Skoči na vsebino

 

Izkušnje z xDdrive pogonom

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
240 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 049
  • Avtomobil: BMW

#1

To temo odpiram zato, da si delimo izkunšnje dobre in slabe z X-drive pogonom.

Ter vse novosti oz. tehnične plati tega pogona.

 

Malo mojih bolj "ekstremnih" izkušenj v vožnji po snegu:

 

Kakor me je navdušil x-drive pogon ga moram tudi pograjati ,ker sem se parkrat zakopal danes oz. obtičal saj sem se vedno rešil ampak ne z tako lahkoto kot bi pri 4x4 pogonu pričakoval, manjka mu predvsem ,da bi dodatno vključil špero še boljše pa da bi se vrtela vsa 4-i kolesa hkrati.

 

Je pa res da je bil danes tak sneg ,ko si ga poteptal postal "led".

 

Tudi za sneg je boljši ročni menjalnik saj če hočeš speljati iz mesta ter vmes še zaviti in spustiš zavoro ter ne dodaš gasa te pri avtomatskem nosi(drsiš)kar naravnost. Ko dodaš gas šele primejo sprednja kolesa ter te potegnejo v željeno smer. Z ročnim se ,da to lepše regulirati z sklopko.

 
 
Kakšne izkušnje/mnenja imate vi?

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 148
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Od žene

#2

Moj je 530xd, prvic imam 4x4. Prej sem imel 5 bmw jev brez xdrive in ne kupim vec avta brez 4x4.
Vceraj sem se prvic vozil po snegu in nisem mogel verjeti kako to gre v sneg v primerjavi z zadnjim pogonom. Neverjetna razlika. Seveda v kombinaciji z top novimi zimskimi gumami. Imam pirelli sotozero. Se z vecino profila. To dejansko lahko zahodis do daske in avto skoraj ne trza.. jst sem navdusen skratka. Tudi v klanec po zasnezenem voziscu brez tezav.
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 182
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: B58 & Rade Končar

#3

Jaz imam sicer konkurenčen avto in pogon, po moje je v snegu izredno pomembna tudi višina oz. oddaljenost vozila od tal. Ko začneš enkrat tiščati sneg pred sabo in pod seboj, ti ne pomaga noben 4x4 pogon. Jaz opažam da je 4x4 pogon pri avtomobilu z športnim nižjim podvozjem v malo višjem snegu skorajda neuporaben. Je pa defenitivno super po plundri, malo zasneženi cesti, pri speljevanju itd. Ima svoje prednosti, ni pa 4x4 zadeva ki bi delala čudeže.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


re5pector
re5pector

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 638
  • Lokacija: notranjska
  • Avtomobil: VW

#4

Za v kakšen hrib kjer sneg plužiš Oz rineš pred seboj je definitivno boljše avtomatski menjalnik, ker ne boš z ročnim tako hiter pri predstavljanju iz 2 v prvo npr... Drugače pa je 4x4 zakon
Medtem ko si ljudje parajo živce kako bodo prišli v službo ali iz nje, si lahko mirno sproščen, ker veš da ne boš imel težav
Imam pa vedno vlečno vrv in lopato sabo, če je treba komu pomagati, ali pa če se preveč igraš z DSC tipko lopata včasih prav pride :)
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 27 994
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA

#5

Seveda tudi to je pomembno, da so gume zelo dobre, sploh ko je treba po vzponih se v dolino :-D

 

Jaz imam tudi X-drive v kombinaciji z avtomatom in je super. Ko se avto samo premakne imas lahko gas do podna in zadeva samo pospesuje, gripa ne zmanjka.

 

Menim, da v eno druzinsko F11 530dTA pase tudi X-drive :-D


Prikaži več možnosti


rokxy
rokxy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 411
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: traktor

#6

jaz sem popolnoma nov v svetu 4 kolesnega pogona, pa me zanima, če je normalno, da ti v kar lepo zasneženi cesti v križišču odnese zadnji konec, ko zaviješ in daš gas?  je pa avtomatik, x3.  



Urejal rokxy, 03.02.2018, 12:04.

Prikaži več možnosti


re5pector
re5pector

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 638
  • Lokacija: notranjska
  • Avtomobil: VW

#7

jaz sem popolnoma nov v svetu 4 kolesnega pogona, pa me zanima, če je normalno, da ti v kar lepo zasneženi cesti v križišču odnese zadnji konec, ko zaviješ in daš gas?  je pa avtomatik, x3.


Z vklopljenim DSC ali brez?
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 804
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#8

Fo nima veze. Dsc ne bo preprecil zdrsa ce bos mesaril. Ga bo pa omejil.
Prikaži več možnosti


bobo69
bobo69

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 691
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: AR 156 V6

#9

X-drive v svetu 4x4 pogonov nikoli ni bil neka referenca. Po moje je to tržna niša za zaprisežene bmw fane, ki pa občasno vseeno potrebujejo avto v malo slabših razmerah.
Prikaži več možnosti


rokxy
rokxy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 411
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: traktor

#10

nič ni izklopljeno. razen če je potrebno kaj vklopiti. hitrost je v dotičnem primeru bila praktično nična, ker je bilo slabo spluženo na lokalni cesti. peljal sem se mogoče 10-15 na uro in potem je pravokotno zavijanje. mogoče sem preveč dal gas, ker še nisem čisto navajen avtomatika, ni pa bilo, da sem ga zahodu.


Prikaži več možnosti


mitja11
mitja11
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: bmw e91 xdrive

#11

zdravo,

 

Sam sem se z xdive-om ze veliko prevozil po res slabih cestah, seveda v zimskih razmerah ki jim imamo tukaj pri nas (okoli 800m višinske) in moram reči da je pogon kr vredu, sicer mogoče kakšen procent slabši od subarujevega, odvisno od pogojev lahko je pa tudi obratno. :)

Je pa seveda fajn, če ne obvezno imet dobre-nove gume pa poznat kako pogon xdrive deluje, po mojih ugotovitvah je predvsem zelo odvisen od kota zasuka volana, če ga recimo obrnemo do določenega kota v ovinku za 180 stopinj sprosti sklopko, in takrat te je cela cesta, kar je seveda nam v veselje, komu pa lahko povzroči tudi nevsecnosti:))

In ni res da nizek avto ni za v sneg, ok za kaksne hude zamete res ni ampak velikokrat prides dlje z nizkim subarujem npr. kot pa s kaksnim terencem:)

 

Mojih pet centov.

 

lp



Urejal mitja11, 03.02.2018, 13:43.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 000
  • Lokacija: slo

#12

Ne bi bilo slabo, da bi vsak na vrh posta napisal model avtomobila in letnik...ker E30 325IX, e60 530xd in g30 530d xdrive še zdaleč nimajo enakega pogona... 

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 049
  • Avtomobil: BMW

#13

Ne bi bilo slabo, da bi vsak na vrh posta napisal model avtomobila in letnik...ker E30 325IX, e60 530xd in g30 530d xdrive še zdaleč nimajo enakega pogona... 

 

lp,m

Tako dobrega 4x4 pogona kot ga ima e30 ,ga BMW kasneje ni naredil. To pa zato ker vsa 4-i kolesa lepo gonijo res ,da je poraba zaradi tega večja ampak je pa tank za v sneg.

 

Jaz uporbaljam x-drive pri X3 e83. V vsakdanjem prometu se odnese odlično ter za normalno uporabo je ok ni pa za neke prevelike ekstreme saj je prvo kot prvo to cestni terenec tako da največji problem je v gumah,če bi imel prave terenske gume bi bilo to čisto nekaj drugega. Drugi problem je ta ,da če se nekje vkloplješ ne moreš užgati špere. 

Problem je tudi pri speljevanju ko teren visi saj se zmede ter ne ve katere gume bi vrtel.

 

Tisti ki je pisal o zanašanju. TO je čisto normalno nobena elektronika ti ne bo rešila odnašanja zadnjega konca ,če pretiravaš,seveda ti ga zanese dosti manj kot če bi imel vse izklopljeno.

Ter v takih razmerah kot je speljevanje itd. elektronika nima kaj delati tako da jo dajte na OFF.



Urejal blackberet, 03.02.2018, 14:35.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


mitja11
mitja11
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: bmw e91 xdrive

#14

Sem malo eksperimentiral tudi z varovalkami, ena izklopi xdrive pogon druga pa komplet elektroniko, takrat razmerje najbrž ostane 40-60

(v mojem primeru-320xd 2009) in ni nekega prilagajanja glede na oprijem, moram pa zadevo se detaljno sprobat,

da vidim če je res kaj razlike, v smeri da recimo prideš dlje v nek klanec:)


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 049
  • Avtomobil: BMW

#15

Sem malo eksperimentiral tudi z varovalkami, ena izklopi xdrive pogon druga pa komplet elektroniko, takrat razmerje najbrž ostane 40-60

(v mojem primeru-320xd 2009) in ni nekega prilagajanja glede na oprijem, moram pa zadevo se detaljno sprobat,

da vidim če je res kaj razlike, v smeri da recimo prideš dlje v nek klanec:)

TO bi bilo pa zanimivo probati. Poročaj nam  :ok


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 235
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#16

Jaz sem vceraj sodelavca peljal k Molku, njega F20 je obstala na vrniskem klancu, sta se fanta iz delavnice dol pripeljala z F31 330iA, potegnil kljuko ven, navezal vrv, pa po gasu brez kakrsne koli drame je oba potegnil iz 20 cm celega snega. Jaz sem bil samo :O v glavi sem mi je pa po dolgem casu prizgal BMW konfigurator :-D
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 704
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡| *

#17

Je bil še kdo danes na Pohorju na 'Doživetje BMW xdrive 2018'? 

Snežne razmere na celotni trasi, sicer ne perfektne, a vseeno bolje, kot je kazalo cel januar. Jaz bi si v preizkušenih avtih definitivno želel manj restriktivne elektronike ob izklopljenem ESPju. 


Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 579
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: hitro kolo

#18

V normalnih snežnih pogojih, torej da zavestno ne rineš v metrski kup snega, po mojih izkušnjah bp. Filing je tak, kot da se pelješ po kopni cesti.

 

Prej E84 2.0xD, zdaj F30 2.0xD.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 049
  • Avtomobil: BMW

#19

V normalnih snežnih pogojih, torej da zavestno ne rineš v metrski kup snega, po mojih izkušnjah bp. Filing je tak, kot da se pelješ po kopni cesti.

 

Prej E84 2.0xD, zdaj F30 2.0xD.

Se strinjam,za normalno uporabo je več kot dovolj. :ok


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • anita_a je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 182
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: B58 & Rade Končar

#20

V normalnih snežnih pogojih, torej da zavestno ne rineš v metrski kup snega, po mojih izkušnjah bp. Filing je tak, kot da se pelješ po kopni cesti.
 
Prej E84 2.0xD, zdaj F30 2.0xD.

Tako kot si rekla ob normalni uporabi je zadeva super, vendar smo včasih ljudje prepričani da zadeva gre vsepovsod..
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti
    • anita_a je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.