Skoči na vsebino

 

1998 E36 323Ti

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
71 odgovorov v temi
Lex
Lex

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 387
  • Lokacija: Indija Koromandija

#41

Transponder, saj je med uradnimi časi bil...

 

Avto je res narejen kot se spodobi in je kar nekaj znanja na njemu in smiselno izbrne komponente. 

 

lp,m

Aha, čudno, ker edino znana uradna lista časov, je ta ki jo prilagam. In na tej, je s časom, ki ga omenjaš 1:11.(xxx), samo Civic FN2 s kompresorjem. Verjetno misliš 1:12, to pa bo držalo.  :)  Še vedno zelo dober rezultat!  :ok


Pripete slike za predogled

  • image1 (2).jpeg

Urejal Lex, 17.07.2018, 12:43.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 618
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#42

Aha, čudno, ker edino znana uradna lista časov, je ta ki jo prilagam. In na tej, je s časom, ki ga omenjaš 1:11.(xxx), samo Civic FN2 s kompresorjem. Verjetno misliš 1:12, to pa bo držalo.  :)  Še vedno zelo dober rezultat!  :ok

 

Pa res, 1.12.025 :) 

 

Lp,m


Prikaži več možnosti


Lex
Lex

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 387
  • Lokacija: Indija Koromandija

#43

Pozdravljeni, 

 

evo, za nami je še ena daljša tura po Italiji/Avstriji.  Glavni cilj je bil prevoziti slavni Grossglockner. Vreme za tisti vikend ni bil kaj nič obetaven, a kaj moremo, podali smo se na pot, saj  je bila rezervacija hotela že potrjena.

 

No, v petek smo se v dopoldanskem času odpravili na pot. Prvi krajši postanek s kopanjem je bil načrtovan pri Rabeljskem jezeru (Lago di predil). A ker ni bilo prav nobene hude vročine, so kopalke ostale suhe. Malo smo se sprehodili in nadihali svežega zraka. Potem pa nadaljevali pot mimo Sella Nevea (tukaj je zanimiva cesta s tunelčki skozi skale) do znanega smučišča Nassfeld čez prelaz Passo Pramollo. Spet krajši postanek, in že drvimo naprej. :)

 

Naslednji postanek predviden na Belem jezeru Weissensee. Izredno dobra, tekoča, na novo asfaltirana cesta od Weißbriach  do križišča Kreuzberg, kjer se zavije za jezero.  Jezero je zelo dolgo in prekrasno, no za zadnji pridevnik je manjkalo samo še sončno vreme. Ampak nič zato, vseeno so bili lepi razgledi. Ob jezeru smo še pojedli kosilo in nadaljevali pot proti Lienzu.

 

Vmes nas je spremljal dež, a se nismo dali, in pogumno pognali proti Velikem Kleku (Grsossglockner). »Ker se zastonj še maček ne gon«, je seveda pri Avstrijcih tako cesto treba plačati, reci, piši minus 36€.  :-D No, se pa za to ceno lahko voziš cel dan gor in dol, je namreč dnevna karta. Dobiš pa zraven računa tudi prospekt in nalepko, zelo prijazno od severnih sosedov.  ;)

 

Cesta do razgledne točke najvišje gore Avstrije je bila po večini mokra, a moram pohvaliti Federalke, da se tudi v takih razmerah dobro odnesejo.  Na vrhu smo parkirali v garažni hiši. Bila je močna megla, tako, da gore zares videli nismo. Ljudi je bilo bore malo, tudi trgovine/restavracije so bile povečini zaprte. Komaj smo našli nekaj odprtega, in dobili kaj za piti. Malo smo se še sprehodili, da bi kje zapazili kakšnega svizca. Na koncu so smo jih le našli, lahko smo prišli čisto blizu, prav nič niso bili sramežljivi, jedli so z rok korenje in skoraj skakali v naročja. Izjemno doživetje.  :ok 
 

 

Se nadaljuje...


Pripete slike za predogled

  • pot.png
  • weisessensee.JPG
  • Grossglockner.JPG
  • image1 (3).jpeg
  • Nassfeld.JPG
  • predGG.JPG

Urejal Lex, 23.08.2018, 10:53.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, mico, crtacrta in 5 ostalim je všeč


Lex
Lex

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 387
  • Lokacija: Indija Koromandija

#44

Part 2/2.

 

Po druženju z svizci, smo se počasi odpravili proti vasici Fusch kjer smo imeli rezervacijo hotela. Ko smo prišli čez tunel na drugo stran prelaza, se je močno ohladilo, nekje je kazalnik temperature pokazal celo 7°. Je pa ta severni del ceste bistveno bolj zaprt (veliko več 180 stopinjskih ovinkov). Predlagam, da se napada prelaz ravno iz obratne smeri. Za spustu je noga na pedalki zavore bila kar stalnica, sploh, ker smo vozili za večjo skupino motoristov. :crazyNo, prispeli smo v hotel in si privoščili zaslužen počitek.

 

Naslednji dan smo si šli ogledati jezero Zell am see. Tam smo si izposodili čolničke (električne) in se malo zapeljalo po jezeru. Večer smo preživeli v vasici Kaprun, kjer je potekal nek vaški festival v smislu »Oktoberfesta«. Na enem izmed odrov je bilo slišati tudi Oberkrainerjevo Trumpetenecho (Avsenikovo Golico), zelo ponosno smo skupaj zapeli.. :rofl

Drugače je pa Kaprun povečini (na žalost) poznan po najhujši žičniški nesreči, kjer je leta 2000 umrlo 155ljudi. :frown

 

Še eno noč smo se dodobra naspali in po zajtrku počasi odpravili proti domu. Pot smo načrtovali do Bad Gastein, kjer smo se vkrcali na avtovlak(-17€) in se peljali cca 10min skozi goro do kraja Mallintz. Od tam pa naprej do jezera Millstater See. Tukaj smo izkoristili lep sončen dan, in se malo namočil. Pojedli smo kosilo in jo mahnili proti Sloveniji čez Kornsko sedlo. Tako se je, naš road trip poačsi bližal koncu.

 

So far so good. Nato pa mi je malo pred Lescam, posvetila lučka za akumulator, takoj sem posumil na alternator. Rečem si, če smo naredili 600km, bomo pa še teh nekaj do doma in nadaljujem pot v tišini, z ugasnjenimi lučmi. :uhoh  In res, do doma me je pripeljal brez težav. Z avtom in z izletom, sem bil kljub slabemu vremenu  izjemno zadovoljen, še čim več takih izletov!  :clap

 

Alternator sem naslednji dan razkopal in ga dal mojstru obnoviti. Znova služi svojemu namenu. :beer 
 


Pripete slike za predogled

  • Zell em see.JPG
  • Vlak.JPG
  • avtovlak.JPG
  • IMG_8932.JPG
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, mico, m4tj4z in 4 ostalim je všeč


Kirn
Kirn

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 623
  • Lokacija: Sončna stran Trojan
  • Avtomobil: marprom

#45

Po druženju z svizci, smo se počasi odpravili proti vasici Fusch kjer smo imeli rezervacijo hotela. Ko smo prišli čez tunel na drugo stran prelaza, se je močno ohladilo, nekje je kazalnik temperature pokazal celo 7°. Je pa ta severni del ceste bistveno bolj zaprt (veliko več 180 stopinjskih ovinkov). Predlagam, da se napada prelaz ravno iz obratne smeri. Za spustu je noga na pedalki zavore bila kar stalnica, sploh, ker smo vozili za večjo skupino motoristov. :crazy

 

Tole se strinjam!. Sem šel po isti poti kot vi in je pri spustu zgledala cesta še za odtenek bolj zanimiva... me je mikalo da bi še enrkat napadel v obratni smeri, ampak je bila gužva ob 12 že nenormalna - predvsem kolesarjev je bilo ogromno, ap sem se odločil da raje pustim za drugič.  :-D


Prikaži več možnosti
    • Lex je všeč


Lex
Lex

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 387
  • Lokacija: Indija Koromandija

#46

Srebrna puščica je že od novembra na zasluženem zimskem spancu, in komaj čakam, da se jo spet prebudi.  :cool  Njegovo odsotnost čez zimo je pridoma nadomeščal starejši a švohnejši brat (beri: 25let, 316i). Kupljen od prvih lastnikov, s prevženimi samo 120 tisoč km, surov model - brez rje in tudi brez opreme.  :laugh  Da bo motor še tako naprej tiho in mirno laufal, se mu je zamenjali olje in filtre, kasneje še svečke, ter termostat. 
 

In winterwagn je bil pripravljen na dvo-dnevno preizkušnjo, ki ga je čakala; 
S prijatelji smo se odločili, da gremo z verjetno najcenejšim BMWjem kar jih je bilo mogoče leta 1994 kupiti (no vrjetno je bila ne-metalna barva še  par mark cenejša) na daljši izlet po Nemčiji. Prva tarča je bil Stuttgart, kjer smo si ogledali Mercedes in Porsche muzej.  :) 

 

 

 

se nadaljuje... 

 


Pripete slike za predogled

  • IMG_0022.JPG
  • IMG_9709.JPG
  • IMG_0417.JPG
  • IMG_0446.JPG
  • IMG_0472.JPG
  • IMG_0468.JPG
  • IMG_0464.JPG
  • IMG_0428.JPG
  • IMG_0431.JPG
  • IMG_0506.JPG
  • IMG_0507.JPG
  • IMG_0515.JPG
  • IMG_0511.JPG
  • IMG_0528.JPG
Prikaži več možnosti


Lex
Lex

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 387
  • Lokacija: Indija Koromandija

#47

Part 2/3:

 

Naslednji dan smo jadra obrnili proti Sloveniji in se ustavili v rojstnem kraju našega kompaktneža, v Munchnu. Imeli smo voden ogled v BMW Group Classic, kjer smo lahko videli čuda zanimivih BMW primerkov zgodovine; od Dixija do E30 333i, do raznoraznih M3ijev, 2002 turbo, McLarna F1,  M1... več naj povedo slike.  :metalc

 

Izjemno interesantna zadeva, sploh za BMW entuziaste, priporočam ogled!  :ok 



 

 


Pripete slike za predogled

  • IMG_0563.JPG
  • IMG_0555.JPG
  • IMG_0554.JPG
  • IMG_0550.JPG
  • IMG_0548.JPG
  • IMG_0546.JPG
  • IMG_0545.JPG
  • IMG_0544.JPG
  • IMG_0543.JPG
  • IMG_0540.JPG
  • IMG_0539.JPG
  • IMG_0538.JPG
  • IMG_0537.JPG
  • IMG_0536.JPG
  • IMG_0534.JPG
Prikaži več možnosti
    • mico, dolenc46 in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 671
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#48

Daj povej prosim kako si zrital to z izpušnimi kolektorji. 

Kam si prestavil lambde? Ti je po montaži svetila lučka za motor? Izpusti na tehinčnem so izven ali OK? 

 

Hvala


<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3
Prikaži več možnosti


Lex
Lex

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 387
  • Lokacija: Indija Koromandija

#49

Daj povej prosim kako si zrital to z izpušnimi kolektorji. 

Kam si prestavil lambde? Ti je po montaži svetila lučka za motor? Izpusti na tehinčnem so izven ali OK? 

 

Hvala

Živjo, tej kolektorji so že imeli luknje za lambde, tako, da se ni nič prestavljalo. Po montaži ni posvetila nobena lučka, ker se niti ni odklapljalo konektorjev... Plini so zaenkrat še v mejnem območju. :) 


Prikaži več možnosti


Lex
Lex

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 387
  • Lokacija: Indija Koromandija

#50

V zadnjem delu izleta, smo si ogledali še BMW Welt, in BMW Muzej, v muzeju ni bilo kaj dosti sprememb, od zadnjič, ko sem bil. Za nekoga ki je prvič notri, mu je verjetno bistveno bolj zanimivo. 

 

Po ogledu, se je naša 4 članska posadka odpravila proti domu. Vsem nam je bil izlet izjemno všeč in tudi 25 let stari BMW ni razočaral, prevozili smo dobrih 1400km brez težav.   :beer Impresivni smo bili tudi nad žejo tega starega mlinčka, ki je za celotno potovanje popil samo 6,8 L/100km. :drink(in LKW nas ni prehiteval!) 


Se javim kmalu, ko bo na cesto spet zapeljala zastavonoša.  :mljask


Pripete slike za predogled

  • IMG_0579.JPG
  • IMG_0571.JPG
  • IMG_0580.JPG
  • IMG_0583.JPG
  • IMG_0584.JPG
  • IMG_0585.JPG
  • IMG_0586.JPG
  • IMG_0587.JPG
  • IMG_0588.JPG
  • IMG_0589.JPG
  • IMG_0590.JPG

Urejal Lex, 21.02.2019, 10:06.

Prikaži več možnosti
    • dolenc46, LEO37 in BMW4everafter uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 671
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#51

Živjo, tej kolektorji so že imeli luknje za lambde, tako, da se ni nič prestavljalo. Po montaži ni posvetila nobena lučka, ker se niti ni odklapljalo konektorjev... Plini so zaenkrat še v mejnem območju. :)

Torej si odstranil katalizatorje in so plini še OK? Ali ta model nima katov na kolektorjih? 

Kje pa si kolektorje kupil? Koliko so prišli?

 

hvala


<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3
Prikaži več možnosti


Lex
Lex

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 387
  • Lokacija: Indija Koromandija

#52

Torej si odstranil katalizatorje in so plini še OK? Ali ta model nima katov na kolektorjih
Kje pa si kolektorje kupil? Koliko so prišli?
 
hvala

Pri M52b25 motorju pride katalizator nižje dol, Ta jih nima pri kolektorjih. Originalni kat je zamenjal:

... 200celični športni katalizator...

Kolektorje lahko naročiš na: https://www.schmiedm...uct=SCM3436TYP2
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 671
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#53

Najlepsa hvala.
Pri mojem so m52 so kati na manifoldu z dvema sondama ena pred in druga za kti. Tko da na zalost mi ne bo prislo v upostev :( skoda ker cenovno ni tak bav bav :)
<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 670
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#54

Zakaj obeh katov ne prestaviš nižje, sepravi za kolektorjem in vgradiš en univerzalen 200celičen katalizator? Enako je s sondam, prestavijo se pred in za katalizator.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#55

Presenetljivo poceni, cenovno je v rangu kitajskih "ebay" headerosv.

 

Seveda se da zmontirat, če imaš sonde za katalizatorjem, ampak so dodatni posegi in stroški. Na športne kolektorje se pritrdi univerzalni euro 3 katalizator. Nekateri univerzalni katalizatorji imajo tudi priključke za lambdo.

 

Ali pa recimo, pred kratkim je v eni drugi temi, nek forumaš omenil, da je uporabil katalizator od M3. Ker M3 ga nima v kolektorjih.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 585
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#56

Najlepsa hvala.
Pri mojem so m52 so kati na manifoldu z dvema sondama ena pred in druga za kti. Tko da na zalost mi ne bo prislo v upostev :( skoda ker cenovno ni tak bav bav :)

To pa zato ker imaš M52tu motor, se pravi tehnični updejt M52 motorja. M52tu motor je popolnoma drugačen od navadnega M52.. M52tu je bolj podoben M54 kot pa predhodniku M52 z enojnim vanosom.
Jaz sem na M52tu odstranil komplet izpušni kolektor z kati in vgradil schmiedmannovega brez katov. Luknja je pa pripravljena samo za primarni par lambd, sekundarnih lambd za katom se pač ne montira, ampak se jih programsko izklopi in nastavi vrednosti na predvidene pravilne, to pa zato, da ne kaže napake v armaturki :ok

Ko pa odstraniš katalizatorje, plini nikakor nemorejo biti OK.. pridobiš pa nekaj hp na račun pretočnosti :)
EDIT: da še dodam, po odstranitvi katalizatorjev pri M52tu motorju, se veliko manj toplote zadržuje v motornem prostoru in pri glavi motorja. :ok



Urejal Matejkec, 22.02.2019, 15:37.

Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 078
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#57

Takoj se pozna na odzivnosti ko vrzes to sranje ven:)
Drgac pa plinov men se na dizlu niso merili..
E46__wagon
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 585
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#58

Takoj se pozna na odzivnosti ko vrzes to sranje ven:)
Drgac pa plinov men se na dizlu niso merili..

Zaenkrat pri dizlu še ne merijo plinov. Bojo pa počasi začeli uvajat merjenje plinov. Sprva bojo imeli merilnike dizelskih plinov samo v večjih centrih, potem se bo pa vse razširilo še na manjše. Kdaj bo to, je pa samo vprašanje časa.

Pri bencinarju pa merijo pline že od leta 1998 :ok2
In bencinski motor brez katalizatorjev pod nobenim pogojem NE naredi testa plinov :blackeye


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 671
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#59

To pa zato ker imaš M52tu motor, se pravi tehnični updejt M52 motorja. M52tu motor je popolnoma drugačen od navadnega M52.. M52tu je bolj podoben M54 kot pa predhodniku M52 z enojnim vanosom.
Jaz sem na M52tu odstranil komplet izpušni kolektor z kati in vgradil schmiedmannovega brez katov. Luknja je pa pripravljena samo za primarni par lambd, sekundarnih lambd za katom se pač ne montira, ampak se jih programsko izklopi in nastavi vrednosti na predvidene pravilne, to pa zato, da ne kaže napake v armaturki :ok
Ko pa odstraniš katalizatorje, plini nikakor nemorejo biti OK.. pridobiš pa nekaj hp na račun pretočnosti :)
EDIT: da še dodam, po odstranitvi katalizatorjev pri M52tu motorju, se veliko manj toplote zadržuje v motornem prostoru in pri glavi motorja. :ok


Hvala.
Lahko v PS kako si sprogramira drugi dve lambdi?
Kaksen je bil pa zvok? Med voznjo v kabini? Na avtocesti v kabini?
Lahko vse na PS da ne bon smetil tule...
<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3
Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 078
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#60

Na zvoku ni neke razlike ce mas stock lonec gor
E46__wagon
Prikaži več možnosti