Skoči na vsebino

 

F31 - okvara motorja/veriga

* * - - - 5 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
659 odgovorov v temi
LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 144
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#21

Ne bit pikolovski... saj smo vsi razumeli, kaj je želel povedati ;)


F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti
    • sema318is je všeč


k_09
k_09
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: bmw 3 karavan

#22

Za jermen odmične gredi sem že slišal (pa jih tudi menjal sem jih že), za jermen pogona batov pa sem vedel samo pri kompresorjih ...

 

 Nisem po poklicu mehanik, ampak koliko sem gledal sliko mojega bivšega 1.4TSI  motorja(nekako me je zanimalo kako izgleda ta zadeva, ki tako ropoče in me vleče na servis), jermen poganja odmično gred zgoraj in ročično gred spodaj. Ročična gred pa poganja bate. Lahko da se motim samo tako sem si po sliki motorja predstavljal. Vemo pa vsi zakaj se gre, tako da najbolj ne razumem vaših komentarjev. Mogoče sem se nerodno izrazil in se bolj pravilno reče zobati jermen, za kar se opravičujem.

 

14tsi.png

 

VW me sicer v dveh letih in pol ni pustil na cesti, je bil pa dosti razdiran od odmične gredi, dročnikov in bog si ga vedi kaj vse so menjali ampak če me bo bmwjev motor tudi tako zafrkaval avto v trenu prodam. Bom pa Japonca vozil, če Nemci ne znajo več delat motorjev. 



Urejal k_09, 10.11.2017, 19:42.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 144
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#23

Temu se ponavadi reče "zobati jermen"... pa ne bo nesporazumov   :)



Urejal LEO37, 10.11.2017, 19:53.

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


k_09
k_09
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: bmw 3 karavan

#24

A ni tako da iz gibanja batov(gor-dol) se preko ročične gredi prenesejo sile naprej, tako da je dejansko ročična gred pogonska gred in verjetno sem zato napisal pogonski jermen. Pardon.


Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 242
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#25

 ...ampak zmotila me je ena stvar kupljen v Belgiji od lizing hiše prvi servis narejen na 35.000 potem ni v idrive-u zavedenega nobenega (čeprav je v garanciji) do 100.000 nato pa zopet servisi na 135.000 in 170.000 .

 

To je ta avto? Če ja si lepo napisal kako je z zgodovino, do 100 000 tema. In zdaj utrgana veriga pri 200 000 realnih? Yeah wright  :jack  


Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 494
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#26

... jermen poganja odmično gred zgoraj in ročično gred spodaj. Ročična gred pa poganja bate. Lahko da se motim samo tako sem si po sliki motorja predstavljal.

V bistvu bati zaradi eksplozij v zgorevalnem prostoru in cilindrih poganjajo vse - zato batov ne poganja jermen ;)

 

Jermena ali veriga pa potem poganjajo vse ostalo od odmične gredi preko alternatorja, servo črpalke, itd.

 

Ne da sem pikolovski ampak imam rad točne in jasne pojme. Imamo namreč jermen ali verigo odmične gredi, jermen alternatorja, jermen klime, itd. Med seboj pa se razlikujejo po marsičem :ok

 

Včasih so naredili tudi kakšen motor, ki je imel pogon odmične na zobnike, a so to opustili zaradi teže in dodatnih izgub v motorju. Je bilo pa res life time in zanesljivo :)


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in Andrej-h uporabnikom je všeč to sporočilo


k_09
k_09
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: bmw 3 karavan

#27

Ja, tudi tu kjer ste me citirali sem se narobe izrazil, ker dejansko bati poganjajo ročično gred in ročična gred potem pretvori gibanje batov v rotacijsko silo.

 

Bistvo vsega kar sem hotel povedat je da je "pogonski" oz. zobati jermen/veriga povezan tako na odmični gredi kot ročično gred in se tam potem vrti.

 

Preko ročične gredi se verjetno sile tako prenesejo naprej v sklopko/menjalnik itd... in preko nje se poganja cel avto, zato sem napisal pogonski jermen. Bom naslednjič napisal zobati jermen pa ne bo nesporazumov.


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 484
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: 330i, C4 Picasso, Touran

#28

Pa zakaj nisi preventivno zamenal ketne? Kot ljubitelj znamke in član tega foruma, bi lahko vedel da moraš večino stvari preventivno zamenjat. :)

Ne resno, zakaj nisi menjal? Ali ti tudi ni nihče predlagal?

Urejal gepl, 10.11.2017, 20:55.

Prikaži več možnosti


Jani
Jani

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 380
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F11-525d, K100CR

#29

Ali se je verigo kaj slisalo?
Naceloma se bi jo moralo, kar tako je najbrz ne utrga.
Na yt je veliko posnetkov.
Prikaži več možnosti


dave2
dave2

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 189
  • Lokacija: Slowenia

#30

na servisih imajo neko napravo katera po zvoku verige oceni v kaksnem stanju je veriga (priblizno)
Ne vem ali imajo to napravo ze dlje casa ali ne.Meni so to preizkusali pred kratkim,brezplacno.
Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 142
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: focus arriba in še kaj

#31

Pa si dobil potrdilo, da je glede na opravljeno merjenje dne XX bilo z verigo vse okej?


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 372
  • Lokacija: Ljubljana

#32

Jebesh takega serviserja ki ti ni svetoval menjave verige pri 205.000. Jest bi sel nazak pa mu ketno v glavo vrgel.
Prikaži več možnosti


k_09
k_09
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: bmw 3 karavan

#33

Koliko pa stane menjava verige na BMW servisu? Koliko se spomnim je na Golfu 6 stalo 360€ z materialom vred.


Prikaži več možnosti


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 336
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: Alfa GTV Delta TT

#34

Cca. 2 vijolice


Prikaži več možnosti


k_09
k_09
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: bmw 3 karavan

#35

Samo BMW ima cene 3x višje tako da me ne bi čudilo, če bi tam hotli 1.000€.


Cca. 2 vijolice

 

Potem je tako vseeno če motor zariba, je strošek podoben.


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 372
  • Lokacija: Ljubljana

#36

Nisem ziher da dobis motor za jurja.
Mogoce rabljenega dobis za 3 jurje pa nimas pojma v kaksnem stanju je. Moras najprej narest komplet servis in zamenjat ketno, ker drugac bos cez 14 dni spet pes hodil...
Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 541
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#37

A je mehanik odprl zadevo in ti podal mnenje, al ti je kar na oko ocenil stanje???


A ti si nov v BMW krogih?

 

Veriga se trga in to je problem... pri mlinčkih se jo ponavadi sliši, pri šestakih jo odtrga brez opozoril. 

To je tako pogost pojav, da imajo bmw servisi že izdelan protokol za preverjanje stanja verige oz. drsnikov.

To je bilo mišljeno, kontrola in po potrebi menjava.


Še en razlog, zakaj se določeni čudni osebki fanatično držimo naših dobrih starih E39 

 

:peace

Amen to that :ok


Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 707
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW

#38

Tako je... In glede na probleme z bmw motorji jaz nebi preveč k... čez vw in kdaj je potrebno kaj menjati :) Saj ne da je neka huda kvaliteta samo....


Ne s takimi, pri VW vsi, ki smo ga imeli vemo, da je vse še slabše, kot pri premium znamki, da ne omenjam cene rezervnih delov, ki so navadno vsaj dvojne napram BMW jevskimi, pa saj veš, da na VW vsi tlačijo samo neoriginal robo na avto, na BMW ju pa ravno obratno, ker je neoriginalna morda samo 20 - 30% cenejša, če sploh.
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 494
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#39

na servisih imajo neko napravo katera po zvoku verige oceni v kaksnem stanju je veriga (priblizno)
Ne vem ali imajo to napravo ze dlje casa ali ne.Meni so to preizkusali pred kratkim,brezplacno.

Verjetno imajo kar stetoskop ... ga imam tudi sam in lahko zvoke iz motorja dokaj točno lociraš ...

 

xestetoscopio-de-mecanico.jpg.pagespeed.


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 624
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#40

Po slabih desetih letih znane problematike se kar naprej doktorati iz teh verig. Einstein je imel kar prav glede dileme neskoncnosti vesolja ali cloveske pameti.

Verigo se lahko meri fizicno z namenskim orodjem.

Verigo se lahko meri tudi z odcitavanjem odstopanja faze med signali senzorjev odmicne in glavne gredi s pomocjo osciloskopa.

In kar je najbolj pomembno:

Tezave pri tej konstrukciji bojo se naprej, ni vazno ali N47 ali B47. Vse besede ljudi ki navajajo “po tem in tem letniku tezav naj nebi bilo vec” so floskule. Tezave bodo na tej konstrukciji vedno zato izvajajte meritve raztezka vsak drug ali tretji servis oz. na vsake 60kkm in ko je potrebno menjajte. Eni pac morajo menjati ze pri 120kkm, eni pri 200kkm eni pa sele pri 300kkm ali vec. Ga ni pravila. Lep vecer pa ne se sekirat zaradi verige prevec. (Ce se pa tako sekirate, pomeni da ste si obuli prevelike cevlje ;) in ja vem ta tezava ni ravno “normalna” in je kot taka engineering fail ampak tako pac je, lulat proti vetru ne gre.)
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.