Skoči na vsebino

 

CPP - A kategorija

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
123 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#21

Tudi jaz sem se odločil za A kategorijo. Vprašanje:zadnjič sem vozil APN6 pred cca.20 leti, a bo ornk panika k bom prvič zajahal ornk motor v avto šoli? Me bodo najprej uro-dve mučili na parkirišču?

APN sploh ne mores primerjati z cemerkoli tezjim samo to da znas prestavljati, ves kje je sklopka,bremza ter si stabilen da se znas peljati naprej.

Sploh ce nikoli se nisi vozil tezjih motorjev je filozofija/tehnika voznje cisto drugacna in si ubistvu cisto na zacetku.

Boljjse zate da te vpar ur drzijo na parkiriscu kot da gres takoj n cesto.

APN je moped in ne motor.

Urejal blackberet, 23.02.2018, 13:35.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Cotax
Cotax

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 741
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: E91 330xd

#22

Tudi jaz sem se odločil za A kategorijo. Vprašanje:zadnjič sem vozil APN6 pred cca.20 leti, a bo ornk panika k bom prvič zajahal ornk motor v avto šoli? Me bodo najprej uro-dve mučili na parkirišču?

Pozdravljen,

 

jaz sem tudi vozil ATX-a in šel delat za A neomejeno. 30 minut sem na parkirišču vozil yamaho YBR 125, naslednji dan pa že na cesto z kawasakijem er6n 600cc :) Sem se bal, ampak je šlo.. 


BMW brez šestaka je kot riba brez plavuti :ok2
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#23

Pozdravljen,

 

jaz sem tudi vozil ATX-a in šel delat za A neomejeno. 30 minut sem na parkirišču vozil yamaho YBR 125, naslednji dan pa že na cesto z kawasakijem er6n 600cc :) Sem se bal, ampak je šlo.. 

Vozil si se, siguren v sebe pa nisi bil zato v situaciji katere te presenetijo ne bi znam reagirati.To pa dobiš z ne kilometrino ampak z  urami ,ki jih preživiš v vožnji z motorjem.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 759
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#24

15 let nazaj sem vozil ATX-a, vmes kakega skuterja...ampak nič resnega.

 

cca 2-3 tedne nazaj sem vozil beverly 500 :laugh 

 

ko bom šel intruktorju pod roke mu bom povedal, da sem popoln laik in naj me smatra kot, da štartava iz nule :ok2


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#25

15 let nazaj sem vozil ATX-a, vmes kakega skuterja...ampak nič resnega.

 

cca 2-3 tedne nazaj sem vozil beverly 500 :laugh

 

ko bom šel intruktorju pod roke mu bom povedal, da sem popoln laik in naj me smatra kot, da štartava iz nule :ok2

To je dobro tudi zate. :ok 

Dva najbolj uporabna nasveta v vožnji z motorjem ostalo so "finese":

št.1 Najbolj uporaben nasvet katerega imej v glavi in ti bo zelo pomagal sploh pri delanju osmice je kamor gledaš tja boš šel. Motorika telesa dela svoje.

št.2 Ko greš v ovinek rahlo našponaj krmilo v nasprotno smer ovinka ter te bo motor sam nagnil v ovinek.(primer greš v levi ovinek rahlo pritisneš krmilo kot bi hotel zaviti v desno in že te samo lepo nagne)


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 759
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#26

To je dobro tudi zate. :ok

Dva najbolj uporabna nasveta v vožnji z motorjem ostalo so "finese":

št.1 Najbolj uporaben nasvet katerega imej v glavi in ti bo zelo pomagal sploh pri delanju osmice je kamor gledaš tja boš šel. Motorika telesa dela svoje.

št.2 Ko greš v ovinek rahlo našponaj krmilo v nasprotno smer ovinka ter te bo motor sam nagnil v ovinek.(primer greš v levi ovinek rahlo pritisneš krmilo kot bi hotel zaviti v desno in že te samo lepo nagne)

 

pod 2:

- govoriva o "countersteering", gre se za potisk naprej, nekateri potiskajo na "dol"



Urejal bancnik, 23.02.2018, 19:45.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


stone
stone

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 787
  • Lokacija: Bled
  • Avtomobil: Bmw

#27

Vsi motoristi začnejo z vajami na poligonu in pa v nadaljevanju ur se vračate nazaj na poligon vadit. Kajti poligonski del je obvezni sklop izpitne ure in če ne naredite poligonskega dela se izpit žal zaključi.

 

Vaje na poligonu so:

- so vodenje motocikla  okoli stožcev, motor je na vaši levi strani,

- speljevanje in ustavljanje pri stožcih in izmenično se menjata L in D noga s katero stopite na tla

- delanje osmice

- kratki slalom

- dolgi slalom

- izogib ovire  pri 50km/h  brez zaviranja

- izogib ovire z zaviranjem, kand. pripelje 50km/h,  zavre na približno 30 km/h kand. preneha zavirat in se izogne oviri

- zaviranje v sili pri 50km/h more kandidat zavreti in se ustaviti na razdalji od 12-10m . Blokirano prednje kolo ni dovoljeno zadnje pa ni zaželjeno.

- vožnja po črtni s hitrostjo približno 5km/h noge na stopalkah in pa kand. ne sme imeti odklona od črte več kot 0,3m

 

Kar se tiče izkušenj je tako, da če je učitelj vožnje pameten in da kandidat nima nekih predhodnih izkušenj z motorjem, potem se kandidatu da najprej na lažji motor ( kat. AM, A1), da se kandidat navadi, šele potem gre kandidat na motor npr. A kat.

 

lp.


Prikaži več možnosti
    • fp4492, DJ Falco in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#28

pod 2:

- govoriva o "countersteering", gre se za potisk naprej, nekateri potiskajo na "dol"

Kakor je komu lažje. Jaz sem pri sebi ,ko sem za to izvedel  in bil bolj pozoren videl ,da sem to delal skozi že podzavestno.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 759
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#29

Kakor je komu lažje. Jaz sem pri sebi ,ko sem za to izvedel  in bil bolj pozoren videl ,da sem to delal skozi že podzavestno.


Nekako kot pri kolesu... je p to nekaj kar res spada v podzavestno motoriko.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#30

Apn in avtomatik sta mopeda in iz stališča ciklistike totalna sekreta. Motor je kar se tega tiče v primerjavi prava poslastica in ga je bistveno lažje vozit kot moped.

Jaz sem delal izpit na tistem v2 naked 650 suzukiju pozabil ime, ampak je bil super motor, lepo vozen, precej navora, ni zameril napak preveč skratka za začetnika po moje ena od boljših izbir.

Kar se tiče mojih nasvetov za začetnika jih je 5.

1- ko se ustaviš vedni daj noge na tla (smešno ampak nekateri dejansko kipnejo pred semaforjem na to foro.)

2- ko zaviraš, da bi se ustavil, vedno imej krmilo poravnano z motorjem.

3- spredno bremzo vedno manipuliraj zgolj z enim ali največ dvema prstoma.

4- na poligonu ne glej v stožce ampak glej naprej tako ti bodo možgani lažje sprocesirali krivuljo, ki jo moraš odpeljati.

5- če si v situaciji kjer se izogibaš oviri, vedno glej v pot kjer boš oviri ušel, nikoli ne glej v oviro.

Srečno!

Urejal voith, 24.02.2018, 14:46.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#31

Nekako kot pri kolesu... je p to nekaj kar res spada v podzavestno motoriko.

Pojma nimam ne vozim kolesa. :ok2


Evo to se je zgodi ,ker je v paniki namesto ,da bi krmilo dal v kontra smer ovinka ga je dal v smer ovinka in mu je posledično motor zravnalo namesto da bi še bolj položil v ovinek.

https://youtu.be/GKbmBYKu6ow?t=40

 

Je pa dejstvo tako ,da če bi šel počasneje do te situacije ne bi prišlo.

 

 

Čimveč si poglej posnetkov nesreč z motorji zato da  boš videl več različnih situacij nesreč tako da ko se boš vozil boš imel vedno v glavi ,da moraš predvidevati.

Ter če nisi 100% nikoli ne prehitevaj naredi manevra ali kaj podobnega.

Nikoli se ne zanašaj na avtomobilista da te je videl.

Nikoli ne veš kaj je za ovinkom,za križiščem,na stranski ulici itd.

 

Vedno predvidevaj in se vnaprej vprašaj kaj bi če bi bilo.



Urejal blackberet, 24.02.2018, 15:02.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 759
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#32

tako bom povedal:

- kot voznik avtomobila sem postal zadnjih nekaj let zelo pozoren na motoriste predvsem, če se mi približajo od zadaj se odmaknem desno proti robu in jim dam prednost

 

nimam neke ultra želje po divjanju in podobno z motorjem, kar sem se zdivjal sem to že naredil no vsaj upam :ok2

 

vožnjo z motorjem smatram kot svobodo napram avtu in kot užitek v vožnji.

 

drugo je, če te drugi spregledajo...ampak sem mnenja, da je 50% dogodkov možno preprečiti z predvidevanjem.



Urejal bancnik, 26.02.2018, 19:14.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 697
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#33

Ja.... Še vsak, ki je kupil motor je rekel,da ne bo divjal.  :-D  V realnosti je pa potem žal nekoliko drugače, verjemi. Tudi sam sem si rekel, da bom imel motor za tko, sproti, za uživat na vsaketoliko. Pa sem v slabih treh sezonah naklepal 28k km in to z neko "supermoto" igračo.

 

Žal pa na motorju tudi teh 50% predvidevanj hitro prekoračiš in se zgodi kar se zgodi.  :blackeye

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 285
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: 997tt, T5, Superduke

#34

Hja, motorizem je luškana zadeva. Sam sem naredil izpit, kupil opremo, motor, se vozil eno leto in prodal motor.... Je postalo prenevarno. Vsake toliko časa me prime da bi spet kupil, samo odkar se je sosed ubil na motorju, me mineva da bi se še vozil :/


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 882
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#35

Večna debata...pravil ni. Jaz vem, da samo še kakšen težki ameriški čoper, ko bom star in siv. Imel Aprilio 1000 in CBR-ko pa se tega ne grem več.

 

Če greš čez poletje gledati na črni kal kaj delajo motoristi se ne čudim zakaj takšna statistika. Objestnost do kraja in nazaj.


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 802
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#36

Hja, motorizem je luškana zadeva. Sam sem naredil izpit, kupil opremo, motor, se vozil eno leto in prodal motor.... Je postalo prenevarno. Vsake toliko časa me prime da bi spet kupil, samo odkar se je sosed ubil na motorju, me mineva da bi se še vozil :/


Enako. Prijatelj se pri prehitevanju ubil. Takoj prodal motorn in se bolj sparal za avto. Pogresam voznjo z motorjem vsak dan ,samo je prenevarno. Spomnem se, kolikokrat sem v krozno krizisce zapeljal, pa se mi je kar se en avto peljal ob boku. Ali pa nesteto izsiljenih prednosti.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#37

To je meni najbolj neumno ,da nekaj kar rad počneš ne počneš.

Seveda je nevarno saj je tudi hoja sedaj po snegu in ledu nevarna ter prav tako poškoduješ ali ubiješ.

 

Jaz sem eden tistih kateremu je filozofija motorja čisto nekaj drugega kot pa bi bila to hitrost katera je zame čisto nepomembna in to je svoboda kjer izginejo vsi problemi takrat si na cesti samo ti,motor,cesta narava.... Saj ne rečem ,da ga tudi kdaj ne pritisnem kolikor pač ta stara jajca gredo 35KM in ravno tako uživam v ovinkih,vetru v laseh ter vsem kar ti dva kolesa nudita. Imel sem tudi močnejše motorje ampak čisto nič ne pogrešam KM. Ker kot sem rekel imam malo drugače naravnano podstrešje.

 

Tako ,da @bancnik jaz ti verjamem ko praviš ,da si uglajen voznik ter ti ni pomembna hitrost. Ker smo taki čudaki zelo redki boš videl ,da se boš najraje vozil čisto sam kot pa z kakršno koli skupino/družbo. Najbolj podobni po razmišljanju ti bodo razni čoperisti ter oldtimeristi.

 

 

V tej sliki je zajeta vsa filozofija:

 

Born to be free

 

 

easyrider_3078291b.jpg

 

ride-005Medium.jpg



Urejal blackberet, 27.02.2018, 12:05.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


kroskris
kroskris

    sLow Rider

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 581
  • Lokacija: SI
  • Avtomobil: Blue Unicorn

#38

Pojma nimam ne vozim kolesa. :ok2


Evo to se je zgodi ,ker je v paniki namesto ,da bi krmilo dal v kontra smer ovinka ga je dal v smer ovinka in mu je posledično motor zravnalo namesto da bi še bolj položil v ovinek.

https://youtu.be/GKbmBYKu6ow?t=40

 

Je pa dejstvo tako ,da če bi šel počasneje do te situacije ne bi prišlo.

 

 

Čimveč si poglej posnetkov nesreč z motorji zato da  boš videl več različnih situacij nesreč tako da ko se boš vozil boš imel vedno v glavi ,da moraš predvidevati.

Ter če nisi 100% nikoli ne prehitevaj naredi manevra ali kaj podobnega.

Nikoli se ne zanašaj na avtomobilista da te je videl.

Nikoli ne veš kaj je za ovinkom,za križiščem,na stranski ulici itd.

 

Vedno predvidevaj in se vnaprej vprašaj kaj bi če bi bilo.

Fak! Ta video je kar krut!

Se pa jasno vidi, da ni znal pravilno zavijat...

 

Tja kamor hočeš da motor gre, tisto ročko potisneš naprej.



Urejal kroskris, 27.02.2018, 13:34.

- Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?

- Imaš problem z našo vozniško kulturo? Potem pa se v prometu obnašaj tako, kot želiš da bi se drugi obnašali do tebe.

Prikaži več možnosti


kroskris
kroskris

    sLow Rider

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 581
  • Lokacija: SI
  • Avtomobil: Blue Unicorn

#39

Sedaj bo 3 leta, odkar vozim Suzuki Bandit 650cc. Postal mi je mal prešfoh, še posebej ko imam njo od zadaj...

 

Naslednja bo Honda VFR, ta stari model: :mljask

Honda_VFR_2006_18_1024x768.jpg


- Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?

- Imaš problem z našo vozniško kulturo? Potem pa se v prometu obnašaj tako, kot želiš da bi se drugi obnašali do tebe.

Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#40

To je meni najbolj neumno ,da nekaj kar rad počneš ne počneš.

Seveda je nevarno saj je tudi hoja sedaj po snegu in ledu nevarna ter prav tako poškoduješ ali ubiješ.

 

Jaz sem eden tistih kateremu je filozofija motorja čisto nekaj drugega kot pa bi bila to hitrost katera je zame čisto nepomembna in to je svoboda kjer izginejo vsi problemi takrat si na cesti samo ti,motor,cesta narava.... Saj ne rečem ,da ga tudi kdaj ne pritisnem kolikor pač ta stara jajca gredo 35KM in ravno tako uživam v ovinkih,vetru v laseh ter vsem kar ti dva kolesa nudita. Imel sem tudi močnejše motorje ampak čisto nič ne pogrešam KM. Ker kot sem rekel imam malo drugače naravnano podstrešje.

 

Tako ,da @bancnik jaz ti verjamem ko praviš ,da si uglajen voznik ter ti ni pomembna hitrost. Ker smo taki čudaki zelo redki boš videl ,da se boš najraje vozil čisto sam kot pa z kakršno koli skupino/družbo. Najbolj podobni po razmišljanju ti bodo razni čoperisti ter oldtimeristi.

Točno to  :ok 

tudi jaz se bolj kot na hitrost osredotočam na tehniko vožnje same, kot pa doseganje končne hitrosti na vsaki ravnini  :ok in ja, vozim športni motor (CBR600RR)  :-D  saj priznam, tu pa tam ga malo stisnem ko imam res dolgo ravnino pred seboj, pregledno, brez križišč... pa na določenih delih tudi peljem malo hitreje (pod istimi pogoji kot omenjeni)... ampak to so točno določeni odseki, ki se jih tudi prej 5x prevozi, da se cesto naštudiraš in vidiš če je kje kakšna umazanija, pesek, olje... da je to čimbolj varna vožnja...  je vseeno hitrost tudi neko lepo doživetje  :ok na primer v mojem primeru je to vožnja na Pohorje in pa vožnja na Golico (Soboth)  :cool 
 

​Tudi jaz mislim, da je (naj)boljše, da se pelješ dosti sam, če ob sebi nimaš isto mislečih motoristov... jaz sem lahko vesel, da imam takšnega najboljšega prijatelja in takšna doživetja so res nekaj čudovitega  :ok  kljub temu pa se dosti prevozim sam.
namreč hitro se zna zgoditi da lahko zaostajaš in želiš dohiteti,... in se preceniš... potem pa vemo kaj (lahko) sledi  :blackeye  


Da, letos bo to šele moja druga motoristična sezona... vendar mislim da bom s takim razmišljanjem jih doživel še kar nekaj  :metalc



Urejal DJ Falco, 27.02.2018, 19:23.

When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti