Skoči na vsebino

 

N47 verige - do kdaj so težave?

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
266 odgovorov v temi
Matevz156
Matevz156
  • Uporabnik
  • Sporočil: 163
  • Lokacija: Svečina
  • Avtomobil: V V60&e-Golf,Z4 2.5

#241

1.9 JTDM...


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 092
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: White knight

#242

Kakor poslušam lastnike folcvagnov je novejši 2.0 turbo dizel je samo tankaj in vozi 300kkm. 

Pri 2.0d bavarcu pa imaš vse živo do takrat.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 788
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#243

JTDm je super, ampak realno gledano veliko starejša zasnova in je proti N47 nekje na nivoju Zetorja.

 

N47 je tišji in bolj uglajen, ima več moči in navora, pije občutno manj. Da ne omenjamo da v primerljivih pogojih EGR in DPF na JTDm povzročata mnogo več težav kot na N47.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in TIN uporabnikom je všeč to sporočilo


MonteKanin
MonteKanin
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: Bovec
  • Avtomobil: X1 XDrive

#244

Ma furaš dokler ne rikne potem pa na odpad z avtom.

Da bom pa zdj pazil pa gretje izkaplal in nevem kaj še. Dobr za start stop ne rečem...

Maa, a ni logično: Probaj samo pumpo zalaufat pri centralni - ko še peč zakurjena ni...  B-) To velja za vse mašince...Tudi  pr SAABu ni pihalo toplo, če motor ni bil topel.. Pa je mel isti motor ko Alfa.. Z19DT... Tako pač je.... Pustmo stat Webasto in ostale kwante.. Tale N47 je v redu stvarca... Keine panik... ;-) 



Urejal MonteKanin, 06.11.2019, 15:11.

Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 957
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#245

ne vklapljaj gretja, če je motor mrzel..

 

Od kje je pa to prišlo? Pa še v povezavi z verigo.

 

???


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 624
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#246

Verjetno je B47 boljsi, ali pac ne?
Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 662
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#247

M57tu2 priporocam od 270k do 300k km menjavo...
Enako velja za n57.


Hvala za info.

Kaj vse (poleg verige) je smotrno še menjati pri teh motorjih (M57TU2 & N57, 6 cil. modeli) preventivno pri navedeni kilometrini, da je pripravljen še za nekaj let (z izjemo manjših popravil seveda, ki so neizbežna pri tej starosti & km)?
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 708
  • Lokacija: ljubljana

#248

Verjetno je B47 boljsi, ali pac ne?

to tudi mene zanima...je kakšna posebna razlika med N47 in B47 (ne samo veriga...na splošno tehnično )


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 298
  • Lokacija: Ljubljana

#249

Hvala za info.
Kaj vse (poleg verige) je smotrno še menjati pri teh motorjih (M57TU2 & N57, 6 cil. modeli) preventivno pri navedeni kilometrini, da je pripravljen še za nekaj let (z izjemo manjših popravil seveda, ki so neizbežna pri tej starosti & km)?


Pri n57 je treba se lezaje menjati..
Prikaži več možnosti
    • TIN je všeč


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 422
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#250

to tudi mene zanima...je kakšna posebna razlika med N47 in B47 (ne samo veriga...na splošno tehnično )

ni posebne razlike... Vsaj nic kar bi uporabnik obcutil.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 560
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#251

Ni tezav...
Ni skret,je eden boljsih novodobnih 2 literskih dizlov!
Nastej mi boljse motorje po letu 07.


Nastej ti men ker 2.0 dizel je podvrzen mnozicnim strojelomom in pa veliki nevarnosti da zgori

Vem da noben jtd ni. Ne novejsi 2.0 hdi. Ne cr 2.0 tdi v 110/143/150/184/190 izvedbi
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


Zigazaga
Zigazaga

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 92
  • Lokacija: Šmartno pri Litiji
  • Avtomobil: F11 520d LCI

#252

B47 ni več problematičen, kar se tiče verige, napram prejšnjemu N47 motorju. Vseeno pa preventivna menjava ne škodi enkrat med 200k-250k km.
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 560
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#253

Ja zdej si sam sebe negiral.

Fantheviz foha pravijo da je isti smorn b al pa n
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 422
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#254

Nastej ti men ker 2.0 dizel je podvrzen mnozicnim strojelomom in pa veliki nevarnosti da zgori

Vem da noben jtd ni. Ne novejsi 2.0 hdi. Ne cr 2.0 tdi v 110/143/150/184/190 izvedbi

in od kod ti take imfo.? a zato ker si na netu videl 4 bmw ki so zagoreli in slišal od soseda ki ima soseda mehanika da so v lanskem letu zaribali trije n47 in še za enega ki sumi ,da je zaribal čeprav ga ni raztavil še???

dajte no od poplave teh motorjev pri nas in po svetu je tistih par ki jih razšrota plunek v morje...vseh jtd-jev in dci- jev skupaj ni toliko na cesti kot teh n47 in če bi ljudje ki to vozijo redno servisirali in vsako leto olje menjali bi bilo okvar še majn...

jaz sem mnenja da je to super motor,je pa pač zasnovan v dobi kjer se zahteva eur5 in eur6 norma kar pač prinese dolgoročno minuse,ampak vse znamke so na istem..tudi statistike okvar dokazujejo da n47 ne istopa po zanesljivosti....


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • ily, Bavarious in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 560
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#255

Od kje mi to? Pa saj jih je samo v sloveniji letos zgorelo kar nekaj.

Pa sej ves za eno zadevo ki se ji rece vpoklic ane?

Pa prodajne stevilke tujih znamk so ti tut bolj spanska vas a?

Kar se tice tvoje statistike - ni problem ce se kej pokvari, problem je da se fatalno pokvari.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 662
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#256

Očitno strici pri BMW dobro vedo, kaj delajo:)

https://www.dnevnik....rtletni-dobicek
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 788
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#257

Nastej ti men ker 2.0 dizel je podvrzen mnozicnim strojelomom in pa veliki nevarnosti da zgori

Vem da noben jtd ni. Ne novejsi 2.0 hdi. Ne cr 2.0 tdi v 110/143/150/184/190 izvedbi

Pri 1.9 JTDm 16V imaš zelo znano napako, da se lomijo swirl loputke in jih motor požre, polomi ti lahko vse od ventilov, turbine, glavo, bate... To ne spada pod strojelom?

Ta napaka se slej ko prej pojavi pri nekje 90% JTDm motorjev, če jih ne odstraniš.

Pri 2.0 JTDm je ta problem še vedno prisoten, malo manj pogost sicer.

Pri 2.4 20V množično pokajo glave, garantirano več kot 50% motorjev menja glavo pred 200k.

Pri vseh JTD nad 300kkm ni nič nenavadnega da odpovedo ojnični ležaji (gre za isti ležaj kot pri famoznih "twin sparkih", isti part number) poznam vsaj 20 primerov tega.

 

Sem velik fan JTDev, sam ne mi prodajat da je to pa nek višek zanesljivosti.

Si upam trdit da je procent okvar višji kot pri N47.


Prikaži več možnosti
    • zaxxon je všeč


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 560
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#258

Tribes ti si tatamata jtdjev sam dejstvo je da je jtd bil izredno zanesljiv motor, sploh v 1.9 izvedbi. Ja loputke so problem, sej so ble pr bmwjih tut. Sam da uredis ne stane 1000€ in ko uredis je urejeno. Pri ketni pac ni urejeno.
Kar se tice pa ojnicnih, jtdjev z 400-500 tisoc je kr precej na trgu v razlicnih izvedbah.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 788
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#259

Zanesljiv JTD je bil 1.9 8V 105 in 115HP in 2.4 10V 136/140/150HP.

Od tukaj naprej pa je zanesljivost komaj povprečna.

 

A N47 s 400-500 tisoč brez posegov v motor pa misliš da ne obstaja?

Si upam stavit da jih je vsaj toliko kot JTDjev.


Prikaži več možnosti
    • TIN je všeč


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 481
  • Avtomobil: E91 320d xd

#260

A ni dolgo nazaj nekdo prilimo sliko f11 520d z 400 000 km brez menjave ketne..hmm
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.