Skoči na vsebino

 

N47 verige - do kdaj so težave?

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
215 odgovorov v temi
m5man
m5man

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10
  • Lokacija: doma
  • Avtomobil: bmw

#61

TIN in Jerry nisem rekel da je olje edino kar vpliva, je pa pomemben dejavnik, jerry saj si strojnik mar ne, TIN pa ocitno odlicen mehanik z prakso bosta ze vedela po mojem. Prvi problem je notranje trenje motorja, da bi razvojniki dosegli zeljene norme o izpustih so morali tvegati in tvegali bodo se vec zaradi WLTP meritev, tako bomo mehaniki imeli se vec dela, pa ne samo z BMWji. Vseeno pa lahko z pravilnim vzdrzevanjem in uporabo vozila rok za menjavo verige stranka podaljsa. Ce se to uporabniku splaca pa je druga zgodba.

TIN: n47 in n57 imata tudi enako verigo pa n57 v povprecju naredi 100kkm vec preden jo kriticno stegne. Kaksno crpalko ima n57 pa verjetno ves. Strinjam se s teboj pa da kvaliteta pada. Vzrok za to pa je kapitalizem in boj za dobicki.
Obataja polno indicev in teorij ZAKAJ, vendar se vseeno moramo sprijazniti da tako pac je in skoda izgubljat energijo za razna napol znanstvena dognanja o vzrokih za take verige.

Olje: BMW marketing je strankam in vecini novinarjem zakomliciral zivljenje z pojmom TWINPOWER TUBRO in TWINSCROLL TURBO. Twinpower si jaz razlagam kot dve turbini, twinscroll pa je ena turbina z dvema vhodoma izpusnh plinov. Marketing pa tega zal ne loci. Kar je pomembno je to, da motorji, ki imajo dve ali vec turbin ne smejo uporabljati olja viskoznosti 0w30, le 5w30 in morda se kaj drugega, ne vem na pamet. Motorji z eno turbino twinscroll ali navadno pa lahko uporabjajo 0w30 ali 5w30. 5w40 olje ni priporoceno za dizle ni pa prepovedano za uporabo,zakaj je tako prav tako ne vem.

Iz teme smo zasli zato tu zaklucujem.

Ps: Mihold me prav zanima tvoja teorija, to sem ze razmisljal in probal prakticirati pa se vedno izgubim ko iscem prave vrednosti da bom 100% prav izmeril in bom mirno spal.
Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 563
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#62

Se pravi, tudi če so mi pomerili raztezek verige in mi povedali, da je veriga še OK, s emi lahko zgodi, da mi jo čez 10 tisoč kilometrov razpizdi?


Prikaži več možnosti


oskar
oskar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 88
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: bmw

#63

Seveda. BMW pač. Slej kot prej ti jo bo utrgalo in avto boš lahko odpeljal na odpad. Ravno tako jaz in še mnogi drugi. Med lastniki BMWjev se gre samo še za to, kateremu bo bog namenil da se mu v času njegovega lastništva ne utrga veriga... BMW prav pride edino v času božiča oz. veselega decembra, ko nam lastnikom dan popestri z novoletno jelko na armaturki. Žalostno, ampak resnično.


...nafta za ogrevanje, plin za kuhanje, bencin za avtomobile...

Prikaži več možnosti


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 021
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#64

Zadnjič me je voznik Škode presenečeno spraševal, da kako to, da imajo bemfli probleme z verigo. "A ne traja to večno?" :lmao

 

LOL 


AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


Borut_P
Borut_P

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 577
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: službeni Passat

#65

Seveda. BMW pač. Slej kot prej ti jo bo utrgalo in avto boš lahko odpeljal na odpad. Ravno tako jaz in še mnogi drugi. Med lastniki BMWjev se gre samo še za to, kateremu bo bog namenil da se mu v času njegovega lastništva ne utrga veriga... BMW prav pride edino v času božiča oz. veselega decembra, ko nam lastnikom dan popestri z novoletno jelko na armaturki. Žalostno, ampak resnično.


Stari ne vem kaksne bmw ti vozis, nimamo niti priblizno takoj izkusenj. Fotr ze celo zivljenje vozi bmw, jaz sedaj v 5to leto. Nobeno zimo tezav.
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#66

Prva beseda v tvojem stavku pove kakšne. :)

Tudi sam nimam novoletnih jelk na svojih bmwjih, pa je eden izmed njih tudi e60.
Je pa res da z miholdom zamenjava tudi tisto, kar najbrž še ni potrebno.

90% vseh težav v tem času izhaja iz reglerja, akumulatorja oziroma s tem povezanih zadev.

Zato pa je potrebno kdaj pa kdaj akumulator preveriti, priklopiti na c-tek, oziroma tudi pri nakupu akumulatorja preveriti ali bi bilo dobro dati tistih par 10eur vec za boljso znamko in ne Matador by Chile.

M5mann hvala za pojasnila.

Urejal simply, 27.12.2017, 19:20.

Prikaži več možnosti


Borut_P
Borut_P

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 577
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: službeni Passat

#67

Jah to je potem drugo. Pri nasi hisi so bili obicajno po 5 let oz do menjave generacije. Vcasih je to pomenilo cca 100kkm zdaj pa, kot ze omenjeno, fotr sopa po 350kkm v parih letih. Jaz sem na 120kkm pa se mi se nobena lucka ni prizgala v 5 letih
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#68

Imate 4 valjnike?
Prikaži več možnosti


Borut_P
Borut_P

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 577
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: službeni Passat

#69

Jes. Od 316i pa sedaj 318d/320d - n47
Prikaži več možnosti


18zimoni
18zimoni
  • Uporabnik
  • Sporočil: 92
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: 320 touring x drive

#70

Meni jo je pomeril Molk. To ti vzame dobro uro in cca 120 EUR.

Za ta denar je zamenjal se napenjalec.

Pomeril je le zgornjo, ki se po njegovi teoriji najbolj raztegne. Pokazal mi je tudi sliko.

Imam 128000 km in mi je zatrjeval da sem ene 90000 km lahko miren potem pa spet meritev.

No bomo videli :)

Mocno mi je odsvetoval uporabo start/stop ker to slabo vpliva na verigo.

Jaz imam z njim zaenkrat pozitivno izkusnjo.

Pogledal mi je se nekaj drugih malenkosti in vpisal servisno zgodovino v idrive ter poslal pdf servisne zgodovine.

Kako je zdaj z tem vpisom rednega servisa v idrive,je to mozno samo na pooblaščenih servisih ali lahko to tudi Molk vpise? :confused



Urejal 18zimoni, 27.12.2017, 21:09.

Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#71

Lahko tudi drugi, ne samo pooblascenci.
Sedaj ali Molk to ima ne vem.
Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#72

Od kdaj pa Molk ni pooblaščeni serviser za BMW? 

Točno to kar je napisal m5man je meni razložil Matej Molk. Meritve smo opravili kot je bilo že opisano, servis imam razpolovljen ter menjam olje na 5 mesecev in avto deluje. Mislim, da je čisto preveč jamranja in napihovanja problema z verigo. Če bi imele ostale znamke tako obsežne oziroma obiskane forume bi bile zgodbe enake kot so tu pri avtomobilih z verigami. Ne pravim, da se ne zgodi, da ni možnosti, da se veriga strga tudi, če vse delaš prav ampak koliko strankam pa lahko zaupaš na kak način servisirajo svoje vozilo ko se enkrat zaključi zgodba s pooblaščenim serviserjem? Normalno, da bo vsak samo kritiziral in iz tega poizkušal še kaj potegniti a ko bi bilo potrebno dat kak euro več za servis se je pa šparalo, če ne celo preskočilo kak kilometer in rezultat je znan. Tudi sam verjamem, da svinjarija v starem olju vpliva na mazanje verige in se z intervali do 30k km dela velika škoda a s prepričevanjem prepričanih sem zaključil.

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in J9320 uporabnikom je všeč to sporočilo


Jani
Jani

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 356
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F11-525d, E85-2.5i

#73

Molk je pooblaščen BMW servis in zato to tudi lahko vpiše :)...

 

Vpiše pa ti tudi @AlfainBMW


Prikaži več možnosti


Matevz156
Matevz156
  • Uporabnik
  • Sporočil: 111
  • Lokacija: Svečina
  • Avtomobil: V V60&Giulietta,Z4 2.5

#74

Pozdravljeni,

 

veliko sem prebral glede te verige in nihče  pa še ni povedal ali po menjavi verige, vodil itd.. potem pa res vse OK , je res ta veriga boljše kvalitete ali ne ?

Ker si zelo težko predstavljam, da bi BMW če obstaja rešitev (močnejša veriga)  še vedno dajal te slabše kvalitete verige not.

 

Torej kaj je drugače pri tej zamenjavi verige, vodil ?

 

@Mihold  in ostali ?

 

Lp, Matevž


Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#75

sedaj je na voljo že 4 generacija verig, pri tej naj ne bi bilo več potrebnih menjav. Jaz sem jo menjal konec poletja, na računu je bilo 28 postavk, ne samo dve verigi , dva napenjalca pa še kaj. Verjamem da naj bi to bilo to in da se z verigo na mojem avtu ne bom več ukvarjal.
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 804
  • Lokacija: Svet

#76

Moram premislit. Sem z E30 pred leti bil zelo zadovoljen z očetom. Z E34 sem pa pri sinu doživel hladen tuš (sem opisal na forumu). Zato oklevam.
 

Jaz sem bil pri Molku glede raztezka in lahko pohvalim celoten postopek. 


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 429
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#77

veliko sem prebral glede te verige in nihče  pa še ni povedal ali po menjavi verige, vodil itd.. potem pa res vse OK , je res ta veriga boljše kvalitete ali ne ?

Nove verige NISO boljše kvalitete, jaz sem to že najmanj desetkrat povedal.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#78

Nisem vedel, da so ze zamenjali 4 generacije verig? Kaksna je pa razlika med njimi?
Kako ve kupce za katero se odločiti, ali je na voljo samo zadnja verzija?
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 213
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#79

sedaj je na voljo že 4 generacija verig, pri tej naj ne bi bilo več potrebnih menjav. Jaz sem jo menjal konec poletja, na računu je bilo 28 postavk, ne samo dve verigi , dva napenjalca pa še kaj. Verjamem da naj bi to bilo to in da se z verigo na mojem avtu ne bom več ukvarjal.

Tukaj je največji problem ta dejavnik NAJ BI TO BILO TO,ker ne more noben zagotoviti da je to to zaradi preteklih izkušenj.

Na starih jajcih ,če bi zamenjal verigo in drsnike bi lahko komot garantiral naslednjih 300.000km+

 

 

Nove verige NISO boljše kvalitete, jaz sem to že najmanj desetkrat povedal.

Če je tako kot bi govoril steni. Ne da in ne da se dopovedati da je ta motor FAIL kar se verige tiče.

 

Nisem vedel, da so ze zamenjali 4 generacije verig? Kaksna je pa razlika med njimi?
Kako ve kupce za katero se odločiti, ali je na voljo samo zadnja verzija?

Menjajo sve i svašta že kar nekajkrat in lahko kupiš tudi prvo ali drugo generacijo verige ter napenjalcev. Imaš prosto izbiro. Saj veš zalogo je potrebno izpranzniti.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Matevz156
Matevz156
  • Uporabnik
  • Sporočil: 111
  • Lokacija: Svečina
  • Avtomobil: V V60&Giulietta,Z4 2.5

#80

Nove verige NISO boljše kvalitete, jaz sem to že najmanj desetkrat povedal.

In zakaj bi potem menjal verigo pri manj kot 100 K KM , če lahko imaš kasneje zopet isti problem ?

 

LP, Matevž


Prikaži več možnosti