Skoči na vsebino

 

Vsi moji bivši oldtimerji - največja zbirka za časa mlade Slovenije :)

* * * * * 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
128 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#41

Gremo naprej.
Zdaj s pomočjo jerrya vemo veliko več o mercedesih 170v slo. Izgleda da mu je zlezel pod kožo ker se še vedno vozi z nekim starim merc..
Kaj pa stari Citroeni. Si se kdaj srečal z njimi?

Itak da mi je mercedes zlezel pod kožo, to so vrhunski avtomobili. Niso pa edini, najraje sem imel SAAB-e, teh sem imel verjetno tudi največ. 

 

Seveda tudi brez citroenov nisem mogel, to je kultni avto in Andre Citroen je postavil par mejnikov v avtomobilski industriji tistega časa. Ker so me že od malega najbolj navduševale velike cestne križarke, sem Spačka preskočil in si privoščil Ami 8, malo kasneje pa še pravo stvar, Žabo. Vmes sem imel tudi "malo žabo" kot smo ji ljubkovalno rekli, uradno citroena GS. GS-a sem imel dva, prvi je bil celo moj drugi avto (čisto prvi je bil ford Consul), z njim sem se vozil pri 16-ih, brez izpita seveda. Bil je živo zelene barve, kupil sem ga od očeta sošolca iz osnovne šole, je bil pa na žalost kar precej gnil in sva ga kasneje s kolegom prodala. "Sva" pravim zato ker je bil kupljen v solastništvu, jaz kot rečeno takrat še nisem imel izpita, zato je bil kupljen na kolegovo ime in nanj tudi registriran. Drugi GS je bil samo moj (takrat sem že imel izpit) in tudi v dosti boljšem stanju, v bistvu je bil praktično kot nov. Bil je tiste značilne opečnato rdeče barve, kupil sem ga od enega "čičota" v Trnovem, še danes se spominjam oglasa v Salomonovem oglasniku. Tega avta se najbolj spominjam po tem da sem ga gonil kolikor je šlo, ko se je malo "odmašil" je šel kot sneta sekira, 160 po števcu. Blokade ta motor mislim da sploh ni imel, moči mu pa kar ni zmanjkalo, šel bi verjetno še več, pa sem se ga usmilil. Pil je seveda tudi pošteno, izpod 16 litrov vem da se nisem skoraj nikoli peljal, sem pa imel takrat res težko nogo. Kot zanimivost naj povem še to da mi kljub tej moji težki nogi ni nikoli (!) zaribal noben motor, sem pač pazil nanje in jih vedno poservisiral tako kot je treba. Bil sem verjetno edini ki sem avtu vedno natočil novo olje in naredil servis, preden sem ga prodal - čeprav mi nebi bilo treba. Avtomobile sem imel pač rad.

 

Bom povedal še par besed o preostalih dveh citroenih, ko smo že pri tej znamki. Ami 8 je bil svetlo rdeče barve, našel sem ga v eni šupi neznano kje (se ne spomnim več), mislim da nekje na Gorenjskem. Registriral ga nisem, gor sem dal samo preizkušnje in ga odpeljal na Polico pri Grosupljem, kjer sem imel takrat skladišče za avtomobile oziroma majhen privatni muzejček zaprtega tipa. Tisti avto sem si zapomnil po tem, da se je v klanec tako upehal, da sem na koncu moral prestavit v drugo (in to na hitri cesti!) da je kam šel, pa še potem je samo tulil. Čim sem dal v tretjo, je revček kar napol izdihnil. Skratka, poden od motorja... zame pač, ki po duši nisem citroenar. Zaradi tega avto ni bil dolgo pri meni čeprav mi je bil všeč, hitro sem se ga znebil.

 

Žaba ima pa posebno zgodbo. Bila je temno (olivno) zelene barve z belo streho, ID 19 se je glasilo ime, narejena je bila pa pri Tomosu (SLO)! No tako je veleval prospekt, slišal sem namreč da jih tam niti sestavljali niso, pač pa so na uvožena vozila samo prilepili svojo značko. Že takrat smo se Jugoslovani znali kitit s tujim perjem, haha! Boginja (kot jo imenujejo citroloverji - niti ne čisto po krivem sicer) je k meni prišla z Bleda, tam jo je imel en možakar za katerega sem kasneje izvedel da je imel veze z zdravniki (bil je nek oskrbnik zdravstvenega doma ali nakaj podobnega), ti so pa dostikrat od kakih starejših možakarjev pobrali oziroma poceni pokupili, kar so imeli zanimivega. Tudi ta žaba je prišla na tak način, možakar je bil drugi lastnik, jaz pa tretji. Dne ko sem jo prevzel se spomnim kot da bi bilo včeraj, avto je bil ves bleščeč in je imel vsega malo čez 100.000 km prevoženega, notranjost je bila v sivo-zelenem žametu in še kot nova! Žal pa je bila tedanja francoska pločevina slaba in avto je bil spodaj kar precej načet, kar sem ugotovil naknadno pri kolegu na kanalu. No vozil sem se z njo vseeno lahko, užival sem pa vsega par mesecev, nakar je prišel mimo kolega, tudi velik ljubitelj oldtimerjev in se je čisto zaljubil vanjo. Prodal sem mu jo in on jo je dal kompletno obnovit človeku ki sem mu ga jaz priporočil, ta možakar je bil izučen varilec in specialist prav za žabe, saj jih je vozil tudi sam. Avto se je razstavil praktično na prafaktorje in kompletno porihtal, od A do Ž. Najbolj zanimivo je bilo pa to da je kolega mojstru naročil da avto ne sme več zarjavet in je mojster zvaril šasijo iz nerjaveče pločevine - rostfreja! Avto sem seveda (kot ponavadi - to sem dostikrat počel in mi je kasneje prešlo v navado) od kolega odkupil nazaj in ker se prvič nisem zadosti navozil z njo, sem to zdaj nadoknadil. V drugo sem jo imel dlje časa, kako leto ali dve je pri meni zdržala, nakar je prišel čas za slovo in (seveda) oglas v oglasniku. Takrat je bil to celo Avto Foto Market če se prav spomnim, nekaj novega na trgu, ker smo po novem lahko objavljali slike vozila - no, v bistvu eno sliko. Je bilo pa že to popolnoma dovolj da se je našel kupec, to je bil starejši možakar iz Ljubljane, profesor na fakulteti po poklicu. On je ta avto kupil in ga potem imel res dolgo časa, nakar ga kako leto ali dve nazaj zagledam na mobile.de. Cena je bila sicer hudo visoka (mislim da čez 20.000 eur - jaz sem jo njemu prodal za 1.200.000 SIT, cifre se dobro spomnim) in dvomim da jo je prodal, saj ima Tomosov avto za Slovence neko vrednost, za tujce pač ne. 

 

Tako, to je na kratko o mojih izkušnjah s citroeni  :-D Ker je bilo vsega res ogromno zna bit da sem še kaj pozabil, ampak v grobem so mi ti štirje avti ostali najbolj v spominu - sploh žaba, ki je bila res nekaj posebnega in prava Kraljica cest  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • gepl je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#42

Zanimivo.

Kateri je bil tvoj najstarejši BMW?

BMW-jev sem imel kar nekaj, rekel bi da zasedajo častno drugo mesto takoj za SAAB-i, če govorimo o oldtimerjih seveda. Imel sem celo paleto vse od Isett (ne samo ene), BMW 600 (kar je nekakšna Isetta v Limo izvedbi, hehe), potem seveda slavnega 2002, pa 2000 in 1800 (limo 4 vratni izvedbi oziroma "Der Neue Klasse"), tudi kak 1602 se je vmes našel (teh se vseh niti ne spomnim), imel sem celo 2000 CS Coupeja ki je bil nekoč last bivšega fanta Helene Blagne (direktno od njega sem ga jaz kupil), potem pa seveda E21 315, 316, 318, 320f in 320i, E23, E12, E28, E30, E32, E34 (od vseh po par do nekaj 10 kosov) in E31 (osmico 850i V12 - no moja je bila v bistvu V11, haha) in tako naprej. Ko sem "padel" v to znamko so bili to še časi ko smo avtomobile kupovali pretežno na licitacijah in tudi moji so bili večinoma od tam. Isette sem pobiral pretežno po štajerskem koncu, imel sem 4 kose če se ne motim, ena je bila vozna in sem se z njo fijakal naokoli (na veliko veselje sosedov in okoliškega življa seveda, ki so crkavali od smeha ko so me videli - kolega je pa na tisto jajčko celo eno luštno punco zapecal in sta se kaseneje dala dol), to je bilo zabave in smeha. Najstarejša Isetta je bila letnik '58 ali '59 če se ne motim, to je bil moj najstarejši BMW.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


j4n3k
j4n3k

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 344
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e38 740i

#43

Klemenčič ima še vedno delavnico na limbuški... Ukvarja pa se z HD-ji. Od avtov pa rihta samo američane koliko sem opazil...


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 199
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#44

no gremo zdaj lepo po vrsti, brez vrinjanja v vrsto

jaz sem prvi vprašal, ker pa sem prilagodljiv, 

vas bom spustil naprej z vprašanji o jerryevih oldtimerjih in bmwju

moj skromni prispevek: Bmw na žalost nima take zgodovine avtomobilov kot mercedes, pa še v vojni je veliko fasal, po vojni pa tudi z vzhodno nemčijo...

ima pa zgodovino motornih koles oz. motorjev.

prastari ljudje ki so po vojni vozili ostanke motorjev, so vedno rekli da stare motorje(Nsu, DkW, Puch..) šraufaš, z Bmwji se pa voziš. Tu so bili po kvaliteti pred vsemi.

Glede starih Bmw avtov, v Sloveniji je (bilo)par Bmw Dixijev, to so letniki okoli 1928, kar je bil v bistvu Austin 7, letnik 1922 pa naprej, se pravi, da so 5 let po originalu kupili licenco.Bolj poznana Isseta je že dosti mlajša l.53 pa naprej in tudi ni bil Bmwjeva ideja. 

Več bo pa đeri povedal

 

ps:Če koga zanimajo oldtimerji in je slučajno iz Celjskega konca in bi bil pripravljen delat v novem oldtimer klubu vabljen-naj me kontaktira 070 210 011

BMW nima zgodovine??

Pod kaj šteješ zgodovina?

 

bmwblack507-1080x534.png


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 606
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#45

Najbrž misli zgodovino z avtomobili iz začetka 20. stoletja do začetka 2. svetovne vojne. Takrat je bil BMW res še mladič na tem področju, so bili pa zelo napredni pri letalskih motorjih.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 606
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#46

Npr. BMW 801, radialni 14-valjni motor, ki je imel nekakšen mehanski računalnik ki je prilagajal dotok goriva, nagib propelerja, nastavitve kompresorja, mešanico goriva, zamik iskre ipd.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • sema318is je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#47

Klemenčič ima še vedno delavnico na limbuški... Ukvarja pa se z HD-ji. Od avtov pa rihta samo američane koliko sem opazil...

Ja, ampak kot rečeno, tisto je njegov brat Anton. Njemu je bilo ime Luka. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 828
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#48

BMW nima zgodovine??
Pod kaj šteješ zgodovina?
 
bmwblack507-1080x534.png


Eh, če zdaj en del stavka potegneš ven iz cele zgodbe potem si res za odpis..

Podobno lahko napišemo za jerrya

Jerry je največji ljubitelj poznavalec in preprodajalec starih dobrih škatel.
Po tvoje sem napisal
Jerry je največji preprodajalec starih škatel...
Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 809
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#49


Dekavc je ja, teh je bilo tudi kar nekaj pri nas, bogve kje je zdaj ta avto :D

Ravno danes govoril z lastnikom tega avtomobila. Lasti si ga od l. 1959 (njegov prvi avto), "posodil" ga je za snemanje nadaljevanke, trenutno je še v fazi obnove. :)


I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 828
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#50

Glede na to da je bil na TV ko je bil v fazi obnove in starost lastnika bo verjetno dkw moral obnovo počakati do nasl.lastnika. Je pa pohvalno da je ostal v slo.
Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 828
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#51

no jernej, če gremo po vrsti,

bmw, citroen, dkw, hansa si obdelal,

spustil si črko A, audi, alfa, 

si imel kaj od tega zanimivega*


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#52

Ravno danes govoril z lastnikom tega avtomobila. Lasti si ga od l. 1959 (njegov prvi avto), "posodil" ga je za snemanje nadaljevanke, trenutno je še v fazi obnove. :)

Hudo, škoda samo da ni ostal v identičnem stanju kot je bil takrat ko so posneli nadaljevanko, ali pa da bi ostal tak samo na videz, mehansko pa bi bil porihtan (čeprav to mislim da je bil že takrat). Meni so všeč "Rat Rods" oziroma oldtimerji ki na zunaj kažejo vpliv zoba časa, pod "kožo" so pa popolnoma prenovljeni - na tak način bi ga jaz zrihtal  :ok2


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#53

no jernej, če gremo po vrsti,

bmw, citroen, dkw, hansa si obdelal,

spustil si črko A, audi, alfa, 

si imel kaj od tega zanimivega*

Imel sem vse, ni da ni - razen angležev, tistih pa res nisem maral in jih zato nisem kupoval  :-D

 

Z audiji sem praktično gor rasel, oče je leta '76 kupil novega audija 80 in potem kasneje še enega, da smo imeli dva hkrati. Po pravici povedano nimam pojma zakaj je kupil še enega, za razliko od mene ni bil noben ljubitelj avtomobilov in vozil je oba samo on, mami ni pustil vozit odkar je imela eno manjšo nesrečo, torej pozabil sem ga vprašat, zakaj smo imeli dva  :laugh Prvi je bil umazano bele barve (kremasto bež), oba sta bila dvovratna in če se ne motim isti letnik, drugi je bil oranžne barve. Audije 80 so takrat delali v štirih izvedbah kolikor se spomnim in sicer brez oznake, L, S in LS. Beli je bil L, oranžni LS. Črka L je označevala bogatejši set opreme, pa to ne pomeni da je imel avto klimo, avtomatski menjalnik, šibedah, električna stekla in usnje, pač pa je imel uro in pepelnik in še par takih neumnosti... danes crkneš od smeha, ko se spomniš kaj so včasih prodajali kot opremo :rofl S je bila malo resnejša opcija, to je pomenilo boljšo motorizacijo oziroma malo močnejši motor. LS je imel oboje.Spomnim se da je oče nekega dne prišel domov in je povedal da mu je mehanik rekel da je oranžni LS karoserijsko že v precej slabem stanju, zato se ga bo znebil. Dal je oglas v časopis in hitro se je našel kupec. Ponj je prišel človek iz Debelega rtiča, če se prav spomnim. To so bili še časi ko so bili avtomobili precej redki in spomnim se da smo po nekem naključju novega lastnika čez čas srečali in povabil nas je domov, kjer nam je s ponosom pokazal popolnoma obnovljenega audija. Takrat sem bil star enih 8 ali 9 let, se pa tistega dne zelo dobro spomnim, avto je bil cel porihtan in bleščeč in po novem sive barve. Meni je bilo kar malo hudo za njim ko sem ga gledal in sem si želel da bi imel tudi sam takega očeta ki bi rihtal avtomobile, žal nisem bil te sreče.

 

Drugega audija je oče vozil še par let po tistem, ker je bil prvi lastnik ga je zelo čuval in avto je bil bistveno boljše ohranjen kot oranžni LS. No vseeno je prišel dan, ko je oče napovedal, da bo avto prodal. Spomnim se da je bil avto takrat star točno 15 let, torej je bilo to leta 1991. Očeta sem vprašal zakaj ga prodaja ker je bil avto še vedno zelo lep, nekaj je zamomljal da so to jajca in da je motor zanič. Meni (bil sem star toliko kot avto, hehe) ni bilo nič jasno, očeta pa tudi nisem moril z vprašanji. Šele kasneje sem izvedel da je rekokateri od audijev te serije brez generalne prevozil več kot 100.000 km, očetov jih je imel ob prodaji točno toliko in prav nič ni pomagalo da je bila karoserija perfektna, motor je verjetno žrl olje in klical po generalni. Belega audija nisem videl nikoli več, oče ga je prodal na avtosejmu in če se ne motim, je šel nekam v Bosno.

 

Kljub temu da so bili ti audiji precej kratkega veka, so se mi dopadli, saj sem imel na njih zaradi družinskih voženj lepe spomine. Kasneje sem tako tudi sam kupil skoraj enak avto, je bilo pa to v času ko so cene vozil že padle na minimum in spominjam se, da sem za svojega odštel točno 200 DEM (100 eur). Vozil sem ga pol leta in potem prodal za enak denar kot sem ga kupil. To je bil tudi moj edini audi, zaradi slabe kvalitete motorjev sem s to znamko za vse večne čase zaključil in me niti malo ne mika, da bi si kdaj premislil.

 

Z enakim motorjem kot je bil v audiju 80 sem imel sicer še nekaj izkušenj in sicer je bil montiran tudi v sestrskem VW Passatu, spet letnika '76. Ko sem hodil v srednjo šolo smo se sošolci navduševali nad avtomobili in ker je nekdo izmed njih ravno kupoval avto, sva šla pogledat tega Passata. Človek ki ga je prodajal nama je razložil da je motor zanič (klasika, lol), ampak da je on kao nek mehanik in da bo naredil generalno, če mu zraven kupnine za avto še nekaj doplačava. Kolega je bil za to (na moje prigovarjanje) in posel je bil hitro sklenjen. Čakala sva kak mesec, nakar je moj prijatelj končno dobil klic, da lahko avto prevzame. Veselje je žal kratko trajalo, avto je že po nekaj dnevih zaribal. Kličeva nazaj prodajalca, on reče da ne ve kaj bi bilo ker je vgradil samo nove dele (bila je komplet generalka z novimi bati, itd) in da bo pogledal. Kaj se je kasneje odvijalo se ne spomnim več točno, vem samo da se je "mehanik" izgovarjal na tovarniško napako in ne vem kaj še vse, nekdo drug je pa potem ugotovil, da je nekaj narobe zmontiral - obročke, bate, sornike ali ne vem kaj - nekaj je baje narobe obrnil. Moj sošolec je tako še enkrat plačal generalno in se KONČNO lahko začel vozit z avtom, lol.

 

Ko ga je ulaufal, sem jaz zbral denar za nakup in mu ponudil, da mi ga proda. Bil je za to in avto je menjal lastnika. To je bil moj prvi lastni avto s katerim sem se malo bolj resno vozil, zaradi praktično novega motorja je bil avto užitek vozit in zelo rad sem šel z njim kam na pot. Tako audi kot passat sta imela mehek volan (glede na to da ni bil servo) in zelo tanek volanski obroč, kar mi je bilo posebej všeč in mi je všeč še danes. Motor je po generalki pravilno ulaufan vlekel kot strela, s tistim avtom sem šel 160 za šalo, kljub častitljivemu letniku. Res mi je dobro služil, potem ko je bil porihtan. No tudi jaz se potem nisem prav dolgo vozil z njim, ker je bilo na svetu pač še ogromno drugih avtomobilov ki sem jih želel preizkusit in sem svojega Passata pač prodal. Aja naj omenim še to, šlo je za Passata prve generacije, bil je dvovraten, enake barve kot očetov audi (umazano bele) in imel je štiristopenjski menjalnik. VW-jev sem imel po tistem še malo morje, čeprav večinoma Hrošče, ampak to je že druga zgodba... s Passati sem zaključil, kasnejše generacije mi niso bile več tako všeč. Aja ne, lažem, enega sem pa potem še imel in sicer v račun za en drug avto sem dobil Passata 1.8T letnik 1999, tistega bi pa skoraj pozabil. Ampak kot rečeno, o VW-jih v naslednji zgodbi  :ok2


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 809
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#54

Hudo, škoda samo da ni ostal v identičnem stanju kot je bil takrat ko so posneli nadaljevanko, ali pa da bi ostal tak samo na videz, mehansko pa bi bil porihtan (čeprav to mislim da je bil že takrat). Meni so všeč "Rat Rods" oziroma oldtimerji ki na zunaj kažejo vpliv zoba časa, pod "kožo" so pa popolnoma prenovljeni - na tak način bi ga jaz zrihtal  :ok2

Zanimivo je tudi to, da je lastnik imel avto shranjen več let par hiš stran od mene, pa sploh vedel nisem do včeraj. :rofl


I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#55

Zanimivo je tudi to, da je lastnik imel avto shranjen več let par hiš stran od mene, pa sploh vedel nisem do včeraj. :rofl

Hudo... kako pa to, da si ravno včeraj izvedel za njega? :D


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


tonchy
tonchy

    Jesus!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 809
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: black

#56

Slučajno je bil pri mojih starših včeraj, prav tako jaz in je debata nanesla na avte. :ok2


I could never swallow your false ideals
Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 254
  • Lokacija: Koroška

#57

Jernej, ti si legenda. Jaz sem vcasih sanjal o Opel Senatorju 3.0E CD. No pa sem si sedaj, v spomin na tiste case, omislil Xm V6. Pa kaksen Rover 3500 mi je ostal v spominu na zgodnje otrostvo.
Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 828
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#58

Xm V6 je super avto. Vsekakor ima karizmo sploh če ima še opremo.
Če ti pa zarjavi pleh, lahko še vefno nabaviš Deloreana in ponucaš mašino od Xma...
Prikaži več možnosti


tii
tii

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 064
  • Lokacija: Ljubljana

#59

Jernej, ti si legenda. Jaz sem vcasih sanjal o Opel Senatorju 3.0E CD. No pa sem si sedaj, v spomin na tiste case, omislil Xm V6. Pa kaksen Rover 3500 mi je ostal v spominu na zgodnje otrostvo.

Zanima me, ali se z Xm V6 veliko voziš? Težave? Jaz že nekaj časa gledam tega: https://www.avto.net...... pa ne vem če ga sploh smem iti gledat:-) da se ne zaljubim do konca:-)

 

LP tii


Ob nakupu gum dobite še avto!
Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 828
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#60

Za tegale XMa bi ti pa Xandrej na forumu znal svetovat. Pred leti so ga je lastil in ga je hvalil in km naj bi imel malo.
Prikaži več možnosti