Skoči na vsebino

 

1992 E34 525tds touring

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
81 odgovorov v temi
E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#21

Prva slika je nastala, ko je bil motor še pri življenju.
Sedaj se na stojalu počasi pripravlja nekaj drugega. Nekako ciljam da bo jeseni v pogonu.
Motorni prostor na tretji sliki je sedaj temeljito očiščen. Menjalo se je že in se še bo nekaj delov na podvozju z namenom odpraviti zračnost. Dobil je nove spodnje roke Meyle, prav tako ga čaka nov levi SKF kolesni ležaj, ker je stari dobil zračnost, dobi tudi nov jarem (vsaj mislim da se tako reče) oz, tisto palico med enim in drugim končnikom. Polža se je zategnilo in preverilo. Če bo zračnost na dolgi rok še zmeraj prisotna se bo pač naredilo še predelavo na zobato letev.

Trenutno pa se ukvarjam z nabiranjem materiala za nov agregat in iskanjem kompatibilnih delov, ki bodo olajšali swapanje. Največ skrbi mi je povzročalo oljno korito, saj od e38 korita ni bilo za dobiti nikjer. Zadevo sem rešil z eno morebitno alternativo za katero pa še ni 100% da bo pasalo.

Dobil je tudi nov set zimskih platišč in sicer style 5 v 16”.

Pripete slike za predogled

  • C4D23D28-D0B5-48D7-93C3-AFEC1CE98BA5.jpeg
  • 3FB57DFC-DB07-4418-A4EB-2001C75B6225.jpeg
  • 85AF5112-839E-4E44-81AF-0857B8CD84F1.jpeg
  • 9EC494F7-BE44-45FC-825C-3122013A7249.jpeg

Urejal E39-530d, 23.07.2018, 12:36.

Prikaži več možnosti
    • kristijan123 je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 810
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#22

Kateri motor gre not?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#23

M57d30
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#24

Nekaj novega materiala...
Na motor zmontiram naslednji teden še karter in menjalnik (ki bo ostal od tds-a, ker je M57 ročni daljši za 5cm in mi zaenkrat ni za krajšat kardana) pa lahko gre že poskusno v avto. Naj povem še, da imata m51 in m57 zelo podobno prestavno razmerje prvih štirih prestav (m57 vseskozi za odtenek večje) peta prestava pa je enaka. Je pa fizično m57 menjalnik daljši in težji, tudi izgleda dosti bolj masivno.
Na levi strani tretje slike je upgrade turbine. Staro e39 3.0d gt2056v (na desni) bo menjala gt2260v iz e60 3.0d (na levi).
Šoferjev nosilec motorja bo zagotovo treba naredit na novo za desnega pa držim pesti, da bo pasal od m51 brez predelav (po tem kar sem do sedaj na hitro meril z metrom bi morda lahko).

Pripete slike za predogled

  • 4362AC50-59B4-4912-93BD-AE3682DBA8D4.jpeg
  • EF90AE9A-F5A7-46B1-98D2-0FABFC3271DB.jpeg
  • B94E4144-7974-406D-8804-FB31C8AAD5EF.jpeg
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#25

Še nekaj melnkosti. Nova tesnila sesalnega kolektorja ker je prej mastil. Čakam še nov o-ring senzorja ki pride v sesalni kolketor zadaj pri požarni. Dobil sem tudi nadomestek egr ventila, imam pa tudi že blendo za na izpušni kolektor.

Pripete slike za predogled

  • 6F8B392B-D96B-4FC8-B96E-8FF0CA9DD091.jpeg
  • 1E72509E-779F-447A-B09D-5CE9F841C8C6.jpeg
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#26

Po sobotnem ponočevanju se je pozna nedelja v želji po produktivnosti morala začeti takole :)

 

Motor nama je uspelo postaviti v avto, dobiti mere in narediti šoferski nosilec, priključiti prestavno vzvodovje, kardan, nosilec menjalnika, povariti oz. prilagoditi izpuh, naštudirat in priklopit servo sistem, nekaj osnovne elektrike okoli štarterja, alternatorja, nekaj mas in konektorjev. Priklopiti nekaj cevi za vodo in gorivo, razsortirati nekaj motorne elektrike, predvsem pa razporediti stvari čimbolj uporabno in jih postaviti, da izgleda čimbolj "clean" in original.

 

Sledi še: nekaj varjenja karterja, da se ga bo dalo uporabit, prilagoditev nosilca, da bo lahko šla mimo oz. skozi šipka za olje, sestava sprednje periferije motorja, postavitev hladilnikov in vezne. Potem pa še odbijači, havba in en kup plastik, luči... Pa seveda elektrika, ki bo po mojem spila še kar nekaj živcev. K sreči imam dobrega mojstra za štrom in ne bi smelo biti večjih težav. 

 

Največ preglavic do sedaj je bilo s karterjem. Kaj smo nagruntali pa napišem ob priliki.


Pripete slike za predogled

  • 44532987_900254510163363_3908894502533726208_n.jpg
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, peropapero, mark 11 in 5 ostalim je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#27

Ma jebemti dnevno omejitev všečkotov u 3pm... čestitam!!!!!!


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#28

Trenutno izgleda takole. Malo se je ustavilo, ker se čaka karter in ker je delavnica na polno zasedena.

 

Avto se sestavlja iz treh različnih avtomobilov:

 

- e34 tds (daroval: karter, desni ALU nosilec motorja, oba gumijasta nosilca motorja, nekaj cevi za vodo, cevi, posodico in hladilnik za servo, in pa seveda menjalnik. Tako gredo namreč vsi nosilci na original luknje in ni treba krajšat kardana za e39 M57 menjalnik, ki je daljši za cca 5cm in ima drugačno/večjo prirobnico na izstopni gredi menjalnika pa seveda drugačen hardy.

 

- e39 530d FL (daroval motor, dize, sesalni, alternator, nizkotlačna črpalka, hladilnik nafte, zaganjač, kompresor klime, vztrajnik skupaj s sklopko, elektriko in žrtvoval karter)

 

- Opel Omega M57d25, katere lahko v sloveniji po mojem skoraj prešteješ na prste ene roke. Prvotno mišljena za darovanje karterja, zaradi zajema olja spredaj kot na e38. Kot kaže tega karterja ne bo potrebno uporabiti.

 

Zanimivost: Omega ima še volanskega polža kot e38, pri e39 pa so že uporabili letev in popolnoma drugačno obliko mostu). Darovala pa je pokrov ventilov, ki je drugačen kot na vseh ostalih M57 saj nima dolgega ohišja zračnega filtra ulitega kot del pokrova ventilov, pač pa je imela Airbox. Kar v praksi pomeni veliko več prostora in lažji dostop do turbine in izpušnega kolektorja. Darovala bo tudi ohišje za LMM (samo ohišje zato, ker konektorja na samem senzorju nista enaka čeprav sta senzorja enakih mer). Omegin je namreč okrogle oblike od ostalih M57 pa ima LMM ohišje elipsast prerez. S pomočjo okroglega ohišja LMM in cevi, ki bo lahko iz univerzalnega zračnega filtra potovala direktno na turbino bom namreč lažje speljal zajem hladnega zraka. Pri e34 namreč ni prostora za izvedbo zajema iz koloteka kot ga ima e39, tam pride namreč sušilec klime in tavelika posoda za pranje žarometov in vetrobrana. Omega je darovala tudi servo črpalko in nekaj cevi. Nekega tehtnega razloga zakaj sem se odločil za servo črpalko od Omege sicer nimam, razen tega, da ima omega polža tako kot tudi e34 in ne zobate letve kot e39. Je pa jermenica na servo črpalki od Omege manjša, kar je po eni strani zanimivo po drugi pa logično. Jermen tako ostane Omegin.

 

*- e60 pa je daroval vakumsko krmiljeno turbino gt2260v (hvala Jerry - njemu sem jo seveda plačal, da ne bo kdo mislil, da je tudi on daroval kot prej našteti avtomobili  :-D). Mislim, da je tudi hladilnik zraka od e60 M57n ali pa je od e39 m57, nisem več čisto siguren.

 

Glede nosilcev...

Če te ne j*be karter, da moraš zaradi njega motor postavit bolj naprej, paše desni nosilec od M51 (tds) direktno na vijak. Uporabila in povečala se je samo ena druga luknja na mostu in odbrusil štift na gumi nosilcu. Levi nosilec je bilo treba narediti, kar je seveda vzelo svoj čas. Tam je v napoto vse možno (ohišje oljnega filtra oz. hladilnik olja, alternator, volanski polž in šipka za nivo olja) zato je prisiljen k malo čudni obliki. Če se obdrži tds menjalnik pašejo vsi vijaki na blok motorja, cilinder sklopke, vso prestavno vzvodovje, nosilec menjalnika in kardan kot je bilo prej. Tako, da je mehanski del swapa M57 v e34 tds enostaven, ko rešiš zagato z levim nosilcem in karterjem. Me pa malenkost skrbi kako bo tds-ov menjalnik prenašal obremenitve čipanega M57. Predvsem navor, ki ga ima M57 v primerjavi z M51 v izobilju. Za vsak slučaj imam na rezervi še en tds in orignalni 3.0d menjalnik. Pa še od Omege je ostal, ki je tudi precej zanimiv saj ni Getragov temveč iz lastne GM-ove hiše. Ima pa popolnoma drugačno izvedbo prestavnega vzvodovja in notranji cilinder sklopke.

 

Sam blok M57 motorja je kolikor sem meril tudi dober centimeter krajši od M51, kar se lepo vidi na karterju.  Teoretično to pomeni, da se je kak gram teže premaknil bolj nazaj  :laugh

 

Sedaj sem v dilemi.. Visko ali električni ventilator? Mnenja, izkušnje?

Aja pa kateri tip zračnega filtra bi uporabil. Univerzalni konusni, gobica, ali kaj durgega?


Pripete slike za predogled

  • IMG_4407.JPG
Prikaži več možnosti


j4n3k
j4n3k

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 347
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e38 740i

#29

Kaj novega? :)


Prikaži več možnosti


BB
BB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 277
  • Lokacija: Prestolnica obljubljene dežele Prekmurske
  • Avtomobil: 525tds Touring

#30

Če je plac ter imaš vso pripadajočo plastiko daj visko. Drugače pa električno ventilator + termostat s kapilaro od starega bojlera tudi fajn špila :D


LP, BB


od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB ;) Ok, pa še neke Honde so (mopedi)...

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#31

Kaj novega? :)

 

Novega je to, da je avto ponovno doma v garaži in se ga jutri lotim sestavljat. Treba je nekaj naumit še s šipko za olje, ker ni prostora popolnoma nič na m57 motorju (v e39 je šipka zadaj), tu ima luknjo za šipko sedaj spredaj. Nekje na podvozju moram prekinit še dovodno kovinsko cev za nafto in naredit nosilec za nizkotlačno črpalko pa vseskupaj povezat in nardit, da bo nekako izgledalo. Lahko bi jo montiral v motornem prostoru pred filtrom amapk bi jo v izogib morebitnim težavam raje imel na najnižji točki, tako kot je bila v originalu na e39.

Potem pa pridejo luštne stvari na vrsto. Hladilniki pa vodne cevi, cevi klime (bo treba priključke predelat), plastike, cevi za zrak in cel sprednji konec. 


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#32

Na moje veliko presenečenje je motor po samo uri in pol zajebancije zalaufal (pa na zacetku nismo imeli nič, (niti nizkotlacne pumpe, niti ključa) :D Štromarja imam res vrhunskega. Pa tudi mehanik in asistenti so pravi biseri. Sedaj smo šli zapit uspeh tako kot se za štajerce spodobi ;) Jutri oz. danes objavim video.

Pripete slike za predogled

  • image.jpg
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#33

Itak da je zalaufal, vidim da pri vas na splošno nimate nekih težav z dovajanjem goriva...  :laugh  :laugh  :laugh

 

Šalo na stran, bravo!  :metalc :clap :clap


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#34

Včeraj je padel še en štok (v našem krogu štarter) medtem, ko se je delalo elektriko.image.jpg
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#35

Včeraj je padel še en štok (v našem krogu štarter) medtem, ko se je delalo elektriko.attachicon.gifimage.jpg

Kul, upam samo da se ne bojo zdaj žmigavci vklopili, ko boš vključil brisalce :lmao


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


AS2000
AS2000
  • Uporabnik
  • Sporočil: 471
  • Lokacija: -------
  • Avtomobil: Picikel

#36

Kje je video   :burnout  :driver  :3gears


Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 176
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#37

Avto že vžiga in ugaša na original ključavnici, gas pedal in obratomer pa tudi že delujeta :party
Prikaži več možnosti
    • MG, Jerry in Eagle46 uporabnikom je všeč to sporočilo


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#38

Ja res je. Video imam pa ga še nisem utegnil naložit. Vseeno je še milijon malenkosti za postorit ki vzamejo veliko časa.


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#39

Obljubljen posnetek.

Pripete datoteke


Urejal E39-530d, 04.11.2018, 22:53.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in Eagle46 uporabnikom je všeč to sporočilo


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 497
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#40

Bravo fantje! Lepo prede:)
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti