Skoči na vsebino

 

Oldtimer servis

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
16 odgovorov v temi
Zzver
Zzver
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 1980 628csi

#1

Pozdravljeni iscem servis za mojega e 24 1980 628csi. Ima kdo kaksne predloge. Sem iz LJ ampak mi ni problem se odpeljat malo dakje za pravega serviserja.

Hvala
Ziga
Prikaži več možnosti


FR Wolf
FR Wolf

    Vintage BMW enthusiast

  • Uporabnik
  • Sporočil: 913
  • Lokacija: LJ-ok
  • Avtomobil: Bavarian bomber

#2

Zdravo,
Po izkušnjah se mi zdi da ima AC Kokalj posluh za starodobnike, nisem pa prepičan če oče še dela ali je v penziji.
Je bilo pa tudi napisano že kajj o Podlesniku, ponavadi nič ne stane če vprašaš...


Alpinas were always posh hot rods!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#3

Pozdravljeni iscem servis za mojega e 24 1980 628csi. Ima kdo kaksne predloge. Sem iz LJ ampak mi ni problem se odpeljat malo dakje za pravega serviserja.

Hvala
Ziga

Izključno Kokalj, oziroma Johann Pirc, on se tudi ukvarja z oldtimerji. Na ljubljanskem koncu je to to, kar se mehanikov za BMW oldije tiče.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


nikz
nikz

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 420
  • Lokacija: Murska sobota
  • Avtomobil: 530 dGTX, i3,E21

#4

Žiga pridi v Prekmurje na obisk, pa greva do serviserja :)


Prikaži več možnosti


BluePassion
BluePassion

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170

#5

Odsvetujem Kokalja, razen, če gre za menjavo olja, filtrov, blažilcev ipd. Že pri zavorah nisem bil zadovoljen.


lloo=00=ooll
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#6

Odsvetujem Kokalja, razen, če gre za menjavo olja, filtrov, blažilcev ipd. Že pri zavorah nisem bil zadovoljen.

Zakaj, kaj je bilo narobe?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 056
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#7

Žgur iz Dramelj morda? Z njim sem enkrat debatiral in je imel sam veliko e28 in podobnih modelov, verjamem da mu ne bi bilo tuje.


Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 782
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#8

Ja folkk ima v glavi ce gre za starobnika da je pa avtomatsko vse full simpl. Ja je res ampak samo pod pogojem da ves kaj delas in kako moras narediti. Pri teh starih kantah pa je pomembnih detajlev nenormalno veliko drugace takoj nekaj ni ok. Mehanik mora vse konstrukcijske, materialne in tehnicne napake izniciti z improviziranjem in nastavljanjem.

Pri novodbnih mehanikih tega ne dobiš ker znajo samo srauf na srauf...ce jim pa uzames računalnik za diagnosticiranje napake pa lahko kar zaprejo delavnico. Vsi po vrsti

Urejal mihaing, 13.01.2018, 07:27.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 420
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#9

Ne pozabi dodat še to, da starodobnik razdirat in podirat je tudi precej drugače kot novodoben avto. Pri starodobniku pride "veselje" zarjavetih delov, svinjarije (pesek, blato, kake čudne zaščite podvozja), korozije vsepovsod, zapečenih vijakov, veliko število raznoraznih serviserjev in domiselnih lastnikov pred tabo (manjkajoči deli, posnete glave vijakov, odlomljeni deli, šalabajzerska popravila, neustrezni deli), kar vse potegne izkupiček za sabo, da recimo navaden servis zavornih ploščic, ki bi pri novodobnem vozilu pomenil da snameš čeljust, zamenjaš ploščice, resetiraš nastavitve- lahko tukaj pomeni, da so zavorne cevi bolj prah kot cevi, tesnila batov v čeljusti slabe, v primeru bobnastih zavor kake požrte ankerplate, ipd. Na koncu če hočeš pedantno opravit te čaka vlečenje novih zavornih cevi, obnavljanje čeljusti, ipd, ipd. Če pa imaš kak avto ki je stal X let kje zunaj pa lahko še bolj najebeš, ko držijo cevi in čeljusti, spusti naslednji najšibkejši člen, ala zavorni cilinder, ipd. Skratka konkreten večkratnik delovnih ur in denarja za (kvalitetne) dele v primerjavi s povprečnim novim avtom.

Prej pravilo kot izjema pri avtomobilih starih 30+- let, ki so živeli povprečno vzdrževanje pri nas. Če hočeš narediti kakor se spodobi in avto imeti.

Kako se pri nas popravlja in koliko se serviserjem da, je pa drugi stvar. In tega se vsi serviserji zavedajo in zato se otepajo starih kišt.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 066
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#10

Pri starodobnikih je največji problem ,ker tudi novih delov ne dobiš in je zato potrebna improvizacija oz. dobiti nov pravi del od drugega avta,ki je ubistvu identičen samo druga kataloška ,ker je za drugo znamko delan.

 

Tako da poleg tega da si dober mehanik ter ljubitelj moraš biti tudi del trgovca z rezervnimi deli kateri zna primerjati kataloške številke ter ima še čas se posvetiti iskanju delov.

 

 

Ko jaz delam/popravljam/menjam zadevo jo delam več časa kot bi jo 99% mehanikov zato ,ker si vzamem čas in je potem očiščeno,namazano ter narejeno tako kot je treba. Pa je potem kdo to pripravljen plačati? V večni primerov noben,največji problem jaz vidim tudi v nepotrpežljivosti strank,ker tukaj nič ne gre po normah ter nič ne gre nahitro ter včasih so potrebne improvizacije/modifikacije.

 

Tudi to da veliko časa porabiš na spletu za iskanje rezervnih delov,primerjanje kataloških številk itd na to noben ne pomisli(99% tega mehaniki ne delajo zato ,ker so samo mehaniki in odšraufajo kos ter ga vržejo trgovcu na pult ,če naletijo na dobrega trgovca mu bo uspelo kaj najti ,če pa ne se pa mehanik ne sekira saj pove stranki da tega kosa ni mogoče dobiti in naj si ga išče sam).

To koliko imajo mehaniki veze z iskanjem delov vam povem iz izkušenj(več kot 10let sem v temu) ,da se z tem ne ukvarjajo oz. se ukvarjajo trgovci.Veliko sem že rešil oldtimerjev ter starih avtov(dober primer so razne Mahindre,Pajero-ti itd.)  z nadomestimi deli,včasih so identični staremu delu včasih je potrebna kakšna manjša modifikacija.Časa ti pa včasih vzame toliko ,da na koncu ni računice oz. je ker imaš zadovoljno stranko kar je pa še najbolj pomembno.

 

Zato jaz delam samo svoje/naše avte,mogoče v prihodnosti odprem "butično" delavnico,ki bo namenjena samo za starodobnike pa še to bi bila selekcija ,da ni preveliko strank(ker potem ne moreš delati kvaliteno) ter normalne stranke z katero lahko spiješ pivo ali pa poješ čevap.



Urejal blackberet, 13.01.2018, 15:54.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#11

Veliko sem že rešil oldtimerjev ter starih avtov(dober primer so razne Mahindre,Pajero-ti itd.)  

Tudi jaz sem jih ogromno potegnil iz raznih podrtih senikov in grmovja in to takrat, ko to sploh še ni bilo aktualno in se izraz Barn-find sploh še ni uporabljal  :-D Vsem sem poiskal nove lastnike, rešil sem vsaj enih 400-500 kosov, najbolj sem pa ponosen na to da so moja vozila (vsa razen enega) ostala v SLO, ker sem bil striktno proti izvozu slovenske kulturne dediščine. No zdaj so drugi časi, trg se je popolnoma premešal in tisto kar izvozimo potem kmalu z uvozom dobimo nazaj, tako da to ni več tak problem kot takrat, ko je bil trg zaprt. Kot sem že obljubil bom nekega dne ko bom imel čas prilepil fotke svoje bivše flote vozil, zaenkrat pa samo en link do oglasa, v katerem se prodaja en izmed njih, nemška Hansa iz leta 1938. Ta avto sem kakih 15 let nazaj kupil v Mariboru in ga prodal temu, ki ga zdaj prodaja na avtonetu - tu je link:

 

https://www.avto.net...asp?id=12764496


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 782
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#12

kaj je obupal nad obnovo te Hanse ali je enostavno pretežko najti potrebne dele?

je bil pred 15. leti tudi v takem stanje?

drugače pa zeeelo zanimiv in atraktiven, pa verjetno tudi vreden avto, če je zrihtan

 

 

 


Pripete slike za predogled

  • 1934-hansa-1100-12.jpg
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

kaj je obupal nad obnovo te Hanse ali je enostavno pretežko najti potrebne dele?

je bil pred 15. leti tudi v takem stanje?

drugače pa zeeelo zanimiv in atraktiven, pa verjetno tudi vreden avto, če je zrihtan

Pred 15 leti je bil slabši, on je obnovil komplet podvozje (šasijo) in motor. Na avtu je veliko škode naredil predhodni lastnik (pred mano) ker ga je razstavil, jaz sem ga dobil dobesedno v gajbicah. Nad obnovo je obupal zato ker je ob nakupu mislil da je to (zaradi starosti) zelo redek in dragocen avto, ko je videl po koliko se prodajajo celi ga je pa kap - takrat so bili po cca 10 do 15.000 DEM, kar bi danes pomenilo pol toliko eur. Danes so cene mogoče malo višje, ampak ne bistveno, čeprav se je trg z oldtimerji kar popravil. Redkost vozila ni vse, majhno število izdelanih ne pomeni dosti, če znamka ni zanimiva. Je pa za moje pojme lep avto in ga bo zanimivo gledat na cesti, ko bo obnovljen. Žal kakega profita z obnovo ne bo. Kar se delov tiče imaš pa v Nemčiji zbiralce ki imajo na zalogi dele samo za določeno znamko/tip in tako je tudi s Hanso, pravega človeka poiščeš in dobiš vse, tudi nasvete kako zadevo obnovit da bo čim bolj identična serijskemu. Pri konkretno tem avtu je največji problem notranjost, te praktično sploh ni bilo oziroma je pol izgubljenega, tako da če nimaš zraven sebe še enega takega avta sploh ne veš kako in kaj delat, kakšne materiale uporabit, itd. Prav tako so v 30. letih za osnovno konstrukcijo karoserije uporabljali les, tega je pa zelo težko naredit, če nimaš osnove (pri tem avtu dosti lesenih delov manjka). Tak avto je zelo zahteven projekt in cifre obnove na koncu lahko presežejo 50.000 eur ali celo več (če ne delaš sam), avto pa ni vreden toliko. Če se že lotiš tako zahtevne obnove se je boljše lotit nečesa, kar je potem nekaj vredno - vsaj 100.000 eur ali več, ko je projekt končan. Lastnik Hanse je imel na srečo prostor da mu je avto lahko vsa ta leta stal na suhem, tako da neke izgube s to naložbo ne bo imel, če ne štejemo seveda garažnine, profita pa tudi ne. Žal se vse vrti okoli denarja in tudi z oldtimerji je tako. Če bi imel avto višjo vrednost, bi bil danes že dokončan.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 234
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#14

Jerry, ti ki kar obvladaš to sceno.

 

Sodelavec ima 2 Sunbeam IMPa, za drugega ravno končuje obnovo. Enega na mobile že prodaja za 50k eur in je prepričan, da bo slej ko prej kdo toliko plačal. Kakšno je tvoje mnenje o teh avtih. Moje mnenje je, da ni šans toliko denarja za ta avto, a mu privoščim in mu ne želim pokvarit veselja.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#15

Jerry, ti ki kar obvladaš to sceno.

 

Sodelavec ima 2 Sunbeam IMPa, za drugega ravno končuje obnovo. Enega na mobile že prodaja za 50k eur in je prepričan, da bo slej ko prej kdo toliko plačal. Kakšno je tvoje mnenje o teh avtih. Moje mnenje je, da ni šans toliko denarja za ta avto, a mu privoščim in mu ne želim pokvarit veselja.

Vidim ja, tu je oglas, ampak prodaja ga za 27k eur - je pa to še vedno visoka cifra:

 

https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C

 

Moje mnenje o teh avtomobilih je, da niso kaj dosti vredni. Avtomobilček je sicer zanimiv zaradi zasnove (motor in pogon zadaj), verjetno je simpatičen za vozit, je pa to čisto serijski avto in ni nič posebnega, tako da neke visoke cene verjetno nikoli ne bo dosegel. Pričakovat 50k in tudi 27k eur za tak avto je utopija, realno je lahko tvoj kolega vesel če mu bo kdo ponudil zanj več kot 10k eur, s tem da ga je obnova verjetno stala več kot toliko, da ne govorimo še o nakupni ceni avtomobila. Pri obnovi me moti to da je izbral že na prvi pogled neoriginalno (preveč kričečo) modro metalik barvo, tudi notranjost ni povsem originalna (beli šivi na usnju oziroma skaju, dodaten predal, zvočniki, itd.), skratka avto je narejen bolj za daily driverja kot za salonski avto (na kar namiguje cena). Vsekakor se strinjam da če želi s tem zaslužit se posla ni lotil na pravi način, ampak kot si rekel, pusti mu veselje.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 234
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#16

Hvala za odgovor, imas sigurno prav ja. Je res posebno dozivetje avto videti in se peljati, je pa res nekaj kiksov.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 693
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#17

Hvala za odgovor, imas sigurno prav ja. Je res posebno dozivetje avto videti in se peljati, je pa res nekaj kiksov.

Povej kolegu, da nej za zacetek oglas v nemscino prevede. S tem ko je tujec in je oglas v anglescini je odvrnil ze 70% nemskih kupcev. 

 

Cena je pretirana avtov je blo narejenih 440000+. 



Urejal Pirc, 05.02.2018, 20:07.

LP Pirc
Prikaži več možnosti
    • krt je všeč