Skoči na vsebino

 

Trenutna ponudba E60 na avto.netu

* * * - - 6 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1306 odgovorov v temi
Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 136
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#1281

Jaz bi na svoji e60 z veseljem zamenjal upravljanje klime z i drive nazaj na predhodno, kot je bila v e60 pfl, kjer je bila operacija manualna.
Z dvemi zavrtljaji sem opravil vse, pri tej sedaj moraš večkrat pritisniti gumb, da se smer pihanja spremeni.
V glavnem zabito do konca. Da o novem a6 niti ne govorim. Sem enkrat kmalu razbil touchscreen da sem lahko vklopil gretje sedeža. Na servisu sem povprašal o tem in so mi dejali, gospot ( namensko s tjem) najbrž ste imeli presuhe prste.

Mogoce se enim res zdi cudno, ampak je tudi meni boljsa rocna klima z "analognimi" knofi in njihovimi vsemi moznimi vmesnimi pozicijami, kot pa avtomatika.

Pri analogni lahko lepo nastavim da mi piha sipo in lih malo se v noge, al pa kontra. Avtomatika bodisi nekaj po svoje nastavlja, v manual nacinu pa teh vmesnih stopenj ni. Lahko samo nastavis kaj vse bo odprlo, ne pa kje bo pihalo manj in kje vec.

Kar se te E60ke tice pa, meni osebno manjkajo samo Xenon, M-volan, boljsi sedezi in pa ene lepe letvice. Drugega po moje ne bi pogresal. Avto je lepa osnova za par retrofitov in imas E60ko, ki prav lepo izstopa iz povprecja klasicnih barv.


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 323
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#1282

Kako misliš ni vmesnih stopenj? Še za levo in desno stran posebej reguliras. Samo 10 menijev moraš prej preklikat :D

Pripete slike za predogled

  • maxresdefault (2).jpg
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 136
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#1283

Dobro no, tako naprednih klim pa res se nisem imel :ok2 

Vseeno imam raje rocno, ker tudi pri avtomatski vedno uporabljam manual mode in si nastimam po svoje. Res pa da tudi nekatere rocne ne omogocajo teh vmesnih varjant. Megane od zene npr.


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 323
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#1284

Aja sem mislil, da si govoril za avtomatsko klimo v e60 :D drugače pa ja, tudi jaz si vedno sam nastavim kako naj mi piha, ker avtomatska nastavitev ima res kar neko svojo logiko :)
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 684
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#1285

Jaz pa vsakic ko kupim avto nastavim ze prvi dan klimo/ventilacijo in potem konec, ne tikam vec. Pri e60 imam vse kanale odprte do konca, toplo/hladno srednjih rez imam tocno na sredini in temperaturo 22C. Edino kar spremenim je pihanje ventilatorja, pozimi imam na intensive in poleti na soft.
Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 118
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#1286

Jaz bi na svoji e60 z veseljem zamenjal upravljanje klime z i drive nazaj na predhodno, kot je bila v e60 pfl, kjer je bila operacija manualna.
Z dvemi zavrtljaji sem opravil vse, pri tej sedaj moraš večkrat pritisniti gumb, da se smer pihanja spremeni.
V glavnem zabito do konca. Da o novem a6 niti ne govorim. Sem enkrat kmalu razbil touchscreen da sem lahko vklopil gretje sedeža. Na servisu sem povprašal o tem in so mi dejali, gospot ( namensko s tjem) najbrž ste imeli presuhe prste.

FL High klima je 100x boljša kot PFL high klima ;) Bodi srečen da v E60 pfl nisi imel high klime. Tam moraš za nastavljanje smeri pihanja iti v iDrive pa v zavihek klimatizacije, pa si potem komaj lahko nastaviš smer  :napaka  Tisti, ki je to PFL high klimo dizajniral pri BMWju je res hepan  :fight

 

Ko vztrajnik odleti pri 200k km je pa OK, to je tak potrosna roba..

 

 

:rofl  :rofl  :rofl

Zadnjic sem videl da je nekdo na forumu prodajal Focusa z 11x.xxx km prevoženimi, pa je par let nazaj menjal vztrajnik in sklopko. Pri meni je bil menjalnik prvič odprt pri 240.000km za zamenjavo olja (ja vem pozen sem bil, ni bilo časa prej). Pa sem verjetno dal manj za servis, kot on  :laugh

 

Jaz pa vsakic ko kupim avto nastavim ze prvi dan klimo/ventilacijo in potem konec, ne tikam vec. Pri e60 imam vse kanale odprte do konca, toplo/hladno srednjih rez imam tocno na sredini in temperaturo 22C. Edino kar spremenim je pihanje ventilatorja, pozimi imam na intensive in poleti na soft.

Jaz imam enako kot ti. Klima je celi čas na auto, 22'c, poleti soft, pozimi intensive, pa tisto za cirkulacijo zraka imam na auto  :)


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 011
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#1287

Jaz pa vsakic ko kupim avto nastavim ze prvi dan klimo/ventilacijo in potem konec, ne tikam vec. Pri e60 imam vse kanale odprte do konca, toplo/hladno srednjih rez imam tocno na sredini in temperaturo 22C. Edino kar spremenim je pihanje ventilatorja, pozimi imam na intensive in poleti na soft.


Jaz pa nikoli, ampak res NIKOLI pri nobenem avtu ne uporabljam avtomatike in se mi pri E60 PFL meša, vsakič ko se vsedem v avto dve minuti nastavljam smer pihanja, jakost in temperaturo in vmes kolnem računalniškega bedaka, ki je ta idiotizem zdizajniral :mad

The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 402
  • Lokacija: Maribor

#1288

Jaz pa nikoli, ampak res NIKOLI pri nobenem avtu ne uporabljam avtomatike in se mi pri E60 PFL meša, vsakič ko se vsedem v avto dve minuti nastavljam smer pihanja, jakost in temperaturo in vmes kolnem računalniškega bedaka, ki je ta idiotizem zdizajniral :mad

Zato je auto tipka da pozabiš na klimo in si nastaviš samo gumb temp.  :-D Jaz v 5ki niti ne čutim da bi odkod pihalo ampak postane samo toplo/vroče v kabini to je to.  Ti bi pa rad pri automatiki nastavljal ročno 


Prikaži več možnosti
    • Andrej-h je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 011
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#1289

Zato je auto tipka da pozabiš na klimo in si nastaviš samo gumb temp.  :-D Jaz v 5ki niti ne čutim da bi odkod pihalo ampak postane samo toplo/vroče v kabini to je to.  Ti bi pa rad pri automatiki nastavljal ročno


Če si zdrav ni problema, jaz pa takoj čutim če je prevroče ali prehladno ali če mi kam mrzlo piha in zato avtomatika zame niti pod razno ne pride v poštev.

The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


narra
narra

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 836
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#1290

https://www.avto.net... serija 5: 530d
Prikaži več možnosti
    • hammanM5 je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 997
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#1291

Zato je auto tipka da pozabiš na klimo in si nastaviš samo gumb temp.  :-D Jaz v 5ki niti ne čutim da bi odkod pihalo ampak postane samo toplo/vroče v kabini to je to.  Ti bi pa rad pri automatiki nastavljal ročno 

Isto jaz - samo temperaturo se prestavljam plus/minus 2 stopinji. Si bom verjetno res dal zobati jermen gor cez oba gumba.  :-D  Le ogrevanje in hlajenje sedezev pa ogrevanje volana se zraven izdatno uporabljam - temperatura kontaktnih povrsin izven zeljenih vrednosti mi je dosti vecji problem kot temperatura zraka. Potihem se igram se z idejo, da bi si naredil se ogrevano rocico volana... ...vem da je avtomatik, ampak je vseeno drug obcutek ce iz toplega volana roko prestavis na hladno rocico, kot pa ce je le ta ze ogreta (od prejsnjega drzanja hladne)...


Prikaži več možnosti
    • BMW_V10 in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 341
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#1292

Torej ni ti problem veckrat prekopat cel avto, vlect armaturo pa sedeze ven, se igrat z miljon kabli in pisat custom kodo, ampak 3x se dotaknit "hladne" rocke z ogretimi rokicami, tu pa vrag vzame salo in se hec konca :-D


Prikaži več možnosti
    • panki_86 in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 207
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d, 530d

#1293

https://www.avto.net... serija 5: 530d


Jebemu ej pa za 5k€ res ne dobiš več avta.. izgleda res lep. Kaj pa notranjost ?
Prikaži več možnosti
    • tomze je všeč


narra
narra

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 836
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#1294

Jebemu ej pa za 5k€ res ne dobiš več avta.. izgleda res lep. Kaj pa notranjost ?


Ni moj, sm sam prilimal k zgleda lep
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 997
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#1295

Torej ni ti problem veckrat prekopat cel avto, vlect armaturo pa sedeze ven, se igrat z miljon kabli in pisat custom kodo, ampak 3x se dotaknit "hladne" rocke z ogretimi rokicami, tu pa vrag vzame salo in se hec konca :-D

Tisti prvi del seznama mi je v uzitek, drugi del pa muka...  :hihi  :hihi


Prikaži več možnosti


fergazer
fergazer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 41
  • Lokacija: Celje

#1296

Malce gledam razne E61 in bi rad vas poznavalce vprašal par stvari.

 

Ali je na daljših turah opazna razlika v udobju med športnimi in navadnimi sedeži? Skratka ali je razlika le v bočni opori in s tem

manj drsenja v ovinkih, ali je sedalni del trdnejši? Ne bi rad, da bi mi noge slučajno zaspale zaradi pretrdega sedeža. Seveda bi najraje imel komfortne, a so zelo redki.

 

Kako opazno Dynamic Drive izboljša udobje in vodljivost napram navadnemu podvozju? M podvozje me zaradi naših slabih cest ne zanima,

dynamic drive se mi zdi pa super ideja, a ne vem koliko je zares učinkovit.

 

Hvala za odgovore


Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 207
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d, 530d

#1297

Malce gledam razne E61 in bi rad vas poznavalce vprašal par stvari.
 
Ali je na daljših turah opazna razlika v udobju med športnimi in navadnimi sedeži? Skratka ali je razlika le v bočni opori in s tem
manj drsenja v ovinkih, ali je sedalni del trdnejši? Ne bi rad, da bi mi noge slučajno zaspale zaradi pretrdega sedeža. Seveda bi najraje imel komfortne, a so zelo redki.
 
Kako opazno Dynamic Drive izboljša udobje in vodljivost napram navadnemu podvozju? M podvozje me zaradi naših slabih cest ne zanima,
dynamic drive se mi zdi pa super ideja, a ne vem koliko je zares učinkovit.
 
Hvala za odgovore


Kar se tiče sedežev izogni se navadnih klopic če se le da. Razlika je ogromna. Govorim iz lastnih izkušenj vendar zaradi sedežev ni treba preskočiti ohranjeno in vzdrževano petico. Športne sedeže lahko montiras naknadno.
Prikaži več možnosti
    • veloce in Jerry uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 011
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#1298

Malce gledam razne E61 in bi rad vas poznavalce vprašal par stvari.

 

Ali je na daljših turah opazna razlika v udobju med športnimi in navadnimi sedeži? Skratka ali je razlika le v bočni opori in s tem

manj drsenja v ovinkih, ali je sedalni del trdnejši? Ne bi rad, da bi mi noge slučajno zaspale zaradi pretrdega sedeža. Seveda bi najraje imel komfortne, a so zelo redki.

 

Kako opazno Dynamic Drive izboljša udobje in vodljivost napram navadnemu podvozju? M podvozje me zaradi naših slabih cest ne zanima,

dynamic drive se mi zdi pa super ideja, a ne vem koliko je zares učinkovit.

 

Hvala za odgovore

Za udobje je ključnega pomena hrbtni del, tako da tu športni sedeži ne pripomorejo kaj dosti. Razen če si visoke postave, potem malo daljši (nastavljiv) sedalni del prav pride. 

 

Dynamic Drive poskrbi predvsem za manj nagibanja in s tem večjo stabilnost vozila v ovinkih, posledično jih lahko spelješ z višjo hitrostjo. Je nekakšen kompromis udobja in športnosti, saj imajo amortizerji precej dolg hod, nagibanje stabilizirata elektromotorja v stabilizatorjih. V praksi se občuti nekako tako, kot če bi v ovinku nevidna roka malo poravnala avto, seveda brez sunkov ali kakršnih koli občutkov, zadeva deluje brezhibno. M podvozje je pa malo nižje in mehansko malenkost bolj trdo naravnano, ampak verjemi da te ne bo motilo, če ga boš imel. Jaz lahko rečem samo to, da tako dobrega podvozja na avtu še nisem vozil. M podvozje na E60 mimogrede poseka celo M podvozje na E39, pa veš da jaz zlepa ne pohvalim E60 pred E39, hehe. Tako da če imaš možnost vzemi avto z M podvozjem, tudi Dynamic Drive ni slab, navadno je pa pač navadno, ni nič posebnega, razen tega da je skoraj večno. Skoraj vse komponente zdržijo 500.000 km vključno z amortizerji, le sem in tja se zgodi da kaka vzmet poči ali kak amortizer spusti - E60 ima zares bikovsko podvozje.


Govorim iz lastnih izkušenj vendar zaradi sedežev ni treba preskočiti ohranjeno in vzdrževano petico. Športne sedeže lahko montiras naknadno.

Tako je  :ok


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


milo
milo

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 298
  • Lokacija: obala
  • Avtomobil: ex E34 2.0 / ex E39 2.0

#1299

A je kdo sou gledat ta avto??? Al je to nek dilercek...


https://www.avto.net...745&display=BMW serija 5: 530i M-paket
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 462
  • Lokacija: Ljubljana

#1300

Men je majster ponujal to e60 v racun za mojo f11 pa 3k€ doplacila :-D
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.