Skoči na vsebino

 

1992 E34 525tds touring

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
81 odgovorov v temi
E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#41

Vsake toliko se ob kakem vikendu naredi kakšna stvar več.

 

Tako me je nazadnje presenetil Kitajec, ki je "HKS"-ov filter v pičlih 10ih dneh spravil iz Kitajske do mene, celo dosti pred predvidenim datumom dostave na ebay-u. Ker takoj za filtrom sledi LMM (katerega je darovala Omega, saj je edini okrogle oblike) in ker je ohišje LMM-ja premera 80mm in premer zajema zraka na gt2260v turbini 57mm sem tako potreboval "custom" cev. Tokrat se je izkazal lokalni mojster Dr. Izpuh, ki mi je upognil in zavaril lepo cev, ki gre v konus in naredil še nosilec. 

 

Potrebno bo potegniti oz. podalšati še kable za LMM konektor in urediti ostalo kablovje. Za kar bo poskrbel KITEHNIK.

 

Imam pa eno težavo, ki jo bom skušal odpraviti nalsednji vikend in sicer: hladilnik vode se ne segreje in termostat posledično ne odpre. Torej cev, ki pride iz glave motorja na zgornji priključek hladilnika postane vroča cev, ki pa izstopi iz hladilnika na spodnji strani in gre na termostat pa ostane hladna. Prva 2 cm hladilnika na priključku iz glave sta še nekako mlačna potem je vse hladno.

Hladilnik je ostal original od M51 (tds). Termostat je nov. Sistem je odzračen na ekspanzijski posodi in na vijaku. Gretje kabine dela 100 na uro. Avto ne zakuha tudi po 15-20km vožnje, mogoče nekaj pritiska v ekspanzijski.

 

Je možno:

- da je nivo eksapnzijske posode prenizek?

- da je zabasan hladilnik vode?

- da je zabasan blok motorja?

- "katerikoli drugi razlog"?

 

 

 

 


Pripete slike za predogled

  • IMG_4641.JPG

Urejal E39-530d, 03.12.2018, 18:16.

Prikaži več možnosti
    • ŽigecBMW525 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#42

Imam pa eno težavo, ki jo bom skušal odpraviti nalsednji vikend in sicer: hladilnik vode se ne segreje in termostat posledično ne odpre. Torej cev, ki pride iz glave motorja na zgornji priključek hladilnika postane vroča cev, ki pa izstopi iz hladilnika na spodnji strani in gre na termostat pa ostane hladna. Prva 2 cm hladilnika na priključku iz glave sta še nekako mlačna potem je vse hladno.

Hladilnik je ostal original od M51 (tds). Termostat je nov. Sistem je odzračen na ekspanzijski posodi in na vijaku. Gretje kabine dela 100 na uro. Avto ne zakuha tudi po 15-20km vožnje, mogoče nekaj pritiska v ekspanzijski.

 

Je možno:

- da je nivo eksapnzijske posode prenizek?

- da je zabasan hladilnik vode?

- da je zabasan blok motorja?

- "katerikoli drugi razlog"?

To je pa res čudno. Če sta hladilnik in zgornja cev hladna, pomeni da voda ne kroži. Si siguren, da si odzračil celoten sistem? Lahko da je nekje zračni žep, meni je sumljivo to da stoji hladilnik nekam visoko oziroma motor je precej nizko, jaz bi sumil da zgornji del hladilnika sploh nima vode. M57 je tako odporen proti pregrevanju da zna bit da ne zakuha niti če voda ne kroži, dobro pa to vseeno ni, slej ko prej bo zakuhal. Išči torej zračne žepe in bodi pozoren predvsem na hladilnik, pa termostat tudi poglej, da ni slučajno zaštekal v zaprtem položaju. Poročaj.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#43

Kot pravim poiskusil sem 2 različna termostata (rabljen original) in nov Behr. Cev, ki pride na hladilnik, torej zgornja cev je vroča. Od tam dalje na hladilniku pa ničesar. Izstopna cev iz hladilnika prav tako hladna. Zanimivo je tudi to, da če jo stiskam, da bi vodo pognal dalje mi jo namesto da bi šla skozi hladilnik poganja po "iberlaufu"- (tanka cevčica) nazaj v ekspanzijsko. Za kaj več modrovanja nisem imel časa.

 

Bom se ta vikend poglobil in poročal. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#44

Kot pravim poiskusil sem 2 različna termostata (rabljen original) in nov Behr. Cev, ki pride na hladilnik, torej zgornja cev je vroča. Od tam dalje na hladilniku pa ničesar. Izstopna cev iz hladilnika prav tako hladna. Zanimivo je tudi to, da če jo stiskam, da bi vodo pognal dalje mi jo namesto da bi šla skozi hladilnik poganja po "iberlaufu"- (tanka cevčica) nazaj v ekspanzijsko. Za kaj več modrovanja nisem imel časa.

 

Bom se ta vikend poglobil in poročal. 

Če sta spodnja cev in hladilnik popolnoma hladna, to pomeni da voda ne kroži. V tem primeru imaš samo dve možnosti, ali je termostat zaštekal v zaprtem položaju, ali pa se je rotor vodne pumpe losal od osovinice in pumpa ne dela. Preveri in poročaj, kaj je bilo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 813
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8 LPG; Kappa SW JTD

#45

Termostat vzemi iz sistema - če je v ohišju enega riskiraj in ga zlomi ven, da boš videl vsaj če ti pumpa sploh vodo kroži skozi kiler. Mogoče mas pa kiler zabit z vodnim kamnom toliko da nič skos ne gre.
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#46

Termostat vzemi iz sistema - če je v ohišju enega riskiraj in ga zlomi ven, da boš videl vsaj če ti pumpa sploh vodo kroži skozi kiler. Mogoče mas pa kiler zabit z vodnim kamnom toliko da nič skos ne gre.

 

To imam tudi v planu naredit. Odstranit temrostat in menjat hladilnik (ne oboje naenkrat). Če ne pomaga grem naprej na pumpo.


Prikaži več možnosti


klemenskledar
klemenskledar

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 163
  • Lokacija: Lovnik
  • Avtomobil: BMW e36 cabrio, e39 525d

#47

Zdaj komaj vidim da je to tvoja tema :D
hehe, zverina, zakaj si monitral zimske? ga neboš dal na spanje?
Prikaži več možnosti


Alpina B12
Alpina B12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 450
  • Lokacija: Dragimir
  • Avtomobil: E34M57D10T,E39M54iT

#48

Oho,komaj zdaj opazil temo....Zdaj bomo pa že 3-je z M57 motorjem v belem karavanu E34...lepo...

Lp


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#49

Oho,komaj zdaj opazil temo....Zdaj bomo pa že 3-je z M57 motorjem v belem karavanu E34...lepo...

Lp

A res kateri je še tisti tadrugi?

 

Ma zadnje čase je ta m57 obnorel Slovenijo očitno. Tudi kar nekaj m57 tuning projektov se odvija zadnje čase.

 

 

Zdaj komaj vidim da je to tvoja tema :D
hehe, zverina, zakaj si monitral zimske? ga neboš dal na spanje?

 

Si pa med hitrimi. Ne ne, ne bo spal. Zakaj imam špero če ne ravno zaradi zime?


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 757
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#50

M57 je definitivno eden izmed najboljših (zmogljivosti, poraba, glas,...) in najzanesljivejših motorjev kdaj koli narejenih :ok


Prikaži več možnosti


Alpina B12
Alpina B12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 450
  • Lokacija: Dragimir
  • Avtomobil: E34M57D10T,E39M54iT

#51

A res kateri je še tisti tadrugi?

 

Mislil sem tistega iz Hrvaške....


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#52

Aaa na hrvaskem jih je nekaj ja. Pa nasploh po balkanu. Pa vzhodna evropa je polna m57 swapov in tuning projektov.
Prikaži več možnosti


Svakec
Svakec

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 46
  • Lokacija: Nekje v deželi Prekmurja
  • Avtomobil: E34 525i, E39 523i

#53

Termostat vzemi iz sistema - če je v ohišju enega riskiraj in ga zlomi ven, da boš videl vsaj če ti pumpa sploh vodo kroži skozi kiler. Mogoče mas pa kiler zabit z vodnim kamnom toliko da nič skos ne gre.


No tule pa lahko jas kot bilsi lastnik tega avta potrdim, da je hladilnik bil preden sem ga jaz sestavil spran, ociscen, potem pa je bila uporabljena destilirana voda+antifriz...
Ce je hladil tdsa preden je sla glava, bi zdaj moral tudi tega...
Drugace pa preveri, ce je raztezna posoda dvignjena visje od zgornjega roba hladilnika, ker drugace ga bo hudic odzracit.

Lp, Sašo
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#54

V glavnem avto vozi. Zelo dobro. Se je pa tds-ova sklopka (čeprav 240mm iz e39, od e34 tds je namreč manjša) začela poslavljat po manj kot 200km (beri zdrsuje pod polno obremenitvijo). Mogoče je kriva tudi original tds košara. Ki je nenastavljiva in predvidevam, da pritiska z manjšo silo kot m57.

Doma imam nov komplet košare in lamele iz m57 ampak je težava v tem, da sem vseskupaj že imel zmontirano pa se na več kot 2000 ali 2500 obratih z zelo malo plina nisem mogel peljati, ker je lamela zdrsavala. Razlog? M57 in M51 lamele so zelo podobne, niso pa dovolj enake, da bi bile kompatibilne. Imata namreč drugačno notranjo ozobje, ki na vstopno gred tds menjalnika ne paše, oziroma paše že, vendar se zobje lamele in vstopne gredi stikajo samo na cca. 0,5 mm -1 mm višine zoba. In vseskupaj začne vrteti v prazno.

 

Sedaj imam dve možnosti:

Prva je, da kupim novo 240mm tds lamelo (po možnosti Sachs Performance, če je res kaj na tem) in poizkusim uporabit koš od m57 motorja. (tako imam najmanj dela, saj samo menjam sklopko, kar že znam na pamet saj je bil menjalnik že 3x dol in nazaj gor v 200km). 

Druga možnost je, da zmontiram M57 komplet sklopke in M57 menjalnik in se spravimo predelovat nosilec menjalnika ter krajšat kardan, nato pa nanj varit drugo prirobnico, da bo pasalo vse skupaj na m57 hardi in prirobnico na izstopni gredi m57 menjalnika (ki se je ne da menjat s tisto iz m51, sem že poizkusil).

 

Potem bo počasi potrebno predelat še cevi za klimo, ker e34 priključki ne pašejo na m57 kompresor in obratno, če ima kdo kontakt koga, ki to dela se priporočam.



Urejal E39-530d, 30.12.2018, 00:33.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#55

Glede hladilnega sistema pa mi še vedno ni vse jasno. Se pa tudi nisem še totalno poglobil.

Izstopna cev, ki gre iz termostata na hladilnik je hladna, hladilnik je hladen, cev, ki gre pa potem iz hladilnika na glavo motorja pa je vroča, tam je tudi montiran senzor temperature vode povezan s števcem in temperatura lepo naraste in se drži na sredini. Vodna črpalka mi deluje, ker ko sem nazadnje odračeval sistem, sem odvil vijak za odzračevanje in ga celega vzel ven, ter lepo videl vodo kako hitro teče proti termostatu/pumpi. Gretje v kabini mi deluje super. Drugače se avto ne pregreva ali zakuha tudi, če ga konkretno ožemam. Visko deluje in je še v dobri kondiciji.



Urejal E39-530d, 30.12.2018, 00:40.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#56

Potem bo počasi potrebno predelat še cevi za klimo, ker e34 priključki ne pašejo na m57 kompresor in obratno, če ima kdo kontakt koga, ki to dela se priporočam.

Tole ni težko, firma PRIT v Ljubljani ti naredi cevi po meri, samo prinest jim moraš stare in povedat kaj točno rabiš, torej dolžino in katere priključke. Te bodo porabili od tvojih starih cevi, tako da dobiš novo cev, ki ima lahko na enem koncu priključek za E34 in na drugem za kompresor od E39 - custom made.


Glede hladilnega sistema pa mi še vedno ni vse jasno. Se pa tudi nisem še totalno poglobil.

Izstopna cev, ki gre iz termostata na hladilnik je hladna, hladilnik je hladen, cev, ki gre pa potem iz hladilnika na glavo motorja pa je vroča, tam je tudi montiran senzor temperature vode povezan s števcem in temperatura lepo naraste in se drži na sredini. Vodna črpalka mi deluje, ker ko sem nazadnje odračeval sistem, sem odvil vijak za odzračevanje in ga celega vzel ven, ter lepo videl vodo kako hitro teče proti termostatu/pumpi. Gretje v kabini mi deluje super. Drugače se avto ne pregreva ali zakuha tudi, če ga konkretno ožemam. Visko deluje in je še v dobri kondiciji.

To je res čudno, po logiki bi se moral motor pregrevat. Nič pametnega ti ne znam svetovat, jasno je le to da kljub temu da pumpa očitno deluje voda po sistemu ne kroži, kar spet pomeni da je v sistemu zrak. Pazi da ne boš na ta način uničil motorja, ker kljub temu da senzor ne zaznava da se pregreva, se lahko vseeno. Ne se kaj dosti vozit, dokler ga 100% ne odzračiš.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#57

Sva včeraj s kolegom naredila dober test hladilnega sistema. In je vse ok. Hladilnik se očitno nikakor ne segreje zaradi nizkih sezonskih temperatur in predimenzioniranosti. TDS hladilnik je namreč dosti večji od m57, kak cm širši in kar nekaj cm višji. Snela sva visko in avto laufala na mestu pod obremenitvijo, hladilnik se je tako segrel v celoti vse do termostata, ki je začel odpirati. Tako, da se zato ne sekiram več. Tudi zraka ni moglo biti v sistemu, saj imam narejeno tako, da lahko vodo dolijem na dveh mestih. V ekspanzijsko in v cev, ki pride iz glave motorja (dolivam dokler ne priteče pri vijaku za odzračevanje). Potem je bil sistem še dodatno odzračen.

 

Priklopilo se je tudi Boost števec. Imam pa nekje še nek boost leak ali pa nepravilno delovanje krmilja. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#58

Sva včeraj s kolegom naredila dober test hladilnega sistema. In je vse ok. Hladilnik se očitno nikakor ne segreje zaradi nizkih sezonskih temperatur in predimenzioniranosti. TDS hladilnik je namreč dosti večji od m57, kak cm širši in kar nekaj cm višji. Snela sva visko in avto laufala na mestu pod obremenitvijo, hladilnik se je tako segrel v celoti vse do termostata, ki je začel odpirati. Tako, da se zato ne sekiram več. Tudi zraka ni moglo biti v sistemu, saj imam narejeno tako, da lahko vodo dolijem na dveh mestih. V ekspanzijsko in v cev, ki pride iz glave motorja (dolivam dokler ne priteče pri vijaku za odzračevanje). Potem je bil sistem še dodatno odzračen.

 

Priklopilo se je tudi Boost števec. Imam pa nekje še nek boost leak ali pa nepravilno delovanje krmilja. 

Kul. Se pravi zdaj so vse cevi vroče, ni več samo dovodna vroča in odvodna hladna?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Kung Fu Panda
Kung Fu Panda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 363
  • Lokacija: Daljni Vrh
  • Avtomobil: Bmw E39 525DT,Golf 5 GTD

#59

Še nekaj melnkosti. Nova tesnila sesalnega kolektorja ker je prej mastil. Čakam še nov o-ring senzorja ki pride v sesalni kolketor zadaj pri požarni. Dobil sem tudi nadomestek egr ventila, imam pa tudi že blendo za na izpušni kolektor.

Kakšna je razlika , če daš nadomestek EGR ventila , ali je to dobro?, Ker jaz sem ga na mojega mislil dati , vendar so mi odsvetovali.


:mznak Roka roko umije , obe pa obraz :friends
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 102
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#60

Jaz sem egr v prvi vrsti blindiral zato ker je stari ventil štekal. Teoretično pridobiš na dveh področjih. Prvo je to, da mehanizem/egr ventil ni več v napotu in je pretok v sesalni kolektor boljši (pomojem zanemarljivo mala razlika). Drugi teoretični razlog pa je to, da s tem, ko ni več povračanja izpušnih plinov pride v valj na ta račun samo zrak, kar bi naj bilo boljše z vidika moči saj to pomeni več kisika na voljo za popolno izgorevanje. Dostikrat egr po forumih prikazujemo kot nezaželjeno navlako, ki nam svinjarijo iz izpuha ponovno pripelje v sesalni kolektor. Kar na nek način drži saj to pomeni lepljive obloge saj ipd. na stenah cevi ventilih itd. Vendar ima roko na srce egr tudi pozitivne učinke. Zraven že znanih emisijskih pozitivnih učinkov je tukaj tudi to, da z egr krmiljenjem ecu zlahka nadzoruje/krmili egt (exhaust gas temperature). Previsok egt je lahko pogosta težava pri nekaterih motorjih. Predvsem znan problem je to med tunerji. Nihče ne želi preveč vročih izpušnih plinov na izpušni strani turbopolnilnika, da se kaj ne prevrti ali kako drugače poškoduje. Je pa tudi super, če lahko katalizator/dpf ipd. čimprej segrejemo na delovno temperaturo za čimboljšo učinkovitost. Krmiljenje egr-a je eden izmed nekaj načinov. Izpušni plini namreč delujejo kot inertni plini, ki so nase sposobni prevzeti veliko toplote, kar je v nekaterih območjih in situacijah vsekakor koristno. O egrju se žal neda vsega povzeti tako na kratko in hitro. Vsekakor pa ni zgolj nekaj slabega.
Bom enkrat napisal nekaj več svojega mnenja na to temo, ko ne bom ne telefonu.

Urejal E39-530d, 01.01.2019, 12:42.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in Kung Fu Panda uporabnikom je všeč to sporočilo