Skoči na vsebino

 

Trenutna ponudba E60 na avto.netu

* * * - - 5 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
647 odgovorov v temi
Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 523
  • Lokacija: Ljubljana

#641

Zgleda, da ni pravila ali so ali niso... zgoraj sem prilepil sliko pa lahko pogledate, moj jih ni imel niti ni videti, da bi jih dajali ven... :confused

Kdaj se pa na teh motorjih kaj nosilci motorjev menjajo?


 tvoj izgleda kot 779219, ki je bil v E38, E39 (glede na katalog tako auto kot manual - verjetno odvisno od trga), E46 in E53: https://www.realoem....txref?q=7792019

 

Kolikor sem gledal po katalogu, naj bi tudi LCI imeli 780585, torej enak kolektor kot vsi drugi (3, 5, 6, x3, x5, x6, 25d, 30d, 35d - z vgrajenimi loputami), in tudi jaz se nisem bidel E6x brez loput - tako pri rocnem, kot pri avtomatu.

 

Nisem siguren ce ima tvoj res retrofitan kolektor brez loput, je pa koristno vedeti, da obstaja fabriska alternativa odstranitvi loput.  :ok

Vssi servisi so bili delani do sedaj na pooblaščenem servisu, je možno, da je bil kakšen vpoklic in so menjali?


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 462
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#642

https://www.bmwblog....lskim-motorjem/

 

Od marca 2005 naprej bi naj bili kolektorji na e60 brez tezav z loputami.

 

 

Zgleda, da ni pravila ali so ali niso... zgoraj sem prilepil sliko pa lahko pogledate, moj jih ni imel niti ni videti, da bi jih dajali ven... :confused

Kdaj se pa na teh motorjih kaj nosilci motorjev menjajo?


Vssi servisi so bili delani do sedaj na pooblaščenem servisu, je možno, da je bil kakšen vpoklic in so menjali?

Ne sekiraj se kaj in kako - ti 300% ne bos imel tezav z njimi. :-D Lahko pa pogledas, ce najdes kje ostanke sistema - vakuum ventil, cevke, kabel ventila,...



Urejal zok, 03.11.2019, 22:14.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 825
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#643

Moj je 11/04..jaz sem jih dal preventivno odstranit..zato sem tudi napisal ''kolikor je meni znano''  ne trdim,da to 100% drži..sem pa tudi že dosti hib spozamenjal..od kablov,do kolektorjev,panoram itd.. (no mehanik   :ok2   )


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 523
  • Lokacija: Ljubljana

#644

Drugace mi pa nekaj negre v glavo, kako imam lohk z zimskimi gumami in z dosti lažjo nogo 1l višjo porabo kot na letnih, večjih platiščih :confused


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#645

Drugace mi pa nekaj negre v glavo, kako imam lohk z zimskimi gumami in z dosti lažjo nogo 1l višjo porabo kot na letnih, večjih platiščih :confused

Nemogoče. Si preveril temperaturo motorja, da ne laufa podhlajen? Zaradi tega se zna poraba v hladnem obdobju zvišat, če je motor podhlajen se konkretno poviša.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 523
  • Lokacija: Ljubljana

#646

Nemogoče. Si preveril temperaturo motorja, da ne laufa podhlajen? Zaradi tega se zna poraba v hladnem obdobju zvišat, če je motor podhlajen se konkretno poviša.

 

Ne termostati delujejo tako kot morejo, avto se mi zelo hitro segreje...

Da bolj natančno opišem, ko sem kupil avto je imel gor 17col, takrat sem ga večino časa vozil 170 in sem naredil s tankom 1000km predno se je lučka prižgala za tankat oz še cca. 130km dometa.

Sedaj imam že cca. 1 mesec zimske gume 16col po AC se peljem večino časa 140 pa naredim s tankom komaj 1000km ko se mi že lučka prižge, oz drugače prej nisem mirkal na vožnjo pa sem vedno naredil 1000km predno se mi je lučka prižgal, sedaj se moram pa kar ''trudit'' da naredim 1000km... sicer mi dol visi za porabo samo ne gre mi v glavo manjše gume pa več pije. :crazy


Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 655
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#647

https://www.bmwblog....lskim-motorjem/

 

Od marca 2005 naprej bi naj bili kolektorji na e60 brez tezav z loputami.

 

 

Ne sekiraj se kaj in kako - ti 300% ne bos imel tezav z njimi. :-D Lahko pa pogledas, ce najdes kje ostanke sistema - vakuum ventil, cevke, kabel ventila,...

Ne bo držalo. Pri meni so bile težave z loputami, pa sem jih pred tremi leti ven pobral (je pa 11/2005).

Takrat sem še menjal modul za grelne svečke, ker ga je zalilo z oljem. Pa seveda še + kabel do njega in vse grelne svečke (svečke in modul Beru, kabel pa original novi).

Pravili so mi celo da bo zaradi tega DPF trpel, ker nebo mogel pravilno regeneracij delati. Zdaj je tri leta od tega, z DPFom pa nikoli ni bilo nobenih težav.

Jermenice še nikoli na mojem nisem menjal, pa lastnik pred menoj tudi ne (sva kolega). Zmeraj gnjavim mehanika če je že zrela za menjavo, pa pravi da je ok.

Turbini sta še prvi, injektorji prvi, prvi wendler. Avto pa ima malo čez 260k km, zdaj pa ga razumi...



Urejal panki_86, 03.11.2019, 23:41.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 859
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#648

Zimske imajo precej večji kotalni upor kot letne in od tod višja poraba. Jaz imam na zimskih pa so vedno ožje, višjo porabo za 0,5 litra :ok


Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč