Skoči na vsebino

 

F30 316d tuniranje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#1

BMW 316 d (N47D20) so brez problemov(in še) tunirajo na 185 KM

Ali je tunning potencial motorjev B47 215 KM ?

Ali to velja tudi za 316d, če ima B47 motor ?

Bistvena razlika med N47 in B47 motorji ?


Frgazar
Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#2

Ali je kdo, morda, čipal F30 z motorjem 318d,150KM na 215 KM) ali 320d, 191KM na 215 KM ?

in kako se je to obneslo, oz. upam da se še...

 

V čem je štos TWIN TURBO , napram turbinam iz E90 ?


Frgazar
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 079
  • Lokacija: slo

#3

Ali je kdo, morda, čipal F30 z motorjem 318d,150KM na 215 KM) ali 320d, 191KM na 215 KM ?

in kako se je to obneslo, oz. upam da se še...

 

V čem je štos TWIN TURBO , napram turbinam iz E90 ?

 

B47 18d gre iz 150hp na cca 190 hp max... 

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


halozan
halozan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: F30 LCI

#4

kaj pa 316d B47?


Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#5

Max 190 KM za 318d torej, saj je OK, tudi to je nekaj  :)

Je to sedaj izvedeno z preprogramiranjem motorne elektronike, tako, kot je to bilo mogoče pri N47D20 motorjih ali z montažo kakšnega Performance KIT_a ?


Frgazar
Prikaži več možnosti
    • davidr je všeč


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#6

bmw330cd je napisal; da je tunning potencial max. 190 KM za predmetni motor.

 

V čem je štos, da večina tunerjev navaja max. tunning potencial za motor;

316d B47D20B    ..215 KM

318d B47D20B    ..185 KM

?

 

Npr:

https://www.amc-golo...1-0fcfbe37-71ad

http://www.css-tunin...na-vozila/bmw#3



Urejal Frgazar, 20.03.2018, 20:00.

Frgazar
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 079
  • Lokacija: slo

#7

bmw330cd je napisal; da je tunning potencial max. 190 KM za predmetni motor.

 

V čem je štos, da večina tunerjev navaja max. tunning potencial za motor;

316d B47D20B    ..215 KM

318d B47D20B    ..185 KM

?

 

Npr:

https://www.amc-golo...1-0fcfbe37-71ad

http://www.css-tunin...na-vozila/bmw#3

 

Ja saj 318d na tvojih obeh linkih gre na 185..kje je problem?

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


halozan
halozan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: F30 LCI

#8

...ker je za 316d napisanih 215KM, ni to malo "čudno", glede na to, da sta 316d in 318d skoraj enaka motorja?


Prikaži več možnosti


halozan
halozan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: F30 LCI

#9

obstaja kakšna statistika, koliko "tunning" motorja vpliva na življensko dobo... ne verjamem, da so v Sloveniji dobri "tunerji"...


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 192
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#10

obstaja kakšna statistika, koliko "tunning" motorja vpliva na življensko dobo... ne verjamem, da so v Sloveniji dobri "tunerji"...

 

So, ampak če ne verjameš, je vsa najdaljna debata brez smisla. Sploh pa ne voziš neke eksotike, če greš k renomiranemu, da ima v mislih tudi DPF bo vse ok.


Prikaži več možnosti


halozan
halozan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: F30 LCI

#11

..e, to pa je vprašanje, kateri so "renomirani"... vsak zase pravi, da je renomirani


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 192
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#12

Nekaj izkusenj je na forumu. Potrudi se in poišči

Meni ga je optimiziral Andraž iz Avtoelektronike in sem bil zadovoljen. Brez ene težave
Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#13

obstaja kakšna statistika, koliko "tunning" motorja vpliva na življensko dobo... ne verjamem, da so v Sloveniji dobri "tunerji"...

Sam sem bil nejeverni Tomaž, pa sem dobil priložnost, da se osebno o tunningu na BMW_jih pogovorim z gospodom iz Nemčije, ki je tudi občasno v LJ izvajal(sedaj ne vem če še) REMAP_e na BMW_jih. Gospod(nekateri boste hitro vedeli za koga gre) si je vzel uro in pol in mi podrobno razložil zadevo, pokazal tudi grafe inicialnega stanja, ter grafe po tunningu podprte s pojasnili. Pred časom je delal v razvojnem oddelku BMW v Nemčiji, če sem bil prav informiran.

Med drugim sva obravnavala tudi razlike med diesel motorji 316/318/320(325) in njih enakost velike večine(seveda ne vseh !!) komponent in sklopov, ki so podvržene(i) povečanim mehanskim obremenitvam vsled posegov v motorno elektroniko.

Da skrajšam,.. sem se pomiril in videl, da zadeva sploh ni tako huda pri tuniranju 316d in 318d na moč motorja, recimo, 320d.

 

Na moja vprašanje;

- kako pa je s trajnostjo turbine itd.. pa je dejal ; ja krajša bo, prej jo bo vrag vzel, kot sicer ! (dodajam: pa še kaj drugega lahko tudi prej "odleti")

- kako je s porabo goriva : Ja malo več bo seveda, ne se ravno slepiti

Vse skupaj je strnil v : Ne kompliciraj, ne bo težav,  užitki ti bodo povrnjeni napram vsem pomislekom.

 

S tem gospodom se potem sicer nisva dogovorila, niti ni,. če se prav spomnil, bil več tako aktiven v SLO..

Če bi se v tem trenutku odločal za tuniranje navedenih motorjev, bi mu, njemu osebno, avto popolnoma zaupal !

 

Kasneje sem ob izteku garancije avtomobila, po priporočilu, poiskal gospoda Andraža iz Avtoelektronike(takrat) in sva hitro prišla skupaj.

Prišel sem se samo posvetovat in sva potem kar takoj opravila poseg, katerega ne obžalujem po več letih.

 

Vsa pohvala, priporočam res !

 

l.p.

Frgazar



Urejal Frgazar, 23.03.2018, 22:13.

Frgazar
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 952
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#14

N- kako je s porabo goriva : Ja malo več bo seveda, ne se ravno slepiti

Eee, to. Koncno se nekdo, ki trdi enako.

 

"Liter manj" - ja pa ja, pa kaj se. Izhodni navor je neposredno odvisen od kolicine vbrizganega goriva.

 

Se pa da z nepravilnim tuningom, z bliznjicami - torej ce je tuner len, ali pa nima pojma kako poiskati vse limiterje, ECU preslepiti, da misli, da vbrizga manj goriva, kot ga dejansko - takrat pa lahko pije bistveno manj - dokler ne gres porabe racunati na roke. :-D



Urejal zok, 23.03.2018, 22:24.

Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 496
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#15

Ima kdo optimiziran N47D20C nad 318? Jaz sem se pogovarjal z mehanikom pri top car šempeter,  mislim da je Car -pro. Ukvarja se samo z elektroniko v avtomobilu, predvsem motorno in sem slišal že par dobrih stvari. 

Je pa rekel da obvezno odstraniti DPF in EGR ob optimiziranju. Ima kdo kaj izkušenj?


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 952
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#16

Jaz sem se pogovarjal z mehanikom pri top car šempeter,  mislim da je Car -pro. Ukvarja se samo z elektroniko v avtomobilu, predvsem motorno in sem slišal že par dobrih stvari. 

Je pa rekel da obvezno odstraniti DPF in EGR ob optimiziranju. Ima kdo kaj izkušenj?

Ce imas v mislih Srđana, ti lahko zagotovim, da mu lahko popolnoma zaupas. Je super decko in dobro dela.



Urejal zok, 24.03.2018, 07:50.

Prikaži več možnosti


slyder3
slyder3
  • Uporabnik
  • Sporočil: 53
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW F31 320d 2015

#17

Ima kdo optimiziran N47D20C nad 318? Jaz sem se pogovarjal z mehanikom pri top car šempeter,  mislim da je Car -pro. Ukvarja se samo z elektroniko v avtomobilu, predvsem motorno in sem slišal že par dobrih stvari. 

Je pa rekel da obvezno odstraniti DPF in EGR ob optimiziranju. Ima kdo kaj izkušenj?

Jaz imam sedaj že kakšno leto, delal sem pri CSS in sem zelo zadovoljen, do sedaj nobenih problemov, dal sem takrat nekje 300€, moč na valjih so mi dali nekje na 180km (318d). DPF sicer mislim da niso odstranili. Ogromno se pozna tudi navor ki je šel iz 320 na 400nm.

 

Kar se tiče porabe je na relaciji tam tam ampak pri mestni vožnji pa se mi zdi da je nižja kot prej (vsaj nekje 0,5l če ne več). Se mi zdi da avto prej prestavlja in lahko vozi pod precej nižjimi obrati zaradi višjega navora.


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 192
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#18

Ima kdo optimiziran N47D20C nad 318? Jaz sem se pogovarjal z mehanikom pri top car šempeter,  mislim da je Car -pro. Ukvarja se samo z elektroniko v avtomobilu, predvsem motorno in sem slišal že par dobrih stvari. 
Je pa rekel da obvezno odstraniti DPF in EGR ob optimiziranju. Ima kdo kaj izkušenj?


Ce ti je rekel da je treba DPF odstranit mu jaz ne dam brisalca zamenjat. Je pac garažni tuner ki ne zna zadeve napravit kot je treba. Poklici Andraža in avto bos imel z DPF ter dobrim tuningom. Verjetno ni edini ki zna, je pa edini katerega sem sprobal. In to z N47 143KM.
Prikaži več možnosti
    • sash in M Kompakt uporabnikom je všeč to sporočilo


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 496
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#19

Ce imas v mislih Srđana, ti lahko zagotovim, da mu lahko popolnoma zaupas. Je super decko in dobro dela.

Bi znal biti ja. Sem vedel da je nekaj posebnega, vendar se nisem spomnil kako mu je točno ime. 

 

Mene skrbi samo to, da avto ni več rosno mlad... 227kkm letnik 2010, menjano ni bilo še nič (ne turbina, ne vztrajnik, ...). Imam občutek, da se bodo potem težave kar vrstile...

 

EGR in DPF je kdo odstranil? Verjetno se pri porabi pozna, če pri optimizaciji odstranijo te zadeve...


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 192
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#20

Bi znal biti ja. Sem vedel da je nekaj posebnega, vendar se nisem spomnil kako mu je točno ime. 

 

Mene skrbi samo to, da avto ni več rosno mlad... 227kkm letnik 2010, menjano ni bilo še nič (ne turbina, ne vztrajnik, ...). Imam občutek, da se bodo potem težave kar vrstile...

 

EGR in DPF je kdo odstranil? Verjetno se pri porabi pozna, če pri optimizaciji odstranijo te zadeve...

 

ne uničuj avta z odstranjevanjem DPF in blindiranju EGR. Avto ne bo nikoli več delal tako kot mora. Ljudje ki to delajo ne vejo da vplivajo tudi na druge stvari v avtu s tem. Seveda jih razni tunerji prepričajo da je to brez veze v avtu :crazy pa še za okolje malo skrbiš z DPFjem. 

 

Torej, jaz sem čipal pri 200k km in se ni nič sesedlo in nobenih problemov. Avto boš v 99% časa vozil enako kot prej in ne boš vedel da si kaj spreminjal. Ko boš pa pohodil bo pa nasmeh na ustih. 

 

Meni je andraž do 2500 obratov malo zmanjšal navor zaradi zaščite sklopke, potem pa na polno. 

 

Ne delajte stvari na pol. :ok


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.