Skoči na vsebino

 

Trenutna ponudba E60 na avto.netu

* * * - - 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
559 odgovorov v temi
noucamp90
noucamp90

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 342
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW E60 520i

#521

https://www.avto.net...asp?id=14471716

 

pozna kdo slučajno? z e60 imam izkušnje in se zavedam felerjev, iščem nekaj za silo rešit kakšno leto dni.. vem da so z avtomati znane težave, kako je z ročnim? na kakšnem glasu je pogovorno prodajalec/prodajalka?

 

za raznorazne M-optik variante mi je vseeno tud če jih nebi bilo, dopade se mi ker je bencin, in ročni menjalnik.

 

lp

Imam enako motorizacijo, letnik in rocni menjalnik.

Glede menjalnika... osebno sem menjal sklopko in vse pripadajoce dele zaradi tega, ker ga vozim kar precej (cca. 60k km na leto) in sem hotel biti na "varni strani". Drugace z menjalnikom ni tezav.

Imel sem nekaj izrednih zadev oz. moj oce, ki si ga je lastil pred mano. Kot npr. volanski drog, podtlacni ventil, termostat, sklopka (kot ze omenjeno), vsi (vecina) semeringi okoli motorja. Drugace pa klasika... olje, filtri, svecke, diski, ploscice, jermeni, napenjalci, itd.

 

Trenutno na 360k km.

 

lp


It's like a gift you know, it's like I can't control it...
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW E61 Individual 530 xd

#522

Res ste mater naivni. 220 tisoč km? A pogledaš volan radirka. Dobedno radirka na levi strani in zgornji del. Sam da je 22 tisoč km:)


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


Egon
Egon
  • Uporabnik
  • Sporočil: 182
  • Lokacija: kras
  • Avtomobil: e92 & E39 530d M tehnik

#523

Res ste mater naivni. 220 tisoč km? A pogledaš volan radirka. Dobedno radirka na levi strani in zgornji del. Sam da je 22 tisoč km:)

To ni nujno pravilo za realnost km. Smo meli doma novo alfo,pa pri 90tkm je usnjen volan bil za preoblečt,pač se fotru roke precej potijo in je zmeraj vrtel volan pri parkiranju z dlanjo ene roke. Pa tast si je lastil novo bmw e60,in pri 200tkm je bilo že prav grdo za videt tist volan. Sam hočem rečt da ne sklepati prezgodnjih zaključkov zgolj na tej osnovi,ker je veliko spremenljivk pri obrabi volanskega obroča. :ok


Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 541
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#524

To ni nujno pravilo za realnost km. Smo meli doma novo alfo,pa pri 90tkm je usnjen volan bil za preoblečt,pač se fotru roke precej potijo in je zmeraj vrtel volan pri parkiranju z dlanjo ene roke. Pa tast si je lastil novo bmw e60,in pri 200tkm je bilo že prav grdo za videt tist volan. Sam hočem rečt da ne sklepati prezgodnjih zaključkov zgolj na tej osnovi,ker je veliko spremenljivk pri obrabi volanskega obroča. :ok

Se strinjam s tem. Moj bivši šef je kupil leta 2011 novega Tiguana, pa se mu je po treh mesecih začel luščiti usnjeni volan (ni nosil nič na rokah). Dal je na reklamacijo, je dobil novi volan, pa enako se je zgodilo spet po treh mesecih, samo ni več reklamiral. Na vsakem avtu je imel enako, razen na plastičnih/gumjastih volanih ne. Verjetno težave z rokami...


Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 362
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#525

Imel sem 4 leta staro Fiesto s 190k km. To je tisti mali jajc, ki bi mu 14k km letno bolj pristalo kot onemu BMWju zgoraj.

 

Aja, volansko usnje je bilo kot novo. Kljub sukanju volana z eno roko.

 

Sam povem. :)


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 251
  • Lokacija: Ljubljana

#526

Kaksno mate kej mnenje z e60 525d facelift rocni menjalnik. Z 240k km? Kaj se lahko pricakuje od stroskov. Verigo je verjetno fajn zamenjati?
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 171
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#527

Odgovor poznajo le prejsnji lastniki.

Karkoli bos tu prebral, je cisto lapanje v tri krasne :skrbast
Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • sema318is in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 251
  • Lokacija: Ljubljana

#528

Odgovor poznajo le prejsnji lastniki.
Karkoli bos tu prebral, je cisto lapanje v tri krasne :skrbast


Od vecjih reci je bilo menjano: vztrajnik z sklopko, jermenica, komplet diski, nov akumulator lani, hardy, turbina, servisi delani na 15k km... ta teden grem pogledat. Samo za verigo nevem, preventivno za miren spanec mogoce nebi bilo slabo?
Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 840
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d

#529

Kaksno mate kej mnenje z e60 525d facelift rocni menjalnik. Z 240k km? Kaj se lahko pricakuje od stroskov. Verigo je verjetno fajn zamenjati?

To je 3.0 motor, bolj mu paše avtomat. Lastil sem enega in drugega in ti iz prve roke povem.

Največ sem poslusal da je avt. menjalnik en dodatni strošek, potem mi je na ročnem šel po gobe vztrajnik + sklopka + potisni ležaj in vse kar gre zraven pa si na koncu blizu stroškov obnove avtomata. Tako da isti shit.

Edit: vidim da je na tem tvojem potencialnem vztrajnik že zamenjan.

Urejal hammanM5, 26.08.2019, 18:44.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 251
  • Lokacija: Ljubljana

#530

To je 3.0 motor, bolj mu paše avtomat. Lastil sem enega in drugega in ti iz prve roke povem.
Največ sem poslusal da je avt. menjalnik en dodatni strošek, potem mi je na ročnem šel po gobe vztrajnik + sklopka + potisni ležaj in vse kar gre zraven pa si na koncu blizu stroškov obnove avtomata. Tako da isti shit.
Edit: vidim da je na tem tvojem potencialnem vztrajnik že zamenjan.


Aha, koliko si pa imell kaj prevozenih na avtomobilih... naceloma me je malo “strah” toliko kilometrov(so realni, tudi servisna zgodovina komplet znana). Najbolj mi je vsec poraba na tem motorju in proznost.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 362
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#531

Ce te je 240k km strah, pol pa tud ne vem... :-D


Prikaži več možnosti
    • Lugs je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 251
  • Lokacija: Ljubljana

#532

Ce te je 240k km strah, pol pa tud ne vem... :-D


K si navajn od doma da se avto mena na max. 100k km prevozenih pol je tezava ko vidis 240k km :-D, zok kaksno oznako motorja imas ti? M57TÜ2?
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 362
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#533

Ja, M57TÜ2. 307k km na stevcu plus nekaj slovenske folklore. Nekaj mi masti, pa bo cez 3k km cas za servis, in mislim, da sem nasel hudica (tesnila oljnega hladilnika). Razen tega pa je moped tip top. :ok

 

Samo kaj, ko se tako slabo zadnje case vozim, sem nonstop na motorjih - ta vikend sem ga prvic resno zalaufal ta mesec (Celje - Graz - Celje), sicer sem zadnja dva meseca prevozil manj kot 1500 km - od tega dobrih 500 km na morje in nazaj (medtem ko sem z motorjem bil 2x :mljask ). Ce bo lepo vreme, bo teh 3k km naokrog sele okrog novembra. :jok No, tako se pa da imeti manj kot 14k km na leto (kar mi uspeva ze drugo leto zapored)... :blackeye



Urejal zok, 26.08.2019, 19:57.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 251
  • Lokacija: Ljubljana

#534

Ja, M57TÜ2. 307k km na stevcu plus nekaj slovenske folklore. Nekaj mi masti, pa bo cez 3k km cas za servis, in mislim, da sem nasel hudica (tesnila oljnega hladilnika). Razen tega pa je moped tip top. :ok
 
Samo kaj, ko se tako slabo zadnje case vozim, sem nonstop na motorjih - ta vikend sem ga prvic resno zalaufal ta mesec (Celje - Graz - Celje), sicer sem zadnja dva meseca prevozil manj kot 1500 km - od tega dobrih 500 km na morje in nazaj (medtem ko sem z motorjem bil 2x :mljask ). Ce bo lepo vreme, bo teh 3k km naokrog sele okrog novembra. :jok No, tako se pa da imeti manj kot 14k km na leto (kar mi uspeva ze drugo leto zapored)... :blackeye


Dpf imas se prvi predvidevam? Seprav imam jaz bolj problem v glavi z verigo kot pa dejansko je?
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 362
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#535

Ne, DPF je prejsnji lastnik odstranil (pa avto je imel ob nakupu hin termostat), se pa ravno dogovarjam s kolegom, ki bi ga rad vrgel ven, da bi menjala - jaz dam njemu mojega praznega, on pa meni svojega, ki je se cel. Svak ima E90 318d, chipsan od 190k km, sedaj jih ima 280k, povecini kratke relacije, prvi DPF, stena v garazi kamor ima uperjen izpuh, je cista, tezav mu ne javlja. Kolega ima E90 320d, 340k km, prvi DPF - samo enkrat je imel z njim tezavo ko mu je crknil termostat, sicer brez tezav. Ce ni nekih drugih tezav (termostati, EGR), te zadeve laufajo precej zanesljivo.

 

Glede verige se nikoli nisem sekiral. Marsikaj se govori, po eni strani ima moj motor kolikor je meni znano realnih 367k km, in se ni bil nikoli odpiran. Kot pravim - deluje tip top. Po drugi strani pa ceprav je avto uradno letnik 2007 (prva registracija in prva registracija v RS sta enaki), je datum proizvodnje 14. 11. 2005 - torej po tehnicni prenovi (ze ima start gumb in 170 kW), in pred faceliftom, ko naj bi se zacele vgrajevati kao svohnejse verige (ceprav sem tudi glede slednjega precej skepticen - to informacijo sem zasledil izkljucno tule na tem forumu, drugje nikjer - pa sem jo precej mrzlicno iskal).

 

Saj pravim - ko sem vneto prebiral tale forum, mi je postalo zelo zal, da sem ga kupil. Potem sem z branjem prenehal, in sedaj me je dobesedno strah trenutka, ko ga bom moral menjati, saj neke dostojne alternative v cenovnem razredu tja do 15k eur ne vidim, vec pa za avto ne mislim dati - so v zivljenju se dosti pomembnejse stvari. Tako da kar mirno - motorji laufajo, le preveri da je res imel skrbnega lastnika, pa bo vse OK.



Urejal zok, 26.08.2019, 21:04.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 541
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#536

Ne, DPF je prejsnji lastnik odstranil (pa avto je imel ob nakupu hin termostat), se pa ravno dogovarjam s kolegom, ki bi ga rad vrgel ven, da bi menjala - jaz dam njemu mojega praznega, on pa meni svojega, ki je se cel. Svak ima E90 318d, chipsan od 190k km, sedaj jih ima 280k, povecini kratke relacije, prvi DPF, stena v garazi kamor ima uperjen izpuh, je cista, tezav mu ne javlja. Kolega ima E90 320d, 340k km, prvi DPF - samo enkrat je imel z njim tezavo ko mu je crknil termostat, sicer brez tezav. Ce ni nekih drugih tezav (termostati, EGR), te zadeve laufajo precej zanesljivo.

 

Glede verige se nikoli nisem sekiral. Marsikaj se govori, po eni strani ima moj motor kolikor je meni znano realnih 367k km, in se ni bil nikoli odpiran. Kot pravim - deluje tip top. Po drugi strani pa ceprav je avto uradno letnik 2007 (prva registracija in prva registracija v RS sta enaki), je datum proizvodnje 14. 11. 2005 - torej po tehnicni prenovi (ze ima start gumb in 170 kW), in pred faceliftom, ko naj bi se zacele vgrajevati kao svohnejse verige (ceprav sem tudi glede slednjega precej skepticen).

 

Saj pravim - ko sem vneto prebiral tale forum, mi je postalo zelo zal, da sem ga kupil. Potem sem z branjem prenehal, in sedaj me je dobesedno strah trenutka, ko ga bom moral menjati, saj neke dostojne alternative v cenovnem razredu tja do 15k eur ne vidim, vec pa za avto ne mislim dati - so v zivljenju se dosti pomembnejse stvari. Tako da kar mirno - motorji laufajo, le preveri da je res imel skrbnega lastnika, pa bo vse OK.

14.11.2005? Haha moj je 5 dni prej prišel iz tovarne :beer Pri meni je zdaj cca 261.000 realnih, prvi DPF :-D



Urejal panki_86, 26.08.2019, 21:08.

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 840
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d

#537

Aha, koliko si pa imell kaj prevozenih na avtomobilih... naceloma me je malo “strah” toliko kilometrov(so realni, tudi servisna zgodovina komplet znana). Najbolj mi je vsec poraba na tem motorju in proznost.


Ročni je imel 220tkm ko je šel (realno verjetno 320) avtomat 250 in je še pri meni.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 251
  • Lokacija: Ljubljana

#538

Okej potem vidim da ni problem v masinah.
Naceloma bi z avtom delal cca. 20k km na let minimalno, pa tudi glede zapacanosti dpf me ne skrbi :)
Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 840
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d

#539

Okej potem vidim da ni problem v masinah.
Naceloma bi z avtom delal cca. 20k km na let minimalno, pa tudi glede zapacanosti dpf me ne skrbi :)


Masine so vrhunske, pravilo velja kot za vse, kupiti vzdrževanega. Raje glej trenutno stanje kot pa vse te listke in račune. Kolegu so "potencialni" kupci na ogledu ukradli servisno knjigo postemplano od začetka do konca :)
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 923
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#540

Kaksno mate kej mnenje z e60 525d facelift rocni menjalnik. Z 240k km? Kaj se lahko pricakuje od stroskov. Verigo je verjetno fajn zamenjati?

Jst mam dobra 2 meseca e61 525dTA (2005), ki ima 347kkm trenutno - v dveh mesecih sem naredil kakih 5.000 km, s tem, da sem šel prejšnji teden prvič na daljšo pot - skupno naredil slabih 900km. Redna poraka malo po 8, na tem potovanju pa 6,9 - tem avtom res ležijo dolge relacije in potem imaš smešno porabo (ob približnem upoštevanju omejitev). Osebno mi je avto zelo udoben in tih.

 

Moj je tehnično v zglednem stanju (sem ga lahko tudi pred nakup cel vikend vozil) , dobil zraven kup računov iz zadnjih 7 let, plus govoril z mehanikom, ki ga je rihtal (prejšnji lastnik je celo letos nove original tepihe kupil). Vseeno pa bo treba tudi kaj poštimati - servis mehatronike menjalnika, brisalci se pogosto ne vrnejo v začetno pozicijo, senzor nivoja olja izgublja kontakt. Ba bluetooth ne dela, ampak s tem se ne bom ukvarjal.

 

Point je - važno, da dobiš čim bolje tehnično urejenega. Moj vizualno ni med najboljšimi, ampak je avto itak namenjen uporabi in ne šminkiranju. Rje pa hvala bogu pri teh avtih ni  :ok


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • DreamBMW in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo