Skoči na vsebino

 

BMW G20 New 3-series saloon 2019

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
937 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#21

Kdo pa je rekel da je motor poddimenzioniran ? Število cilindrov ne določa statike in dinamike motorja. To je samo v temah gostilniških debat.

 

Ja saj se strinjam. Nič več komplicirat in vrečt to zmešnjavo pod haubo imenovano ICE in sestavljeno iz 10000 kosov in jo zamenjat s takšno z 100 kosi, kjer nič ne poka, vibrira in smrdi v okolico., kjer se vozi.( seveda ji je treba postavit posebno mesto v tehničnem muzeju, ker nam je omogočila napredek, ki  brez ICE motorjev ne bi bil tolikšen, kot je bil do danes)

 

Najlažje pa je seveda še 100 let štancat eno in isto. Na srečo bodo države malo pritisnile na plin z regulacijami.

 

Pa saj veš da se ne vozimo z delovnimi stroji od doma do trgovine in službe ? Zakaj si pa ti ne posušiš las z industrijskih fenom z 500 stopinjami ? Zakaj si ne kupiš vijačnika za 1000 evrov, da boš doma 2 krat na leto pošraufal omarico v kopalnici ?

Seveda so  poddimrnzionirani motorji poglej malo kaj se dogaja okoli krmilnih verig z BMW-jevimi motorji. Kdo pa je rekel da pomeni kaj število cylindrov. Če si že pri cilindrih lahko pa primerjaš stare šestvaljnike in današnje ali pa stare V8 in današnje V8 . 

To je kot fora menjave olja včasih je bila na 15.000km sedaj so intervali na 30.000 in več ,količina olja je pa še vedno ista ali pa še manjša kot je je bilo včasih. Če bi dali večjo količino olja pa bi jih še nekako razumel.

 

In zakaj bi se moral voziti z delovnim strojem do službe,saj ima avto lahko motor po principu delovnih strojev pa ne bo problem za nas. Problem bo za njih ker ne bodo imeli kaj pordati. Z industrijskim fenom z 500 stopinjami ni potrebe da se sušim,ker ni potrebe ,ker nov fen stane 10€ zdrži pa tudi toliko časa da bi moral biti vreden vsaj 100€ ali pa več. Za dvakrat poštaufati omarico si kupi šraufenciger, jaz uporabljam vijačnike vsak dan tako da za kvaliteto je bila cena temu primerna so vredni vsakega €.

 

Nov BMW pa ne opravičuje svoje cene in kvalitete tako kot jo fen za 10€.



Urejal blackberet, 17.02.2018, 23:28.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • tipmisle je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#22

a je kdo tukaj že vozil trivaljnika? Naj vam povem, da se pelje svetlobna leta boljše kot vaš štirivaljnik. Zvok je zelo zelo blizu šestvaljniku, ne pa temu ropotanju kar vi smatrate pod OK motor... Včasih sem bil tudi jaz med vami, priznam.


Jaz sem se zadnjič nekaj dni vozil z nadomestnim Golfom 1.0tsi, moči dovolj, tresljajev nič, poraba je smešno nizka. Slabosti: zvok obupem, avto obupen, pogled pod pokrov motorja smešen, pa predsodek da daš skoraj 20k za avto z 1.0 motorjem in tremi valji.

Še vedno sem mnenja da mi je štirivaljni 1.2 tce 130 v domačem Meganu veliko bolj uglajen, čeprav ima kakšen dober liter večjo porabo.

Glede nove trojke, jebiga 2.0 bo ponovem že "Big Block" dinozaver, 3.0 bo pa itak pradinozaver. Mislim da bo naslednji moj avto imel 3.0 motor, saj bo to verjetno zadnji vlak, preden bo motor z notranjim izgorevanjem v avtomobilih opravljal funkcijo podaljševanja dometa, oz. funkcijo generatorja el. Energije.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#23

Jaz sem se zadnjič nekaj dni vozil z nadomestnim Golfom 1.0tsi, moči dovolj, tresljajev nič, poraba je smešno nizka. Slabosti: zvok obupem, avto obupen, pogled pod pokrov motorja smešen, pa predsodek da daš skoraj 20k za avto z 1.0 motorjem in tremi valji.

Še vedno sem mnenja da mi je štirivaljni 1.2 tce 130 v domačem Meganu veliko bolj uglajen, čeprav ima kakšen dober liter večjo porabo.

Glede nove trojke, jebiga 2.0 bo ponovem že "Big Block" dinozaver, 3.0 bo pa itak pradinozaver. Mislim da bo naslednji moj avto imel 3.0 motor, saj bo to verjetno zadnji vlak, preden bo motor z notranjim izgorevanjem v avtomobilih opravljal funkcijo podaljševanja dometa, oz. funkcijo generatorja el. Energije.

Dokler ne prideš na AC,kjer te smeh mine.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • bedolin in anita_a uporabnikom je všeč to sporočilo


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 942
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#24

Eni ze delamo na "Še pomnite tovariši Selection" dvorišču :ok2
Prikaži več možnosti
    • Lugs in APS uporabnikom je všeč to sporočilo


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 738
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#25

Seveda so  poddimrnzionirani motorji poglej malo kaj se dogaja okoli krmilnih verig z BMW-jevimi motorji. Kdo pa je rekel da pomeni kaj število cylindrov. Če si že pri cilindrih lahko pa primerjaš stare šestvaljnike in današnje ali pa stare V8 in današnje V8 . 
To je kot fora menjave olja včasih je bila na 15.000km sedaj so intervali na 30.000 in več ,količina olja je pa še vedno ista ali pa še manjša kot je je bilo včasih. Če bi dali večjo količino olja pa bi jih še nekako razumel.
 
In zakaj bi se moral voziti z delovnim strojem do službe,saj ima avto lahko motor po principu delovnih strojev pa ne bo problem za nas. Problem bo za njih ker ne bodo imeli kaj pordati. Z industrijskim fenom z 500 stopinjami ni potrebe da se sušim,ker ni potrebe ,ker nov fen stane 10€ zdrži pa tudi toliko časa da bi moral biti vreden vsaj 100€ ali pa več. Za dvakrat poštaufati omarico si kupi šraufenciger, jaz uporabljam vijačnike vsak dan tako da za kvaliteto je bila cena temu primerna so vredni vsakega €.
 
Nov BMW pa ne opravičuje svoje cene in kvalitete tako kot jo fen za 10€.


Resnično ne vidim problema. Če si bo nekdo zaželel 6 valjnik ga bo zelo enostavno lahko kupil v modelu 340i, oziroma 340d. Imel bo pa tudi možnost nakupa tudi 4 valjnika ter 3 valjnika. Kar se ti srce poželi.

Volvo v svojem paradnem konju ponuja samo 4 valjnike, prodaja pa je dosti višja kot pred leti ko so prodajali 5 in 6 valjnike.

Kupcu nove trojke je nepomembno, kako bo avtomobil deloval pri 300.000km, prodal ga bo pri 200.000km. In tako mišljenje je popolnoma pravilno.

Še vedno pa ima kupec možnost nakupa e39 za 7.000 EUR če želi kamionski 3.0d motor z dolgoročnim delovanjem ter visokim statusom na forumu.
Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan, krt, Davidf1 in 6 ostalim je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 024
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#26

Mene je fordov trivaljnik navdusil. Prožnost, zvok, poraba. To je to! Najbližje r6 motorju kar se da priti. So ocitno razlike tusi tu. No moram priznati da 1.2tse od PSA je tidi krasen motor. To ima neverjeten zvok od 4k naprej.
Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#27

Dokler ne prideš na AC,kjer te smeh mine.

Nisem preizkusil po Ac, ker ni imel vinjete. Pač za nekoga ki se mu j.be za valje, ki vozi po omejitvah, mu bo tale 1.0 popolnoma dovolj. Dejansko si upam trdit, da Golf z takšno motorizacijo ni "podhranjen" za 70% kupcev-uporabnikov Golfov na Slovenskih cestah.

Pač v Slo je stanje takšno, da se pri avtomobilih naročujejo mali motorji, zunaj velika platišča, zunanji športni paketi, znotraj pa tavelika navigacija.
Po tem pa kampiranje 110 km/h po voznem pasu na Ac.
Prikaži več možnosti
    • Car Uroš in mstipic uporabnikom je všeč to sporočilo


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 942
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#28

Bom jaz povedal cez kaksen mesec, koliko kuri 3 valjni 1.0 TSI na avotocesti, ker poznam enega, ki vozi na dnevni bazi Trebnje-LJ-Trebnje :ok
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 836
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#29

Pa upam da ve, da je na AC omejitev 130 ne pa 110.

 

Sicer pa ja, znajo presenetit ti mlinčki, PSA 1.2 me je ful presenetil z zmogljivostjo, 1.2 TSI pa z pospeški nekje do 100 pa količino napak tudi :laugh .  Tudi varčni znajo biti dokler božaš gas, ko si na AC gre poraba v nebo, če si pa mal divjaka pa sploh, na polu z 1.2 tsi mi ni bil noben problem narediti povprečje prek 10 litrov če se mi je mudilo.

 

Na vsakodnevni relaciji je pil cca 1.5 do 2 litra več kot dizel v razred večjem avtu, pa tu ni blo nobene AC vmes, tam je razlika še večja.



Urejal Cdriver, 18.02.2018, 10:05.

Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 047
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#30

vsi ki zagovarjate 3 cilindre bi bilo prav da zapustite BMW.

Kakor je meni znano je BMW premium in mislim da 3 cilindri niso premium pa ni važno kaj zraven prišraufaš.

Še malo pa bo KIA premium.

Korejci in podobni rinejo GOR, bmw pa DOL


Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#31

Resnično ne vidim problema. Če si bo nekdo zaželel 6 valjnik ga bo zelo enostavno lahko kupil v modelu 340i, oziroma 340d. Imel bo pa tudi možnost nakupa tudi 4 valjnika ter 3 valjnika. Kar se ti srce poželi.

Volvo v svojem paradnem konju ponuja samo 4 valjnike, prodaja pa je dosti višja kot pred leti ko so prodajali 5 in 6 valjnike.

Kupcu nove trojke je nepomembno, kako bo avtomobil deloval pri 300.000km, prodal ga bo pri 200.000km. In tako mišljenje je popolnoma pravilno.

Še vedno pa ima kupec možnost nakupa e39 za 7.000 EUR če želi kamionski 3.0d motor z dolgoročnim delovanjem ter visokim statusom na forumu.

Se strinjam. Po drugi strani pa tudi ti novi 6valjniki niso več kar so bili,saj imajo en kup stvari katere ne bi bile potrebne.

 

Bom jaz povedal cez kaksen mesec, koliko kuri 3 valjni 1.0 TSI na avotocesti, ker poznam enega, ki vozi na dnevni bazi Trebnje-LJ-Trebnje :ok

Kar imam jaz izkušenj z trivaljniki(turbo in nonturbo) je tako,na lepe relacije kjer so hitrosti tam do 90km/h ti motorji res pijejo malo tam 5-6l. Kakor greš na avtocesto ter sploh če greš nad omejitvami poraba drastično naraste.

 

 

Enostavno premalo je ccm ampak tukaj vas večina ne razume kaj pomeni več ccm in gledate samo moč/navor.



Urejal blackberet, 18.02.2018, 10:42.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#32

vsi ki zagovarjate 3 cilindre bi bilo prav da zapustite BMW.

Kakor je meni znano je BMW premium in mislim da 3 cilindri niso premium pa ni važno kaj zraven prišraufaš.

Še malo pa bo KIA premium.

Korejci in podobni rinejo GOR, bmw pa DOL

Včasih smo kupovali BMW-je zato ker je bilo nekaj več pod pokrovom motorja česar ostale znamke niso imele(R6,V8,V12), in že nasplošno v glavah ljudi je za BMW veljalo da je to močan avto.

Danes pa se kupuje šminka oz. značka. 


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • MajoR in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


Sport Driver
Sport Driver

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 067
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Das (kleine) Auto

#33

Jaz Cliota 0,9 Tce vozim z 6,5-6,8 l/100 km. Vozim čez omejitve kadar se le da( ni preveč gužve) za tam 20-30 km/h. Tam okrog 120-130 km/h bi se ga najbrž dalo vozit z 6l porabe. Je pa to dolgotrajno povprečje dnevnih voženj ne samo ena relacijo od x do y. 

 

Kar se mene tiče mi je čisto vseeno koliko cilindrov ima stvar samo da dobro gre pa da nima problemov, če jim uspe to z 3 valjnikom super, zaradi mene.

Pa nekako dvomim, da bodo dizli trivaljniki, tega pa res ne dela nobena znamka.


Prikaži več možnosti


T&K
T&K

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 465
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: ženin BMW :)

#34

vsi ki zagovarjate 3 cilindre bi bilo prav da zapustite BMW.

Kakor je meni znano je BMW premium in mislim da 3 cilindri niso premium pa ni važno kaj zraven prišraufaš.

Zakaj bi zapuščali BMW? Kot je nekdo pred mano povedal, lahko vsak izbere kar želi...

Sam lahko iz izkušnje povem, da je tricilindrski BMW turbo prav simpatična zadeva. Avto gre primerljivo z motorji _18i v E36, E46....Poraba je cca. 6 litrov na ravnini pa vse do 7.7 v klanec. Avto ni divjak, je pa za vsakodnevno uporabo in razmere na slo. cestah popolnoma ok.

Sam sem imel E60 523i in razen zvoka, uglajenosti ter porabe :), tudi šestak ni dal kaj dosti od sebe. Šele nad 4000 obrati se je dobro zavrtel, ampak v običajnih razmerah verjetno večina ne vozi na teh obratih. Ali pač....

Imel sem tudi motor _20d E90, ki pa je imel obupen, trakotrski, glas in tresljaje, ampak v klanec je bil pa boljši kot atmosferski šestak.

Tako da, za vsakogar, kar ga veseli. :)

 

Sam sem okleval ali kupiti novega trivaljnika in se na koncu odločil za nakup, pa čeprav je zadeva draga. "Ljubezen" do BMW je pač čudna reč.



Pa nekako dvomim, da bodo dizli trivaljniki, tega pa res ne dela nobena znamka.

Kako da ne?...114d,116d, 216d, 518d (ne vem, če se že prodaja), so trivaljni dizli, mislim celo, da imajo s trivaljnimi bencinarji enak blok motorja...



Urejal T&K, 18.02.2018, 11:27.

Prikaži več možnosti


Nimesis
Nimesis

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 217
  • Lokacija: Blizu Lj. obvoznice

#35

BMW bo optimizira proizvodnjo.
Nove bloke motorjev bodo samo zdruzevali,tako da bo v npr.320 osnova R3, v 340 2x R3, za tiste ki bodo pa hoteli 12 cilindrov bodo pa dali skupaj 4x R3, pa bo 12 valjckov.
Za tako zeljeni zvok, pa bo itak poskrbljeno iz B&O surround zvocnikov.
Za se dodatno doplacilo, pa se z zunanjimi zvocniki, v zadnjem odbijacu, da bodo lahko tudi mimoidoci slisali.

slika.jpg

Rapid eye movement...

Prikaži več možnosti
    • token je všeč


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 828
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#36

Zakaj bi komplicirali z nekimi elektromotorji,zapletenimi tehnološkimi rešitvami,poddimenzioniranimi zadevami ko pa ni treba? Zato ker enostavno lahko.

 

Isto je: Zakaj bi si življenje naredil lažje ,če pa si ga lahko zakompliciram.

 

 

Zakaj se potem pri delovnih strojih tako ne komplicira in gleda vsak liter ter gram? Zato ker mora zadeva delati in bo delala še naslednjih 30let. 

Si kdo predstavlja ,da začnejo dajati v kamion ,kateri je težak 40t, 4cyl motor z 3-mi turbinami prostornino 2000ccm 

 

 

To zame ni noben napredek ampak samo koraki nazaj in to delajo zanalašč ,da se služi na ljudeh . Živel kapitalizem.

 

Sploh mi ni jasno od kje je prišla tale miselnost v EU,da manj je boljše ter se z tem večina tudi zadovolji ter vsi veselo kimate da je super duper 3cyl motor.

 

še večja neumnost je ko so dali 2.0 v 7-mico ...


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 024
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#37

vsi ki zagovarjate 3 cilindre bi bilo prav da zapustite BMW.

Kakor je meni znano je BMW premium in mislim da 3 cilindri niso premium pa ni važno kaj zraven prišraufaš.

Še malo pa bo KIA premium.

Korejci in podobni rinejo GOR, bmw pa DOL

 

BMW ni premium. Premium je samo na tvoji vasi in v tvoji glavi. 


Boobs is back!
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 738
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#38

še večja neumnost je ko so dali 2.0 v 7-mico ...


Probaj in potem komentiraj.
Sam sem ga in sicer na relaciji Hamburg - Zurich, kjer sem ga vrnil. Po DE ac sem vozil do 180km/h, popolnoma enakovredno z drugimi vozili, edino par vozil je vozilo krepko hitreje.

Zvoka nima nobenega, ker je popolnoma zadušen.
Poraba je bila 7,6l, po potovalnem raçunalniku.

Zame je super, da ima kupec možnost izbrati tudi takšno vozilo z takšno motorizacijo, tako kot na drugi strani 760Li.
Prikaži več možnosti
    • fp4492 je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 259
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#39

Damir tu se pa motis. Bmw je bil premium. Gledano na avte ki se v svetu proizvajajo, je bmw bil in bo (ceprav si mogoce tega v3c ne zasluzi) clan "Svete trojice". Tako pac je.

Da se nekaj povem na racun nove trojke. Svetovna oblika :mljask. Upam da bo noter malo bolj premium od sedanje, kjer bi mi res bilo zal dat 20k€ + za tako notranjost, bmw znacka gor ali dol.

Motorizacija me osebno ne moti..cudo jelda? Zakaj? Treba se je sprijaznit z tokom kam gre razvoj motorjev. Ceprav je bilo govora da downsizing ne prinese manj izpustov in da ne mislijo it vec na manj ccm-jev kot cilindrov je ocitno spet bmw naredil po svojem. Oni si to lahko privoscijo. Vzdrzljivost teh motorjev se bo pokazala s casom in ne rabimo bit prevec pametni da tega kar je bilo vec ne bo. Ne v cilindrih ne v vzdrzljivosti. Kljub temu mi je trojka vsecna in bi jo mogoce enkrat kupil. Ampak ne trivaljnika :)

Me pa vedno te novice spodbudijo v razmisljanje:

1. Kje narediti tecaj za varilca da ne rabim iskat vedno nekoga za najmanjse predelave na avtu)?
2. Kolko konjev se da spravit ven iz 4.4 V8 z dvema turbinama (kud svi tud i mali Mujo)?
3. Katere turbine uporabit?
4. Komu dat predelat avt. menjalnik da bo zdrzal 1000nm navora (Norveska, Amerika)?
5.2xE39 upam da ne bom nikoli prisiljen prodat niti eno niti drugo

To je za mojo duso. Kljub temu pa bi kupil za zeno novo trojko da se vozi do trgovine, varno brez dosti razmisljanja. In tudi sam bi jo vozil za skocit sem in tja.

Za vse ostalo je tu zapuscina bmwja.

Kaksne bodo kaj cene? Prilepili ste motorje brez cen.

Urejal MajoR, 18.02.2018, 13:24.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 828
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#40

Probaj in potem komentiraj.
Sam sem ga in sicer na relaciji Hamburg - Zurich, kjer sem ga vrnil. Po DE ac sem vozil do 180km/h, popolnoma enakovredno z drugimi vozili, edino par vozil je vozilo krepko hitreje.
Zvoka nima nobenega, ker je popolnoma zadušen.
Poraba je bila 7,6l, po potovalnem raçunalniku.
Zame je super, da ima kupec možnost izbrati tudi takšno vozilo z takšno motorizacijo, tako kot na drugi strani 760Li.


Sedmica mora imeti vsaj 3.0d motor pod pokrovom ker je to top šit luksuz flag ship brand.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč