Skoči na vsebino

 

2002 E39 525d Titansilber Metalic

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
118 odgovorov v temi
Nejc998
Nejc998

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 190
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW E39 525d

#1

No, pa da še jaz vletim z svojo več ali majn zaenkrat klasično E39. Forum spremljam že dlje časa, svojega prvega BMWja, tega katerega bom opisal pa sem si začel lastiti pred dobrima dvema mesecema. Svoj prejšnji avto sem prodal in se odločil da bom pa le izpolnil svojo dolgoletno željo, po najboljšemu bavarcu vseh časov, končno potešil. Pri iskanju avta sem si vseeno zadal neke cilje, kaj naj avto ima od opreme, za barvo mi je več ali majn bilo vseeno, sem pa pri nakupu zelo kompliciral. Vsi vemo da za malo para, dobiš malo muzike. Preveč tudi nisem bil pripravljen odšteti za 15 let star avto, zato sem se odločo da bom iskal nekaj ''vmes''.

Avto ni bil popoln, še tudi zdaj ni, ampak sem ga kupil v vednosti oz. seznanjen s tem kaj vse je treba na avtu naredit. Bil je karamboliran, ampak ob mojem nakupu je avto že bil popravljen in pobarvan. Morem rečt da so ga pošteno dobro popravli. Na avtu nič ne ''štrli'', nič ni zamaknjeno in tudi barva ni v 50ih odtenkih.

 

No pa da preidemo k avtu, je klasičen 525d 6 cilindraš, z 163konji, ki je itak vsem poznan. Z novim letom bo tut prestopil na 330 tisoč kilometrov, če so realni, ne vem, me ne motijo, saj je avto za takšne kilometre zelo dobro ohranjen, kakor zunaj, tudi od znotraj.

 

Torej kaj sem do zdaj v svojih dveh mesecih lastništva naredil:

- mali servis (olje, zračni filter, kabinska filtra, naftni in oljni filter)

- spone volana + končniki

- stabilizatorji, L+D, spredaj in zadaj

- posledično je avto obiskal tudi optiko

- komplet ročna zavora

- zadnji diski

- LED osvetlitev notranjosti

- LED angel eyes (čeprav navadni sh*t z kitajske) :angeleyes

- novi set zimskih pnevmatik Dunlop Wintersport5 :burnout

 

Kaj je na avtu še potrebno nardit:

- popravilo pixlov na števcu

- odpravljanje rje (ki je minimalna) na pragovih in prtljažniku

- popravilo ''vzmeti oz. ''zajle'' za odpiranje pokrova motorja

- ugotoviti zakaj avto pri pospeševanju pokadi črno (olja ne pije)

 

Kaj so želje narediti na avtu:

- komplet M zunanjost

- menjava navadnega volana z M volanom

- nove xenon žaromete (ti so že zreli za menjavo)

- M tech ali katero koli drugo športno podvozje

- usnjena notranjost

- custom made izpuh z športnim loncem (ja na dizla, ki lahko zveni zelo dobro)

- mapiranje motorja, še kakšen intercooler ali kaj podobnega

- pa če bo še kaj padlo na pamet  :crazy

 

Spisek opreme:

L801ANational version Germany

S210ADynamic stability control

S249AMultifunction f steering wheel

S428AWarning triangle and first aid kit

S430AInterior/outside mirror with auto dip

S431AInterior mirror with automatic-dip

S441ASmoker package

S500AHeadlight wipe/wash/Intensive cleaning

S508APark Distance Control (PDC)

S520AFog lights

S521ARain sensor

S522AXenon Light

S534AAutomatic air conditioning

S548AKilometer-calibrated speedometer

S555AOn-board computer V with remote control

S650ACD player

S661ARadio BMW Business (C43)

S785AWhite direction indicator lights

S818ABattery master switch

S851ALanguage version German

S863ARetailer Directory Europe

S879AOn-board vehicle literature German

S915ADummy-SALAPA

S970ABusiness Package

 

O avtu bi se morda še kaj dalo napisat, ampak mislim da sem se že tako ali tako preveč razpisal, komur se bo dalo brati, veselo branje, za ostale pa prijeten ogled slik:

P.S.: vozilo je bilo v lasti forumaša (Dejan - @niet86) , zato se mi je zdelo super, da avto dobi svojo temo na forumu.

Vesel bom vseh komentarjev, sploh pa nasvetov in priporočanja, saj si vseeno lastim bavarca prvič  :metalc 

 

 


Pripete slike za predogled

  • IMG_0391.jpg
  • IMG_0380.jpg
  • IMG_0393.jpg
  • IMG_0395.jpg
  • IMG_0398.jpg
  • IMG_0399.jpg
  • IMG_0400.jpg
  • IMG_0403.jpg
  • IMG_0404.jpg
  • IMG_0406.JPG
  • IMG_0407.JPG
Prikaži več možnosti
    • Jerry, mico, sssimon in 2 ostalim je všeč


Ne30jc
Ne30jc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 168
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: bmw

#2

lepa petka.Jez sem pred parimi meseci predelal avto v Moptic in vse ostalo kar paše zravn,kupil sem pa tudi čisto navadno kot ti.Na koncu pride vse skupej zelo drago ampak se splača vsakega centa.Tako da če te bo kaj zanimalo me lahko uprašaš.

20170526_203533.jpg
20170528_121731.jpg
20170803_124442.jpg
20170803_124431.jpg

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 063
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 525dT ///M

#3

Prov lepa klasika, ce pa hudo kadi zna bit kaj s sobami.
Prikaži več možnosti


Nejc998
Nejc998

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 190
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW E39 525d

#4

lepa petka.Jez sem pred parimi meseci predelal avto v Moptic in vse ostalo kar paše zravn,kupil sem pa tudi čisto navadno kot ti.Na koncu pride vse skupej zelo drago ampak se splača vsakega centa.Tako da če te bo kaj zanimalo me lahko uprašaš.

Jou! Pohvalno lepa petica! Na svojem sem sicer naredil več ali manj skoraj vse, ampak je pač par tistih stvari ki me še vedno motijo in bi jih rad zrihtal da bo avto mehansko tipi topi! Tak da ko se bom odpravil na styling zunanjosti, te bom kar kontaktiral pomoje bom mel kup enih vprašanj  :confused

 

Pa vem da stane zelo drago, tut se zavedam koliko je mehansko treba vložit še da bo avto spet tako kot mora bit, ampak ni tako hudo kot se sliši. Trenutno je naslednjic za menjat, nosilce motorja, ker avto rahlo trese na mestu, ni tako moteče ampak jaz ne moram prenašati tega. In pa zadnja dva ležaja, ko se peljem v levo, torej ko je avto nagnjen in je vsa obremenitev na desnih kolesih se ga zelo sliši kako tuli.

 

Avtomatsko ko bom pa začel z zunanjostjo, M odbijači itd, pride pa komplet barvanje tega plus popravilo rje, da ne dajam vsega posebaj popravljat.  :serviser

 

Prov lepa klasika, ce pa hudo kadi zna bit kaj s sobami.

Hvala David, saj ne pokadi tako fejst, ampak ko ga ''zategne'' spusti tak črn dim, ne naredi megle, ampak majhen ''oblaček''  :jok  ni tak ohudo ampak sej pravim, mene moti bolj kot ne  :frown  Drugače pa ja avto nič kaj poseben, navaden oz. klasičen, meni osebno je pač lepo videt da se ti model obdržijo na cesti ker so res TANKI! in imajo eno brezčasnih oblik  :cool


Prikaži več možnosti


Nejc998
Nejc998

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 190
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW E39 525d

#5

Za števec sem ugotocil da niso krivi piksli ampak le žarnice.
Problem že odrpavljen in priložene slike tudi prej/potem :)

3EB7065C-E70F-48D2-971E-7700D15D9627.jpeg
884ED444-0B6C-45FE-B7F2-F5FFAE92C449.jpeg
Prikaži več možnosti


Nejc998
Nejc998

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 190
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW E39 525d

#6

Gre e za moj avto, pa da ne odpiram nove teme, bom napisal, kar tukaj spodaj.

Zanima me, če bi kdo vedel, zakaj mi pri speljevanju poka? Dvakrat nardi "tk tk". Nato ko menjam se v drugi prestavi ponovno sliši ampak le enkrat, ponavadi tudi ob spuščanju gasa. To se ne dogaja vedno, ampak na čase.

Zvok prihaja nekje odspredaj, na sredini ali pa malo bolj levo.

Doma je je že bil na dvigalu, preveril sem hardy gumico in mi zgleda ok. Bili so tudi zamenjani stabilizatori ampak pri konstantni voznji to ne poka.

Če bi kdo vedel kaj je to bi prosil za nasvete kje iskat problem.

Hvala :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63 973
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#7

Gre e za moj avto, pa da ne odpiram nove teme, bom napisal, kar tukaj spodaj.

Zanima me, če bi kdo vedel, zakaj mi pri speljevanju poka? Dvakrat nardi "tk tk". Nato ko menjam se v drugi prestavi ponovno sliši ampak le enkrat, ponavadi tudi ob spuščanju gasa. To se ne dogaja vedno, ampak na čase.

Zvok prihaja nekje odspredaj, na sredini ali pa malo bolj levo.

Doma je je že bil na dvigalu, preveril sem hardy gumico in mi zgleda ok. Bili so tudi zamenjani stabilizatori ampak pri konstantni voznji to ne poka.

Če bi kdo vedel kaj je to bi prosil za nasvete kje iskat problem.

Hvala :)

Nekje v prenosu moči oziroma v podvozju imaš zračnost. Je pa možnosti precej, lahko je kardan (ležaj ali zglob), lahko so polosovine (čeprav v tem primeru bi pokalo oziroma cingljalo zadaj), poka tudi ko so hin nosilci zadnje preme (čeprav to je spet zadaj), lahko imaš pa na sprednji premi nekje zračnost, se pravi lahko je praktično karkoli. Dober mehanik in pregled na dvigalu bosta dala pravilen odgovor.


Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 289
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#8

Preglej nosilce motorja,meni je na 530d eden razpadel


Prikaži več možnosti


Nejc998
Nejc998

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 190
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW E39 525d

#9

Desni nosilec motorja je ze nekaj casa slab, ampak zakaj bi zacel pokat zdaj?

Zadnje polosovine zglesajo ok, tudi, ko se jih "obrača".
Prikaži več možnosti


Twilight
Twilight

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 137
  • Lokacija: Sežana

#10

Pri meni se tudi pojavljajo podobni zvoki in je nosilec motorja.
Oziroma sta slaba 2 nosilca.
In tudi hardy je za zamenjat.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63 973
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#11

Desni nosilec motorja je ze nekaj casa slab, ampak zakaj bi zacel pokat zdaj?

Zadnje polosovine zglesajo ok, tudi, ko se jih "obrača".

Nosilec ima nalogo da blaži nihanja, če je hin jih ne blaži več in povečani tresljaji potem uničijo še druge dele, ki so zaradi tega bolj obremenjeni. Če veš da je nosilec slab ga čimprej zamenjaj, zna bit da je res do konca počil in slišiš zvok ko nosilec udarja ob motor, to bi lahko bilo to.


Prikaži več možnosti


Nejc998
Nejc998

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 190
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW E39 525d

#12

Vredu, bom zamenjal, oba logično, da ne bo čez en mesec še drug šel po gobe.

Hvala vam za odgovore!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63 973
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

Vredu, bom zamenjal, oba logično, da ne bo čez en mesec še drug šel po gobe.

Hvala vam za odgovore!

Ni za kaj. Pa še nasvet, nosilca daj obvezno originalna (nova ali rabljena, če sta OK - to itak hitro vidiš že na pogled), sicer boš v kratkem še enkrat menjal :)


Prikaži več možnosti


Nejc998
Nejc998

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 190
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW E39 525d

#14

Imajo kakšno specifično znamko ali original kot original?

Sem razmišljal o Bilstein ali pa Lemforder, te niso dobri?
Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 289
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#15

Desni nosilec motorja je ze nekaj casa slab, ampak zakaj bi zacel pokat zdaj?

Zadnje polosovine zglesajo ok, tudi, ko se jih "obrača".

Pri meni je na nosilcu popokala spodnja pločevina in to tako da ga je odtrgalo od karoserije


Prikaži več možnosti


Nejc998
Nejc998

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 190
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW E39 525d

#16

Bi kdorkoli vedel, zakaj ne moram več vklopiti Webasta?

Namreč do zdaj je šlo vse normalno vklopit, na MID enoti je pisalo HEAT ON in VENT ON (ali off), zdaj ko sem pa prckal nekaj preko računalnika (Delphi tester), pa mi na MID enoti samo kaže STOPW (štoparca) in pa VENT ON.
V avtu zdaj zjutraj, ko je nastavljen TIMER, ne piha več toplo ampak mrzlo in tudi motor se ne segreje.
Res je da sem dvakrat spremenil jezik, enkrat iz ANG v NEM in nato obratno ampak mislim da v tem ne bi smel bit problem.

Hvala za odgovore.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 330
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#17

Kolikokrat sem že slišal, kako vsak domači majster prčka s testerjem naokoli, pa si nekaj zjebe :ok2 Najverjetneje boš moral kar do enega pravega poznavalca stopiti, da ti reši stvari.


Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63 973
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#18

Imajo kakšno specifično znamko ali original kot original?

Sem razmišljal o Bilstein ali pa Lemforder, te niso dobri?

Niso dobri, ne. Dobri so izključno tisti ki jih dobiš na BMW pooblaščencu, lahko pa jih dobiš tudi pri meni za 1/3 cene, imam na zalogi dva brezhibna, rabljena  :ok

 

P.S.: Da ne boš mislil da zlivam vodo na svoj mlin, nimam nič proti tudi če kupiš kopije, samo kot rečeno boš dvakrat kupoval - meni je to da so vsi neoriginalni zanič povedal Mihold, on ima te zadeve v malem prstu ;)


Prikaži več možnosti


Nejc998
Nejc998

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 190
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW E39 525d

#19

Kolikokrat sem že slišal, kako vsak domači majster prčka s testerjem naokoli, pa si nekaj zjebe :ok2 Najverjetneje boš moral kar do enega pravega poznavalca stopiti, da ti reši stvari.


Xdriver-
Vrjamem da si že slišal za to. Ampak kot povem vsem ostalim bom še tukaj. Nimam se za nobenega mehanika ali karkoli, imam pa doma veliko orodja, dvigalo, računalnik z testerjem. Sicer tester ni ne vem kaj prida, ampak da se narediti marsikaj. Jaz se pač tako učim ker sem se kot 15letnik odločil za napačno šolo... V tretjem letniku sem spoznal da me velikobolj zanimajo avti kot ekonomija. Pa pustima zdaj mojo zgodbo, hočem samo povedat da nisem eden izmed tistih ki imajo dve levi roki, znam marsikaj naredit pri avtu, od malih do večjih stvari, ker mi praksa bol leži kot teorija. Pri nekaterih stvareh se pač zalomi in ne silim z glavo skozi steno, ter raje povprašam za nasvete tukaj ali pa pri katerem malo boljšem mehaniku.

Niso dobri, ne. Dobri so izključno tisti ki jih dobiš na BMW pooblaščencu, lahko pa jih dobiš tudi pri meni za 1/3 cene, imam na zalogi dva brezhibna, rabljena :ok

P.S.: Da ne boš mislil da zlivam vodo na svoj mlin, nimam nič proti tudi če kupiš kopije, samo kot rečeno boš dvakrat kupoval - meni je to da so vsi neoriginalni zanič povedal Mihold, on ima te zadeve v malem prstu ;)


Jerry, vem da ne vlivaš vode na svoj mlin. Tebe mi je priporočalo veliko forumašev, da karkoli bom rabil, naj te vprašam, če nimaš na zalogi boš pa imel vsaj čez nekaj časa.

Piši mi prosim na zasebno za nosilce, prosim. Hvala ti že v naprej!
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 330
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#20

Saj nenazadnje se učimo na napakah, ampak Schumi ni nič navdušen, ko mu pride vsake toliko kakšen pogumnež z, kot praviš, ne najboljšim testerjem, ki si je nekaj zašuštral :ok2 kakšno predhodno učenje in raje par €€ več za boljši tester bi svetoval :ok elektronika v BMWjih je kar občutljiva zadeva, zato jo ceneni testerji lahko hitro zjebejo.


Prikaži več možnosti