Skoči na vsebino

 

BMW G20 New 3-series saloon 2019

* * * * - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
460 odgovorov v temi
boripi
boripi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 217
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw 3er, Macan

#1

nekaj podatkov glede moči motorjev za novo serijo 3

Šestvaljnika bosta ostala le  M Performance.

Do   20i in 20d bosta  bencinski in dizelski trivaljnik.

Do   30i in 30d pa bodo za pogon skrbeli štirivaljniki

 

BMW 3 Series Model Power (in PS) Available Gearboxes Traction

316d 136 PS  6-speed manual, 8-speed auto RWD

318d 163 PS 6-speed manual, 8-speed auto RWD

320d 204 PS 6-speed manual, 8-speed auto RWD/xDrive

325d 238 PS 8-speed auto RWD/xDrive

330d 265 PS 8-speed auto RWD/xDrive

M340d 320-340PS  8-speed auto xDrive

 

325e iPerformance 230 PS  8-speed auto xDrive 8-speed auto xDrive

330e iPerformance 265 PS  8-speed auto xDrive  8-speed auto xDrive

318i 150PS  8-speed auto xDrive 6-speed manual, 8-speed auto RWD

320i 204PS  8-speed auto xDrive 6-speed manual, 8-speed auto RWD/xDrive

320i Efficient Dynamics 170 PS  8-speed auto xDrive 6-speed manual, 8-speed auto RWD

330i 265 PS  8-speed auto xDrive 320-340PS  8-speed auto xDrive  8-speed auto RWD/xDrive

M340i 380 PS  8-speed auto xDrive 8-speed auto xDrive



Urejal boripi, 17.02.2018, 19:13.

Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 734
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#2

Škoda da bo 3 cilinderski, najoljs bi bilo samo 1 cilinder. Bo še škoda imela večje mašine
Prikaži več možnosti
    • sash, soulfly, bmwziga in 2 ostalim je všeč


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 748
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#3

Trivaljniki? :umruodsmeha


Prikaži več možnosti
    • Compact-3 je všeč


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 310
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#4

Saj bodo tudi 6 valjniki v ponudbi. Pač vzameš kar želiš.
Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 748
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#5

Verjetno v 4.0, ne?


Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 164
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#6

Daj ne seri...3.0 i ter d bosta 4 valnika. Ajoooj, jazas jazas....


Prikaži več možnosti
    • anita_a je všeč


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 748
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#7

Upam, da je fake news, ker to vse skupaj ratuje en grd horror.  :-D


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 492
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 525dT ///M

#8

Pa kok je preskoka v KM med 318i and 320i  :eek



Urejal Davidf1, 17.02.2018, 21:34.

Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 626
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#9

Ne samo da bodo 3 valjniki, zelo verjetno bodo imeli vsi motorji tako imenovano "mild hybrid" zasnovo.

Kar pomeni da boš imel poleg 3 valjnika (ali 4 valjnika pri 30i/d), še kakih 20-25kW boosta z elektromotorjem.

Ta motor bo nadomeščal tudi funkcijo alternatorja in štarterja, hkrati pa bo skrbel tudi za rekuperacije kinetične energije pri zaviranju.


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 194
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: enusranAudi

#10

a je kdo tukaj že vozil trivaljnika? Naj vam povem, da se pelje svetlobna leta boljše kot vaš štirivaljnik. Zvok je zelo zelo blizu šestvaljniku, ne pa temu ropotanju kar vi smatrate pod OK motor... Včasih sem bil tudi jaz med vami, priznam.


Boobs is back!
Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 817
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#11

Pa sej je že zdej pri f30 330i štirivaljni turbo

340 pa šestvaljni turbo, tako da tukaj nič novega

novo je to da bodo 3valjni ...


Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 926
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#12

a je kdo tukaj že vozil trivaljnika? Naj vam povem, da se pelje svetlobna leta boljše kot vaš štirivaljnik. Zvok je zelo zelo blizu šestvaljniku, ne pa temu ropotanju kar vi smatrate pod OK motor... Včasih sem bil tudi jaz med vami, priznam.

Sem vozil 1.4TDI trivaljnika...ne spomnim se zvoka, vem samo da je bil v primerjavi z R6 polom :-D



Urejal Boris-84, 17.02.2018, 21:56.

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 134
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#13

Čudovito, 320d bo imel stock 204hp, kar je v kombinaciji z dobrim avtomatskim menjalnikom vse, kar potrebuješ pri avtu s 1500kg. 

 

lp,m


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 194
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: enusranAudi

#14

Sem vozil 1.4TDI trivaljnika...ne spomnim se zvoka, vem samo da je bil v primerjavi z R6 polom :-D


Bencinar seveda. VW diesel.trivaljnik je za v preso
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 526
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#15

Koliko pa bo ccm glede na te oznake? 2.0 bo 1000ccm verjetno.  :laugh

Saj to nas počasi navajajo na en cilinder oz brez avto brez cilindrov.Boljše bi bil en cilinider,ker to bi bila tako mali motorček in poceni da se ne bi sploh splačalo nič popravljati samo ven pa drugega notri.

Za BMW bo to super ker tile naviti motorčki se bodo kvarili kot po tekočem traku. Več bo prodanih mašin kot pa avtov. :ok2



Urejal blackberet, 17.02.2018, 22:11.

:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • anita_a je všeč


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 748
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#16

Vsi na forumu pozdravljajo in podpirajo, kam gre ta svet.  :barf

 

Namesto kakšnega cilindra več imaš vgrajen mini mlinček in zvočni sistem, ki simulira zvok motorja in je sigurno dražji, kot je proizvodna cena R6.  :ok2


Prikaži več možnosti


bmwcs
bmwcs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 533
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: Modra sulica

#17

Ah dajte, nehajte se že usajat na število clinidrov. Itak 90 % tistih , ki nabijajo o cilindrih ne ve kaj je prednost več ali manj le teh. Zvok boste že preboleli, za miren tek bodo pa že poskrbeli z raznimi zakompliciranimi vztrajniki in krmiljenjem motorja. 

Vzdržljivost motorjev bo enaka ali zelo podobna 4 ali 6 valjnikom,itak je verjetno modularna gradnja motorjev, tako da bo vse bolj ali manj enako, razen periferije in števila cilinidrov. Za večjo prožnost in elastičnost in navor v vseh režimih bodo pa poskrbeli elektromotorji, tako da bodo vam tudi v tem primeru viseli nosi do tal, ko vas bo 3 valjni 2.0i pri semaforju naprašil v vašem preljubem 6 valjniku, pri odprti šipi ( predpostavljam da se vsi vozite z odprtimi šipami, glede na to, da vam je zvok motorja pri vsakodnevnih avtih najbolj pomembna stvar, polek števila cilindrov seveda).

In ja, idealno bi bilo če bi v nosu bil 1 cilinder, manj prostora zavzame, lažji nos naredi, manj delov za zamenjat. Še bolje...... najbolje bi bilo brez smrdljivca in kar direkt elektromotor...ampak od tega smo še daleč, sploh pri nemcih.


No guts, No glory !
Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 748
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#18

Fantje, vidite, kam smo prišli ... Z neskončnih kregarij, ali je 2.0d (štiricilindrski, se razume) dovolj, na neskončne poste, ali je 0.7d dovolj. Za slednjega zagovornikov več kot očitno ne bo zmanjkalo, tako da bo na tem forumu še pestro. :laugh  



Urejal anita_a, 17.02.2018, 22:41.

Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 526
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#19

Ah dajte, nehajte se že usajat na število clinidrov. Itak 90 % tistih , ki nabijajo o cilindrih ne ve kaj je prednost več ali manj le teh. Zvok boste že preboleli, za miren tek bodo pa že poskrbeli z raznimi zakompliciranimi vztrajniki in krmiljenjem motorja. 

Vzdržljivost motorjev bo enaka ali zelo podobna 4 ali 6 valjnikom,itak je verjetno modularna gradnja motorjev, tako da bo vse bolj ali manj enako, razen periferije in števila cilinidrov. Za večjo prožnost in elastičnost in navor v vseh režimih bodo pa poskrbeli elektromotorji, tako da bodo vam tudi v tem primeru viseli nosi do tal, ko vas bo 3 valjni 2.0i pri semaforju naprašil v vašem preljubem 6 valjniku, pri odprti šipi ( predpostavljam da se vsi vozite z odprtimi šipami, glede na to, da vam je zvok motorja pri vsakodnevnih avtih najbolj pomembna stvar, polek števila cilindrov seveda).

In ja, idealno bi bilo če bi v nosu bil 1 cilinder, manj prostora zavzame, lažji nos naredi, manj delov za zamenjat. Še bolje...... najbolje bi bilo brez smrdljivca in kar direkt elektromotor...ampak od tega smo še daleč, sploh pri nemcih.

Zakaj bi komplicirali z nekimi elektromotorji,zapletenimi tehnološkimi rešitvami,poddimenzioniranimi zadevami ko pa ni treba? Zato ker enostavno lahko.

 

Isto je: Zakaj bi si življenje naredil lažje ,če pa si ga lahko zakompliciram.

 

 

Zakaj se potem pri delovnih strojih tako ne komplicira in gleda vsak liter ter gram? Zato ker mora zadeva delati in bo delala še naslednjih 30let. 

Si kdo predstavlja ,da začnejo dajati v kamion ,kateri je težak 40t, 4cyl motor z 3-mi turbinami prostornino 2000ccm 

 

 

To zame ni noben napredek ampak samo koraki nazaj in to delajo zanalašč ,da se služi na ljudeh . Živel kapitalizem.

 

Sploh mi ni jasno od kje je prišla tale miselnost v EU,da manj je boljše ter se z tem večina tudi zadovolji ter vsi veselo kimate da je super duper 3cyl motor.



Urejal blackberet, 17.02.2018, 22:55.

:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash, jocker, mstipic in 2 ostalim je všeč


bmwcs
bmwcs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 533
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: Modra sulica

#20

Zakaj bi komplicirali z nekimi elektromotorji,zapletenimi tehnološkimi rešitvami,poddimenzioniranimi zadevami ko pa ni treba? Zato ker enostavno lahko.

 

Isto je: Zakaj bi si življenje naredil lažje ,če pa si ga lahko zakompliciram.

 

To zame ni noben napredek ampak samo koraki nazaj.

 

Zakaj se potem pri delovnih strojih tako ne komplicira in gleda vsak liter ter gram? Zato ker mora zadeva delati in bo delala še naslednjih 30let.

Kdo pa je rekel da je motor poddimenzioniran ? Število cilindrov ne določa statike in dinamike motorja. To je samo v temah gostilniških debat.

 

Ja saj se strinjam. Nič več komplicirat in vrečt to zmešnjavo pod haubo imenovano ICE in sestavljeno iz 10000 kosov in jo zamenjat s takšno z 100 kosi, kjer nič ne poka, vibrira in smrdi v okolico., kjer se vozi.( seveda ji je treba postavit posebno mesto v tehničnem muzeju, ker nam je omogočila napredek, ki  brez ICE motorjev ne bi bil tolikšen, kot je bil do danes)

 

Najlažje pa je seveda še 100 let štancat eno in isto. Na srečo bodo države malo pritisnile na plin z regulacijami.

 

Pa saj veš da se ne vozimo z delovnimi stroji od doma do trgovine in službe ? Zakaj si pa ti ne posušiš las z industrijskih fenom z 500 stopinjami ? Zakaj si ne kupiš vijačnika za 1000 evrov, da boš doma 2 krat na leto pošraufal omarico v kopalnici ?



Urejal bmwcs, 17.02.2018, 22:58.

No guts, No glory !
Prikaži več možnosti