Skoči na vsebino

 

F30 316d tuniranje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 496
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#21

Zelo podobno mi je tudi rekel mehanik. Kar ima avto tovarniško vgrajeno je tam z razlogom.

 

Zato se pa raje pozanimam glede takšnih zadev, nočem s tem uničiti avta. Če lahko izbiram med 143HP+brez dodatnih težav ali več konjev+težave, se raje vozim z 143HP.

 

Hvala! 


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 951
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#22

Ce bi rad iz 115 HP motorja iztisnil 215 HP, potem verjemi, da EGR ne bo dolgo cist, in da DPF ne bo dolgo zdrzal. Ja, blok bo zdrzal, ampak ostale komponente niso temu prilagojene - velikost turbo polnilnika, pretocnost injektorjev itd., posledicno ce noces prevrteti turbopolnilnika, mora motor delovati z manj kisika, kar tvori vec saj, vbrizg goriva traja dlje casa, kar ponovno tvori vec saj in visje temperature izpusnih plinov - torej tvegas predcasno odpoved DPF-a. Ce DPF odstranis se temu tveganju izognes, se bolj pametno pa je ne zahtevati nemogoce, in se zadovoljiti z outputom, ki je prilagojen hardveru, DPF in EGR pa pustiti v funkciji.

 

Samo primer - e60 530d s 170 kW deluje pri 2480 mBar absolutnega tlaka (1,48 bar rel.) pri 3000 rpm, 535d z 200 kW pa z enakom blokom 3040 mBar pri 3000 rpm (2,04 bar rel.), da dovede  toliko vec zraka, da lahko proizvede tistih 17% moci oz. 20% navora vec, in obenem ne predcasno zafila DPFja. Ce turbino od 530d 170 kW spustis do 2,04 bar, se bo v teoriji vrtela kar 90% hitreje kot pri 1,48 bar, v praksi pa verjetno se hitreje (vecje pretocne izgube, vec energije gre v segrevanje in z intercoolerjem v toploto okolice). To skrajsa zivljenjsko dobo turbine (teoreticno) na 28% sicersnje zivljenjske dobe. Zato so tunerji prisiljeni delati pri manjsih lambdah, kjer z manj vsesanega zraka dosezejo visje outpute - zal pa tudi z bolj umazanimi izpuhi. Ampak cez meje fizike ne gre.

 

ne uničuj avta z odstranjevanjem DPF in blindiranju EGR. Avto ne bo nikoli več delal tako kot mora. Ljudje ki to delajo ne vejo da vplivajo tudi na druge stvari v avtu s tem. Seveda jih razni tunerji prepričajo da je to brez veze v avtu :crazy pa še za okolje malo skrbiš z DPFjem. 

 

Torej, jaz sem čipal pri 200k km in se ni nič sesedlo in nobenih problemov. Avto boš v 99% časa vozil enako kot prej in ne boš vedel da si kaj spreminjal. Ko boš pa pohodil bo pa nasmeh na ustih.

Sicer te imam za precej v redu decka in nocem se kregati, ampak tule si pa malo kontradiktoren. Seveda noben chipsan avto ne deluje "tako kot mora", fabriski podatki se ne skladajo vec s tovarniskimi - predvsem kar se tice navora, moci, predvsem pa emisij - enako je bilo tudi pri tebi, ce si avto chipsal. Ampak s tem ga nisi unicil, pa ce si odstranil DPF ali ne.

 

Ja, blindiranje EGR-a in odstranjevanje DPF vpliva na marsikaj, in ravno ta, ki ga zmerjas z "garaznim tunerjem, ki zadeve ne zna narediti tako kot je treba", je pred casom na forumu ecuedit.com pravil kako in kaj. Razlika izpusnih tlakov pred in za turbino se z odstranitvijo DPF-ja poveca, zato moras boost solenoid duty cycle mapo v obmocju visje obremenitve ustrezno znizati (da ne prihaja do "spajkanja" - spic v turbo boostu ob nenadnih spremembah obremenitve), zaradi visje prisotnosti kisika ob zaprtju EGR-a se pa hitrost izgorevanja povisa, zato je potrebno v obmocju odprtosti EGR-a SOI mapo (start of injection - timing mapa) zakasniti, a ne prevec, sicer prihaja do povisanih temperatur izpusnih plinov. Vse to zahteva precej testiranj in meritev tako moci, kot sestave izpusnih plinov - ali pa, ko si ze dlje casa v tem - nekaj izkusenj. Tega garazni tunerji ne pocno. Sploh kadar imas recimo za EGR 13 razlicnih map, kot sem jih imel jaz pri Mondeu TDCi, nocem vedeti koliko jih je pri Euro 6 avtih.

 

Vsekakor ce cloveka ne poznas, ga ni potrebno podcenjevati na podlagi ene izjave. Ce nekdo zahteva nemogoce, se bo za dosego cilja pac potrebno posluziti radikalnih ukrepov.



Urejal zok, 24.03.2018, 11:03.

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in fp4492 uporabnikom je všeč to sporočilo


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 496
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#23

:skusnjava

Vsak ima svoje mnenje, jaz za sem za Srđana slišal veliko dobrega. Nimam pa izkušenj in ne znanja, zato ne morem pametovati. Želim se pa pametno odločiti.  :ok2


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 951
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#24

Seveda, normalno. @damirkos1 brez zamere :ok Sem pa resnicno mnenja, da se lahko glede znanja 90% clovenskih chipi chips podjetij skrije v primerjavi s Srđanom. :)

 

@J9320 - ce bi se rad pametno odlocil, predvsem ne zahtevaj ekstremov. Tovarnisko napisani programi so v 99% primerov (razen VAG grupe in BMW-ja - pa ne mislim dieselgatea, ampak pomozne funkcije - konfiguracija zagona, pogoji regeneracije itd.) precej optimalno narejeni, in ce ima en avto 115 konjev, jih ima zato, da ima ob danem hardveru kar najboljsi kompormis med ekonomijo, ekologijo, uglajenostjo, zivljenjsko dobo in performansami. Karkoli spremenis, bo se vedno kompromis - eno dobis (performanse), drugo izgubis (ekologijo, zivljenjsko dobo itd.). Koliko cesa pridobis ali izgubis, je pa odvisno od tega, kaj zelis iz svojega motorja.



Urejal zok, 24.03.2018, 14:56.

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 185
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#25

se lepo in prav ampak ce nekdo ne zna cipirat avta brez da vzame DPF ven je za moje pojme garazni hobi tuner. Bil to Srdjan ali ne. Ne leti nanj ampak na splošno.

Seveda se ne rabite s tem strinjat ampak vseeno obstajajo taki ki to znajo. Vsak bo zase presodil kaj mu ustreza :ok
Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 890
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#26

Veliko filozofiranja za brez veze...

 

316d je identičen kot 318d, kakih 180 konjev boš dobil iz njega brez težav, tudi brez odstranjevanja DPFja.

 

Če pa želiš 200+ konjev iz tega motorja, pa nimaš realnih pričakovanj.

In tuner ki bo šel "na roko" stranki s takimi željami, dela več škode kot koristi (predvsem sebi).


Prikaži več možnosti


FRooTEG
FRooTEG

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 96
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: družinska kola

#27

No pa da se jaz vprašam malo drugače ... koliko škode naredim če 320 ed spravim na specifikacije 320d?

Lp m.
SQ 4 ever
Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 496
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#28

Heh potem sem jaz čisto znotraj okvirjev. Mislim da bi bil vesel že tudi s 160-170 konji.


Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#29

Še vedno mi ni jasno, pa nisem "komot" in samo sprašujem, ker sem povprašal tudi Nemške tunerje, v čem je razlika glede njigovih navedb o max. moči po tuniranju;

Namreč SKN navaja tudi Stage 2(Stufe2) za 318d motor na moč 215KM in 455 Nm.

https://skn-tuning.d...s.html?cid=8307

 

Max perf. po navedbah SLO tunerjev (Recimo CSS) pa je za ta isti motor 185 KM in 400Nm.

Bi kdo vedel povedati kaj več ?


Frgazar
Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 728
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#30

Še vedno mi ni jasno, pa nisem "komot" in samo sprašujem, ker sem povprašal tudi Nemške tunerje, v čem je razlika glede njigovih navedb o max. moči po tuniranju;
Namreč SKN navaja tudi Stage 2(Stufe2) za 318d motor na moč 215KM in 455 Nm.
https://skn-tuning.d...s.html?cid=8307
 
Max perf. po navedbah SLO tunerjev (Recimo CSS) pa je za ta isti motor 185 KM in 400Nm.
Bi kdo vedel povedati kaj več ?


Stage 2 ni samo chip tuning. Ponavadi se menja se komplet izpuh, cold air intake intercooler... Mogoče celo večja turbina.... In remap ecu, povecan boostboost...
Naši tunerji pišejo za Stage 1 torej samo remap
Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#31

SKN na svoji strani navaja Stage 2 (215KM in 455Nm) samo oz. izključno z upgrade_ov obstoječega SW.


Frgazar
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 576
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#32

Jst res ne vem zakaj si ne kupite avta z dovolj mocmi. Vedno je ista zgodba...sej bo dost vec ne rabim in bla bla bla. Potem pa se vedno javljajte nazaj kaj zdaj.

Danes je 200hp glih dovolj za tako zivahni promet in tezo avtomobilov. Nobene znanosti in revolucije ni v tem.

Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti
    • Jerry, blackberet in jastreb uporabnikom je všeč to sporočilo


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#33

Za prdalico je še 60KM preveč  :)

Ok, ja 200 hp je v večini primerov res dovolj. Kar pa se tiče tuniranja..včasih je kakšen avto v akciji in če "narajmaš" ravno takega,

se ga morda resnično splača kupiti, potem pa mu majčkeno pomagajo in pride tja na 200 hp.



Urejal Frgazar, 28.04.2018, 20:10.

Frgazar
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 383
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#34

Eee, to. Koncno se nekdo, ki trdi enako.

 

"Liter manj" - ja pa ja, pa kaj se. Izhodni navor je neposredno odvisen od kolicine vbrizganega goriva.

 

Se pa da z nepravilnim tuningom, z bliznjicami - torej ce je tuner len, ali pa nima pojma kako poiskati vse limiterje, ECU preslepiti, da misli, da vbrizga manj goriva, kot ga dejansko - takrat pa lahko pije bistveno manj - dokler ne gres porabe racunati na roke. :-D

Men je čipan focus 1.8 tdci ( torej kamenodobni motor ) žrl precej manj po čipanju, razen ob vožnji na polno, takrat je žrl več. V poprečju je žrl manj, računano na roke, ker imam navado vsak tank računat na roke. Podobno velja za golfa 2.0 tdi


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 951
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#35

Ja. Ampak ob obcutno slabsih plinih (NOx, CO).

 

Pa 1.8 TDCi ni ravno kamenodobni motor, je deloval pri visjem tlaku kot prvi BMWjevi 3.0d.



Urejal zok, 29.04.2018, 09:22.

Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 383
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#36

Kako je blo s plini ne vem, itak ni mel dpf pa nič, je pa delal oz še vedno dela BP.

 

Glede kamenodobnosti sem pa mislil bolj na to da izvira še iz časov sierre, če ne že modela T :-D, je pa super motorček če mene vprašaš, sploh čipan, ko se mal pogliha turbo luknja. Ni najbolj tih pa najbolj varčen ( čeprav je bla poraba čist na nivoju "modernejših" dizlov če mene vprašaš ), je pa delal in delal in delal.


Prikaži več možnosti


wildy
wildy

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 82
  • Lokacija: Ljubljana

#37

Kje pa priporocate cipanje? Sam razmisljam za 1.4 t od opla, pa gledam css in skn.
Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 629
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#38

Za CSS pravijo (konkreten uporabnik GOLF 1.4 TSI), da so dobri, za SKN(uporabnik BMW 116d) tudi, vendar ne vem, če še to delajo, menda še.

Sam bi se, PONOVNO, odločil za BMS v Črnučah.


Frgazar
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 951
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#39

Kako je blo s plini ne vem, itak ni mel dpf pa nič, je pa delal oz še vedno dela BP.

 

Glede kamenodobnosti sem pa mislil bolj na to da izvira še iz časov sierre, če ne že modela T :-D, je pa super motorček če mene vprašaš, sploh čipan, ko se mal pogliha turbo luknja. Ni najbolj tih pa najbolj varčen ( čeprav je bla poraba čist na nivoju "modernejših" dizlov če mene vprašaš ), je pa delal in delal in delal.

Ja, zasnova pa res izvira iz poznih 80. let (escort 1.8d in njegovih podivjanih 44 kW ter 110 Nm :laugh).

 

Sestave plinov pri dizlih na tehnicnih pregledih (se) ne merijo - le sajavost. ;)

 

Za chipsanje bi jaz priporocal Car-pro v Sempetru. Decko ve kaj dela. :ok



Urejal zok, 29.04.2018, 12:53.

Prikaži več možnosti


halozan
halozan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: F30 LCI

#40

Vsi tunerji  obljubljajo originalni SW na CD, ki ga v primeru prepisa s strani pooblaščenca brezplačno naložijo nazaj.

 

Zanima me, iz vaših izkušenj, kako pogosto pa sploh pooblaščenci posodabljajo SW, če sploh?


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.