Skoči na vsebino

 

E65 745i težave z elektriko

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
51 odgovorov v temi
simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 670
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#21

Kateri polnilec imaš?

So v sedmici tvojega letnika ze imeli serijsko agm? Oziroma kdaj so začeli z tem?
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#22

Polnilec je sigurno kvaliteten, nafilal je že veliko baterij…

2002 letnik naj serijsko ne bi imel AGM baterij. z vgradnjo naj bi začeli šele 2004. Sem pa večinoma zasledil da naj bi se po odpovedi original baterije vgradil le AGM...

Seveda tega nisem vedel dokler nisem šel raziskovat kje se tu skriva težava. Vgradil sem 99Ah 850A navadno Ca Ca baterijo…… Prej je bila not 100Ah navadna.

 

Mogoče se motim, mogoče se ne... Zdaj imam registrirano 95Ah baterijo. Ker 99Ah v registru sploh ne obstaja…. Obstaja pa 110Ah.... navadna in pa 90 ali 95 AGM kolikor sem zasledil. Naj še ALFAinBMW kaj doda, on je delal registracijo medtem ko sem jaz šaril zadaj v prtljažniku.

 

lp



Urejal dragan klep, 26.12.2017, 22:26.

Prikaži več možnosti


ponco
ponco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 488
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: MB W212

#23

Jaz sem pred leti menjal na svoji bivsi E65 letnik 2002 z navadno 110Ah in ni bilo nikoli nobenih tezav z elektroniko. Pravtako ni bilo potrebno nic kodiranja.
pri 200k se je razletel alternator, obnovil sem ga v Ljubljani pa je ravnotako vse delalo BP


lp, ponco
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#24

No, meni se je razletel pri 250kkm toliko da obnova sploh ni bila mogoča, preveč poškodovan znotraj….

Vsaj tako je trdil Orthaber iz mb. Pacali so ga cel mesec… ni se mi več dalo čakat...

 

Kupil sem obnovljenega iz DE.... Pa nov akumulator 99Ah 850A TOPLA. Zdaj voltažo na 15+, celo 16 lahko dviguje samo alternator... Mislim da tu neke druge teorije ni.

 

Je pa prve tri mesece po vgradnji čisto lepo delal, čeprav je napetost nihala od 13.8 do 14,7V.... Ne da se mi zezat z obnovo in pacanjem po elektroniki.

Alternator gre ven, itak je v garanciji, dobil bom vračilo denarja, kupim novega origina in zdravo. Pa še dve leti dobim garancije na novega. 

Mislim da tu ni kaj razmišljat…. Na koncu bom dal not še AGM baterijo, jo sprogramiral in zdravo…. Tako bi načeloma po vse prebranih forumih tudi moralo bit.

 

lp



Urejal dragan klep, 28.12.2017, 12:24.

Prikaži več možnosti


BimmerLover
BimmerLover

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Lichtenwald
  • Avtomobil: 530d E60

#25

Vrjamem, da se da, na forumu marsikaj koristnega izvedeti in poiskati rešitev, ampak včasih je najbolje, da v roke prime zadevo usposobljen mojster, zna biti mnogo ceneje.

Ni potrebno na pooblaščenca, je veliko neuradnih, ki so specializirani, za "Bosansko Motorno Wozilo"


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#26

mhm, je avto bil že pri par kao mojstrih pa nažalost nič iz njih.. 

Tak avto moreš začet delat sam, tudi kupiš si ga če si vsaj malo mehanika in elektronika in si znaš kaj sam pomagat.

Danes bi kao mojstri samo kasirali, rezultat se pa obrača.....

 

Do sedaj sem si na tem avtu uspel sam naredit praktično skoraj vse. Tudi to si bom. Pomoč foruma je pa samo dobrodošla in izkušnjo in znanje pridobljeno tukaj bom z veseljem delil naprej kot sem to redno delal ves tačas odkar sem forumaš.

 

Če nebom znal, bom pa šel do schumija ali pa do andraža bms, ampak to so mi zadnje opcije ko res več nimam idej kako bi in kaj bi.

Zdaj se na avtu dela še par drugih zadev., obstaja tema demontaža plina.... To je zdaj top prioriteta. In zadeva je že 90% rešena, in vse sem delal sam. in bo kot kaže 100% uspešna.

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti
    • BimmerLover in kristijan123 uporabnikom je všeč to sporočilo


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#27

Je kdo že sam menjaval vodno hlajen alternator na e65 745i brez da je avto na dvigalu?

 

Je potrebno odvit spodaj en nosilec rolice pri alternatorju da prideš še do spodnjega vijaka in alternator lahko potegneš ven. Sta pa na tem nosilcu rolice dva vijaka zadaj in dostop iz sprednje strani je zelo težek, en vijak komaj s prsti dosežem drugega sploh ne....

 

Je kaka varianta da se avto dvigne z dvigalko in se pride kje spodaj zraven?

Ker neke opcije v tem trenutku nimam da avto kje pustim na kakem dvigalu za periodo časa ko odpošljem star alternator nazaj v Nemčijo in da mi potem vrnejo denar in vzamem novega pa menjam....

 

Lep pozdrav

 

Dragan


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 066
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#28

jaz sem si pomagal ko sem to dol jemal da sem gadoro in podaljšek ovil z izolir trakom, med nastavek in vijak pa sem dal malo ''čigumija'' da je držalo vijak v nastavku,... je pa jeba zadnji vijak na polno... mislim da brez dvigala bo tole teška.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#29

Ja, si mislim da bo zaj.... ampak nimam opcije kot da rešim tako da avto spredaj dvignem na obeh straneh toliko da pridem spodaj in odvijem ta dva vijaka.

No, še vedno je pa opcija da kupim nov alternator pa potem vgradim novega in starega pošljem nazaj naknadno.

Je pa bolj problem tole, da sem jemal ven plin instalacijo in imam vse razdrto do te mere, da odvijem dva vijaka in vzamem alternator ven...

Menjal bom še vse rolice, nosilec pa rolico za alternator sem tudi vzel novo in oba jermena... Ne da se mi zdaj to vse nazaj zlagat in potem še enkrat razdirat...

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


Stayerc
Stayerc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 570
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e39

#30

Meni se je to dogajalo na E39,...ko sem prizgal avto so se mi vse lucke zacele prizigat v armaturi, ces da ne delajo luci, meglenke, zadnje stop luci. Dogajati se je pa zacelo samo kadar je bilo mrzlo. Poleti teh tezav nisem imel. Krivec je bil akumulator. 

 

Lp, S. 


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#31

Meni se je to dogajalo na E39,...ko sem prizgal avto so se mi vse lucke zacele prizigat v armaturi, ces da ne delajo luci, meglenke, zadnje stop luci. Dogajati se je pa zacelo samo kadar je bilo mrzlo. Poleti teh tezav nisem imel. Krivec je bil akumulator. 

 

Lp, S. 

 

Hm, pa si meril kaj voltažo kako ti polni alternator? Ker pri meni je tako da avto normalno vžge, brez da bi se kaj mučil pri vžiganju, Dokler je hladen je voltaža polnjenja dokaj stabilna. Ko se motor malo segreje pa se začne pojavljat visoko polnjenje 15+ tudi 16+ voltov…… Akumulator je bil junija lani nov Ca Ca Topla 12V 99Ah 850A zagonskega toka….

 

https://www.propin.s...start-99ah-850a

 

 

S tem da sem imel tri mesece po vgradnji mir, je delovalo vse popolnoma brez težav… 

 

Na kak način bi potem lahko sumil da je krivec akumulator in ne alternator?

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#32

Bral sem tudi tole..... 

 

http://www.bimmerfes...ad.php?t=591962

 

Bral sem tudi da če je avto imel prvo vgradnjo navadno baterijo bi vseeno moral vgradi AGM baterijo…… Pa potem na vse tole mogoče res ni kriv alternator.....?

Ceneje me sigurno pride če grem vzet AGM baterijo in probam, pa da vidim kaj se zgodi…….

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#33

Alternator bom menjal v vsakem primeru z novim ker tu se mi ne da ugibat ali je ali ni. menjam in zdravo. Ta je bil sicer obnovljen, pa verjetno slabo naret…..

Z novim bom vsaj vedel da je vse original.... Če bo treba pa še AGM akumulator not. Bo pač treba odkartat dve vijolici za tole.

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


Stayerc
Stayerc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 570
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e39

#34

Hm, pa si meril kaj voltažo kako ti polni alternator? Ker pri meni je tako da avto normalno vžge, brez da bi se kaj mučil pri vžiganju, Dokler je hladen je voltaža polnjenja dokaj stabilna. Ko se motor malo segreje pa se začne pojavljat visoko polnjenje 15+ tudi 16+ voltov…… Akumulator je bil junija lani nov Ca Ca Topla 12V 99Ah 850A zagonskega toka….

 

https://www.propin.s...start-99ah-850a

 

 

S tem da sem imel tri mesece po vgradnji mir, je delovalo vse popolnoma brez težav… 

 

Na kak način bi potem lahko sumil da je krivec akumulator in ne alternator?

 

lp

 

D.

Zal nisem meril nic. Jaz bi si na tvojem mestu najprej sposodil od nekoga akumulator. To je najcenejsa resitev in potem vidis, ce je kaj boljse. Z nekom zamenjajta akumulatorje in vidis takoj, ce je krivec akumulator ali kaj drugega. 

 

Lp, S.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#35

Akumulator sem naročil AGM ker bi tako moral bit po naslednji vgradnji tudi tak vgrajen. Vsel sem pa 12V 100Ah 850A AGM...

 

https://www.propin.s...o-agm-95ah-850a

 

Tak tip akuja mi tudi vrže ven če grem iskat aku po specifikaciji vozila.

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 670
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#36

100 Ah ali 95 Ah?


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#37

95. napisal sem 100. Moja napaka.

 

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#38

Tole je danes prispelo

 

https://www.tab.si/i...rter/display/75

https://www.tab.si/t...s.php?id=114090

 

Ker pa imam spredaj pri motorju vse odmontirano, bom menjal še vse rolice (INA), oba jermena (Continental) in vodno pumpo + termostat (Metelli + Wahler) in seveda vsa potrebna tesnila....


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#39

Torej, po menjavi akumulatorja z AGM se je stanje nekoliko izboljšalo, izpadov je manj, vseeno pa po BC vidim da elektrika niha iz 13,5V do skoraj 16V in iz tega je razvidno samo to,da je defekten regler alternatorja, na koncu pa obstaja še ena mala možnost odpovedi power modula, računalnik sicer napake ne javlja, tako da prvo bom menjal alternator, potem ponovno vpišem še akumulator, zdaj je vpisan navaden 95Ah potem bom vpisal AGM 95Ah.... Potem pa na tester, izbris vseh napak in gas gas gas......



Urejal dragan klep, 30.04.2018, 19:24.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#40

Tako,

 

Danes sem se slabe 3 ure zajeba....al z izgradnjo starega in vgradnjo novega alternatorja, predvsem sta bila problem vijaka španer rolice alternatorja, ampak, je šlo....

Alternator sedaj deluje stabilno na 14.2V, kar mislim da je glede na samo specifikacijo alternatorja 14V 180A tako kot more bit. AGM baterija je tudi nova.

Vse rolce so nove, oba jermena nova.....

Sedaj pa res upam in si želim da bo en lep čas mir z temi ekstremnimi defekti......

Menjal sem še olje in filter, jutri pa po tablice in gasaaaa....



Urejal dragan klep, 02.05.2018, 22:57.

Prikaži več možnosti
    • airmike je všeč