si lahko kupim potem vsake 4leta še enega oldtimerja ,kjer na ceni ne bom izgubljal ampak bom še profitiral . Če kupiš NOV avto se ti mora odplačati in ga zvoziti do te meje da je karoserija samo še za na odpad vmes pa mora biti toliko zanesljiv da je čimanj stroškov.

Noben problem ne bi bilo plačati novega BMW-ja ,če bi bil tudi zanesljiv bolj kot vsi drugi avti ter toliko kot je njegova cena. Da pa ima xxx elektronskih felerjev,da me prepričujejo da je menjava verige čisto normalna zadeva kar vzameš v zakup, da VTG crkuje in se mu meša ker imaš 2mm različen preseg gum,da so crkovale turbine pri malo več kot 100.000km pa še to ne mehanski del ampak je crknila elektronika na koncu prideš do tega da je tudi čisto normalno zamenjati par let star avto ,ker takrat je itak samo še za reciklažo ker se vmes med uporabno dobo 50% že tako ali tako sam reciklira.

 

Hvala lepa za take nove avte ,ker ego problema pa nimam ,da bi se bolje počutil da imam vsake par let nov avto.

Rabim dober,komforten zanesljiv delovni avto za vsak dan, za gušt so v garaži parkirane drugačne igrače vrednosti novih avtov.



Urejal blackberet, 08.11.2017, 12:07.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • branevrankar je všeč


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 548
  • Lokacija: Ponikve

#57

No je pa dejstvo da je e39 že star avto,pa star ne mislim samo da je star min.15 let ampak da ih ima 95% 500000km +..pustimo kaj kaže števec..
Jst se zadnje čase vse bolj in bolj zavedam kakšen biser sem kupil,avto je izpadel boljši kot sem sploh želel..
Je pa res da ima "šele" 290000km.
Dejansko vse na avtu dela,vse kritične in ne kritične točke..
Ne me narobe razumeti,nisem eden od unih ki se samo vozijo in govorijo men vse dela,nič ne rabim vlagat, vse b.p.v resnici pa avto podrtija..
Sem vložil,1500eur v enem letu,ampak nič od tega ni bilo nujno,in nič od tega ni crknilo ampak je bilo večinoma preventivno narejeno.
Primer,šel sem pucat klima sistem in filat nov plin če prav je vse delal b.p.(ja tudi zloglasni klima ventilator dela).
Zamenjal sem visko, če prav je bil od,ker je mehankar imel novega originalnega na zalogi (en ga je nategnil,naročil in ni prišel menjat), dal mi je odlično ceno in smo zamenjali.
Ko sem menjal jermena,termostat itd..sem preventivno dal obnoviti alternator (spet čudna situacija, mehankar je imel neke neraščišcene račune z avto elektri.in je bila cena odlična,zakaj ne)
Veljavnem nisem pa imel nobenih sitnosti, nobenih bedarij ki bi mi parale živce.
@gepl.. Opažam da si dokaj nezadovoljen z svojo e39,si pa iskren in poveš tako kot je.
Dejstvo je da si imel res ogromno sranja za popravilo, stvari katere bi tudi mene jezile na tvojem mestu.
Ko sem ponovno prebral tvojo temo,in po razmisleku,sem nekak vesel da nisem takrat kupil tvoj avto.
Meni so tvoja popravila pri mojem avtu popolnoma neznana,tudi po pregledu komponent ki si ih ti popravljal,še zdaleč nezgledajo problematična.
Pa ni samo tvoja e39,zato se zadnje čase res vse bolj zavedam da sem res dober avto kupil.
No dejstvo je da je tudi nekaj denarne razlike v nakupni ceni,vseeno pa ne vem če bi za razliko tega denarja,lahko spravil tvoj avto v stanje mojega.
Point tega posta je,če se kupi res dobra e39, je to res popolnoma drug svet,svet katerega ne pozna niti 90% zdajšnjih lastnikov e39 (ker so njihove e39,že orng Utrujene) a kje so šele ljudi kateri ga nikoli niso imeli in ga gledajo kot staro karjolo.
Prikaži več možnosti
    • bedolin in bmw e39 523 uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#58

Če kupiš podrtijo in ga isto servisiraš tako kot isti model ,ki je v odličnem stanju bo vedno podrtija.

Takrat moraš reči STOP, v avto vložiti xxxx€(če se ti splača ali raje kupit za tak denar dober avto) ga kompletno obnoviti od A-Ž in potem lahko rečeš imam dober avto sedaj se začne pravo normalno servisiranje.

 

Najbolj dajte pozornosti ko kupujete avto na karoserijo. Če imaš avto pregnit se ga ne splača obnavljati(pustimo izjeme oldtimerjev pa še to so izjeme katere se splača in katere ne). Avto mora biti karoserijsko brez rje ni problem kakšen površinski mehurm,ker to se da elegantno rešiti ampak to da ni pregnit. Mehaniko se vse da ugodno popraviti. Vendar kot sem povedal če imaš razluftan avto boš nonstop nekaj vlagal danes to jutri drugo, takrat je treba odpreti denarnico in se iti obnovo vsega. Komplet podvozje,komplet pogonski sklop,hladilni sistem ,pretesniti motor.

 

Koliko je takih ljudi pa sami veste da jih je kakšen procent,povečini avto po malem popravljajo dokler jih ne mine in avto pordajo,potem tudi ta ko je kupil avto po malem obnavlja in ga mine na koncu nek X lastnik dobi že skoraj ves avto obnovljen in se smeje.



Urejal blackberet, 08.11.2017, 12:21.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • branevrankar, fantastic five in bmw e39 523 uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#59

ti karavan, ne bo ti pa dolgčas  :-D

 

https://www.annonces...v-790cv-3255083

Ne draži  :-D  Ko bi mi vsaj kakšnega muscle car prilepil  :ok2  :laugh


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


j4n3k
j4n3k

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 349
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e38 740i

#60

3 strani prepucavanja staro-novo.... Pa kaj enim ni jasno?? Če nekdo pač bolj zaupa v avte starejše izdelave, nevem kaj se morte repenčit pa mu na vsak način se trudit podturit neka nova jajca..Blackberet je napisal kaj hoče kupit in pogoje... Ne neče nove škode, z tačom da bo lahko igerce špilal med vožnjo...Kaj je to tak težko razumet?? Dajte raje lepit primerne avte, da gre tema v pravo smer... Mene tudi zanima kakšna e39 se dobi za tak denar...


Prikaži več možnosti
    • A3T in fantastic five uporabnikom je všeč to sporočilo