V času ko je bila zbirka najobsežnejša, sem jih hkrati imel po 30
Lepo število, si imel kdaj kak japonski stroj?
#81
Lepo število, si imel kdaj kak japonski stroj? |
Prikaži več možnosti
|
#82
Mene zanimajo @jerry-jevi oldiji ter če bo še kakšno sliko privlekel na plano bo super.
Vprašanje za @jerry-ja da se bo lepo odvijala tema. Kako je bilo z uvoznimi davki teh oldijev(vsi verjetno niso bili stari 30+let) takrat,glede na to da se ni smelo oz. se ni uvažalo avtov tako kot se to počne danes.? Urejal Martin ///M, 08.06.2018, 10:12. |
Prikaži več možnosti
|
#83
Nikoli, žal
Slike bodo ampak bo treba še kar nekaj časa počakat, če ne prej takrat ko bom v penziji :D
Uvoza pa takrat ni bilo, trg je bil popolnoma zaprt The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#84
Carina je tudi prodala veliko razbitin, ki so jih tujci in zdomci pustili v Jugoslaviji, ker se jih ni splačalo vozit nazaj v tujino. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#85
Seveda, lačen narod v Jugi je razgrabil vse, kar je dišalo po Zahodu. Če se je avto po licitaciji dal registrirat, je bil lahko kocka velika meter krat meter, pa je bil po par mesecih že porihtan in na novo registriran. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#86
Pozabil si še povedati, kako so se takšni avtomobili popravljali. Ponavadi pod kozolcem ali ob sosedovi jablani s Tomo Vinkovičem za uravnavanje lažje zavitosti karoserije, pri težjih primerih pa je naredil svoje Štorovčan.
LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#87
Itak, vse o in še več The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#88
No pa se je v oglasu pojavil še en moj bivši, počasi kapljajo na dan
Tokrat gre za Opel Monzo, letnik 1981. Monza je bila tiste čase kupejevska različica Senatorja, oba sta predstavljala sam vrh ponudbe in sta bila nekakšni zastavonoši te nemške avtomobilske znamke. Pred skoraj 40 leti je bil to za evropske razmere zelo napreden avtomobil, poganjali so jih močni motorji od 2.5 do 3 litre gibne prostornine, dodatna oprema pa je vsebovala vse kar je človek dejansko rabil na dolgih relacijah, tudi recimo tempomat, potovalni računalnik in klimo. Motorji so bili sprva še zelo preprosti, z vplinjačem, kasneje pa so jih opremili z mehanskim neposrednim vbrizgavanjem goriva, kakršnega je imel tudi moj avto.
Meni se je kot ljubitelju velikih potovalnih limuzin Monza takoj prikupila, jih je bilo pa žal v Jugoslaviji in kasneje v Sloveniji zelo malo, v SLO so bile mogoče 3 ali 4, pa še od tega je imela ena tuje papirje. Jaz sem imel dve, belo novejšega letnika (1986, če se prav spomnim) in modro, ki se zdaj prodaja na avtonetu. Bela je imel 3.0 motor in avtomatski menjalnik, modra pa 2.5 motor in ročni menjalnik - oba na 4 prestave. Vozil sem se seveda samo z belo, modra ni imela nikoli urejenih pepirjev in kot vidim, jih še zdaj nima. So pa zanimive cene teh vozil, vidim da so v tujini kar cenjena, na trgu dosegajo cifre tudi po 10.000 eur in več, tako da je tale za 1.500 eur v resnici skoraj zastonj. Če ima kdo interes za tak avto naj jo gre hitro iskat, avto je dejansko v zelo dobrem stanju, tako karoserija kot motor in se ga za ta denar sigurno splača vzet. Papirje ni več problem uredit ker je avto odltimer, tako da je tega denarja vsekakor vreden... malo pobrskajte po netu in primerjajte cene na @mobile.de, naša je sigurno najcenejša v Evropi trenutno
Link do oglasa:
https://www.avto.net...asp?id=13315353 The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#89
Tega se pa spomnim, ko sem bil pri tebi. Mi je bil všeč in mi je še...
LP |
Prikaži več možnosti
|
#90
Zanimivo, da prodajalec ne uredi papirjev... bi ga zihr lahko dražje prodal potem. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#92
Avto je pravi, če ti je všeč imaš zdaj priložnost... zagrabi jo, naslednje verjetno ne bo več
Sigurno bi ga lahko, ampak očitno nima bodisi časa, bodisi interesa da bi se ukvarjal s tem. Je pa lepo skrbel za avto, po slikah sodeč je do pike takšen kot je šel pred leti od mene (tega je pomojem krepko več kot 10 let, ali pa tam nekje), samo platišča mislim da so na novo pobarvana.
Zato ker papirji niso urejeni, avto pa tudi že 10 let + bolj ali manj stoji. Nekaj bo treba vložit, poleg tega je bolj ali manj golič, jaz bi si zmontiral vsaj avtomatski menjalnik in klimo, če bi ga imel zase (pa verjetno tudi swap na 3.0 motor). Vse to nekaj stane. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#93
Še en iz moje zbirke, ne Fičo ampak ta ki stoji za njim - Fiat 1100 kesonar
https://www.avto.net...13321535&show=2 The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#94
Jerry, “Uvažali so lahko samo zdomci”, to ne drżi.
Pa to, ko pišeš , kako ste kupovali na licitacijah za časa Juge, to ste morali biti neka huda tolpa 15 letnikov. |
Prikaži več možnosti
|
#95
Če smo natančni je imel res vsak možnost uvoza, seveda če je plačal neke nore dajatve (300% ali nekaj takega je bilo - malenkost
Ekipa nas ki smo kupovali na licitacijah je bila pa zelo mešana, od 15 pa do 80_in_več letnikov, tako da ne vem od kje tebi ideja o tolpi 15-letnikov... na licitacije smo hodili vsi tisti ki se pač nismo hoteli vozit v socialističnih fičakih in stoenkah, ampak smo hoteli nekaj več The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#96
No moj oce ni nikoli delal v DE, niti ni bil v partiji, niti ni placal te visoke carine. Pripeljal je pa dva avta iz DE. 1981 Renault Fuego, 1989 pa Audi 80 B3.
No pises, kot da si bil glavni za casa Juge s preprodajo “eksotov”, v bistvu si bil pa takrat star max 14-15let., cisto na koncu sistema, razen, ce nisi ze ‘85ga haral, kot nadobudni kratkohlacnik Urejal dylan_dog, 19.07.2018, 23:03. |
Prikaži več možnosti
|
#97
Koliko carine je pa plačal?
Kar se tiče spodnjega odstavka imaš pa prav, zmotil sem se. Moja zbirka je bila res največja na ozemlju bivše Jugoslavije, ampak seveda po osamosvojitvi, ne pred njo - v času ko smo se osamosvojili, sem imel kvečjemu največjo zbirko biciklov Urejal Jerry, 19.07.2018, 23:10. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#98
Nic carine ni placal.
|
Prikaži več možnosti
|
#100
Gruntaj
![]() |
Prikaži več možnosti
|