Če bi koga zanimal SAAB 9000, 1987, delno obnovljen (motor, školjka, preme, ipd.) ampak še razstavljen, naj mi piše v ZS da posredujem številko (ni moj)
Kateri motor? Ta avto je zanimiv samo če ima 2.3 turbo motor, za drugo se bojim da ne bo kupca.
#161
Kateri motor? Ta avto je zanimiv samo če ima 2.3 turbo motor, za drugo se bojim da ne bo kupca. Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#162
|
Prikaži več možnosti
|
#163
Lepota Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#164
itaq da je zanimivo Jerry,..eni so sicer bolj zanimivi npr. MB-ji, ani pa malo manj npr razpadajoče Lancie |
Prikaži več možnosti
|
#165
Tega se pa spomnim iz oglasa na avtonetu, lepo ga je zrihtal. Ampak če se prav spomnim je 2.0 LPT, ni to ne vem kako iskano. Pri nas bo težko našel kupca. Čeprav se vidi da je vanj vložil veliko truda, se bojim da ga bo moral na koncu šenkat za drobiž. Naj ti da več podatkov in daj oglas za njega na naš forum, mogoče se bo tu našel kdo, ki bi ga vzel. Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#166
Hvala za komentar,
glede teme, piši dalje, ker je zelo zanimiva |
Prikaži več možnosti
|
#167
Izgleda, da je zanimiva tema tudi drugim, ne samo meni.
Jerry le tako naprej. Si imel tudi kak socialističen avto npr Zastavo? Urejal antasi, 23.11.2020, 12:43. |
Prikaži več možnosti
|
#168
@Jerry, ne daj se! Zakaj bi nehal pisat?
Da te malo "zbodem" ![]() Ali oboje malo skupaj? Mislim da so ta zbadanja v tej temi (nisem zal prebral vsako stran), nastala predvsem na racun tega, da vsi vedo na forumu s cim se ukvarjas. In potem je taksnem folku tezko percepirat, da si delal karkoli iz ljubiteljstva. Tako da, mislim da je zgornje vprasanje na mestu, malo za hec malo za res ![]() Zdaj pa se direkt na temo. Si imel se kaksnega zanimivega BMW-ja? Kaj pa Wartburga? Stare Škode? Uaz? Ta vzhodni blok mi je zanimiv. Kaj pa kaksnega TAM-a? Poznas oldtimer klub v blizini Bednje (Hrv.) Sami T2-T3 pa hrošči parkirani... Urejal MajoR, 23.11.2020, 13:02. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#169
Meni je tudi zanimivo branje tole. |
Prikaži več možnosti
|
#170
X2
|
Prikaži več možnosti
|
#172
OK, vidim da vas je nekaj ki spremljate temo, hvala vsem za spodbudo in za komentarje, torej lahko nadaljujemo
Ja, imel sem tudi Zastave. Stoenk sicer ne, sem pa imel ene par Fičkov. Najbolj zanimiv je bil letnik 1960, z vrati na "reklc". Tisti avto sem kupil v Kamniku od enega starejšega možakarja in je bil mehansko zelo ohranjen, karoserijsko sicer malo manj, ampak kakih posebnih težav z rjo tudi ni imel. Kako leto in pol sem se z njim vozil, nakar sem ga prodal kolegu (Janiju Anzelcu, če ga kdo slučajno pozna), ki ga je kompletno obnovil. Ne spomnim se več ali je imel 600 ali 750 kubični motor, mislim da je bil 600. Kot posebnost tega avta mi je ostal v spominu "tempomat", imel je namreč ročico ki si jo potegnil in s tem lahko povečal obrate motorja. Če si to naredil med vožnjo, je avto vozil brez da bi se dotikal pedala za gas, seveda počasi, ker si lahko z ročico spravil obrate do vsega kakih 1500 na minuto. Takrat smo s kolegi (tudi oni so imeli fičote) debatirali čemu točno je ta ročica namenjena, pa nismo prišli do nekega pametnega zaključka. Fora je v tem da to ni bil zaug (ali po domače čok), ta je namreč obogatil mešanico goriva in zraka tako da je isti količini zraka povečal vsebino goriva, ta ročica je pa enostavno odprla loputo na frgazerju in s tem dodala gas, povsem enako kot če si pohodil pedal za plin. Verjetno jo je kdo izkoristil pozimi če je ostal v kakem zametu, pa je bil za volanom sam. Takrat si lahko avto vžgal, potegnil ročico da si dodal plin, nato pa skočil ven in pod kolesa vrgel predpražnike... in potem lovil avto ki ti je ušel, z malo sreče si ga tudi ujel, čeprav s tistimi vrati to ni bilo niti najmanj lahko in si mislim da je marsikomu ušel v kak jarek ali v grmovje
Od yugo avtov sem imel razen par Fičotov (preostali so bili nevozni) še par Hroščev, za naše jih štejem zato ker so bili sestavljeni v sarajevski tovarni TAS, Bolhico in Amija (Cimos Koper), pa tudi Citroen GS je bil od tam in še ena zelo zanimiva zadeva, Citroen ID 19. GS je bil takrat znan pod imenom "mala žaba", ID oziroma DS pa smo klicali "velika žaba". ID in DS sta bili dve različici istega modela, karoserija je bila enaka, je bil pa ID malo slabše opremljen in z manj zmogljivim motorjem, ampak vseeno za tiste čase za jugoslovanski trg kot da bi prišel z drugega planeta. Pri nas ga niso sestavljali kot recimo Fičke in Hrošče, jugoslovansko oznako je nosil s točno določenim namenom, zato da so ga lahko prodajali za dinarje. Uvožena vozila so bila namreč za časa Juge naprodaj za devize, je bil pa problem v tem da tudi če si devize imel (te je lahko kupil vsak na črnem trgu) si moral njihov izvor dokazat, kjer pa se je dostikrat zataknilo. Zaradi tega so par dražjih vozil prodajali za dinarje, katera vsa točno so to bila sicer ne vem, vem pa da je bil izbor zelo omejen in eden od njih je bil Cimos - Citroen ID 19. Tudi moja Žaba ima za seboj zanimivo zgodbo, mislim da je bila v tej temi že omenjena, če še ni bila pa jo bom enkrat napisal, samo da poiščem fotke. Gremo počasi naprej, zdaj smo še pri Olympiah, moramo najprej obdelat to temo, da gremo potem na drugo znamko Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#173
Avtomobile sem seveda zbiral zaradi obojega, tako zaradi ljubiteljstva kot tudi zaradi zaslužka. Če nisi ljubitelj pač ne boš zapravljal časa (in denarja) za zbirko, jaz sem dobesedno živel za to, takrat nisem hodil niti na morje, niti na pijačke, še manj v kake diskače, tudi punce nisem imel. Ker pa se nisem rodil kot milijonar (od staršev sem sicer dobil streho nad glavo in dokler sem živel pri njih tudi hrano, vse ostalo pa sem zaslužil sam) sem seveda denar za zbirko moral zaslužit, saj če ga nebi, nebi imel česa zbirat
Glede drugih znamk: BMW-je sem seveda imel, o njih bom v tej temi še dosti pisal. Wartburga nisem imel nikoli, od dvotaktnih so mi bili všeč samo DKW 1000S, a tudi tega nisem nikoli imel, je pa imel oče od kolega Wartburga karavana s katerim smo se parkrat peljali in en moj kolega je imel štirivratnega DKW 1000S, kar je bila pri nas precej redka različica, velika večina jih je bila dvovratnih. Aja, sem pa imel Lloyda, za katerega večina med vami verjetno še ni slišala, to je predhodnik Trabanta (Trabant je bil izdelan po licenci Lloyda, če se prav spomnim). Imel sem celo dva, žal oba nevozna, bom ob priliki prilepil slike da boste videli kakšno čudo je to. Škode nisem imel, UAZ-a in TAM-a tudi ne. Na splošno sem imel poleg par francozov in par italijanov v največji meri samo švede, nemce in amerikance, drugo me ni zanimalo in je pristalo na stranskem tiru, tako da ni nikoli prišlo na vrsto. Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#174
No, pa gremo dalje s to temo. Olympia letnik '51 o kateri je bilo govora na zadnjih dveh straneh se še vedno prodaja v oglasu, danes je 17. dan odkar je bil oddan, kar kaže na to, da za Ople ni dosti zanimanja. Kot rečeno, včasih je bilo drugače. Jaz sem medtem poiskal slike z dne ko sem ta isti avto kupil, na njih je celo pokojni gospod Mrak, ta človek je bil tako šarmanten in name je takrat naredil tak vtis, da sem ga ovekovečil skupaj z avtom. Marsikateri detajl zgodbe sem vmes sicer že pozabil, med drugim tudi to da mi je avto domov dostavil njegov sin, na slikah je lepo viden zadek njegove Calibre. Familija je bila strogo zaprisežena znamki, bili so res pravi ljubitelji. Me zanima kako je danes, če so še zvesti opelaši, ampak žal nimam več nobenega stika z njimi, odkar je gospod umrl. No tu so slike, na njih se lepo vidi zakaj sem takrat avto kupil, karoserija je čeprav razstavljena res fantastično ohranjena, dno vozila je bilo praktično kot novo, brez ene same luknjice od rje, kot tudi cela karoserija - nikoli varjena. Uživajte ob ogledu. Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#175
Lepo lepo, si res zasluzi obnovo. Zanimivo, da je s Calibro prisel ponj:)
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#176
S Calibro mi ga je dostavil njegov sin Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#177
Prvič vidim calibro s pripeto prikolco...res huda kompozicija Če bi se vsak zase brigal,bi imel za celo življenje dela |
Prikaži več možnosti
|
#178
Ja, tega pa verjetno res ne boš več videl na cesti Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#179
|
Prikaži več možnosti
|
#180
Od njega ne, sem pa imel svoje, cca 400 kosov, oziroma jih še vedno imam. Če kdo rabi dam ugodno, so zadnje čase zanimive cene te robe na ebayu:
https://www.bmwslo.c...ko#entry1803441 Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|