Skoči na vsebino

 

Vsi moji bivši oldtimerji - največja zbirka za časa mlade Slovenije :)

* * * * * 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
172 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 117
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#141

Še en, ta mesec je pa kar dobra bera mojih bivših, to je že drugi v roku dveh tednov :D

 

Mercedes 220S letnik 1961, tako imenovani "repaš":

 

https://www.avto.net...z S-Razred 220s

 

 


Pripete slike za predogled

  • race1.jpg
  • race2.jpg
  • race3.jpg
  • race4.jpg

TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 464
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#142

Nekaj zanimiv slik Slovenskih motorjev..

http://oldschool-slo...&p=47238#p47238


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 788
  • Avtomobil: E12 & E28 & E32 & E61

#143

Nekaj zanimiv slik Slovenskih motorjev..
http://oldschool-slo...&p=47238#p47238


Poznam lastnika te zakladnice. Gospod je prava faca :)
Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 464
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#144

Tu je več lastnikov, ker je več zakladnic. Misliš onega, ki ima 60."novih" Tomosov vseh modelov, tudi najbolj redki Junior in Senior je med njimi,
ali onega, ki ima preko 200 starih neobnovljenih motorjev, med drugim predserijskega Tomosa iz l.54 in take?

Urejal antasi, 27.09.2020, 20:31.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 788
  • Avtomobil: E12 & E28 & E32 & E61

#145

Tu je več lastnikov, ker je več zakladnic. Misliš onega, ki ima 60."novih" Tomosov vseh modelov, tudi najbolj redki Junior in Senior je med njimi,
ali onega, ki ima preko 200 starih neobnovljenih motorjev, med drugim predserijskega Tomosa iz l.54 in take?


Tistega ki ima še fiat x1/9 v delu (če še je tam). Velika lopa, cela garaža in še skladiščni šotor za hišo poln tomosov.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 117
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#146

Gremo dalje, je bil že čas, saj se že več kot en mesec ni pojavil noben iz moje bivše zbirke, hehe. Tokrat se prodaja Lancia Ardea prve serije. Glede tega avta se spomnim da sem ga dobil razstavljenega oziroma "v gajbicah", kot se temu med ljubitelji šaljivo reče. Motor je bil v kosih, karoserija pa kljub temu še kar dobro ohranjena, brez večjih lukenj. Kljub temu da je bilo to pred več kot 20-imi leti, je zanimivo videti, da je takšen tudi še danes. Spomnim se da sem ga prodal v Starše, očitno je potem še enkrat zamenjal lastnika ampak se ni premaknil prav daleč, zdaj je v Slovenskih Goricah. Navedba o izredni redkosti v oglasu sicer ne drži, teh vozil je po svetu (predvsem v Italiji) še kar nekaj, dobi se jih za razmeroma ugoden denar tudi v precej boljšem stanju. Ardee niso bile nikoli posebno cenjene, ker so bile vedno v senci večjega brata, Lancie Aprilie. Ta model je bil eden od prvih vozil, kjer je bil za oblikovanje karoserije uporabljen vetrovnik, za tisti čas je imel tudi zelo napredne posamične obese koles in samonosno karoserijo. Ardea je kot manjša izvedba podedovala vse to, vključno z V4 motorjem. Več o tem si lahko preberete tukaj, če koga zanima:

 

https://www.rtvslo.s...imi-leti/430650

 

Tule pa je link do oglasa mojega bivšega vozila:

 

https://www.avto.net...=Lancia - ardea


Pripete slike za predogled

  • Ardea.jpg

TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 117
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#147

Če pogledam par strani te teme nazaj se mi zdi da je bilo precej podjebavanja in relativno malo pozitivnih komentarjev, tako da ne vem če se mi splača nadaljevat. Tema žal napreduje počasi ker nimam dosti prostega časa, zastavljena je tako da temelji na oglasih vozil ki so bila v moji lasti, ker je to najboljši način da dvomljivcem dokažem, kaj vse sem imel. To kar smo videli do zdaj, ni niti 1% tega kar je šlo 15 in več let nazaj skozi moje roke. Od prihodnjih komentarjev bo tako odvisno ali tema ostane, ali gre pod ključ. Tisti ki jo spremljate mi to povejte, če nikogar ne zanima bom pač nehal pisat. 

 

Tokrat bom predstavil še en zanimiv avto, ki je za nekatere sicer seveda samo en kup rje, za ljubitelje pa je oziroma je bil svoje čase vreden suhega zlata. Govora je o tem avtu, Opel Olympii letnika 1952:

 

https://www.avto.net...ay=Opel Olympia

 

Kot za več ali manj vsakim mojim avtom, stoji tudi za tem zanimiva zgodba. Že kot majhen mulo sem bil velik ljubitelj vsega ameriškega, a pravih američanov je bilo pri nas zelo malo, zato smo takšni kot jaz pač pokupili vse, kar je na Ameriko samo malo spominjalo. Opli so bili v 50-ih in 60-ih letih oblikovno precej pod njihovim vplivom, pa ne samo oni, marsikateri evropejec se je zgledoval po dizajnu ki je bil moderen čez lužo, no za Opla bi rekel da mu je bil še kar najbolj zvest. Olympie so bile že od samega začetka pomanjšane verzije Chevroletov recimo in letnik '52 ni bil prav nič drugačen. Teh vozil je bilo v povojni Sloveniji kar nekaj - tu mislim na II. svetovno vojno. In ker so bili precej kvalitetno izdelani, se jih je kar nekaj tudi ohranilo. Ko sem se jaz lotil zbiranja, sem jih odkril precej. Bolan kot sem bil, sem pokupil praktično vse. Prav ta ki se zdaj prodaja pa je imel eno posebnost, bil je najboljše ohranjen med njimi. Marsikateri laik ki bo površno preletel slike si bo sicer ob tem mislil svoje, ampak avto še zdaleč ni tako slab, kot izgleda na prvi pogled. Rja je namreč bila (in je očitno še) samo površinska, karoserija ni bila niti na enem samem mestu prerjavena ali varjena/popravljana! Najbolj zanimivo je to, da je še zdaj, leta 2020 videti točno tako kot je bil takrat ko je bil v mojih rokah, to je bilo cca 20 let nazaj. Očitno je moral bit ves čas na suhem, v garaži. Še bolj zanimivo je pa to, da sem ga jaz dobil od nekoga, ki ga je prav tako na suhem hranil še daljše obdobje, 30 let. To je bil gospod Mrak iz Vrhovcev oziroma iz Rožne doline v Ljubljani, kak forumaš ga verjetno celo pozna. Oziroma pozna njegovo rodbino, enega od potomcev, kar je bolj verjetno glede na to da je g. Mrak starejši že kar nekaj časa pokojni. Jaz se gospoda še zelo dobro spomnim, spomnim se tudi tistega dne, ko sem prišel k njemu po avto. Gospod je bil zelo dober pogajalec, dolgo časa sem rabil da sva prišla skupaj s ceno, pa še takrat ni šlo čisto gladko skozi. Naj omenim da so bili takrat drugi časi, slovenski trg z oldtimerji je bil bolj ko ne zaprt in nisi mogel it kar v tujino in si kupit kar si želel. To so bili še časi pred mobilnimi telefoni, avtomobile smo kupovali večinoma preko oglasov v Salomonovem oglasniku. No ampak ta dotična Olympia ni bila nikoli v oglasu, dokler ni prišla v moje roke. Zanjo (in za g. Mraka) mi je povedal kolega. Sicer tudi sam lovec na oldtimerje mi je "predal štafeto" rekoč evo ti ga, jaz sem obupal, upam da boš ti imel več sreče. In sem jo res. Gospoda Mraka sem obiskal večkrat. Ker sem bil kljub mladosti že takrat prekaljen trgovec, sem vedel da ne bo šlo zlahka. Prvič zaradi njegove starosti, drugič pa zato ker je imel gospod dovolj pod palcem da ni rabil tistega denarja ki ga je dobil za avto, niti ni rabil prostora. Živel je namreč v veliki vili, danes bi rekli da je njena vrednost vsaj milijon eur če ne celo več, pa je imel še druge nepremičnine na najboljši lokaciji v Ljubljani. In v eni izmed njih je bil ta avto. Tako da ko sem prišel do njega mi je bilo kristalno jasno, da mu moram ne samo ponudit dovolj visoko vsoto, ampak mu moram dat tudi zadosten razlog, da bo prodal. In sem mu ga. Obljubil sem mu, da bom za avto dobro skrbel. V tistem momentu sem imel že kar lepo zbirko Olympij, kakih 5 ali 6 jih je bilo, skupno sem imel Oplov čez 30. Ko je videl da sem "taprav", se je počasi omehčal. Še vsaj tri ali štirikrat sem ga obiskal, preden sva si dokončno segla v roko. Je bila pa ena finta. Cena za avto ki jo je on postavil je bila 5.000 mark, takrat smo imeli še nemške marke, točno se spomnim - ali pa so bili že tolarji in je bila to protivrednost, no saj ni važno. Od tega je že 20 ali 25 let in glede na to da imam za določene stvari bolj slab spomin mi ne zamerite, pravim zato ker ste nekateri v mojih prejšnjih postih iskali dlako v jajcu. Kar pišem je res in lahko to tudi dokažem, imam celo še slike avta in pokojnega gospoda Mraka. Torej, njegova cena je bila taka kot sem rekel. Ampak tu se je pojavil en problem, jaz za avto več kot 4.000 mark nisem bil pripravljen dat. Že res da je bila karoserija fantastično ohranjena (in je po današnjih slikah sodeč še vedno taka - v mislih seveda nimam absolutnega smisla ohranjenosti ampak relativnega, kot osnovo za restavriranje), ampak vseeno, avto je bil razstavljen, z letvicami in ostalim okrasjem "v gajbicah" in z motorjem ki se je sicer vrtel, bencina pa že vsaj 20 let ni videl. In ko sem prišel na zadnji obisk, mi je gospod za nameček povedal, da je tudi prometno dovoljenje izgubljeno. Hja, sem si mislil, OK, mene to v bistvu sploh ne moti. Oldtimer kot oldtimer pač, za ta vozila papirje ni problem dobit. In sem mu ponudil deal: za avto dam 4.000 mark, še 1.000 pa ko uredi papirje. Gospod se je s tem strinjal, podala sva si roki in avto sem odpeljal domov. Brez papirjev seveda, kar pri takratnih nakupih ni bila nikakršna redkost.

 

Gospoda sem kasneje večkrat klical če je že našel papirje, odgovor je bil vedno enak, da jih še ni. Dokler se ni nekoč namesto njega oglasil nekdo drug, ne spomnim se več ali je bila žena ali sin, rekel/rekla je da je gospod umrl. In tako se je moja epizoda končala, papirjev za ta avto nisem nikoli dobil. Imel pa sem avto, ki ga žal nisem nikoli obnovil. Namesto njega sem se lotil obnove svoje velike ljubezni, SAAB-a 96. Olympio sem kasneje prodal in pozabil nanjo. No in zdaj jo spet najdem v oglasu, v takšnem stanju kot je bila! Tako sem se spomnil na gospoda Mraka in na vse tiste obiske pri njem, med katerimi sva se kar malo spoprijateljila. Rad sem obiskoval te stare ljudi, marsikatero zgodbo sem slišal iz njihovih ust. Gospod Mrak mi je naprimer pripovedoval o tem, kako so ga še v začetku 80-ih let udbaši jebali, ker si je za takratne čase kupil bistveno preveč "nobel" avto - VW Passata. Dvakrat so ga klicali na zagovor, mi je povedal. Passata je potem prodal, samo zato da je imel mir. Ja, takšni časi so bili za pridne delovne Slovence še malo pred osamosvojitvijo. Se opravičujem ker sem vpletel politiko tudi v to temo, ampak brez tega žal ne gre, je del naše zgodovine in del zgodovine dotičnega vozila. Vedno ko zagledam ta avto ali njegovo sliko se spomnim na to in na gospoda Mraka, zame osebno je bil velik človek, naj počiva v miru. Upam da bo avto zdaj, po 50 letih počitka kupil nekdo, ki ga bo končno obnovil in mu povrnil staro slavo. Mogoče bom celo poklical lastnika in mu povedal to zgodbo, dvomim namreč da jo pozna in da ve čigav je bil avto. No če ne drugega, je zdaj tu zapisana. Od vas forumašev je odvisno ali jih bo še dosti, obstaja jih namreč toliko kot obstaja mojih bivših vozil in večine od njih se še vedno spomnim, no vsaj tistih zanimivejših. Prihodnjič vam lahko mogoče povem kako se kupil dve vozili prav takega tipa, brez da bi jih predhodno sploh videl - avta sta bila v zaprtem kontejnerju, ki smo ga odprli šele potem ko sem kupnino že plačal! Če želite, seveda...


Pripete slike za predogled

  • oly1.jpg
  • oly2.jpg
  • oly3.jpg
  • oly4.jpg

TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 644
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#148

Daj Jerry, napiši nam zgodbo o dveh Olimpijah iz kontejnerja...zagotovo nista bila samo avta not...


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti
    • Mat xxl je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 027
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#149

Jerry, 

 

A je med tvojimi vozili tudi kakšno, ki je končalo na bolj srečen način? Če si kdaj ogledam kakšen zbor oldtimerjev je tam videti tudi lepo zaključene projekte...

Bolj kot berem tole temo, bolj mi deluje da so "tvoja" vozila končala več ali manj v gajbicah in pol končanem stanju. Zgolj naključje? 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 788
  • Avtomobil: E12 & E28 & E32 & E61

#150

Jaz rad prebiram tole temo. Ne vem zakaj. Mogoče sem podobne sorte kot ti  :-D

 

Mi je pa zanimivo to, da je bila tale Olympia takrat v gajbicah vredna več kot danes v enakem stanju. To je živ dokaz, da obstajajo tudi v oldtimerskih vodah vozila, ki so izjeme. Zanje torej ne velja pravilo, da je vsak oldi vsak dan več vreden. Kdor jo je pred 20imi leti kupil za 4k DEM, jo zavzeto hranil in jo danes prodaja za 3k eur, pa če ob tem upoštevamo še inflacijo, se je s tem hudo ustrelil v koleno. In to konkretno.

 

Ali pa je to dokaz, da ima odltimerski mehurček, za vsak model vozila prav tako svoj rok trajanja?

Ko pomre populacija, ki si ga želi, cena enostavno pade. 

To pravim, ker sem prepričan, da za povprečnega "petrohead" milenijca ta Opel ni popolnoma nič zanimiv.



Urejal E39-530d, 20.11.2020, 19:35.

Prikaži več možnosti
    • _T_O_M_O_ je všeč


mare 330cd
mare 330cd

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 407
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: bmw e46 330cd

#151

Če pogledam par strani te teme nazaj se mi zdi da je bilo precej podjebavanja in relativno malo pozitivnih komentarjev, tako da ne vem če se mi splača nadaljevat. Tema žal napreduje počasi ker nimam dosti prostega časa, zastavljena je tako da temelji na oglasih vozil ki so bila v moji lasti, ker je to najboljši način da dvomljivcem dokažem, kaj vse sem imel. To kar smo videli do zdaj, ni niti 1% tega kar je šlo 15 in več let nazaj skozi moje roke. Od prihodnjih komentarjev bo tako odvisno ali tema ostane, ali gre pod ključ. Tisti ki jo spremljate mi to povejte, če nikogar ne zanima bom pač nehal pisat. 
 
Tokrat bom predstavil še en zanimiv avto, ki je za nekatere sicer seveda samo en kup rje, za ljubitelje pa je oziroma je bil svoje čase vreden suhega zlata. Govora je o tem avtu, Opel Olympii letnika 1952:
 
https://www.avto.net...ay=Opel Olympia
 
Kot za več ali manj vsakim mojim avtom, stoji tudi za tem zanimiva zgodba. Že kot majhen mulo sem bil velik ljubitelj vsega ameriškega, a pravih američanov je bilo pri nas zelo malo, zato smo takšni kot jaz pač pokupili vse, kar je na Ameriko samo malo spominjalo. Opli so bili v 50-ih in 60-ih letih oblikovno precej pod njihovim vplivom, pa ne samo oni, marsikateri evropejec se je zgledoval po dizajnu ki je bil moderen čez lužo, no za Opla bi rekel da mu je bil še kar najbolj zvest. Olympie so bile že od samega začetka pomanjšane verzije Chevroletov recimo in letnik '52 ni bil prav nič drugačen. Teh vozil je bilo v povojni Sloveniji kar nekaj - tu mislim na II. svetovno vojno. In ker so bili precej kvalitetno izdelani, se jih je kar nekaj tudi ohranilo. Ko sem se jaz lotil zbiranja, sem jih odkril precej. Bolan kot sem bil, sem pokupil praktično vse. Prav ta ki se zdaj prodaja pa je imel eno posebnost, bil je najboljše ohranjen med njimi. Marsikateri laik ki bo površno preletel slike si bo sicer ob tem mislil svoje, ampak avto še zdaleč ni tako slab, kot izgleda na prvi pogled. Rja je namreč bila (in je očitno še) samo površinska, karoserija ni bila niti na enem samem mestu prerjavena ali varjena/popravljana! Najbolj zanimivo je to, da je še zdaj, leta 2020 videti točno tako kot je bil takrat ko je bil v mojih rokah, to je bilo cca 20 let nazaj. Očitno je moral bit ves čas na suhem, v garaži. Še bolj zanimivo je pa to, da sem ga jaz dobil od nekoga, ki ga je prav tako na suhem hranil še daljše obdobje, 30 let. To je bil gospod Mrak iz Vrhovcev oziroma iz Rožne doline v Ljubljani, kak forumaš ga verjetno celo pozna. Oziroma pozna njegovo rodbino, enega od potomcev, kar je bolj verjetno glede na to da je g. Mrak starejši že kar nekaj časa pokojni. Jaz se gospoda še zelo dobro spomnim, spomnim se tudi tistega dne, ko sem prišel k njemu po avto. Gospod je bil zelo dober pogajalec, dolgo časa sem rabil da sva prišla skupaj s ceno, pa še takrat ni šlo čisto gladko skozi. Naj omenim da so bili takrat drugi časi, slovenski trg z oldtimerji je bil bolj ko ne zaprt in nisi mogel it kar v tujino in si kupit kar si želel. To so bili še časi pred mobilnimi telefoni, avtomobile smo kupovali večinoma preko oglasov v Salomonovem oglasniku. No ampak ta dotična Olympia ni bila nikoli v oglasu, dokler ni prišla v moje roke. Zanjo (in za g. Mraka) mi je povedal kolega. Sicer tudi sam lovec na oldtimerje mi je "predal štafeto" rekoč evo ti ga, jaz sem obupal, upam da boš ti imel več sreče. In sem jo res. Gospoda Mraka sem obiskal večkrat. Ker sem bil kljub mladosti že takrat prekaljen trgovec, sem vedel da ne bo šlo zlahka. Prvič zaradi njegove starosti, drugič pa zato ker je imel gospod dovolj pod palcem da ni rabil tistega denarja ki ga je dobil za avto, niti ni rabil prostora. Živel je namreč v veliki vili, danes bi rekli da je njena vrednost vsaj milijon eur če ne celo več, pa je imel še druge nepremičnine na najboljši lokaciji v Ljubljani. In v eni izmed njih je bil ta avto. Tako da ko sem prišel do njega mi je bilo kristalno jasno, da mu moram ne samo ponudit dovolj visoko vsoto, ampak mu moram dat tudi zadosten razlog, da bo prodal. In sem mu ga. Obljubil sem mu, da bom za avto dobro skrbel. V tistem momentu sem imel že kar lepo zbirko Olympij, kakih 5 ali 6 jih je bilo, skupno sem imel Oplov čez 30. Ko je videl da sem "taprav", se je počasi omehčal. Še vsaj tri ali štirikrat sem ga obiskal, preden sva si dokončno segla v roko. Je bila pa ena finta. Cena za avto ki jo je on postavil je bila 5.000 mark, takrat smo imeli še nemške marke, točno se spomnim - ali pa so bili že tolarji in je bila to protivrednost, no saj ni važno. Od tega je že 20 ali 25 let in glede na to da imam za določene stvari bolj slab spomin mi ne zamerite, pravim zato ker ste nekateri v mojih prejšnjih postih iskali dlako v jajcu. Kar pišem je res in lahko to tudi dokažem, imam celo še slike avta in pokojnega gospoda Mraka. Torej, njegova cena je bila taka kot sem rekel. Ampak tu se je pojavil en problem, jaz za avto več kot 4.000 mark nisem bil pripravljen dat. Že res da je bila karoserija fantastično ohranjena (in je po današnjih slikah sodeč še vedno taka - v mislih seveda nimam absolutnega smisla ohranjenosti ampak relativnega, kot osnovo za restavriranje), ampak vseeno, avto je bil razstavljen, z letvicami in ostalim okrasjem "v gajbicah" in z motorjem ki se je sicer vrtel, bencina pa že vsaj 20 let ni videl. In ko sem prišel na zadnji obisk, mi je gospod za nameček povedal, da je tudi prometno dovoljenje izgubljeno. Hja, sem si mislil, OK, mene to v bistvu sploh ne moti. Oldtimer kot oldtimer pač, za ta vozila papirje ni problem dobit. In sem mu ponudil deal: za avto dam 4.000 mark, še 1.000 pa ko uredi papirje. Gospod se je s tem strinjal, podala sva si roki in avto sem odpeljal domov. Brez papirjev seveda, kar pri takratnih nakupih ni bila nikakršna redkost.
 
Gospoda sem kasneje večkrat klical če je že našel papirje, odgovor je bil vedno enak, da jih še ni. Dokler se ni nekoč namesto njega oglasil nekdo drug, ne spomnim se več ali je bila žena ali sin, rekel/rekla je da je gospod umrl. In tako se je moja epizoda končala, papirjev za ta avto nisem nikoli dobil. Imel pa sem avto, ki ga žal nisem nikoli obnovil. Namesto njega sem se lotil obnove svoje velike ljubezni, SAAB-a 96. Olympio sem kasneje prodal in pozabil nanjo. No in zdaj jo spet najdem v oglasu, v takšnem stanju kot je bila! Tako sem se spomnil na gospoda Mraka in na vse tiste obiske pri njem, med katerimi sva se kar malo spoprijateljila. Rad sem obiskoval te stare ljudi, marsikatero zgodbo sem slišal iz njihovih ust. Gospod Mrak mi je naprimer pripovedoval o tem, kako so ga še v začetku 80-ih let udbaši jebali, ker si je za takratne čase kupil bistveno preveč "nobel" avto - VW Passata. Dvakrat so ga klicali na zagovor, mi je povedal. Passata je potem prodal, samo zato da je imel mir. Ja, takšni časi so bili za pridne delovne Slovence še malo pred osamosvojitvijo. Se opravičujem ker sem vpletel politiko tudi v to temo, ampak brez tega žal ne gre, je del naše zgodovine in del zgodovine dotičnega vozila. Vedno ko zagledam ta avto ali njegovo sliko se spomnim na to in na gospoda Mraka, zame osebno je bil velik človek, naj počiva v miru. Upam da bo avto zdaj, po 50 letih počitka kupil nekdo, ki ga bo končno obnovil in mu povrnil staro slavo. Mogoče bom celo poklical lastnika in mu povedal to zgodbo, dvomim namreč da jo pozna in da ve čigav je bil avto. No če ne drugega, je zdaj tu zapisana. Od vas forumašev je odvisno ali jih bo še dosti, obstaja jih namreč toliko kot obstaja mojih bivših vozil in večine od njih se še vedno spomnim, no vsaj tistih zanimivejših. Prihodnjič vam lahko mogoče povem kako se kupil dve vozili prav takega tipa, brez da bi jih predhodno sploh videl - avta sta bila v zaprtem kontejnerju, ki smo ga odprli šele potem ko sem kupnino že plačal! Če želite, seveda...



Jerry, a je mel mogoče mrak tudi opel omego lotus, če misliva istega... Sem imel srečo se peljati v tem avtu, hudo k ps za tiste čare, res raketa
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 644
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#152

Jerry, a je mel mogoče mrak tudi opel omego lotus, če misliva istega... Sem imel srečo se peljati v tem avtu, hudo k ps za tiste čare, res raketa

Moj sodelavec jo je imel...kupil jo je od Purića, lastnika lokala nasproti stare cerkve v Lj...avto je bil res bomba 20 let nazaj.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 117
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#153

Daj Jerry, napiši nam zgodbo o dveh Olimpijah iz kontejnerja...zagotovo nista bila samo avta not...

OK, jo bom napisal. Moram samo poiskat slike, tako da bo trajalo nekaj časa da vse pripravim ampak se splača počakat.


TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 117
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#154

Jerry, 

 

A je med tvojimi vozili tudi kakšno, ki je končalo na bolj srečen način? Če si kdaj ogledam kakšen zbor oldtimerjev je tam videti tudi lepo zaključene projekte...

Bolj kot berem tole temo, bolj mi deluje da so "tvoja" vozila končala več ali manj v gajbicah in pol končanem stanju. Zgolj naključje? 

 

LP Tristan01

Seveda, precejšnje število mojih bivših vozil je danes obnovljenih, nekateri so tudi v privat muzeju. Seveda ne vsi, veliko ljudi te avtomobile nabavi v želji po obnovi in potem čakajo leta, če ne desetletja. Ko se avto enkrat razstavi na prafaktorje, ga je zelo težko sestavit nazaj. Če ni vse v enem kosu se deli pogubijo, polomijo, dostikrat je potem to razlog da obnova zastane. Tega je ogromno. Sem pa jaz zbiral vse po spisku, od fantastično ohranjenih/restavriranih primerkov pa do totalnih podrtij, nisem imel nobenih predsodkov pred rjo, tako da je dosti teh vozil še danes v enakem stanju kot so bila takrat. Tu gre večinoma za manj zanimive oziroma cenejše oldtimerje, kamor spada tudi Opel Olympia. Kljub temu pa sta se dve moji Olympii kompletno obnovili, zrihtal ju je kolega klepar ki ju je kupil od mene, ampak to je že del druge zgodbe, ki jo bom povedal naslednjič. Zraven bom objavil tudi slike, da si boste lahko ogledali kaj nastane iz takega kupa rjavega pleha kot je tale na sliki, če so posredi pridne roke - in tista dva avtomobila sta bila še dosti bolj zdelana in nekompletna, kot ta.


TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 117
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#155

Jaz rad prebiram tole temo. Ne vem zakaj. Mogoče sem podobne sorte kot ti  :-D

 

Mi je pa zanimivo to, da je bila tale Olympia takrat v gajbicah vredna več kot danes v enakem stanju. To je živ dokaz, da obstajajo tudi v oldtimerskih vodah vozila, ki so izjeme. Zanje torej ne velja pravilo, da je vsak oldi vsak dan več vreden. Kdor jo je pred 20imi leti kupil za 4k DEM, jo zavzeto hranil in jo danes prodaja za 3k eur, pa če ob tem upoštevamo še inflacijo, se je s tem hudo ustrelil v koleno. In to konkretno.

 

Ali pa je to dokaz, da ima odltimerski mehurček, za vsak model vozila prav tako svoj rok trajanja?

Ko pomre populacija, ki si ga želi, cena enostavno pade. 

To pravim, ker sem prepričan, da za povprečnega "petrohead" milenijca ta Opel ni popolnoma nič zanimiv.

Definitivno si podobne sorte  :-D

 

Kar se cene tiče je pa pač tako, Opel je Opel, vedno je bil v senci drugih nemških znamk. Precej lepe cene dosegajo edino Kapitani (prav se napiše s tistim a z dvema pikama, samo jaz ga na tipkovnici ne najdem) prvih serij, Olympie niso prav preveč zaželjene, čeprav vidim da je model Olympia Rekord letnik '62 trenutno precej popularen. Kot si pravilno ugotovil sigurno igra vlogo dejstvo, da milenijcem ti modeli nič kaj dosti ne pomenijo. No meni so všeč in razlog za to sem napisal, v zbirki sem imel praktično vse modele Olympij in Rekordov od 50-ih do 70-ih let, za nameček pa še povojnega Kapitana. Aja, pa na Super 6 sem skoraj pozabil, tudi ta je bil del moje zbirke. Precej redka zadeva, žal pa še danes dosti podcenjena. Res je, Opla se ni nikoli splačalo šparat, to je bila vedno slaba investicija. Pa na začetku ni kazalo tako, slovenski zbiralci smo se takrat trgali zanje, a je potem vstop na evropski trg vse pokvaril. V Nemčiji je tega še ogromno in nimajo nobene prave cene, zato so šle z vstopom na svetovni trg cene pri nas konkretno dol.


Jerry, a je mel mogoče mrak tudi opel omego lotus, če misliva istega... Sem imel srečo se peljati v tem avtu, hudo k ps za tiste čare, res raketa

Bo kar držalo, s tem da je bil lastnik Lotusa njegov sin, ne on. Mrak Computers mislim da ima firmo, kolikor vem še danes posluje, na Dolgem mostu ima prostore  :ok


TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti
    • mare 330cd je všeč


Pepo
Pepo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: BMW serija 3 F30

#156

Ravno Olympio 1951 sem videl danes. Ne izgleda slabo :).
IMG_20201121_102803.jpg
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 117
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#157

Ravno Olympio 1951 sem videl danes. Ne izgleda slabo :).
attachicon.gifIMG_20201121_102803.jpg

Zelo lep primerek  :ok


TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 677
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW

#158

Veš, za kakega Kapitana, vem za nekoga, čigar deda jo je imel 50 let in več nazaj, pa sedaj išče, za kupiti tak avto .........  


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 117
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#159

Veš, za kakega Kapitana, vem za nekoga, čigar deda jo je imel 50 let in več nazaj, pa sedaj išče, za kupiti tak avto .........  

Kapitanov je veliko različnih modelov, tudi na dve leti so se menjavale oblike, točno mi moraš povedat kateri letnik išče. Potem ti lahko povem če se mu splača tak avto iskat v SLO, ali je ponj boljše odit v tujino. Poznam veliko večino teh vozil pri nas, tako da glede tega mu lahko dobro svetujem.


TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 345
  • Lokacija: mongolija

#160

Če bi koga zanimal SAAB 9000,  1987, delno obnovljen (motor, školjka, preme, ipd.) ampak še razstavljen, naj mi piše v ZS da posredujem številko (ni moj)


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.