Skoči na vsebino

 

Težave z avtomatskim menjalnikom 520d

* * - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
146 odgovorov v temi
DenisV
DenisV

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW F10 520d

#1

Pozdravljeni. Zanima me ali ima kdo podobne težave oziroma izkušnje  z avtomatskim menjalnikom ZF 8hp pri 520d.  Težave se pojavljajo predvsem tedaj, ko je vozilo hladno. Ko je vozilo hladno, je prestavljanje precej grobo oziroma na trdo. Tudi prestavljanje v vzratno prestavo je precej občutno. Ko se vozilo ogreje, tedaj ti simptomi delno izginejo in včasih prestavlja brezhibno, včasih se pa zgodi, da se občuti prestavljanje, vendar ni tako grobo kot tedaj, ko je vozilo hladno.

Lastnik vozila sem leto dni. Model F10, 2011 letnik, prevoženih ima 109.000 km. Pred nekaj tisoč km sem naredil servis menjalnika (menjava olja+filtra+adaptacija menjalnika), saj smo bili mnenja, da bo menjava olja rešila nastale težave. A jih žal ni popolnoma. Na trenutke res dobro prestavlja, včasih je pa prestavljanje precej grobo. Predvsem tja do 5. prestave.

 

Je imel mogoče kdo podobne težave in ve vzrok zakaj menjalnik grobo prestavlja?  
 

Za vaše odgovore se vam že vnaprej najlepše zahvaljujem.
 
 
 
 

Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 613
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#2

O kakšnih temperaturah okolice govorimo. -5 ali -20c.

Si poizkusil cez noc avto parkirati v ogrevani garaži? Je bilo kaj bolje?
Prikaži več možnosti


DenisV
DenisV

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW F10 520d

#3

O kakšnih temperaturah okolice govorimo. -5 ali -20c.

Si poizkusil cez noc avto parkirati v ogrevani garaži? Je bilo kaj bolje?

Na grobo prestavljanje ne vpliva ravno temperatura okolja ampak delovna temperatura vozila. Je pa res, da je sedaj pri -15c prestavljanje bilo še nekoliko slabše.. Toda tudi pri +15c je bilo prestavljanje bolj na grobo.. Je pa res, da včasih že od samega začetka prestavlja brezhibno in si mislim, da so težave mogoče izginile, potem pa naslednjič spet grobo prestavlja.. prestavljanje v vzratno ® prestavo pa se redko kdaj ne občuti.. zgleda tako kot, če bi tudi avto imel včasih dober dan, včasih pa slab dan :) 


Prikaži več možnosti


frizo
frizo

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10 530d

#4

ja nekaj podobnega se dogaja tudi na mojem s tem, da moj še včasih vrže iz brzine med zaviranjem. V Sloveniji ti bo težko kdo pomagal. Jaz sem bil pri pooblaščenih in nepooblaščenih servisih in vsi so po 1-2 minutni testni vožnji pravili, da je vse OK naj kar vozim naprej in da je to itak najboljši menjalnik sploh. Zdaj se pač vozim tako in ko me menjalnik razjezi se spomnem kako srečen sem, da vozim najboljši menjalnik :blackeye


Prikaži več možnosti
    • Warden, jocker, perko in 2 ostalim je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 456
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#5

Kaj pa pravijo strokovnjaki za menjalnike?



Urejal LEO37, 04.03.2018, 13:56.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 633
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#6

Preveli količino olja v menjalniku. Za pravilno preveritev avto(menjalnik) ne sme biti segret na delovno temperaturo oz. da je vroč. Odvisno od tipa menjalnika pri nekaterih je to 20c pri drugih 40c,50c itd.

 

Če je bil menjalnik prevroč ,ko je bilo olje menjano potem je šlo olja manj kot bi ga moralo iti. Zato se za pravilno menjavo avto pripelje en dan oz. noč prej ,da je avto pred menjavo hladen.



Urejal blackberet, 04.03.2018, 14:33.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 613
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#7

Na grobo prestavljanje ne vpliva ravno temperatura okolja ampak delovna temperatura vozila. Je pa res, da je sedaj pri -15c prestavljanje bilo še nekoliko slabše.. Toda tudi pri +15c je bilo prestavljanje bolj na grobo.. Je pa res, da včasih že od samega začetka prestavlja brezhibno in si mislim, da so težave mogoče izginile, potem pa naslednjič spet grobo prestavlja.. prestavljanje v vzratno ® prestavo pa se redko kdaj ne občuti.. zgleda tako kot, če bi tudi avto imel včasih dober dan, včasih pa slab dan :)

Seveda je pomembna temperatura okolice, ce avto stoji zunaj celo noč.
Ampak po prebranem ti menjalnik ne deluje tudi ko je segret.
Naj ti ga pregledajo v Lescah ali v MB, mislim da je blackb. zadel.

Urejal simply, 04.03.2018, 14:33.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 633
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#8

Seveda je pomembna temperatura okolice, ce avto stoji zunaj celo noč.
Ampak po prebranem ti menjalnik ne deluje tudi ko je segret.
Naj ti ga pregledajo v Lescah ali v MB.

Lesc se raje izognite. 


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Ne30jc je všeč


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 613
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#9

Eni pravijo tako, drugi drugače. :)
Prikaži več možnosti


DenisV
DenisV

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW F10 520d

#10

Preveli količino olja v menjalniku. Za pravilno preveritev avto(menjalnik) ne sme biti segret na delovno temperaturo oz. da je vroč. Odvisno od tipa menjalnika pri nekaterih je to 20c pri drugih 40c,50c itd.

 

Če je bil menjalnik prevroč ,ko je bilo olje menjano potem je šlo olja manj kot bi ga moralo iti. Zato se za pravilno menjavo avto pripelje en dan oz. noč prej ,da je avto pred menjavo hladen.

Upam, da bi res bil problem samo v tem, da je premalo olja v menjalniku. Olje sem zamenjal ravno v Lesceh in glede na to, da prihajam iz Prekmurja, se je avto do Lesc maksimalno ogrel in po tem takem je čist možno, da je šlo manj olja kot bi moralo iti. Sem se pozanimal o tem ali je lahko avto vroč ali mora biti hladen, pa mi je bilo povedano, da ni problema, če je vroč. Po drugi strani je pa tudi res, da je imel menjalnik podobne težave že pred menjavo olja. Mislite, da je bilo tudi tedaj premalo olja v menjalniku? Glede na stanje km, olje prej ni bilo zamenjano in je bilo vse še v original stanju. Bojim se, da je težava večja kot samo količina olja. Eden mehanik mi je omenil, da ima vsaka prestava svoj ventil in da je možno, da je nekaj ventilov ne dela dobro. Ve kdo mogoče kaj o tem? Bi pa bilo lepo, če bi bilo samo olje krivo za nastalo težavo :) 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 633
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#11

Upam, da bi res bil problem samo v tem, da je premalo olja v menjalniku. Olje sem zamenjal ravno v Lesceh in glede na to, da prihajam iz Prekmurja, se je avto do Lesc maksimalno ogrel in po tem takem je čist možno, da je šlo manj olja kot bi moralo iti. Sem se pozanimal o tem ali je lahko avto vroč ali mora biti hladen, pa mi je bilo povedano, da ni problema, če je vroč. Po drugi strani je pa tudi res, da je imel menjalnik podobne težave že pred menjavo olja. Mislite, da je bilo tudi tedaj premalo olja v menjalniku? Glede na stanje km, olje prej ni bilo zamenjano in je bilo vse še v original stanju. Bojim se, da je težava večja kot samo količina olja. Eden mehanik mi je omenil, da ima vsaka prestava svoj ventil in da je možno, da je nekaj ventilov ne dela dobro. Ve kdo mogoče kaj o tem? Bi pa bilo lepo, če bi bilo samo olje krivo za nastalo težavo :)

Tukaj imaš postopek kako se preveri količino olja,glej link. Je pa to temperatura med 30-50C.

http://file:///C:/Us...HP_50130_EN.pdf

 

Glede na to da si menjaval v Lescah,bi bila moja prva skrb to če je bilo olje sploh zamenjano ter če je pravo olje v menjalniku.

Če bi bil avto moj bi prvo preveril količino olja nato pa še naredil adaptacijo. Z predpostavko da je olje bilo res zamenjano če v to ne bi bil 100% bi ga zamenjal še enkrat z oljem kupljenim na pooblaščenem servisu oz original pri ZF zastopniku.

 

Lahko bi tudi kakšen ventil štekal ne bi bilo nič čudnega ker pri teh novejših menjalnikih tudi crknejo.

 

Čudno pri tebi je ,da se je to dogajalo že pred menjavo olja tako majhnih kilometrih,ker to je menjalnik še praktično nov.

Si prvi lastnik ter 100% ,da so kilometri sploh realni?


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Egon
Egon
  • Uporabnik
  • Sporočil: 154
  • Lokacija: kras
  • Avtomobil: E39 530d M tehnik

#12

Za tega iz Lescah sem tudi jst slišal že toliko slabih stvari,da je gorje materi svinja..odnos,izvedeno delo in reklamacije. Nazadnje je en kolega že hotel vložiti tožbo,pa so nekako prišli skupaj. :crazy


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 633
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#13

Za tega iz Lescah sem tudi jst slišal že toliko slabih stvari,da je gorje materi svinja..odnos,izvedeno delo in reklamacije. Nazadnje je en kolega že hotel vložiti tožbo,pa so nekako prišli skupaj. :crazy

Saj smo imeli debato na forumu o njem. Eni ga hvalijo drugi ne. Ampak glede na to da je več pritožb kakor pohval,ter take pritožbe da vidiš da nekaj ne štima. Jaz vem še druge zgodbe od ljudi ki niso forumaši. Recimo od ena od zgodb človeka kateri obnavlja avtom.menjalnike. Dal je obnoviti wandler .obnovljen je bil katastrofalno tako ,da je moral potem kupiti novega. Itd. itd.

Vsak naj se odloči in naredi sam. Mojega avta mu jaz ne bi zaupal. Ne vem zakaj rinete k njemu ko pa vam pooblaščeni servisi prav poceni menjajo olje. Delo je cca 150€ ostalo je pa olje. Vsaj veš da je narejeno kot mora biti po pravem postopku ter olje je 100% pravo. Kaj pa nalijejo v menjalnik "mehaniki" ,ki niso vešči avtomatskih menjalnikov ter menja sem ter tja kakšnega ali pa to delajo poceni je pa drugo vprašanje.

 

Uglavnem iz prve roke vam povem ,da se tudi katalogi različnih olj zelo motijo pri tem katero olje gre v menjalnik. V večini primerov/napak sem videl da predpisujejo kar DEXRON 2 tudi če niti pod razno ne gre tako olje v menjalnik. Zato se posledično v menjalnike naliva napačno olje ,če mehanik ni v tem ter naroči olje v trgovini z rezervnimi deli kjer trgovec samo odpre katalog ter najde "pravo" olje.



Urejal blackberet, 04.03.2018, 15:38.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 613
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#14

Koga bi priporočil ti?
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 633
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#15

Koga bi priporočil ti?

Če tega ne delaš sam je zadeva taka oz. moje mnenje kar bi priporočil:

 

Za menjavo olja pooblaščeni servis.(enostavno je poceni,kot sem že omenil samo pičlih cca150€ za delo ostalo je kolikor stane olje ter zamenjajo olje po predpisanem postopku). Kateri pooblaščeni servis? Tisti kateremu res zaupate jaz recimo edino PSC Molk-u. A-cosmos-u recimo niti pod razno ne bi.

 

Za obnavljanje menjalnikov pa DE. Ima @octopus kontakte ZF delavnic kam dati obnoviti. Ko sva imela o tem debato ter mi je povedal kakšne so cene obnove menjalnika ali pa valve body-ja sem/sva ugotovila ,da glede na material itd to sploh ni drago in se ne splača nobenega po SLO iskati.

 

Ne rabiš avta peljati v DE, enostavno pošlješ menjalnik ali pa VB(valve body)po pošti.



Urejal blackberet, 04.03.2018, 15:48.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Mat xxl je všeč


DenisV
DenisV

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW F10 520d

#16

Tukaj imaš postopek kako se preveri količino olja,glej link. Je pa to temperatura med 30-50C.

http://file:///C:/Us...HP_50130_EN.pdf

 

Glede na to da si menjaval v Lescah,bi bila moja prva skrb to če je bilo olje sploh zamenjano ter če je pravo olje v menjalniku.

Če bi bil avto moj bi prvo preveril količino olja nato pa še naredil adaptacijo. Z predpostavko da je olje bilo res zamenjano če v to ne bi bil 100% bi ga zamenjal še enkrat z oljem kupljenim na pooblaščenem servisu oz original pri ZF zastopniku.

 

Lahko bi tudi kakšen ventil štekal ne bi bilo nič čudnega ker pri teh novejših menjalnikih tudi crknejo.

 

Čudno pri tebi je ,da se je to dogajalo že pred menjavo olja tako majhnih kilometrih,ker to je menjalnik še praktično nov.

Si prvi lastnik ter 100% ,da so kilometri sploh realni?

Na žalost mi ne odpre tega linka, ki si mi ga priložil za meritev količine olja.. imaš mogoče shranjeno kje na računalniku in mi lahko posreduješ na mail? 

 

Niti pomisliti nočem, da olje ne bi bilo zamenjano. Bil sem v bližini ko je bil avto na servisu. Verjetno ne bi bil 2 uri v garaži in ne bi nič delali na njem. Staro olje je bilo zamenjano z original ZF oljem. Prav tako je filter original ZF. Upam :) 

 

Tudi sam sem že več krat pomislil na to ali so pravi kilometri, vendar sem že pred nakupom preveril vse mogoče in bi kilometri morali biti realni. Vozilo je slovensko. Prvo leto je bilo diplomatsko vozilo, nato ga je kupil prejšnji lastnik od Selmarja in ga imel v lasti 5 let. Lansko leto februarja sem ga kupil jaz z 92.000 km. Glede na to, da je to moj prvi avtomatik, tedaj nisem ugotovil nobenih napak na menjalniku. Pred nakupom vozila sem ga tudi  dal preverit pri Selmar Celje in plačal 80 eur, da so mi celotno vozilo pregledali. Toda tudi oni niso opazili nobenih napak. Očitno tukaj samo dosti plačaš in nič ne dobiš za to.. Zdi se mi, da je čist možno, da se je vozilo prodalo ravno zaradi problemov z menjalnikom.. 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 633
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#17

Vidim ja,zato ker ti shrani pdf datoteko. Napiši to v google pa si potegni dol pdf.

 

Service Information Oil change kit for ZF 8HP automatic pdf


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 633
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#18

Na žalost mi ne odpre tega linka, ki si mi ga priložil za meritev količine olja.. imaš mogoče shranjeno kje na računalniku in mi lahko posreduješ na mail? 

 

Niti pomisliti nočem, da olje ne bi bilo zamenjano. Bil sem v bližini ko je bil avto na servisu. Verjetno ne bi bil 2 uri v garaži in ne bi nič delali na njem. Staro olje je bilo zamenjano z original ZF oljem. Prav tako je filter original ZF. Upam :)

 

Tudi sam sem že več krat pomislil na to ali so pravi kilometri, vendar sem že pred nakupom preveril vse mogoče in bi kilometri morali biti realni. Vozilo je slovensko. Prvo leto je bilo diplomatsko vozilo, nato ga je kupil prejšnji lastnik od Selmarja in ga imel v lasti 5 let. Lansko leto februarja sem ga kupil jaz z 92.000 km. Glede na to, da je to moj prvi avtomatik, tedaj nisem ugotovil nobenih napak na menjalniku. Pred nakupom vozila sem ga tudi  dal preverit pri Selmar Celje in plačal 80 eur, da so mi celotno vozilo pregledali. Toda tudi oni niso opazili nobenih napak. Očitno tukaj samo dosti plačaš in nič ne dobiš za to.. Zdi se mi, da je čist možno, da se je vozilo prodalo ravno zaradi problemov z menjalnikom.. 

Si bil zraven ko so menjali olj?. Kakor jaz vem od drugih pri njemu ne smeš biti zraven v delavnici. Je znan po temu ,da je kakšnemu tudi samo naredil adaptacijo olja pa ni menjal. Razlika je seveda bila. Ali pa kasiral obnovo na menjalniku pa napaka ni bila odpravljena. Preveč je takih zadev ,da bi bil zaupanja vreden. Če pridejo take stvari od enega,dveh,treh jemlješ z rezervo,danes imaš čuda različnih ljudi. Ko nateguješ pol SLO potem pa nisi več zaupanja vreden.

 

Čisto možno je da bi bil to razlog prodaje.

 

Poleg navedenega bi jaz preveril še pritisk olja.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 313
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#19

Če tega ne delaš sam je zadeva taka oz. moje mnenje kar bi priporočil:
 
Za menjavo olja pooblaščeni servis.(enostavno je poceni,kot sem že omenil samo pičlih cca150€ za delo ostalo je kolikor stane olje ter zamenjajo olje po predpisanem postopku). Kateri pooblaščeni servis? Tisti kateremu res zaupate jaz recimo edino PSC Molk-u. A-cosmos-u recimo niti pod razno ne bi.
 
Za obnavljanje menjalnikov pa DE. Ima @octopus kontakte ZF delavnic kam dati obnoviti. Ko sva imela o tem debato ter mi je povedal kakšne so cene obnove menjalnika ali pa valve body-ja sem/sva ugotovila ,da glede na material itd to sploh ni drago in se ne splača nobenega po SLO iskati.
 
Ne rabiš avta peljati v DE, enostavno pošlješ menjalnik ali pa VB(valve body)po pošti.

Sem se pred leti začel spraševati, kdo bo pri nas čez 10-15 let sploh še sposoben popravljati nove, čedalje bolj komplicirane avte pri nas, glede na trend pomanjkanja ustreznega kadra in zanimanja za ta poklic med mladimi. Pa se je to začelo dogajati že veliko prej. Ali bo treba stvari res pošiljati v tujino?
Jaz od servisa pričakujem storitev v smislu " tukaj imate avto, ko bo zrihtano, ga pridem iskat" . Ali pričakujem preveč....?
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 633
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#20

Sem se pred leti začel spraševati, kdo bo pri nas čez 10-15 let sploh še sposoben popravljati nove, čedalje bolj komplicirane avte pri nas, glede na trend pomanjkanja ustreznega kadra in zanimanja za ta poklic med mladimi. Pa se je to začelo dogajati že veliko prej. Ali bo treba stvari res pošiljati v tujino?
Jaz od servisa pričakujem storitev v smislu " tukaj imate avto, ko bo zrihtano, ga pridem iskat" . Ali pričakujem preveč....?

Mi smo še vedno balkanci.

Kakor vidiš si si kar sam odgovoril. Ni ustreznega ,kadra ni zanimanja,ni ljudi zaupanja vrednih,vsak kateri ima 5min bi te rad nategnil,odgovornega se ne počuti noben. Vsak bi delal vse namesto da bi se specializiral za določeno zadevo oz. določeno znamko vozil.

 

To je edino pravilno in ne pričakuješ preveč ampak malo poglej malo širše kako stvari stojijo vedno moraš za nekom preverjati,gledati ali je narejeno kot je treba,popravljati za njimi pa bodisi je to avto,polaganje keramičnih ploščic, dajanje rolet na okna ali pa metanje cegla in malte skupaj pri gradnji hiše.

 

Uglavnem dobrih je tako malo da se moraš prvo parkrat nategnit ,da izluščiš biser iz plevela,pa še tam se kdaj kaj zalomi.



Urejal blackberet, 04.03.2018, 16:17.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti