Trenutna ponudba E60 na avto.netu
#622
Ne bo to komentiral
Urejal panki_86, 03.11.2019, 17:47. |
Prikaži več možnosti
|
#623
Bo kar držalo. Zanimivo, ampak pri E60 se tesnila vrat praviloma ne obrabljajo tudi pri zelo visokih kilometrinah, čeprav so popolnoma enaka, kot pri E39 If I had the money I would have a mid-life-crisis. |
Prikaži več možnosti
|
#624
Pri e60/61 je indikator visoke kilometrine enota Ccc ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#625
V kakšnem smislu? Te zadeve žal crkavajo tako stohastično (naključno, neurejeno), da se iz tega ne da potegnit nobenega zaključka o kilometrih. Za določanje kilometrov rabiš strojni element ki ima zelo natančno določeno oziroma iz prakse utemeljeno življenjsko dobo, oziroma takega, na katerem je obraba lepo vidna in se veča premo sorazmerno s številom kilometrov. Elektronika ne izpolnjuje nobenega od teh pogojev, žal. If I had the money I would have a mid-life-crisis. |
Prikaži več možnosti
|
#626
Tako..naprimer jermenice ki gredo med 150-200k ravnotako sesalne lopute..vsaj kolikor je meni znano... |
Prikaži več možnosti
|
#627
Loput facelift nima vec... jermenice naceloma pri m57 zelo dolgo drzijo |
Prikaži več možnosti
|
#628
Na M57TU2 (tisti, ki ima ze alu blok) se lopute ne obrabljajo. Njegov predhodnik pa je imel tovrstno tezavo, ja. Urejal zok, 03.11.2019, 21:02. |
Prikaži več možnosti
|
#630
Jaz jih nimam... niti ni videti da bi jih kdo blindiral
Kaj si pa tako hudega prebral, da te je minilo? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#631
Jaz na to dvoje nebi stavil. Je življenjska doba teh dveh komponent preveč ohlapno določena, oziroma odvisna od prevelikega števila različnih faktorjev. Študij obrabe materialov (industrijska arheologija) je moj hobi že desetletja in osebno nisem zadovoljen dokler ne najdem elementa, katerega obraba je zares natančna in enakomerna. Pri starejših modelih (recimo E34, s katero sem začel) je bilo dokaj enostavno, pri E39 tudi, E60 je pa že večja uganka in še ne morem rečt da sem ji prišel na čisto, čeprav sem že precej blizu. Ta model ima ravno tiste elemente ki so ponavadi najbolj zgovorni izdelane tako kvalitetno da zlepa ne crknejo oziroma se ne obrabijo, po drugi strani ima pa druge take da kar naprej crkujejo, žal kot rečeno stohastično. In verjemi da zdaj že poznam vsak delček tega avta, nihče ga ne pozna bolje od mene, z izjemo mogoče mehanikov. Določanje realnih kilometrov je tako pri seriji E60 veliko bolj zapleteno kot pri starejših modelih, pa tudi če uganeš prave kilometre nisi s tem še nič kaj dosti naredil, ker se pasti lahko skrivajo drugje, ne na obrabi kot posledici kilometrov. Avtomobile je zato treba presojat individualno in gledat večje število indikatorjev, prav tako je obvezen tudi pregled na dvigalu in priklop na tester, kar včasih ni bilo nujno. No jaz že vem ali je nek avto za kupit ali ne tudi brez tega ker mi občutek pri vožnji pove dovolj, je pa vseeno boljše če se ne zanašaš samo na občutek pač pa na trdne dejavnike, saj je možnost za napako v tem primeru vseeno nekoliko manjša. If I had the money I would have a mid-life-crisis. |
Prikaži več možnosti
|
#632
Moj jih ima (170 kW), vseh 6 popolnoma brez zracnosti. |
Prikaži več možnosti
|
#633
Meni je to zanimivo, iste motorje imava in moj nima loput... je pa tudi mehanik komentiral, da prvič vidi m57tu2 brez loput v originalu |
Prikaži več možnosti
|
#634
Ko je govora o loputicah, pri E39 je bilo tako da so jih imeli samo motorji v avtomobilih z avtomatskim menjalnikom, tisti z ročnim jih niso imeli. Verjetno je to razlog da jih ti nimaš Donki kong, ker imaš ročnega. Sicer pa na stanje loputic najbolj vpliva način vožnje in/ali vzdrževanje motorja, uničijo jih usedline in če se te ne nabirajo oziroma če se jih redno čisti, bodo zdržale lahko tudi 5 ali 10x dlje kot če se zabašejo s svinjarijo. Ravno zaradi tega po njih ne moremo določat kilometrov, so veliko preveč nepredvidljive.
Očitno servisira predvsem avtomatike, kar me ne čudi, saj je velika večina E60/61 avtomatikov If I had the money I would have a mid-life-crisis. |
Prikaži več možnosti
|
#635
A dejansko ročni nimajo loput? hja pa sem izvedel nekaj novega |
Prikaži več možnosti
|
#636
Za E6x ne bom trdil, E39 jih pa 100% niso imele, ja If I had the money I would have a mid-life-crisis. |
Prikaži več možnosti
|
#638
Tudi z ročnim menjalnikom jih imajo, sem jih odstranil že karnekaj.
|
Prikaži več možnosti
|
#639
tvoj izgleda kot 779219, ki je bil v E38, E39 (glede na katalog tako auto kot manual - verjetno odvisno od trga), E46 in E53: https://www.realoem....txref?q=7792019
Kolikor sem gledal po katalogu, naj bi tudi LCI imeli 780585, torej enak kolektor kot vsi drugi (3, 5, 6, x3, x5, x6, 25d, 30d, 35d - z vgrajenimi loputami), in tudi jaz se nisem bidel E6x brez loput - tako pri rocnem, kot pri avtomatu.
Nisem siguren ce ima tvoj res retrofitan kolektor brez loput, je pa koristno vedeti, da obstaja fabriska alternativa odstranitvi loput. Urejal zok, 03.11.2019, 22:05. |
Prikaži več možnosti
|
#640
Potem imajo pa verjetno različne eko norme, odvisno od trga za katerega so delani, oziroma od naročila. Saj pravim, E39 z ročnim menjalnikom so bili vsi brez loputic, E60 brez pa tudi jaz še nisem videl, so zelo redke, ampak očitno obstajajo. If I had the money I would have a mid-life-crisis. |
Prikaži več možnosti
|