Skoči na vsebino

 

Padec napetosti zaradi muzike

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
35 odgovorov v temi
nitro
nitro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 348
  • Lokacija: Ljubljana

#1

Ponoči opažam, da ko konkretno nabijem muziko v avtu rahlo utripajo luči oz. se opazi padec napetost. A se to še komu dogaja, al je to znak da gre akomulator h koncu?

Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 704
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#2

Ponoči opažam, da ko konkretno nabijem muziko v avtu rahlo utripajo luči oz. se opazi padec napetost. A se to še komu dogaja, al je to znak da gre akomulator h koncu?


Ja kaj pa imas no3 ? Zdej ce imas ksn mocnejsi ojacevalec in temu primeren woofer je to cist normalno . Ksn kondenzator 1farad ali1,5 farada bo resu zadevo .
LP Pirc
Prikaži več možnosti


aljosa
aljosa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 097
  • Lokacija: ok.Kranja
  • Avtomobil: BMW 320i coupe

#3

Odvisno,koliko imaš notr muske,drgač če je muske dost notr,se to dogaja ,ja


LP!
BMW 320i coupe , letnik 92/4
Prikaži več možnosti


SLP
SLP

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 764
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: BMW

#4

Jz sem mel isti problem, je bla rešitev v večjem akumulatorju oz dodatnem akumulatorju :ok
Prikaži več možnosti


nitro
nitro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 348
  • Lokacija: Ljubljana

#5

ma notri imam en JL sub pa ojačevalec max 60A. ni lih tolko zato se mi zdi čudno, ker sem v prejšnjem avtu imel 100A porabe pa to ni blo tko opazno. je pa res da mi je enkrat zaradi tega skurilo alternator :crazy

Prikaži več možnosti


Azael
Azael

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 179
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E34, RAV4

#6

Heh...bo treba narediti novo napeljavo samo za muziko. Novo klemo na + pol, vmes še kakšna škatlica z varovalkami ipd. Tudi močnejši akumulator in alternator, če je potrebno. :ok2
Prikaži več možnosti


aljosa
aljosa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 097
  • Lokacija: ok.Kranja
  • Avtomobil: BMW 320i coupe

#7

Močnejši akumulator,ali a dodaten akumulator,ki ga povežeš z obstoječim,in vmes daš "izolatorje",tako da gre tok samo v eno stran!
BMW 320i coupe , letnik 92/4
Prikaži več možnosti


nitro
nitro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 348
  • Lokacija: Ljubljana

#8

Hvala za nasvete. ko bo ta akomulator izdihnu bom dal močnejšega ja, v kakšne večje posege pa mislim da se ne bom spuščal. napeljava za napajanje pa je tudi dovolj močna, pa še kratka (0,5m), tako da tam nekih izgub ni

Prikaži več možnosti


aljosa
aljosa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 097
  • Lokacija: ok.Kranja
  • Avtomobil: BMW 320i coupe

#9

To je za enkrat najbolj elegantna rešitev!Če imaš več muske notr,močnejši akumulator not,pa je stvar rešena.Če pa slučajno ni,potem so pa na vrsti druge stvari! :)
BMW 320i coupe , letnik 92/4
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 704
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#10

Močnejši akumulator,ali a dodaten akumulator,ki ga povežeš z obstoječim,in vmes daš "izolatorje",tako da gre tok samo v eno stran!


A dej dej ... kak izolatorji neki ... ce bo dal "zolatorje nebi nikamor nc teklo !

Ti kupi en kondic 1farad pa ga vezi vzporedno k ojacevalcu da ti bo "spice pobral" !


Problem je ker imas ti luci in vse prizgano in pride do tega da se sesede napetost ker ti tok toka potegene iz akumulatorja in posledicno pol za lampe ni dosti in pol pac utripa po basu :laugh !
LP Pirc
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 704
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#11

To je za enkrat najbolj elegantna rešitev!Če imaš več muske notr,močnejši akumulator not,pa je stvar rešena.Če pa slučajno ni,potem so pa na vrsti druge stvari! :)



Ja lahko da bo tudi to vredu ! Ni pa receno ...
LP Pirc
Prikaži več možnosti


nitro
nitro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 348
  • Lokacija: Ljubljana

#12

sem mislil da skrbi kondenzator samo za padce napetosti ki se pojavjo zaradi dolgih kablov, ker imam tu smo 0,5m do akomulatorja.

Prikaži več možnosti


jakeccc
jakeccc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 929
  • Lokacija: Škocjan

#13

Probaj za začetek dobro maso nardit pa bo mogoče tud kej razlike.
Prikaži več možnosti


Azael
Azael

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 179
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E34, RAV4

#14

Stvar precej lepše dela, če je povsem ločena od ostalih porabnikov v avtomobilu. Saj v BMW-jih je to itak že lepo narejeno, a če daš kakšen sub noter, to terja svoj davek...
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 704
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#15

sem mislil da skrbi kondenzator samo za padce napetosti ki se pojavjo zaradi dolgih kablov, ker imam tu smo 0,5m do akomulatorja.


Niti ne . Stvar je taka da ti kondi nekako deluje kot dodaten vir ko rabis vec energije ti jo pocuza s kondija in tako pol ne gre vsa obremenitev na akku !

To je fajn zadeva ce mas dost muske not ...
LP Pirc
Prikaži več možnosti


aljosa
aljosa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 097
  • Lokacija: ok.Kranja
  • Avtomobil: BMW 320i coupe

#16

Močnejši akumulator,ali a dodaten akumulator,ki ga povežeš z obstoječim,in vmes daš "izolatorje",tako da gre tok samo v eno stran!


A dej dej ... kak izolatorji neki ... ce bo dal "zolatorje nebi nikamor nc teklo !

Ti kupi en kondic 1farad pa ga vezi vzporedno k ojacevalcu da ti bo "spice pobral" !


Problem je ker imas ti luci in vse prizgano in pride do tega da se sesede napetost ker ti tok toka potegene iz akumulatorja in posledicno pol za lampe ni dosti in pol pac utripa po basu :laugh !


Baje obstajajo neki izolatorji,ki preprečijo,če izprazniš akumulator(tisti ki ga imaš za musko),da ti ne izprazni tudi osnovnega.tako sem jaz slišal!
BMW 320i coupe , letnik 92/4
Prikaži več možnosti


nitro
nitro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 348
  • Lokacija: Ljubljana

#17

Zaenkrat bomo preživel tudi brez kondenzatorja, če pa si bom ojačal še sprednji sistem, si ga bom pa gotovo omslil :ok

Prikaži več možnosti


nitro
nitro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 348
  • Lokacija: Ljubljana

#18

enaka tema tudi tukaj. zanimivo

http://forum.e46fana...ad.php?t=297730

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 644
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#19

Močnejši akumulator,ali a dodaten akumulator,ki ga povežeš z obstoječim,in vmes daš "izolatorje",tako da gre tok samo v eno stran!


Aljoša, v elektrotehniki se ponavadi uporabljajo:
1. IZOLATORJI katerih že ime pove, da izolirajo in ne prevajajo el. toka v nobeno smer.
2. POLPREVODNIKI (diode) ki prevajajo samo v eno smer.
3. PREVODNIKI ki prevajajo v vse smeri.

Zato me resno zanima o kakšnih "izolatorjih" ti to ... :confused
Imaš mogoče kakšen link do njihovega opisa? :)

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


aljosa
aljosa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 097
  • Lokacija: ok.Kranja
  • Avtomobil: BMW 320i coupe

#20

Močnejši akumulator,ali a dodaten akumulator,ki ga povežeš z obstoječim,in vmes daš "izolatorje",tako da gre tok samo v eno stran!


Aljoša, v elektrotehniki se ponavadi uporabljajo:
1. IZOLATORJI katerih že ime pove, da izolirajo in ne prevajajo el. toka v nobeno smer.
2. POLPREVODNIKI (diode) ki prevajajo samo v eno smer.
3. PREVODNIKI ki prevajajo v vse smeri.

Zato me resno zanima o kakšnih "izolatorjih" ti to ... :confused
Imaš mogoče kakšen link do njihovega opisa? :)


Hvala za pojasnilo :) !To sem prebral na eni internetni strani,kjer je bil opis,kako pač inštalirati akustiko!Niso ti izolatorji zrastli na mojem zelniku! :laugh
Bral pa sem to že nekaj časa nazaj,zato ne najdem več te strani!Če jo bom pa našel,jo bom pa vsekakor objavil!In stran je bila v Slovenščini,takoda možnost napačnega prevoda odpade!Se mi pa vsekakor zdi izraz polprevodniki veliko bolj na mestu!

LP!
BMW 320i coupe , letnik 92/4
Prikaži več možnosti