Skoči na vsebino

 

Moj dnevnik:-) Drift in ostale bedarije iz oči LMG

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
52 odgovorov v temi
lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 446
  • Lokacija: Ljubljana

#1

Pozdravljeni,

s Tomzlovim blagoslovom odpiram svoj kotiček, kjer bom objavljal svoje vloge, vas popeljal v zanimivosti izdelave dirkalnikov, z vami delil tegobe in zadovoljstva nastopov na raznih prireditvah ter tekmovanjih, ter obveščal o drugem, BMW tematsko obarvanem dogajanju, ki bo prekrižalo moje poti.

Link do aktualnega filmčka lahko najdete spodaj, vsebina na kratko pokaže pripravo e36 coupe karoserije na GTR dodatke (podvozje&karoserija zadaj) ter nekaj krogov na dirkališču Grobnik tik pred prenovo. Avtomobil je e36 Alpina B3, z S54 motorjem ter Bilstein Clubsport podvozjem, že delno predelan v smeri GTR- spredaj GTR blatniki, zadaj že narejen prostor za večja kolesa.

 

 

 

Na mojem YT kanalu najdete tudi nekaj starejših filmčkov, material za nove pa se tudi že pridno nabira:-)

V tej temi bom, kolikor bo le časovno mogoče, odgovarjal tudi na smiselna tehnična vprašanja, vezana na temo.

Spodaj lahko najdete še nekaj slikco še hibridnega vozila iz Grobnika (jaz sem tisti zraven smučarskega skakalca Jurija Tepeša:-), ter sliko trenutnega stanja avtomobila, ki je v fazi polepitve v duhu originalnega ADAC GTRa, ki ga je vozil Johnny Cecotto:-) 


Pripete slike za predogled

  • IMG_20180208_194851.jpg
  • slika Grobnik 11.11.2007.JPG
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 316
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#2

;) care
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#3

Uuuuu, jaaa, šee...


Prikaži več možnosti


subby
subby

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: 2.5XT '06

#4

Zakon. Če boš v Lučinah letos tudi predvoznik, bo treba ostalim naročit naj montirajo meglenke.


Prikaži več možnosti


dalenc
dalenc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 694
  • Lokacija: ŽUŽEMBERK
  • Avtomobil: BMW

#5

To temo bom pa redno spremljal
Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 446
  • Lokacija: Ljubljana

#6

Od prvega javljanja nismo spali, temveč marljivo delali in uspelo nam je dokončati preobrazbo lanskega, "običajnega" e36, v precej atraktivnejšega GTRa.

Ponudila se je odlična priložnost, da avtomobil predstavimo v salonskem soju luči, kot se tudi spodobi glede na vsa odpovedovanja ter nešteto vloženih ur, ki je bilo potrebnih za dokončanje projekta.

Avto smo prvič predstavili/razkrili kar na razstavnem prostoru enega naših pokroviteljev, podjetja Bilstein, na hišnem sejmu podjetja Auto Milovanović v Banja Luki, kjer sem spoznal tudi veliko tamkajšnjih BMW fanov in z njimi delil izkušnje, anekdote ter tudi malo spoznal tamkajšnjo sceno. Skratka zelo pozitivna izkušnja in z veseljem se bom kdaj udeležil kakšnega lokalnega srečanja... 

V priponki je par slikic, se nadaljuje s tehničnimi podvigi, ki bodo dokončali to preobrazbo, da bo avto tudi na pisti pravi GTR, ne samo v salonu:-)  


Pripete slike za predogled

  • gtr8.jpg
  • gtr88.jpg
  • IMG_20180302_142020.jpg
Prikaži več možnosti
    • mico, BMW RALLY, krt in 7 ostalim je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 841
  • Lokacija: Slo

#7

Super tema. Tole bo potem tvoj drugi GTR? Najbrž ne gre za isti avto kot pred leti?

https://www.youtube....h?v=O5r2HSsvH8Q


Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 446
  • Lokacija: Ljubljana

#8

Ne, to ni avto izpred skoraj 10ih let, gre za avto s katerim sem vozil lani. Ta GTR predelava bo narejena z veliko več znanja, pri prvem smo se glede podvozja precej lovili.

Tokrat lahko poleg več znanja računamo tudi na tovarniško pomoč podjetja Bilstein, ki je opremljalo tudi originalnega E36 M3 GTR in nam bo ponudilo ves svoj suport pri projektu. Verjetno bo to redka replika E36 GTRa, ki bo dejansko opremljena z originalnim GTR vzmetenjem:-)


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 841
  • Lokacija: Slo

#9

Hudo, tole bo potem zamenjalo E92 M3? Kako pa to, da E36 bolj ustreza, nižja teža?


Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 446
  • Lokacija: Ljubljana

#10

Ta bo služil bolj kot drugi/hobi avto, je zelo zanesljiv, vodotesen (vrata so originalna alu, vsa stekla še originalna) ter uporabniku prijazen.

Prvi, oz tekmovalni avto pa bo tisti, ki bo zamenjal e92, ta bo bolj ekstremen, po drugi strani pa mu bodo manjkale zgoraj naštete vrline, ki jih poseduje e36.

Narejen naj bi bil čez cca 1 mesec. Nekaj slikic premierno na tem forumu:-) (v priponki)



Urejal lukamarko, 07.03.2018, 13:56.

Prikaži več možnosti
    • Fleko je všeč


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 446
  • Lokacija: Ljubljana

#11

Pozabil sem napisati, da gre za E46 M3, katerega bo poganjal S54 turbo, V tem mesecu se bo dogajalo veliko na to temo, tako da lahko pričakujete tudi dosti slikovnega materiala:-)


Pripete slike za predogled

  • 17238863_1386177721447215_767216002_n.jpg
  • e46 turbo.jpg
  • 16128641_1331732593558395_268136926_n.jpg

Urejal lukamarko, 07.03.2018, 14:02.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 623
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#12

Torej če prav razumem bo E46 M3 tisti bolj hardcore, E36 pa hobi avto. Oba GTR verzije?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 446
  • Lokacija: Ljubljana

#13

Tako je. E46 bo zaenkrat kar se zunanjosti tiče ostal original, ko uspešno oddela krstno sezono pa mogoče dobi za nagrado kak bodykit. Originalen BMWjev e46 gtr kit mi ni preveč všeč, tako da bo verjetno gor nekaj individualnega. Ampak kot rečeno je do tja še dolga pot.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, BMW RALLY, soulfly in 2 ostalim je všeč


pito
pito

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 675
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E91 325d

#14

Aleluja, končno spet neki pametnega na forumu. Avto je adijo pamet, slina teče v potokih.  :mljask

Mojstra za volanom je pa vedno užitek gledat. Komaj čakam nadaljevanje.  :metalc

Želim vam veliko sreče in uspehov pri projektih oz. tekmovanjih.  :ok


Prikaži več možnosti
    • APS, Mark89 in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


Leshinjo
Leshinjo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 177
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 5er

#15

Bravo Luka! Ti si res maher za te dirkalnike, kapo dol ;) 

E46 m3 bo turbo, verjetno okloli 500 KM? zanimiva bo primerjava med tvojim s54b32+turbo in galetovim s50b32+ kompresor  :)


Prikaži več možnosti


UROSH
UROSH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 562
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: E90 330iA E36 S65b40

#16

Lepo se je DAK Motorsport potrudil pri kletki 


Zidovi, katere gradimo okoli sebe, da bi nas obvarovali pred zlim, imajo tudi slabo stran.
Obvarujejo nas tudi pred dobrim.
Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 446
  • Lokacija: Ljubljana

#17

Aleluja, končno spet neki pametnega na forumu. Avto je adijo pamet, slina teče v potokih.  :mljask

Mojstra za volanom je pa vedno užitek gledat. Komaj čakam nadaljevanje.  :metalc

Želim vam veliko sreče in uspehov pri projektih oz. tekmovanjih.  :ok

Hvala za želje, tudi sam se zelo veselim sezone!

 

Bravo Luka! Ti si res maher za te dirkalnike, kapo dol ;) 

E46 m3 bo turbo, verjetno okloli 500 KM? zanimiva bo primerjava med tvojim s54b32+turbo in galetovim s50b32+ kompresor  :)

Zelo zanimiva primerjava, pravzaprav še nisem razmišljal o tem, saj bosta avtomobila delana z različnim namenom. Rudi bo napadal enačbo { sekunde/krog (ali vzpon:-) } , jaz pa bolj tole { doza veselja/ sekundo:-) } Vseeno si želim, da bi lahko skupaj na čas odpeljala kak Grobnik in skušala primerjati vtise.

Osebno mislim, da bo moj avto (verjetno?) nekaj močnejši (cilja se na 600-700hp, turbo je zmožen proizvesti tudi 1000hp), njegov pa bo zaradi narave kompresorskega sistema zvezneje razvijal moč= lažje doziranje=večja kontrola.

Letos bo zame cilj dosežen že, če ne bo treba neplanirano odpirat motorja in če se bom vsaj delno privadil avtomobila ter uspel približno nastaviti podvozje, da bo mogoče to moč občasno spraviti tudi na tla..

 

Lepo se je DAK Motorsport potrudil pri kletki 

Hvala Uroš, glede na to da si mojster varjenja sem kar vesel teh besed:-)  


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 139
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#18

To bomo pa z veseljem brali :ok


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 316
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#19

Lep projekt me pa zanima par zadev glede kletke zgolj tko informacije... Predvidevam da se boš v resnih vožnjah vozil sam. Torej zakaj mora imet kletka dva "polna" križa... A nebi bilo dovolj da je diagonala samo od sovoznikove strani navzgor proti voznikovi glavi... In ali se lahko naredi kletko iz ALU cevi... Ker zaradi teže bi lahko veliko pridobil privijačil bi jo pa v neke jeklene nosilce... Ali pač streljam mimo in je vse skupaj brez veze oz ni dovoljeno z strani FIE oz se ne da homologirat...


Drugače pa čakam da vgradiš kak drugi motor v GTR ;) Saj veš kaj mislim:)


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 446
  • Lokacija: Ljubljana

#20

Lep projekt me pa zanima par zadev glede kletke zgolj tko informacije... Predvidevam da se boš v resnih vožnjah vozil sam. Torej zakaj mora imet kletka dva "polna" križa... A nebi bilo dovolj da je diagonala samo od sovoznikove strani navzgor proti voznikovi glavi... In ali se lahko naredi kletko iz ALU cevi... Ker zaradi teže bi lahko veliko pridobil privijačil bi jo pa v neke jeklene nosilce... Ali pač streljam mimo in je vse skupaj brez veze oz ni dovoljeno z strani FIE oz se ne da homologirat...


Drugače pa čakam da vgradiš kak drugi motor v GTR ;) Saj veš kaj mislim:)

 

Glede kletke si si sam odgovoril:-) FIA ima glede tega kar rigidne predpise in prav je tako. Pri izdelavi dirkalcev si vsi želimo kak kg prihranit, ampak na račun varnosti se tega ne splača delat. Če bi hotel, da je alu kletka enako močna kot ta, bi bile cevi tako debele, da bi verjetno tudi tehtala enako ali več.

Drugega motorja v ta avto verjetno ne bomo vgrajevali, ker je ta narejen res lepo in z veliko truda- je boljše naredit drugega. 


Prikaži več možnosti