Skoči na vsebino

 

E65 745i težave z elektriko

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
51 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#1

Hello,

 

Imam težave z elektriko na E65 745i. Zgodba je pa takšna...

 

Junija mi je ribnil ležaj na alternatorju..... Naročil sem obnovljenega in ga vgradil, zraven pa menjal še akumulator.

Vgradnjo alternatorja in akumulatorja mi je delal mehanik ki tak servisira samo mini in bmw.

Akumulatorja nismo prijavili ker je enake kapacitete kot je bil stari in baje da ga v moji sedemki l2002 ni treba prijavit, češ da nima tega modula za prijavo akumulatorja.... To mi je sicer čudno.. ok.

 

Po vgradnji alternatorja in akumulatorja je bil mir do nekje oktobra, ko se mi je začelo dogajat da mi med vožnjo utripne ali se za trenutke ugasne navi display, in da mi občasno na križišču ko stojim in hočem speljat utripne prikaz prestav menjalnika. 

Zgodi se mi tudi to da mi javi transmission failure ali pa dynamic drive failure, danes tudi parking brake failure,

 

Avto ugasnem, ponovno štartam in napake izginejo, čez čas pa zopet začne na armaturki vse utripat, tudi armaturka sama...

Zadeva je podobna kot na videu spodaj, le da ni toliko intenzivna..... Nisem pa odklopil minus pola med delovanjem, ker nisem prepričan če je to pametno......

 

Naj omenim še da je avto do odpovedi alternatorja delal popolnoma brez težav.

 



Urejal dragan klep, 18.12.2017, 13:56.

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#2

Natanko enako se je dogajalo moji E65. Utripanje navi ekrana in prikaza prestav menjalnika brez drugih napak. To se je dogajalo kak teden ali dva. 

Sprva sem mislil da je kaj narobe z elektroniko. Nato je začel pogosto javljati parking break failure čez kak teden pa še med vožnjo vse odklapljati, dynamic drive, transmission, dsc... 

Ampak kriv je bil le slab alternator, po obnovi nikoli več težav. Možno je da si dobil slabo obnovljenega.

 

Sicer pa lahko tudi sam preveriš voltažo prek OB menuja:

 

Odkleni settinge z dvomestno kodo iz VIN številke (seštej zadnih 4 ali 5 številk) in izberi system voltage v menuju. Ko je avto ugasnjen more biti cca 11.5-12.5V, med delovanjem motorja pa cca 14-14.5V.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#3

To sem že, in napetost kr precej niha, od 13,5, gre tudi čez 15, do 16 sem videl......

In ravno takrat ko skoči čez 15 začne vse utripat in meče ven napake menjalnika, podvozja itd.....

lp

 

D.



Urejal dragan klep, 18.12.2017, 14:09.

Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 886
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#4

Menjaj kompletni laternator, magari rabljenega samo da je original. Ko se enkrat to razdira in začne vgrajevati kitajske dele je samo še slabše


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#5

To potem malo smrdi po slabem krmilniku alternatorja (regler) ali pa mogoče celo tisti "intelegentni" polnilni kabel na akumulatorju.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#6

Razmišljam o nakupu novega, rabljenega nebom več jemal, pa tudi obnovljenega ne. V kolikor se seveda pokaže da je le ta krivec za vse to...

Vem da E65 je kr problem okol elektrike. Krivci pa so ponavadi alternator ali akumulator. Ko se to porihta je pol spet dolgo mir, ker vse ostalo je super. 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#7

Imaš tovarniško obnovljen altelnator ali nekdo ki obnavlja altelnatorje ker slednji ponavadi vgrajujejo čim cenejše dele da je za stranko bolj "ugodno".


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#8

To potem malo smrdi po slabem krmilniku alternatorja (regler) ali pa mogoče celo tisti "intelegentni" polnilni kabel na akumulatorju.

 

Tudi jaz mislim da je v defektu voltage regulator. oz regler.


Imaš tovarniško obnovljen altelnator ali nekdo ki obnavlja altelnatorje ker slednji ponavadi vgrajujejo čim cenejše dele da je za stranko bolj "ugodno".

 

Ni tovarniško obnovljen.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#9

Pride jutri alfa & bmw in bova naredila par meritev... Poročam. Sam sem pa več ali manj prepričan da je alternator, oz regler alternatorja. V kolikor se pokaže da je, kupim novega originalnega.

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 676
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#10

sem skoraj 100% da je regulator napetosti...


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#11

Bom jutri napisal kaj točno je problem. :)



Urejal dragan klep, 18.12.2017, 16:09.

Prikaži več možnosti


BimmerLover
BimmerLover

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Lichtenwald
  • Avtomobil: 530d E60

#12

Js, tudi mislim, da je regler, kot so že predhodniki zapisali...


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#13

Po nekih ugotovitvah in meritvah, pa malo igranja z testerjem sva z forumašem ALFAinBMW ugotovila da je krivec lahko samo regler v alternatorju.

​Skodiral se je še nov akumulator. Regler sem naročil valeo, dobim ga jutri, naročil sem še novo tesnilo za hladilnik alternatorja.

​Poročam ko naredim menjavo. Delal bom sam.

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#14

Po vseh pretegih, reglerja ne dobim praktično nikjer. Dobivam pa tudi odgovore da bi lahko bila okvara tudi na statorju......

Alternator bom vzel ven in ga poslal nazaj v DE kjer je bil kupljen in dobim vračilo kupnine.

Vzel bom novega original BOSH...


Prikaži več možnosti
    • mstipic je všeč


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#15

Koliko pa stane nov?

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#16

cca 700eur


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#17

Kaj porečete na tole spodaj na linku?

 

Kaj pravite na padec voltaže iz 12.6 na 11.7 takoj po vklopu kontakta….

Zdaj sem pred dilemo, je bil krivec odpovedi reglerja vgradnja napačne baterije, oz da se je ni sprogramiralo….. Se sploh v sedmico da sprogramirat navadno baterijo ki ni AGM...….

 

http://www.bmwlogicseven.com/?p=3788

 

lp

 

D.



Urejal dragan klep, 26.12.2017, 16:07.

Prikaži več možnosti


BimmerLover
BimmerLover

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Lichtenwald
  • Avtomobil: 530d E60

#18

Kaj porečete na tole spodaj na linku?

 

Kaj pravite na padec voltaže iz 12.6 na 11.7 takoj po vklopu kontakta….

Zdaj sem pred dilemo, je bil krivec odpovedi reglerja vgradnja napačne baterije, oz da se je ni sprogramiralo….. Se sploh v sedmico da sprogramirat navadno baterijo ki ni AGM...….

 

http://www.bmwlogicseven.com/?p=3788

 

lp

 

D.

Po mojem je aku. slabo nafilan...Sem probal na E60, nobenega padca..mam pa obnovljen alternator in nov aku., AGM, ter registriran.

Nafilaj ga s polnilcem, ko boš ziher, da je res poln, ponovi vajo.


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 092
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#19

poskusi še pomeriti koliko A potegne ko je takšen padec napetosti.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 085
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#20

Nafilal sem ga, vsaj po smart polnilcu bi naj bil ok. Bom probal potem zvečer.


Prikaži več možnosti