Skoči na vsebino

 

Huda škoda na motorju X6

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
95 odgovorov v temi
tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 813
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#81

Tudi meni ni jasno, kako bi lahko imela CH slabo nafto.

Sam bi prej pomislil na kakšne poceni zakotne črpalke s staro nafto s kakšnimi aditivi. Lahko pa da se motim :)

Fantje, zdaj bi bil pa res že čas da zaključimo s temi populizmi o slabi nafti. Kakovost nafte je predpisana v celotni EU, in sicer s standardom EN 590, ki se že kakšno desetletje ali več ni spremenil, isti standard pa velja tudi v Švici in še kakšni bolj zakotni državi v soseski. Vsa dizelski motorji bi morali biti prilagojeni, da delujejo brez težav s takšno nafto, ker druge ni na trgu (pustimo Bosno in Srbijo z lokalnimi zvarki ob strani). 

 

Če pa je Renault (z Delphi pumpami) ali pa BMW tako pogumen, da skonstruira motor, ki standardnega goriva ne prebavlja in o tem pozabi obvestit kupca... Za to ni krivo gorivo ampak proizvajalec vozila in ta naj tudi prevzame odgovornost.

 

In na tej točki bi se diskusija morala končati.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti
    • 525iX, andy in Firedancer uporabnikom je všeč to sporočilo


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#82


MIHOLD, sem opazil, da so 3 različne embalaže za Antigrippante 25, je to res?


Crna
Rdeca
Modra

Urejal M Kompakt, 27.02.2018, 15:59.

Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 521
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#83

Fantje, zdaj bi bil pa res že čas da zaključimo s temi populizmi o slabi nafti. Kakovost nafte je predpisana v celotni EU, in sicer s standardom EN 590, ki se že kakšno desetletje ali več ni spremenil, isti standard pa velja tudi v Švici in še kakšni bolj zakotni državi v soseski. Vsa dizelski motorji bi morali biti prilagojeni, da delujejo brez težav s takšno nafto, ker druge ni na trgu (pustimo Bosno in Srbijo z lokalnimi zvarki ob strani). 

 

Če pa je Renault (z Delphi pumpami) ali pa BMW tako pogumen, da skonstruira motor, ki standardnega goriva ne prebavlja in o tem pozabi obvestit kupca... Za to ni krivo gorivo ampak proizvajalec vozila in ta naj tudi prevzame odgovornost.

 

In na tej točki bi se diskusija morala končati.

 

LP Tristan01

... ampak dodani biodizel prihaja iz različnih proizvodnih virov pri različnih ponudnikih (Petrol, OMW, ...) v različni kvaliteti in se ga dodaja v različnih %.


Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 813
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#84

... ampak dodani biodizel prihaja iz različnih proizvodnih virov pri različnih ponudnikih (Petrol, OMW, ...) v različni kvaliteti in se ga dodaja v različnih %.


Drži, majhne razlike so. Tudi samo gorivo prihaja iz različnih rafinerij in surove nafte iz različnih koncev sveta.

Biodizel je še vedno dražji od nafte in se zato dodaja le zakonski minimum. Tega ni veliko. Tudi za biogoriva obstajajo ustrezni standardi. Večjih razlik ni. In če bi tvoja teorija držala bi ribali vsi sodobni dizli. Tako pa so na udaru samo določeni modeli.

Osebno vidim vzrok okvar predvsem v po tiskanju meja tehnologije na meje možnega. Dobri stari atmosferskih dizla so imeli tlak vbrizga nekaj barov, morda nekaj. Commonraili zadnje generacije dosegajo tlake 200 ali 300 barov. Koliko večje obremenitve to pomeni za materiale? K temu dodaj še tehnologijo več vbrizgom na delovni takt...

Pa še nekaj v razmislek zagovornikom teorij zarote:nekateri veliki kupci goriv načrtno kupujejo goriva brez aditivov, ker so lahko zato cene nižje. Praksa takih podjetij kaže, da poraba ni nič večja, okvare pa tudi ni več. Za konec pa tudi to gorivo ustreza standardu.

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti


m-power81
m-power81

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 365
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e30, e46, e70

#85

Tole sicer drži za X5 ke 2007 -05/2010 za one z 6 stopenjskim menjalnikom, za one FL modele z 8 stopenjskem menjalnikom, pa tega ni, tam ni nič, ko daš gumo stran !!!


Aha mozno. Na mojem x je tko je pa res da spada v to skupino ki si jo opisal.
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 029
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#86

MIHOLD, sem opazil, da so 3 različne embalaže za Antigrippante 25, je to res?

Pa ne samo embalaže, tudi proizvajalci so različni :-/


Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#87

Ali je pa samo eden in se nalepka prelepi?
Saj dodatke dobis tudi na pumpah a ne?
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 249
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#88

Moje vprasanje je bilo, da razjasnimo o pristnosti in kvaliteti.

Tukaj so vse 3 embalaze. Mihold mi je dal crno in roza, sedaj pa kupujem crno in modro. Hmmmm :confused

http://www.motornaol...tigrippante-25/
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 550
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#89

Če mu je ime Albert, potem pelje iz CH v SLO. Preverjeno ;)

:rofl Kako je svet majhen :ok2

Sicer sem bil v kontaktu z njegovim šefom, ampak on mi je pa opravil storitev :-D



Urejal Bavaria fan, 27.02.2018, 22:05.

Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 253
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#90

Osebno vidim vzrok okvar predvsem v po tiskanju meja tehnologije na meje možnega. Dobri stari atmosferskih dizla so imeli tlak vbrizga nekaj barov, morda nekaj. Commonraili zadnje generacije dosegajo tlake 200 ali 300 barov. Koliko večje obremenitve to pomeni za materiale? K temu dodaj še tehnologijo več vbrizgom na delovni takt...

Prva generacija common raila pri Boschu (leta 1997 ali 1998) je imela max tlak 1500 bar, delovnega pa do 1350 bar, sedaj gredo cez 2000. Stare "bosch pumpe" so injektorje odpirale dosti nize - prvi 66 kW TDI pri 180, 81 kW TDI pa pri 210 bar - predhodniki pa seveda ustrezno nize. Na nekaj barih delujejo le bencinci z indirektnim vbrizgom. :ok

 

Me zanima koliko kilometrov in koliko menjav naftnega filtra ima doticna X6 za seboj. Pa ce se je kdaj morda tankal bencin...



Urejal zok, 27.02.2018, 22:32.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 243
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#91

Moje vprasanje je bilo, da razjasnimo o pristnosti in kvaliteti.

Tukaj so vse 3 embalaze. Mihold mi je dal crno in roza, sedaj pa kupujem crno in modro. Hmmmm :confused

http://www.motornaol...tigrippante-25/

Motornaolja.com so objavili vse 3 embalaže, ki so obstajale v ponudbi. Jaz trenutno lahko resnično jamčim samo za rdečo plastenko,

kjer je napis v slovenščini in moj logotip oz. napis  "Arčon". Zato sem to tudi naredil, ker se je na tržišču začelo pojavljati vse živo in začelo mešati toplo vodo.

Če naročiš pri motornaolja.com boš torej dobil embalažo iz druge slike, rdeča plastenka z napisi v slovenščini.


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 243
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#92

 

 

Kot sem sam na svojem v vmesnem času preveril, je še problem, da so kolesa zablokirana, ker ta model nima, kot stari , da vtakneš sklopko ........  skratka, ko motor ne sme vžgati ali ne vžge tudi v N ne gre se pravi blokirana kolesa ....,  potem pa ali kardan razdreti ali pa vozičke pod kolesa, da se ga naloži.....

 

Če kdo ve kako gre v N, naj pove, me prav zanima, tudi priznani mehanik ni ugotovil in nazadnje na mojem avtu (lom kardana) podrl do konca še drugi kardan.

 

Menjalnik v BMW ZF 8HP, se takole postavi v emergency release kot prikazuje filmček, torej spodaj je vijak, katerega se privije,

ta vijak pa potiska vzvod kateri sprosti zaklep menjalnika:

 


Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 420
  • Lokacija: Medvode

#93

Verjamem, takoj sem preveril autoscout.ch...torej ponudbo na švicarksem tržišču za BMW X6.

 

Vseh X6 naprodaj na autoscout.ch je 283 komadov.

 

Od tega je 44 na benzin in 239 pa na diesel. In imaš prav, še zdaj prevladujejo bencinci :)

 

Ok, pogledal sem tudi za serijo 3 od letnika 2014 naprej:

 

902 komada diesel 275 na bencin

 

Torej švica pali na bencin :)

Ja Švica pali na bencin, samo je tam očitno preveč balkancev ki vozijo BMWje, si uspešno ugotovil.
Za potešitev nevednosti si raje poglej podatke o prodaji, recimo tole. 60:40 je bilo razmerje bencin:dizel pri novih avtih v letu 2015, če odmislim alternative.  Za cene goriva boš pa že znal pogledat.

 

350px-Table_1_New_passenger_cars_by_type

http://ec.europa.eu/..._cars_in_the_EU



Urejal ginek, 28.02.2018, 09:52.

Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#94

Zdaj so pa balkanci krivi za vse. Tudi za prekomerno porabo mletega mesa a ne?
Prikaži več možnosti


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 767
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#95

Ja Švica pali na bencin, samo je tam očitno preveč balkancev ki vozijo BMWje, si uspešno ugotovil.
Za potešitev nevednosti si raje poglej podatke o prodaji, recimo tole. 60:40 je bilo razmerje bencin:dizel pri novih avtih v letu 2015, če odmislim alternative.  Za cene goriva boš pa že znal pogledat.

 

350px-Table_1_New_passenger_cars_by_type

http://ec.europa.eu/..._cars_in_the_EU

To je generalno gledano.Jasno bo malih avtov večina na benz.Ampak če pogledamo že malo višje a4,passat,c,3 je večina že na dizel.Mislim da je pri kategoriji x5,ml,q7... le peščica benz.

Nekdo je prilepil avtorjeve težave pri mrzlem vžigu tresenje nekaj sekund.Takrat bi bilo mogoče še kaj rešit pred katastrofo.Treba je ukrepat na čas.

Mogoče je to krivo.

Pismu tudi če to komplet porihtaš obstaja možnost da se kakšni opilki znajdejo kjer ni treba?


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 243
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#96

Ja Švica pali na bencin, samo je tam očitno preveč balkancev ki vozijo BMWje, si uspešno ugotovil.
Za potešitev nevednosti si raje poglej podatke o prodaji, recimo tole. 60:40 je bilo razmerje bencin:dizel pri novih avtih v letu 2015, če odmislim alternative.  Za cene goriva boš pa že znal pogledat.

 

350px-Table_1_New_passenger_cars_by_type

http://ec.europa.eu/..._cars_in_the_EU

Jaz sem samo odgovoril na tvoj post, kjer si kar tako čez prst pavšalno ocenil. Seveda sem odgovoril v podobnem stilu.

Če sem te karkoli užalili se ti opravičujem ni bil moj namen.

 

Dejstvo pa je da v švici poganja nafta 40% vozil, ne pa samo delvnih strojev kot si ti napisal. Je tako? 40% pa je že zelo blizu polovice ne.


Prikaži več možnosti