Znamka: BMW
Model: E39 530dTA
Letnik 1. registracije: 2002
Dejanski letnik vozila (leto izdelave): 2002
Barva vozila: 482 Toledoblau Metallic
Tip menjalnika: Avtomatski
Moč motorja: 141 kW / 193 KM
Kilometri: 310000 km
Realnost kilometrov: Po ohranjenosti jaz nikoli nisem podvomil.
Oprema vozila (seznam): Xenon, PDC (spredaj, zadaj), senzor za dež, bež usnjena notranjost, Comfort sedeži s spominom in gretjem, naslon spredaj, zadaj, multifunkcija, tempomat, samozatemnitveno ogledalo, 4 x električna stekla, Denssion USB, MIDI, avtomatska klima, webasto, športno podvozje, zadaj blazine,...
Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): DA
Tehnične napake vozila: Grelci v sedežih ne delajo. Malenkostno tresenje, pri res rahlem zaviranju od 140-120 km/h, čeprav so diski brez roba, ploščice kt nove, podvozje pa 100% brez lufta.
Vizualne napake vozila: Nekaj rjavice na klasičnem mestu pri okviru vrat zadaj ter malo na pragu čisto spodaj zadaj desno, ker je bil malenkost podrsan, se ne vidi. Kakšna buškica in praska. Drugače pa resnično lep.
Pretekla omembe vredna popravila: Avto ima dejansko zamenjano vse in še več, kar je pri 310000 km realnih potrebno. Iz glave ne vem točno vsega, je pa vse na papirjih, računih, ki jih bo lahko potencialni kupec pogledal. Spodaj napisano je bilo menjano od 220000 km naprej, skratka v zadnjih 4 letih. Gremo na kratko:
Komplet amortizerji, vzmeti (šalčke, ležaji, puše), skratka podvozje v nulo in sedaj športno. Menjane tudi obe zadnje blazine ter blažilci. Menjana turbina, šobe, visokotlačna črpalka, črpalka goriva, svečke, komplet cevke, gumijaste cevi, jermenica, dihtunge (Vse to Mihold). Menjano olje v menjalniku (Rok). Menjani nosilci motorja, dihtunga karterja, senzor olja, obnovljena komplet instalacija zadnjih vrat in menjan motorček brisalcev, odstranjene lopute v sesalnem kolektorju. Menjani amortizerji zadnjih vrat, ki pa spet ne držijo, so pa še v garanciji.
Zaradi srečanja z nekim zobarjem, ki je izsilil prednost (rahel trk spredaj) in s srno ima avto spredaj komplet vse nove plastike (tukaj res ni, da ni), nov odbijač, meglenke in luči, seveda vse original. Menjan je bil tudi intercooler, tako da ni mastenja. Nov tudi prednji znak in tablica.
Moj opis vozila: Avto je bomba za vozit, pelje se kot nov, motor pa vleče res konkretno, sape mu ne zmanjka. Menjalnik prestavlja za moje pojme čisto OK in praktično nečutno. Čričkov ni.
Z avtom gresta dva kompleta gum in felten, zimske BMW Style 82, 225/55/16 Continental ~7 mm profila ter letne BMW Style 32 Goodyear DOT15 235/45/17 vsaj 6 mm in zadnje 255/40/17 nekje 5 mm.
Slike vozila (če želite, jih dodajte kot priponke sporočilu):
Cena: 7000 EUR
Glede cene sem ob ogledu odprt, vendar se ne pogajam veliko, ker takih E39 pač ni in ne bo problem, če jo imam doma Kdor išče siguren, dober avto bo prišel na ogled
Kontakt:
Tukaj, PS, telefon in mail v profilu
Torej zakaj sploh prodajam, sedaj, ko je avto praktično v nulo zrihtan. Zato, ker enkrat se živi in priložnost sem imel dobiti E90 330i N52B30 z ročnim menjalnikom ter vsaj zame, res pravo opremo. Avto sem dejansko kupil, brez da bi veliko premišljeval, ker takšnih priložnosti ni veliko. Od prodaje 330Ci, mi nekaj manjka
No, saj mogoče pa obdržim oba, ker tale ruzak mi velikokrat prav pride