Skoči na vsebino

 

Moj dnevnik:-) Drift in ostale bedarije iz oči LMG

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
52 odgovorov v temi
jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 039
  • Lokacija: bloke

#21

Torej E36 je mišljen ne samo kot drift, ampak tudi track avto? Sklepam iz pozicije motorja (no, vsaj ko je šel motor noter, je bil na serijski poziciji) in tega, da sediš precej naprej. Ker zadnja leta je "trend" vrhunskih drift specialk, da se precej teže pomakne nazaj, da se pridobi grip na zadnjih kolesih, za boljši nadzor pri višjih hitrostih. Vem da sam to veš, zato me samo zanima ali to še pride, ali avto ni bil mišljen kot drift specialka?  :confused

Verjetno pa bo pri E46 tako? Sem imel zadnjih nekaj tednov možnost dobro pregledat en E46 coupe + E39 M5 pogon drift projekt iz primorske, kjer bo recimo sedež za dobrih 30cm bolj nazaj, motorja je skoraj polovico za požarno steno,...

 

Vprašam iz radovednosti, ne vzeti tega kot provokacijo, meni se cedijo sline ob GTR-u  :mljask

 

S54 ima stock notranjost + debelejše tesnilo glave?

 

Kar tako naprej  :ok

 

 


Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 425
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#22

Super tema :ok   Samo na hitro da ne zasmetim preveč bi ti predlagal Pandem body kit za E46 M3, dobi se na Ebayu oz. mogoče bi ga še kje drugje lahko izvohal.

Link kako izgleda zadeva, meni je nor izgled, sploh za dirkalca.

 

http://fancywide.ru/...umper-diffuser/


The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


mico
mico

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 480
  • Lokacija: S
  • Avtomobil: E30

#23

Super tema :ok   Samo na hitro da ne zasmetim preveč bi ti predlagal Pandem body kit za E46 M3, dobi se na Ebayu oz. mogoče bi ga še kje drugje lahko izvohal.

Link kako izgleda zadeva, meni je nor izgled, sploh za dirkalca.

 

http://fancywide.ru/...umper-diffuser/

Ne se hecat!


Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#24

Lep projekt me pa zanima par zadev glede kletke zgolj tko informacije... Predvidevam da se boš v resnih vožnjah vozil sam. Torej zakaj mora imet kletka dva "polna" križa... A nebi bilo dovolj da je diagonala samo od sovoznikove strani navzgor proti voznikovi glavi... In ali se lahko naredi kletko iz ALU cevi... Ker zaradi teže bi lahko veliko pridobil privijačil bi jo pa v neke jeklene nosilce... Ali pač streljam mimo in je vse skupaj brez veze oz ni dovoljeno z strani FIE oz se ne da homologirat...


Drugače pa čakam da vgradiš kak drugi motor v GTR ;) Saj veš kaj mislim:)

Za kletko moraš gledati več dejavnikov iz katerega materiala bo, med drugim tudi kako se material krivi, Alu se težko krivi, oz. bi pri velikih kotih počil, in je zato ne uporaben. Če želiš privarčevati na teži, se namesto ogljikovega jekla vzame krom-molibden, kateri zdrži večje obremenitve in se zato lahko uporabijo tanjše cevi (manjši premer in tanjša stena) - okoli 20-30% je lažja enaka kletka iz Cr-Mo kot iz ogljikovega jekla. Nekatere litarature navajajo, da če se uporabi Cr-Mo kletka, je obvezna uporaba hansa, ker kletka ob trgu ne absorbira nič energije, v primerjavi z C-jeklo in se na telo prenašajo bistveno višje sile.

 

Kot je že Luka omenil, na varnosti se ne špara. Ponavadi se vedno avto shujša na max, in, če so v klasi omejitve se doda toliko ''varnosti'', da doseže ali preseže minimalno težo v klasi (spet odvisno od klase, koliko je dovoljeno, ampak osnovna logika, je tukaj nekje). 



Urejal Fleko, 09.03.2018, 08:33.

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 893
  • Lokacija: Slo

#25

Pandem je res ogaben.

 

Flossman bodykit je pogost pri E46 M3 dirkalnih specialkah. :ok


Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455
  • Lokacija: Ljubljana

#26

Torej E36 je mišljen ne samo kot drift, ampak tudi track avto? Sklepam iz pozicije motorja (no, vsaj ko je šel motor noter, je bil na serijski poziciji) in tega, da sediš precej naprej. Ker zadnja leta je "trend" vrhunskih drift specialk, da se precej teže pomakne nazaj, da se pridobi grip na zadnjih kolesih, za boljši nadzor pri višjih hitrostih. Vem da sam to veš, zato me samo zanima ali to še pride, ali avto ni bil mišljen kot drift specialka?  :confused

Verjetno pa bo pri E46 tako? Sem imel zadnjih nekaj tednov možnost dobro pregledat en E46 coupe + E39 M5 pogon drift projekt iz primorske, kjer bo recimo sedež za dobrih 30cm bolj nazaj, motorja je skoraj polovico za požarno steno,...

 

Vprašam iz radovednosti, ne vzeti tega kot provokacijo, meni se cedijo sline ob GTR-u  :mljask

 

S54 ima stock notranjost + debelejše tesnilo glave?

 

Kar tako naprej  :ok

Sedenje na zadnji klopi je res moderno v driftu zadnje čase:-)

Moj E36 je bil narejen kot univerzalno vozilo, nikakor ne najprej za drift, tako da se nisem odločil premikati pozicije sedeža, v e46 pa je sedež premaknjen le malenkost nazaj, cca 5-10cm, saj mi je sedenje zadaj 1. grdo 2. ne bi odkrival tople vode glede razporeditve teže in 3. Avto je še vedno primeren za širok spekter različnih disciplin dirkanja (pravilniki) in tako v primeru prodaje tržno bolj zanimiv od namenske drift specialke. 

 

Super tema :ok   Samo na hitro da ne zasmetim preveč bi ti predlagal Pandem body kit za E46 M3, dobi se na Ebayu oz. mogoče bi ga še kje drugje lahko izvohal.

Link kako izgleda zadeva, meni je nor izgled, sploh za dirkalca.

 

http://fancywide.ru/...umper-diffuser/

Nisem prevelik fan pandema, čeprav se mi npr. tale kar dopade, mogoče tudi zaradi polepitve:

https://www.google.s...A9epGnN-El_K7M:

 

 

 

Za kletko moraš gledati več dejavnikov iz katerega materiala bo, med drugim tudi kako se material krivi, Alu se težko krivi, oz. bi pri velikih kotih počil, in je zato ne uporaben. Če želiš privarčevati na teži, se namesto ogljikovega jekla vzame krom-molibden, kateri zdrži večje obremenitve in se zato lahko uporabijo tanjše cevi (manjši premer in tanjša stena) - okoli 20-30% je lažja enaka kletka iz Cr-Mo kot iz ogljikovega jekla. Nekatere litarature navajajo, da če se uporabi Cr-Mo kletka, je obvezna uporaba hansa, ker kletka ob trgu ne absorbira nič energije, v primerjavi z C-jeklo in se na telo prenašajo bistveno višje sile.

 

Kot je že Luka omenil, na varnosti se ne špara. Ponavadi se vedno avto shujša na max, in, če so v klasi omejitve se doda toliko ''varnosti'', da doseže ali preseže minimalno težo v klasi (spet odvisno od klase, koliko je dovoljeno, ampak osnovna logika, je tukaj nekje). 

:ok

 

Pandem je res ogaben.

 

Flossman bodykit je pogost pri E46 M3 dirkalnih specialkah. :ok

Flossmann je kar ok, ni pa spet toliko po mojem okusu da bi se spustil v tako zelo drag bodykit. Zelo verjetno se bo šlo spet v izdelavo v lastni režiji. Če pa ima kdo sposobnost risanja bom zelo vesel kake idejne skice, po kateri bi se delalo bodykit :ok



Urejal lukamarko, 09.03.2018, 11:42.

Prikaži več možnosti
    • Fort je všeč


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 337
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#27

Za kletko moraš gledati več dejavnikov iz katerega materiala bo, med drugim tudi kako se material krivi, Alu se težko krivi, oz. bi pri velikih kotih počil, in je zato ne uporaben. Če želiš privarčevati na teži, se namesto ogljikovega jekla vzame krom-molibden, kateri zdrži večje obremenitve in se zato lahko uporabijo tanjše cevi (manjši premer in tanjša stena) - okoli 20-30% je lažja enaka kletka iz Cr-Mo kot iz ogljikovega jekla. Nekatere litarature navajajo, da če se uporabi Cr-Mo kletka, je obvezna uporaba hansa, ker kletka ob trgu ne absorbira nič energije, v primerjavi z C-jeklo in se na telo prenašajo bistveno višje sile.

 

Kot je že Luka omenil, na varnosti se ne špara. Ponavadi se vedno avto shujša na max, in, če so v klasi omejitve se doda toliko ''varnosti'', da doseže ali preseže minimalno težo v klasi (spet odvisno od klase, koliko je dovoljeno, ampak osnovna logika, je tukaj nekje). 

Ja ta CR-MO mi je poznan še iz časov kolesarstva še preden so poslati alu okvirji tako razširjeni da o karbonu takrat niti ne govorimo... to govorimo o letu okoli 96. Ja pozabil sem na ta material kateri je res najbolj primeren. Sam se ponavadi zadeve zataknejo pri ceni al kako ker drugače ne vidim razloga zakaj je pač kletka nebi naredila iz CR-MO. In a ni pojt v tem da poskušaš povsod privarčevat vsak g teže kot recimo v dveh ceveh na tistih križih glede na to da bo 3/4 časa sam notr in potem potencialno prelahek avto obtežiš z ustreznim balastom tam kjer je potrebno pa s tem uravnavaš maso po "kolesih vozila". In s tem pridobiš načeloma nižje težišče in bolj uravnotežen avto... Ali smo vsi skupaj preveliki amaterji in tega sploh nebi opazili... Pač tko me zanima ne da se delam pametnga oz da bi komu solil pamet če me razumete;)


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455
  • Lokacija: Ljubljana

#28

Ja ta CR-MO mi je poznan še iz časov kolesarstva še preden so poslati alu okvirji tako razširjeni da o karbonu takrat niti ne govorimo... to govorimo o letu okoli 96. Ja pozabil sem na ta material kateri je res najbolj primeren. Sam se ponavadi zadeve zataknejo pri ceni al kako ker drugače ne vidim razloga zakaj je pač kletka nebi naredila iz CR-MO. In a ni pojt v tem da poskušaš povsod privarčevat vsak g teže kot recimo v dveh ceveh na tistih križih glede na to da bo 3/4 časa sam notr in potem potencialno prelahek avto obtežiš z ustreznim balastom tam kjer je potrebno pa s tem uravnavaš maso po "kolesih vozila". In s tem pridobiš načeloma nižje težišče in bolj uravnotežen avto... Ali smo vsi skupaj preveliki amaterji in tega sploh nebi opazili... Pač tko me zanima ne da se delam pametnga oz da bi komu solil pamet če me razumete;)

 

Tema je namenjena debati, vsaj dokler nismo OT. Iz konstruktivne debate se lahko vsi nekaj naučimo, tako da je vsako vprašanje (in pameten odgovor) dobrodošlo... 

Kletka v mojem E46 M3 je npr iz FIA predpisanega brezšivnega jekla, CrMo kletka je bila v mojem primeru cenovno x3, kar je bil tudi razlog vgradnje "običajnega" jekla.


Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 337
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#29

;)


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455
  • Lokacija: Ljubljana

#30

Še dve fotki kako zgleda vgradnja kletke. Prva kaže mojstra na delu, vse je bilo varjeno s TIG tehniko, tako da so vari res lepi in kvalitetni, druga pa končni produkt, kot pri vsakem resnejšem dirkalnem projektu je bilo tudi tukaj potrebno odstraniti lupino strehe, da bi se kletko lahko kvalitetno povarilo tudi iz zgornje strani.


Pripete slike za predogled

  • 20161205_142555.jpg
  • 17327894_1386177684780552_1588519451_n.jpg
Prikaži več možnosti
    • mico, Warden in sssimon uporabnikom je všeč to sporočilo


moofdi
moofdi

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 240
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: 3xAlfa, 1xRena

#31

Ste potem dal nazaj plehnato streho?

Jst sm si sproti še naredil karbonsko, v mojem primeru 8kg privarčevane teže na najvišji točki avta.

Al so kakšna fia pravila proti temu?
Če je ravno, ni zabavno.
Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455
  • Lokacija: Ljubljana

#32

Glede Fia pravil nisem siguren, zna pa bit dovoljeno glede na to da ima CSL že original karbonsko streho... Zaenkrat je avto še brez strehe, ker malo cincam in iščem kako relativno ugodno streho. Slabe za 600eur ne bom dajal gor, imam raje pleh, 1500+ pa tudi ne bi dajal za streho. Če si prerazsipen pri teh projektih, lahko hitro nastopi bankrot :-D


P.S.

Ima mogoče kdo na forumu možnost dobit/naredit karbonsko streho za e46 coupe?


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 984
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#33

sicer sta oba hondaša, za oba vem da sta v CF vodah dobra

 

https://bkr.si/

http://www.koshirgarage.com/


Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455
  • Lokacija: Ljubljana

#34

S Koširjem sodelujeva in je kul, ampak zelo verjetno nima kalupa za streho in bi bil to prevelik projekt vse delat... 


Prikaži več možnosti


mico
mico

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 480
  • Lokacija: S
  • Avtomobil: E30

#35

Še dve fotki kako zgleda vgradnja kletke. Prva kaže mojstra na delu, vse je bilo varjeno s TIG tehniko, tako da so vari res lepi in kvalitetni, druga pa končni produkt, kot pri vsakem resnejšem dirkalnem projektu je bilo tudi tukaj potrebno odstraniti lupino strehe, da bi se kletko lahko kvalitetno povarilo tudi iz zgornje strani.

Bravo Luka!

Všeč mi je tvoja natančnost in doslednost pri tvojih projektih. Zato so tudi končni izdelki takšni kot so.

Želim ti čimmanj težav in veliko uspeha pri projektu.

Potem pa uživat na polno! Čudovita dirkalnika boš imel.  :ok



Urejal mico, 09.03.2018, 18:03.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in bmw330cd uporabnikom je všeč to sporočilo


soulfly
soulfly

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 337
  • Lokacija: Gaberke
  • Avtomobil: BMW F11 520d

#36

Vrhunsko.

Koliko pa tehta taka kletka? Me pa čisto iz firbca zanima, ker sem laik v tem.

Super tema. :bow


Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455
  • Lokacija: Ljubljana

#37

Vrhunsko.

Koliko pa tehta taka kletka? Me pa čisto iz firbca zanima, ker sem laik v tem.

Super tema. :bow

 

Na pamet od 35-70kg. Sem tehtal Wiechers kletko iz mojega e36 in je tehtala, če se prav spomnim nekje okrog 40kg, pa je precej bolj enostavna (manj cevi).

 

Bravo Luka!

Všeč mi je tvoja natančnost in doslednost pri tvojih projektih. Zato so tudi končni izdelki takšni kot so.

Želim ti čimmanj težav in veliko uspeha pri projektu.

Potem pa uživat na polno! Čudovita dirkalnika boš imel.  :ok

Hvala Mitja. Letos se enkrat tako srečamo na progi :ok  


Prikaži več možnosti


lukamarko
lukamarko

    Drift God

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455
  • Lokacija: Ljubljana

#38

Ne, nisem pozabil na to temo :-D

Se pa res veliko dogaja in težko še kaj konkretnega slikam/napišem, ne vem kako bloggerjem/vlogerjem vse to uspeva, verjetno nečesa ne delam prav :ok2

Skratka trenutno se trudimo okoli:

-E36 GTR dobi zadaj kompletno dirkaško unibal uležajenje (slika v priponki) ter alu puše v most, powerflex gre ven.

Spredaj so že bile zmontirane odlične Tarox 6 batne zavore, edina (zelo moteča) težava je bilo razmerje spredaj/zadaj ter posledično občutek na pedalu. Zato bo avto dobil zadaj Brembo GT kit in, še bolj pomembno, odstranili smo original glavni zavorni cilinder, ojačevalec ter abs enoto in namesto tega zmontirali pedalbox z AP cilindri od compbrakea.

Prednost takega sistema je, poleg veliko boljšega občutka pri zaviranju, še ločen sistem spredaj/zadaj (dva cilindra) ter nastavljanje razmerja kar iz kabine.

Kolešček za nastavitev sem priročno zmontiral kar na mesto nastavitve jakosti ventilatorja- kadar me zebe, nastavim več zavorne moči nazaj in mi takoj postane vroče :laugh

Ob tej priložnosti bo avto (spet) dobil dirkaški brezsinhronski menjalnik z ravnimi zobmi, ki se ga res zelo veselim, saj je le-ta zaradi skupaj nametanih prestav, možnosti prestavljanja brez sklopke ter značilnega piskanja ena mojih najljubših nadgradenj. Zakaj sem v prejšnjem stavku napisal "spet", si lahko pogledate v tem kratkem filmčku:

 

 

E46 turbo tudi zelo hitro napreduje (več podrobnosti kmalu), začelo pa se je intenzivno delati na še enem projektu, ki ga bom pravtako predstavil v naslednjih postih. Hint- Imolarot/touring/S54/lightweight... Hint#2 ni E46 :)

Do naslednjega javljanja se imejte fino:-)


Pripete slike za predogled

  • IMG_20180323_111551.jpg
  • IMG_20180324_194949.jpg
  • IMG_20180322_194744.jpg

Urejal lukamarko, 24.03.2018, 20:26.

Prikaži več možnosti
    • Skiny, mico in m4tj4z uporabnikom je všeč to sporočilo


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 823
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#39

A je E46-10? :-D

Kako to, da sedaj voziš tako kratke prestavne ročice na avtu? Kolikor se spomnem časov izpred kakega desetletja, si vedno imel zelo dolgo ročico, da je bila blizu volana.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


ghost rider
ghost rider

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 581
  • Lokacija: RS

#40

Že vidim, da ne bo nič iz  " Fau- cen" (beri V10)...  :jok

Res pa je da boš iz polžka spravil več HP ven in strošek vzdrževanja bo morda malenkost nižji. Ti je kaj ostalo od prvotnega idejnega projekta? Jaz iščem getribe od e90/92 M3 za eksperiment...


Prikaži več možnosti