No če že imamo tako temo odprto za e39,dajmo še za e60 model.
Mene zanima,če kdo pozna katero od spodnjih?
https://www.avto.net...asp?id=12865586
https://www.avto.net...asp?id=12798512
https://www.avto.net...asp?id=12868795
#1
No če že imamo tako temo odprto za e39,dajmo še za e60 model.
Mene zanima,če kdo pozna katero od spodnjih?
https://www.avto.net...asp?id=12865586
https://www.avto.net...asp?id=12798512
https://www.avto.net...asp?id=12868795 |
Prikaži več možnosti
|
#2
Tretja je sestavljena (odbijaci in volan so vse kar ima od M sportpaketa - pa sportne sedeze ima). Pa "vso opremo" ima (tamejhna navigacija recimo - ce ima sploh navigacijo). Zal se iz slik ne vidi ali ima res HiFi ozvocenje.
Prva ima M sportpaket (vkljucno s Style 135 platisci). Skoda, da nima soncne strehe. Je pa ze tehnicno fejsliftana, kar prinese razne bomboncke - lepse kljuce, vec moznostiu programiranja. Skoda, da ima tudi ta MASK enoto - mali displej, pa naknadno vgrajena bluetooth enota (estetski vsiljivec).
Tudi drugi ima pravi M sportpaket, le tisti les mu ne pase najbolj - les je bolj luksuz kot sportnost. Alu k M paketu bolj pristoji. Cena je glede na letnik kar konkretna, ampak ce je res v top stanju, je vreden. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Zok za tretjega mi je jasno da ni org. M paket, saj mu manka dosti stvari.. Od m podvozja, letvic, crn strop, shadowline itd. Bolj kot ta dejstva ki ze nekako poznam, me zanima ce je kdo bil na ogledu omenjenih vozil ali celo morda pozna lastnika?
Urejal rsr3, 17.02.2018, 00:03. |
Prikaži več možnosti
|
#4
Drugi je od forumaša soprano (poguglaj tel.) Zna biti dober avto. neJEZImo Save |
Prikaži več možnosti
|
#5
Ce se ne motim to je isti lastnik kater je imel zlato E60 535i. |
Prikaži več možnosti
|
#6
Kar se tiče motorjev,koliko so kaj anesljivi 2.5d? pa 3.0d? 3.0d naj bi bili dobri tisti z 218km? Bi prosil za mnenja. |
Prikaži več možnosti
|
#7
218 hp je le pri starejsih, do 2005 (do tehnicnega fejslifta). 231 (oz. od 2007 naprej 235, ki naj bi bil mehansko enak) hp imajo po novem aluminijast blok, vecjo turbino, pa mislim, da tudi drugacen vbrizg (za to nisem cisto 100%). Nekateri so imeli problematicne lopute v sesalnem kolektorju (nisem siguren kateri spada kam, vem da 231 HP avtomatiki so imeli to reseno, rocni pa baje da ne). Tezave so bile sicer se s tesnenjem sesalnih kolektorjev (tesnila - strosek cca 30 eur, caradi tega ti lahko odpove alternator, po katerem kaplja olje), pa s pokanjem izpusnih kolektorjev - tisti, ki so imeli inox plehnate kolektorje (cca 100 eur stane gusasti, pa je tezava vecno resena). Sicer crkujejo se termostati (na vseh), ko menjas, imas nekaj casa spet mir - pa se nov antifriz das usput not, pa imas se to reseno. Serijsko crkujejo tudi moduli za grelne svecke (vibracije - pritrjeni so na blok motorja, k temu pripomore tudi staranje dovodnega kabla, ki otrdi, in se bolj razmaje kontakte med konektorjem in vezjem, ki na koncu odstopijo). Ni pa s temi motorji "v luftu" ob pravilnem servisiranju (torej interval na 15k km!) nic resnega - sicer se bodo spet kresila mnenja okrog verig za pogon odmicnih gredi in VT crpalke, ampak dejstvo je, da je ta motor glede tega daaalec od stanja pri N47.
25d pa naj bi bil njegov ozji sorodnik. Urejal zok, 17.02.2018, 23:04. |
Prikaži več možnosti
|
#8
525d 177 KM in 530d 218 KM sta zakon.
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Po 330d E46 nisem vedel kaj kupit a da nimam vecjih problemov, ker ta motor je res samo tankaj in vozi če ga redno servisiras. Iskal sem "novejsi" look ampak z podobnim motorjem kot ga je imela E46. Vecina mehanikov mi je svetovala če že E60 530d , naj bo ta prvi motor 218ks z ročnim menjalnikom katerega sem na koncu vzel. Res lepo gre z smešno nizko porabo. Vzdrževanje glede motorja je tam tam.
Z polnim tankom nardim čez jurja km. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Z 218km,trenutno res ni neke izbire v m optic izvedbi. Drugače se mi ne mudi in bom pač na "HODL" mode Urejal rsr3, 18.02.2018, 12:23. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Mobile.de si kej pogledal?
Men se tale ne zdi svoh https://m.mobile.de/...35.html?ref=srp Lp Dejan Urejal Dejan-V, 18.02.2018, 12:38. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Glej tudi 525d 177 KM pa ga po potrebi optimiziras |
Prikaži več možnosti
|
#13
Kaj ima 170kw motor, verigo, že pri zadnjem cilindru? A ni FL model od letnika 2007/9 in ta ima potem joystick? |
Prikaži več možnosti
|
#14
https://www.avto.net...rija 5: 535d M5
Naj kličejo samo resni ker avto je M5 i ima zelo agresiven zvok, pnevmatike so pa 225 75 19... ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#15
Ma saj na mobile.de je teh reči na pretek,to bo zadnji izhod v sili,če pri nas ne dobim nič kar bi me interesiralo. Drugače pa karavani odpadejo,ravno tako razni xdrijvi. |
Prikaži več možnosti
|
#16
Samo meni pa ta barva usnja in ta volan totalno sedejo E61 je pa zadaj res grd, oz vsi BMWji...edino E91 mi je ok. Urejal Compact-3, 18.02.2018, 13:57. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Vsa mozna oprema, pa rostilj klima. Tu lahko kar nehamo. Pa 210Kw motor v 2004 letniku? |
Prikaži več možnosti
|
#18
Pa kje je najdu gume? Po naročilu narejene?
Še vedno Bayerische Motoren Werke AG |
Prikaži več možnosti
|
#19
Ne. 160, 170 in 173 kW je M57, ki ima verigo spredaj. N57 (veriga zadaj) kolikor vem v E60 ni bil dobavljiv. Je bil pa N47 (2.0 pri faceliftanem), ki ima verigo zadaj.
Faceliftani avtomatiki (2007+) imajo joystick, pred 2007 pa se mehansko povezavo z menjalnikom - torej na zajlo. |
Prikaži več možnosti
|
#20
...pa MOST (non?)navi, torej tudi brez voice control, ocitno brez bluetootha (ali pa z nedelujocim - aj je tisto na desni?), od M paketa ima le odbijaca in pragove, pa neki nachbau difuzor in izpuhe (kar sicer sploh ne izgleda tako slabo), pa znakec na navadnem volanu... Cena pa taka, da je moj verjetno vreden 14... |
Prikaži več možnosti
|