Skoči na vsebino

 

Padec napetosti zaradi muzike

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
35 odgovorov v temi
aljosa
aljosa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 097
  • Lokacija: ok.Kranja
  • Avtomobil: BMW 320i coupe

#21

Našel link!Zgleda ,da sem jaz takrat to površno prebral!Se oproščam za napačne informacije! :napaka
Evo še link do tega http://www.caraudio.si/fi/dept_56.html
BMW 320i coupe , letnik 92/4
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 644
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#22

Avtor tistega linka je bolj zlatar kot pa električar. :ok2

Izmed cvetk (takih ko releje in diode imenuje izolatorje :napaka ) je dobra tudi tista na koncu, ko priporoča drgnjenje pleha in takoj za tem izolacijo proti rji na istem mestu. To pač ne gre skupaj, ker vsaka antikorozina zaščita naredi spet slabo maso - izolacijo. :wink
Čudno, da ni napisal še, da je treba pločevino na tistem mestu pozlatit (kar bi bila sicer idealna varijanta). :)

Mase se najbolje naredijo tako, da se iz akumulatorja vleče kabel (tako kot + ... lahko še malo debelejši) na vse velike porabnike - ojačevalce. Tako ni treba drgnit - izolirat pločevine ... hkrati pa karoserija ostane RF zaščita ter služi za maso ostalim manjšim - originalnim porabnikom. :ok

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • zaxxon je všeč


mali
mali

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 464
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E46 320d 100kW, E30 316

#23

Avtor tistega linka je bolj zlatar kot pa električar. :ok2

Izmed cvetk (takih ko releje in diode imenuje izolatorje :napaka ) je dobra tudi tista na koncu, ko priporoča drgnjenje pleha in takoj za tem izolacijo proti rji na istem mestu. To pač ne gre skupaj, ker vsaka antikorozina zaščita naredi spet slabo maso - izolacijo. :wink
Čudno, da ni napisal še, da je treba pločevino na tistem mestu pozlatit (kar bi bila sicer idealna varijanta). :)

Mase se najbolje naredijo tako, da se iz akumulatorja vleče kabel (tako kot + ... lahko še malo debelejši) na vse velike porabnike - ojačevalce. Tako ni treba drgnit - izolirat pločevine ... hkrati pa karoserija ostane RF zaščita ter služi za maso ostalim manjšim - originalnim porabnikom. :ok


Vidim da eni pa obvladajo štrom, pa bi kdaj prosil, za kakšno podporo, ko bo kdo pametoval čez mene. :laugh

Kar se pa muzike tiče, sem videl da je govora o kondenzatorju, pa bi samo dodal, da prodajajo kondenzator prav za to namenjen, ki ima tudi neko zaščito, da izklopi napetost, ko pade napetost na akumulatorju po določeno mejo. Stane pa ene 12000 sit.

LP
:confused...:besen...:zmeden... :goodidea...:serviser...:gogo...:avto

Vse se da, če človek hoče!!
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 704
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#24

Avtor tistega linka je bolj zlatar kot pa električar. :ok2

Izmed cvetk (takih ko releje in diode imenuje izolatorje :napaka ) je dobra tudi tista na koncu, ko priporoča drgnjenje pleha in takoj za tem izolacijo proti rji na istem mestu. To pač ne gre skupaj, ker vsaka antikorozina zaščita naredi spet slabo maso - izolacijo. :wink
Čudno, da ni napisal še, da je treba pločevino na tistem mestu pozlatit (kar bi bila sicer idealna varijanta). :)

Mase se najbolje naredijo tako, da se iz akumulatorja vleče kabel (tako kot + ... lahko še malo debelejši) na vse velike porabnike - ojačevalce. Tako ni treba drgnit - izolirat pločevine ... hkrati pa karoserija ostane RF zaščita ter služi za maso ostalim manjšim - originalnim porabnikom. :ok


Vidim da eni pa obvladajo štrom, pa bi kdaj prosil, za kakšno podporo, ko bo kdo pametoval čez mene. :laugh

Kar se pa muzike tiče, sem videl da je govora o kondenzatorju, pa bi samo dodal, da prodajajo kondenzator prav za to namenjen, ki ima tudi neko zaščito, da izklopi napetost, ko pade napetost na akumulatorju po določeno mejo. Stane pa ene 12000 sit.

LP



Ja ampak tista zascita je za to ce ti nimas motorja prizganga da se ti akumulator ne sprazni oz. da se vedno lahko vzegs in oodpeljes avto . Se nikol pa nisem slisal da bi bila na kondiju je pa mozno . Vrjetno je tako narejen da je vezeno zaporedno in nato kondi vzporedeno in ti avtomatko odklopi ko pade napetost po doloceno vrednost .

Sva s kolegom delal podoben projekt amapk bi bila ta zascita vgrajena v armaturo(po zelji tdui drugam) z LCD displejem ki bi kazal napetost in si bi prag izklopitve lahko tudi sam nastavil . Zadevo sva opustila zaradi prevelikih strokov izdelave ... mislim za ceno ki bi midva lahko zadevo naprej dala pomoje nebi nihce kupil .
LP Pirc
Prikaži več možnosti


mali
mali

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 464
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E46 320d 100kW, E30 316

#25

Ja saj ta kondenzator ima celo vezje na vrhu, ki je pod pleksi pokrovom. Služi pa ravno temu, kot si napisal. :)

Je pa tudi drugo lahko krivo. Naprimer, da imaš v avtu prešvoh zvočnike, potem ti lahko celo radijo izklopi, pa žice do zvočnikov niso prave ali njihova debelina ne ustreza. Pri meni, seveda je ta pojav, tudi brez suba, dam muziko bolj naglas, pa mi že radijo blenda. Drugo je lahko napajanje radija. Kar se muzike tiče, se splača stopit do enga tipa v Solkanu, ki štima to, pa ti vse razloži. Tu mislem predvsem za @nitrota, ker ima blizu. :)
:confused...:besen...:zmeden... :goodidea...:serviser...:gogo...:avto

Vse se da, če človek hoče!!
Prikaži več možnosti


nitro
nitro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 348
  • Lokacija: Ljubljana

#26

če preberete malo v tej temi http://forum.e46fana...ad.php?t=297730 tipi govorijo da kondenzator ne reši zadeve, ampak jo le močnejši akomulator oz. namenski akomulator za avtoakustiko, če je zraven pa še močnejši alternator pa toliko boljše. po izkušnjah iz prejšnjega avta bi to lahko držalo, saj sem imel v avtu 90A alternator in mi je ful blendalo ko sem nabijal in mi je zato posledično tudi skurilo diode na alternatorju. ko sem ga potem zamenjal z 130A blendanja ni bilo opaziti, tako da ko bo prilika prvo eno močnejšo baterijo pol pa dalje.

@mali: ja tipa v solkanu poznam ja in kar obvlada sceno, ma bom probal prvo sam kaj sčarat, ker sem glih malo štromarja :-D pri blendanju AR je pa razumljivo da blenda, saj so kabli ki ga napajajo bolj švoh pa gre le za največ 10A toka, tu pri ojačevalcu pa gre za 60A, in so kabli temu primerni

Prikaži več možnosti


mali
mali

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 464
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E46 320d 100kW, E30 316

#27

Sporoči, če ti ki rata, ker imam enako težavo, pa ne vem kaj se mi splača prvo uredit. :ok
:confused...:besen...:zmeden... :goodidea...:serviser...:gogo...:avto

Vse se da, če človek hoče!!
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 704
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#28

če preberete malo v tej temi http://forum.e46fana...ad.php?t=297730 tipi govorijo da kondenzator ne reši zadeve, ampak jo le močnejši akomulator oz. namenski akomulator za avtoakustiko, če je zraven pa še močnejši alternator pa toliko boljše. po izkušnjah iz prejšnjega avta bi to lahko držalo, saj sem imel v avtu 90A alternator in mi je ful blendalo ko sem nabijal in mi je zato posledično tudi skurilo diode na alternatorju. ko sem ga potem zamenjal z 130A blendanja ni bilo opaziti, tako da ko bo prilika prvo eno močnejšo baterijo pol pa dalje.

@mali: ja tipa v solkanu poznam ja in kar obvlada sceno, ma bom probal prvo sam kaj sčarat, ker sem glih malo štromarja :-D pri blendanju AR je pa razumljivo da blenda, saj so kabli ki ga napajajo bolj švoh pa gre le za največ 10A toka, tu pri ojačevalcu pa gre za 60A, in so kabli temu primerni


Sej sem ti vse razlozil kako se obnasa kondenzator ampak ce mislis da imajo oni prav pa njih polusaj ... Sej ti je ze iztok povedal da so prej zlatarji kot stromarji ...
LP Pirc
Prikaži več možnosti


mali
mali

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 464
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E46 320d 100kW, E30 316

#29

Zltarji: ta je ful huda :hihi :rofl :umruodsmeha

Mah, naj sam proba, potem bo pa videl, komu naj verjame. Kja čmo, življenje je polno preizkusov. :laugh
:confused...:besen...:zmeden... :goodidea...:serviser...:gogo...:avto

Vse se da, če človek hoče!!
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 704
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#30

Zltarji: ta je ful huda :hihi :rofl :umruodsmeha

Mah, naj sam proba, potem bo pa videl, komu naj verjame. Kja čmo, življenje je polno preizkusov. :laugh


Ja nej proba ... nakoncu bo imel akumulator viska :ok

Aja pa vzami Bosch Silver pa ga jaz pol odkupim ko ga ne bos rabil :laugh ...joke :laugh
LP Pirc
Prikaži več možnosti


nitro
nitro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 348
  • Lokacija: Ljubljana

#31

Sej sem ti vse razlozil kako se obnasa kondenzator ampak ce mislis da imajo oni prav pa njih polusaj ... Sej ti je ze iztok povedal da so prej zlatarji kot stromarji ...


ups.... sem prav spregledal tisti post :crazy še eno stvar bom probal. maso direkt iz baterije, kot pravi iztok. baterijo bi pa močnejšo kupil, le če bi ta šla u maloro, tako da ne bo nič z bosch silver, za probavat jih imam pa dosti doma

Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 587
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#32

Se mi dogaja, da gre pri zagonu avtomobila ojačevalnik za Subwoofer v Protection Mode in tako ostane, dokler ne ugasneš avtomobila in počakaš nekaj časa, ter ga ponovno zaženeš. Vse ostalo, ko enkrat zadeva zalaufa ni več problematično. Najverjetnejši razlog je padec napetosti ob zagonu, ko mora REMOTE kabel "informirati" naj se AMP starta.

Rešitev bi bila, da se radio in posledično signal za vklop, zažene potem, ko avto že obratuje ali pa neka rešitev, ki bi vklopila AMP, z kakšnimi 2 do 3 sekundami zakasnitve ?

Ima kdo kakšen predlog ?


Frgazar
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 096
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#33

Najbolj enostavna rešitev je skrito stikalo za remote. :)


Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 163
  • Lokacija: Slovenija

#34

Se mi dogaja, da gre pri zagonu avtomobila ojačevalnik za Subwoofer v Protection Mode in tako ostane, dokler ne ugasneš avtomobila in počakaš nekaj časa, ter ga ponovno zaženeš. Vse ostalo, ko enkrat zadeva zalaufa ni več problematično. Najverjetnejši razlog je padec napetosti ob zagonu, ko mora REMOTE kabel "informirati" naj se AMP starta.

Rešitev bi bila, da se radio in posledično signal za vklop, zažene potem, ko avto že obratuje ali pa neka rešitev, ki bi vklopila AMP, z kakšnimi 2 do 3 sekundami zakasnitve ?

Ima kdo kakšen predlog ?

Ce bi bilo to standard zaradi padca napetosti bi zato ze slisal pa se nisem nikoli, kajti padec napetosti je pri avtu skoz prisoten ob startih.

Prej problem v ojacevalcu.

 

Drugace pa ce se gres instant resitve kupis navadno zakasnilno vezje na 12V kjer poljubno nastavljas casovnik priziga.



Urejal RALLIART, 10.10.2019, 07:22.

Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 587
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#35

Na srečo sem našel na procesorju funkcijo REMOTE OUT DELAY in podaljšal zakasnitev, ko procesor odda REMOTE signal na dodatni ojačevalnik. Sedaj, hmm zaenkrat, je v redu.

Menda je pri avtomobilih mogoč celo problem s preveliko napetostjo ob vklopu, ker gre AMP v PT mode celo predenj motor zaženeš. Namreč, ko odkleneš avto na daljinca, se že vzpostavi električni tokokrog od avtoradia do procesorja in naprej do dodatnega ojačevalnika.


Frgazar
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 027
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#36

Ob padcu napetosti pri aftermarket muziki se rad sliši tudi pok iz zvočnikov.


Prikaži več možnosti