Gruntaj
Verjetno na papirje od drugega avta, to je bilo izvedljivo (in je še vedno).
#101
Verjetno na papirje od drugega avta, to je bilo izvedljivo (in je še vedno). The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#102
Ja samo včasih so te za to lahko zaprli, danes se ti smejijo. |
Prikaži več možnosti
|
#103
Ti misliš žaganje cifer... ne, nisem imel v mislih tega :D Tako kot danes se je dalo tudi v starih časih legalno uvozit avto na papirje od drugega vozila, bil je samo ta pogoj, da si uvoženi avto v tujini razstavil na prafaktorje in homologiral motor in karoserijo posebej The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#104
When life speeds by... downshift. |
Prikaži več možnosti
|
#106
Caddy ni moj bivši, zeleni M5 pa je res eden od dveh E34 M5, ki sem si jih lastil pred več kot desetletjem. Me veseli, da je prišel v prave roke The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#107
Med brskanjem po forumu je Leo našel staro temo o mojem voznem parku iz leta 2004. Slik sicer nisem več našel (žal), je pa ta tema mislim da zadosten dokaz o obsežnosti moje tedanje zbirke, za tiste ki so prepričani da nakladam - takrat sem imel v zbirki 29 vozil
https://www.bmwslo.c...-jerryju/page-1 The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#108
Tule je še nekaj slik od MIHOLD-a:
https://www.bmwslo.c...zanimivih-slik/
Med njimi tudi legendarna bordo e32, zaradi katere že celo življenje sovražiš V12. |
Prikaži več možnosti
|
#109
Še en moj bivši, eden od treh cadillacov, ta je bil najlepše ohranjen (in je še vedno), avto je po 57 letih dobesedno kot iz trgovine
https://www.avto.net...asp?id=14013155
Cca 10 let nazaj sem ga prodal kolegu ki ga ima še vedno, poleg tega ima še celo zbirko caddyev in drugih eksotov, dvomim da ga resno prodaja. Pomojem ga je dal gor samo za foro. Se pa zna zgodit da ga bo prodal ker je avto res fantastično ohranjen, upal bi si trdit da je en najlepše ohranjenih primerkov tega modela/letnika na svetu The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#110
Ej Jerry a ti komentiraš sam to kar pride na anet? Dej malo bolj ažurno updajtaj tole temo, ker je zelo zanimiva |
Prikaži več možnosti
|
#111
Tako je, komentiram samo tisto kar pride na net, saj kar pridno kapljajo in brez skrbi, ne bo jih še tako kmalu zmanjkalo The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#112
|
Prikaži več možnosti
|
#113
A je ta prikolica dovolj velika, da lahko 2 odrasli osebi spita v njej? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#114
Je, če nimaš ravno 2m |
Prikaži več možnosti
|
#115
Ne samo enega, imel sem 4 Isette The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#116
A si slučajno tudi kakšnega Messerschmitta imel? Ker tisti še bolj kul zgleda.
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#117
Ne, tistega pa žal nisem imel priložnosti kupit. V SLO jih je bilo za razliko od Isett zelo malo, jaz vem samo za enega na Škofljici, mogoče je bil še kje kakšen, dosti več pa ne. Medtem ko je bilo Isett malo morje, ko sem bil jaz profi lovec na oldtimerje sem jih našel vsaj 30. Isette so bile pri nas tako razširjene z razlogom, po II. svetovni vojni so ta vozila uporabljali zlasti invalidi, zato se je je pri nas prijelo ime invalidski voz. Ne vem sicer ali so imeli invalidi kake posebne olajšave pri nakupu oziroma uvozu Isett iz tujine, bi pa rekel da so. Messerschmidt je bil po drugi strani manj prostoren in dosti bolj štorast za vstopanje, zato za invalide pri nas ni bil primeren. Se strinjam da je kul, če imaš resno zbirko oldtimerjev ne sme manjkat v njej. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#118
|
Prikaži več možnosti
|
#119
Če misliš tistega na sredini, je BMW 700 v limuzinski izvedbi. Takega nisem imel, v SLO jih je bilo ene par in so še, ni mi bil zanimiv model ker ni nič posebnega, edino v cabrio izvedbi bi me zanimal. Bili so sicer trije, cabrio, coupe in limuzina. Ni pretirano iskan model niti danes in nima kake posebne cene, obnovljeni dosegajo tam nekje 10.000 eur, nič več. Je en od redkih starih bavarcev, ki se mu cena v zadnjih letih ni pretirano zvišala (Isette so šle recimo konkretno gor, od takrat ko sem jih jaz imel do danes za nekih 200%). The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#120
|
Prikaži več možnosti
|