Skoči na vsebino

 

Težave z avtomatskim menjalnikom 520d

* * - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
149 odgovorov v temi
Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 091
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#41

Aja, v vašem koncu imate tudi strokovnjaka za avtomatske menjalnike - Dejan Lenarčič. Je tudi na forumu že kar nekaj pohval na njegov račun.

http://avtoklinikamb.com/

 

LP A.



Urejal Andy04, 05.03.2018, 12:04.

:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


bimmer 5
bimmer 5

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 799
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: Bmw 528ia,VW Passat BMT

#42

Tako sem jaz naredil. Pri Palčiču menjalnik dol, v passata, pot Nemčije v Friedrichshafen,

obnovil popolnoma menjalnik in dobil 1 leto garancije. Ves strošek v nemčiji 1.500 Eur z DDV

+ 20 litrov oljacca 200 Eur, vsi stroški vključno z montažo in demontažo, kilometri, nočitev v Nemčiji,

pizza + pivo 2.500 Evrov...Menjalnik je bil ZF riknil je po 450.000 km...V sedmih letih

po obnovi naredil cca 50.000 km...Fantje, ni zastonj kosil :frown ever

 

Bimmer 5 :cool


Stairway to heaven!
Prikaži več možnosti


DenisV
DenisV

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW F10 520d

#43

Kaj to pomeni - ni popolnoma? Kaj je bilo boljše?

 

Moj predlog: pelji avto še na posodobitev software-a in hkrati reset PC-ja za menjalnik.

 

LP A.

Takoj po opravljenem servisu je menjalnik prestavljal tako kot je treba.. se pravi se praktično ni čutilo nič ko je zamenjal prestavo.. potem pa so se ščasoma spet pojavile podobne težave kot pred menjavo olja.. pred menjavo olja mi je vedno "butnilo" od prestavljanju v R ali P, sedaj pa se to zgodi bolj poredko.. prestavljanje v vzratno prestavo se sicer občuti ve krat, v P pa skoraj nikoli več.. tudi tiste višje prestave (5.6.7.) so neobčutne.. kot sem že omenil, problematične so predvsem prve tri ali štiri.. 

Sem dobil tudi že nasvet, da naj posodobim software.. je kdo posodobil software in je potem bilo dosti boljše? software ti večinoma lahko posodobijo pooblaščeni serviserji.. vsaj takšne informacije sem dobil..

 

Avto sem imel tudi na pregledu pri Avtoklinika MB, kjer smo ga priklopili na računalnik in ni pokazal nobenih napak.. Dejan ga je tudi stestiral in povedal, da ne opazi nobenih napak.. vendar je avto tedaj bil ogret in se seveda teh simptomov hladnega vozila ni dalo opazit.. Sprva sem imel namen olje zamenjat pri njih, vendar sem dobil dražjo ponudbo z Ravenol oljem in ne original ZF.. zato sem se raje odločil za Avtomatskimenjalniki.si, kjer smo se dogovorili za original ZF olje+filter. Dobil sem tudi račun in servis se je vpisal v servisno knjižico.. 

Zaenkrat mi je škoda obnavljat menjalnik, ker se mi zdi, da pri teh km ne bi smel bit obrabljen.. če bi bil obrabljen, bi verjetno slabo prestavljal vedno in ne bi včasih prestavljal brez problemov.. nevem no.. 

 

Bral sem tudi pozitivne izkušnje z AVTOMEHATRONIKA d.o.o. Sem že razmišljal, da bi se mogoče zapeljal do njih, če bi poznali rešitev.. vendar se mi do Celja vozilo spet ogreje in na koncu mogoče nebo občutnih nobenih napak.. Težko je biti pameten v tem primeru :) je pa res, da je na žalost ogromno serviserjev, ki te znajo nategnit.. 

 

Drugače pa hvala vsem za vaše komentarje in nasvete ;) 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 675
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#44

Takoj po opravljenem servisu je menjalnik prestavljal tako kot je treba.. se pravi se praktično ni čutilo nič ko je zamenjal prestavo.. potem pa so se ščasoma spet pojavile podobne težave kot pred menjavo olja.. pred menjavo olja mi je vedno "butnilo" od prestavljanju v R ali P, sedaj pa se to zgodi bolj poredko.. prestavljanje v vzratno prestavo se sicer občuti ve krat, v P pa skoraj nikoli več.. tudi tiste višje prestave (5.6.7.) so neobčutne.. kot sem že omenil, problematične so predvsem prve tri ali štiri.. 

Sem dobil tudi že nasvet, da naj posodobim software.. je kdo posodobil software in je potem bilo dosti boljše? software ti večinoma lahko posodobijo pooblaščeni serviserji.. vsaj takšne informacije sem dobil..

 

Avto sem imel tudi na pregledu pri Avtoklinika MB, kjer smo ga priklopili na računalnik in ni pokazal nobenih napak.. Dejan ga je tudi stestiral in povedal, da ne opazi nobenih napak.. vendar je avto tedaj bil ogret in se seveda teh simptomov hladnega vozila ni dalo opazit.. Sprva sem imel namen olje zamenjat pri njih, vendar sem dobil dražjo ponudbo z Ravenol oljem in ne original ZF.. zato sem se raje odločil za Avtomatskimenjalniki.si, kjer smo se dogovorili za original ZF olje+filter. Dobil sem tudi račun in servis se je vpisal v servisno knjižico.. 

Zaenkrat mi je škoda obnavljat menjalnik, ker se mi zdi, da pri teh km ne bi smel bit obrabljen.. če bi bil obrabljen, bi verjetno slabo prestavljal vedno in ne bi včasih prestavljal brez problemov.. nevem no.. 

 

Bral sem tudi pozitivne izkušnje z AVTOMEHATRONIKA d.o.o. Sem že razmišljal, da bi se mogoče zapeljal do njih, če bi poznali rešitev.. vendar se mi do Celja vozilo spet ogreje in na koncu mogoče nebo občutnih nobenih napak.. Težko je biti pameten v tem primeru :) je pa res, da je na žalost ogromno serviserjev, ki te znajo nategnit.. 

 

Drugače pa hvala vsem za vaše komentarje in nasvete ;)

Butanje definitivno ne pomeni nič dobrega. Si si prebral kaj komentarje na tujih forumih glede tega menjalnika? Tam najdeš svašta, pogooglaj malo in boš našel opis rešitve problema, če znaš kak tuj jezik seveda (nemško ali angleško).


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


zino
zino

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 226
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: BMW

#45

Glede na to, da je butalo pred menjavo olja, takoj po menjavi olja pa ne, nato po določenem času zopet, je verjetno da je krivo olje. Če bi butalo iz druge napake, bi butalo vedno, pri starem ali pa pri novem olju. Tak simptom je tudi različno trokiranje zjutraj pri hladnem olju, ko se olje segreje pa trokiranje izgine - tudi pri takšnih je menjava olja z mašino rešila problem. Je pa za takšnjo menjavo potrebnih za 8 stopenjski menjalnik najmanj 12l olja, bolje 13l, da resnično ven priteče olje enake kvalitete kot ga mašina daje noter. Na tak način upam trdit da je 99.99% za uspeh. Teh mašin je pa tudi kr nekaj po delavnicah, za 15 jih jaz vem, brez delavnice v Lescah.

Pa menda jo bo tudi Šumi imel naslednji mesec.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 960
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#46

Glede na to, da je butalo pred menjavo olja, takoj po menjavi olja pa ne, nato po določenem času zopet, je verjetno da je krivo olje. Če bi butalo iz druge napake, bi butalo vedno, pri starem ali pa pri novem olju. Tak simptom je tudi različno trokiranje zjutraj pri hladnem olju, ko se olje segreje pa trokiranje izgine - tudi pri takšnih je menjava olja z mašino rešila problem. Je pa za takšnjo menjavo potrebnih za 8 stopenjski menjalnik najmanj 12l olja, bolje 13l, da resnično ven priteče olje enake kvalitete kot ga mašina daje noter. Na tak način upam trdit da je 99.99% za uspeh. Teh mašin je pa tudi kr nekaj po delavnicah, za 15 jih jaz vem, brez delavnice v Lescah.

Pa menda jo bo tudi Šumi imel naslednji mesec.

Ne potrrebuješ mašine za menjavo olja pa še več ga porabiš kot bi ga brez nje, je pa fajn slišati ja za laike kako se menja po xyz metodi.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


zino
zino

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 226
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: BMW

#47

to da ga več porabiš, tiste 3 litre ni tak halo. s tem ga prepereš. če ga menjaš točno 9, še ni čisto lepo olje, ker se ti v pretvorniku pomeša. me zanima kako kvalitetno ga menjaš brez mašine, sploh pri kakšnem aisinu, kjer je toplotni izmenjevalec. pa niso vsi takšni laiki kot govoriš. 


Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 091
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#48

Za info: menjalnik se ne pere z oljem :).

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 266
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#49

to da ga več porabiš, tiste 3 litre ni tak halo. s tem ga prepereš. če ga menjaš točno 9, še ni čisto lepo olje, ker se ti v pretvorniku pomeša. me zanima kako kvalitetno ga menjaš brez mašine, sploh pri kakšnem aisinu, kjer je toplotni izmenjevalec. pa niso vsi takšni laiki kot govoriš. 

Kako misliš izmenjevalec? Saj imajo vsi novejši menjalniki izmenjevalec? :confused

 

Pa saj to je poanta, olje se ne pomeša samo v pretvorniku navora, meša se potem še v drugih tokokrogih. Čez mašino gre samo hladilni tokokrog kamor je priklopljena, zato je zame mašina lari fari, ker z mašino se ne zamenja celotno olje, ampak se med prečrpavanjem ravno tako meša drugje v menjalniku. In zato jaz trdim, da mašina ne more zamenjati vsega olja tako kot se predstavlja. Bi bilo pa zanimivo slišati mnenje kakšnega tehničnega inštruktorja ZF. Jaz olje menjujem toliko časa, da priteče ven čisto. V praksi to pomeni, da se recimo za 8HP menjalnik, porabi nekje 13-14 litrov olja. Če pa še po tem ni čisto se pa še dodatne 4 litre porabi (pač za nekoga ki želi kvalitetno).


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 053
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#50

Kako misliš izmenjevalec? Saj imajo vsi novejši menjalniki izmenjevalec? :confused

 

Pa saj to je poanta, olje se ne pomeša samo v pretvorniku navora, meša se potem še v drugih tokokrogih. Čez mašino gre samo hladilni tokokrog kamor je priklopljena, zato je zame mašina lari fari, ker z mašino se ne zamenja celotno olje, ampak se med prečrpavanjem ravno tako meša drugje v menjalniku. In zato jaz trdim, da mašina ne more zamenjati vsega olja tako kot se predstavlja. Bi bilo pa zanimivo slišati mnenje kakšnega tehničnega inštruktorja ZF. Jaz olje menjujem toliko časa, da priteče ven čisto. V praksi to pomeni, da se recimo za 8HP menjalnik, porabi nekje 13-14 litrov olja. Če pa še po tem ni čisto se pa še dodatne 4 litre porabi (pač za nekoga ki želi kvalitetno).

problem ni v zf menjalniku, ampak v izdelovalcu pretvornika navora, to pa kolikor vem ne dela zf. Pri recimo mercedezih imaš zelo lepo narejeno da pretvorni zasučeš v pozicijo kjer je čep, med motorjem in menjalnikom pa je revizisko okence, na najnižji točki in tako spustiš še ene 4l olja iz pretvornika. Po tem takem ti ostane samo še ene 0,5l v ceveh do hladilnika olja, kar se pa da enostavno oprati.... Pri BMW ju pa žal tega reviziskega okenca ni.

Zakaj?

 

P.s. ja res bi bilo zanimivo uprašati kakega iz ZF oddelka, kako si oni pravilno predstavljajo menjavo olja. Prav tako bi bilo zanimivo uprašanje kaj je drugačnega med menjalniki za katere so predvideni servisi olja in filtra (razni DSG, 7G, 9G,...) in za menjalnike na BMW kje ni tovarniško točno določeno kdaj



Urejal PocesnkII, 07.03.2018, 09:39.

Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 091
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#51

Butanje definitivno ne pomeni nič dobrega. Si si prebral kaj komentarje na tujih forumih glede tega menjalnika? Tam najdeš svašta, pogooglaj malo in boš našel opis rešitve problema, če znaš kak tuj jezik seveda (nemško ali angleško).

Moin,

mein F31 war vor kurzem wegen ein paar Dingen in der Werkstatt. Unteranderem sollten sie sich das Geräusch beim Rückwärtsfahren anhören, sodass es wenigstens schonmal in irgendeiner weise dokumentiert ist, falls es doch später mal zu Problemen kommt. Der zuständige Mechaniker hat das Problem anschliessend München gemeldet und die haben einen direkten Tausch des Getriebes angeordnet. Als das Getriebe bei meinem Händler ankam und alles zum Tausch vorbereitet wurde, meldete sich München, dass der Umbau erstmal nicht stattfinden soll, da ein Mitarbeiter aus München und ein Mitarbeiter von ZF doch nochmal kommen und sich das Geräusch anhören wollen. Danach wurde das Getriebe leider nicht mehr getauscht, mit der Begründung, dass der Rückwärtsgang nur eine Rangierhilfe ist und man nicht längere Strecken damit fährt. Somit ist man dem Geräusch nur kurzzeitig ausgesetzt......

Da ich ein paar Mitarbeiter von meinem freundlichen auch privat kenne, habe ich anschließend noch ein paar weitere Informationen bekommen, die sie von den Kollegen von ZF und aus München bekommen haben. Das Getriebe wurde nicht getauscht, da die Austauschgetriebe die zur Zeit noch auf Lager liegen, dieses Problem genauso haben. Der Fehler ist mittlerweile aber bekannt und die neu produzierten Getriebe haben das Problem nicht mehr. Dieses Geräusch soll im Getriebe wohl nichts kaputt machen, ist aber halt störend. Alle die sich wegen diesem Geräusch melden, werden in München registriert. Erst wenn sich genügend deswegen gemeldet haben, plant BMW eine Modifikation bei den ausgelieferten Autos/ Getrieben durchzuführen. Angedacht ist dafür wohl ende des Jahres.

Also wer beim Rückwärtsfahren auch ein Geräusch hat( vermutlich keine 2014 Modelle mehr), sollte damit zu BMW fahren, auch wenn erstmal nichts gemacht wird. Die wahrscheinlichkeit ist aber größer, dass sie das Problem angehen.

 

https://www.f30-foru...matik/&pageNo=1

 

Veselo branje :ok2

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 266
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#52

problem ni v zf menjalniku, ampak v izdelovalcu pretvornika navora, to pa kolikor vem ne dela zf. Pri recimo mercedezih imaš zelo lepo narejeno da pretvorni zasučeš v pozicijo kjer je čep, med motorjem in menjalnikom pa je revizisko okence, na najnižji točki in tako spustiš še ene 4l olja iz pretvornika. Po tem takem ti ostane samo še ene 0,5l v ceveh do hladilnika olja, kar se pa da enostavno oprati.... Pri BMW ju pa žal tega reviziskega okenca ni.

Zakaj?

 

P.s. ja res bi bilo zanimivo uprašati kakega iz ZF oddelka, kako si oni pravilno predstavljajo menjavo olja. Prav tako bi bilo zanimivo uprašanje kaj je drugačnega med menjalniki za katere so predvideni servisi olja in filtra (razni DSG, 7G, 9G,...) in za menjalnike na BMW kje ni tovarniško točno določeno kdaj

Ja MB ima izpust za olje tudi na pretvorniku, to vem, in tisto je najboljše se strinjam :ok Ampak žal ostali nimajo tako.

 

To kako si oni na ZF predstavljajo je že podano v tehnični literaturi in navodilih. Sem jih že v eni temi objavil. In ni nikjer nobene mašine za pretakanje.

 

Iz ZF oddelka bi jaz vprašal predvsem če ima "tim eckart in podobne naprave" res takšen efekt, iz tehničnega vidika, ker jaz ga ne vidim. Lahko se motim,

ampak edino kredibilno bi mi bilo samo ustrezno mnenje takšnega strokovnjaka. 


Prikaži več možnosti


mihakk
mihakk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 696
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Fordova jajca

#53

A ta človek ne pozna reklamacije al kako? Očitno ni dobro opravil dela.  Sicer je jeba ker nimaš računa.

Še moje mnenje. Rok mi je pri 400.000 obnovil menjalnik + wandler, da sem 1.900€ na roko, računa kot kaže ne izstavlja, trajalo je skoraj en mesec in me je glede roka nategoval in da ima gužvo.... Menjalnik je po obnovi skoraj cel mesec zelo cukal, samo je rekel da se more navadit. Ok sem verjel, pokazal mi je celo neke dele, ostale pa je rekel, da je že vrgel stran. Avto ima sedaj 100.000 več po obnovi in menjalnik mi je zadnje čase error metal, zadnjih 30.000 ne prestavlja najlepše in cuka iz druge v prvo, ostalo ok. Kaj bom sedaj naredil ne vem, še nekaj 10.000 bom vozil pol pa raje rabljen avtomat dal, bo po mojem lepše delalo in dlje ter za manj €.

 

Srečno zrihtaj, tudi sam ne vem na koga se sedaj obrnit in to se Rok zaveda. Gospod iz štajerske, ki je dobro rihtal avtomatike, saj tako sem slišal in bral pa ga žal ni več med nami. Imamo pa še nekaj strokovnjakov tudi na forumu ki rihtajo avtomate, samo ne vem zakaj se ne javijo. :)


Prikaži več možnosti


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 573
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: F11

#54

Preperičal me je da je to normalno in da naj še malo počakam. Pa res je pol nehalo po 1 mesecu cukat oziroma po 4000 prevoženih km, pol sem smatral da je ok. Namesto računa dobiš A4 garancijski list, samo je pregnan, da garancijo samo za obnovljen wandler in na popravilo avtomatika mi ni dal. Ma sej sedaj bi drugače ravnal, jebiga sem mu preplačal za gume za M4. Pa naj jih ima, nekaj je vseeno zrihtal. Defenitivno pa me ne vidi več, po prebranem na forumu pa sem o tem še bolj prepričan. 


Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 892
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#55

Ja MB ima izpust za olje tudi na pretvorniku, to vem, in tisto je najboljše se strinjam :ok Ampak žal ostali nimajo tako.
 
To kako si oni na ZF predstavljajo je že podano v tehnični literaturi in navodilih. Sem jih že v eni temi objavil. In ni nikjer nobene mašine za pretakanje.
 
Iz ZF oddelka bi jaz vprašal predvsem če ima "tim eckart in podobne naprave" res takšen efekt, iz tehničnega vidika, ker jaz ga ne vidim. Lahko se motim,
ampak edino kredibilno bi mi bilo samo ustrezno mnenje takšnega strokovnjaka.


Miha, dej mi povej, servisiras ti tudi menjalnike ce pride do tezav, ali samo menjavate olje in po potrebi posiljate v tujino kompletne menjalnike na komplet obnove?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 675
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#56

https://www.f30-foru...matik/&pageNo=1

 

Veselo branje :ok2

 

LP A.

Tu piše samo da si tovarna ob teh problemih umije roke, rekoč da napaka ni takšna da se z avtom zaradi tega nebi dalo peljat, ampak je samo moteča. To so seveda samo izgovori, ki smo jih s strani tovarne BMW že vajeni. Butanje ob menjavanju pozicij pri kateremkoli avtomatskem menjalniku pomeni, da bo ta kmalu odpovedal - ni nujno da sicer takoj, lahko s takšnim menjalnikom prevoziš (bolje rečeno: prebutaš) še 50 ali 100.000 km, je pa to nedvomno začetek konca. To velja seveda v primeru da ne buta zaradi kakega zunanjega razloga, kot je naprimer obrabljen hardy zglob, ampak to je pri 100.000 km ali manj malo verjetno. 

 

Meni še zdaj ni jasno, kako lahko potrošniki ves ta bullshit samo mirno požirajo in mi verjetno ne bo nikoli jasno. Točno se ve da tovarna svoje (pol)izdelke zanalašč naredi tako da jim skrajša življenjsko dobo, se pravi zanalašč podtikajo slabe komponente v sisteme, kar potem vodi do predčasnih okvar. Rad bi videl tim tehnikov in odvetnikov, ki bo temu enkrat za vselej naredil konec - a je vprašanje, če bomo to sploh kdaj dočakali. Upam da novinarji tudi to pograbijo, kot so pograbili goljufijo z izpusti in naredijo podobno afero. Potem se bo mogoče kaj premaknilo, do takrat se bomo na žalost vozili s polizdelki :mad


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 091
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#57

Jerry, si prebral celo temo? Jaz sem jo...

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 864
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#58

 
 
Meni še zdaj ni jasno, kako lahko potrošniki ves ta bullshit samo mirno požirajo in mi verjetno ne bo nikoli jasno. Točno se ve da tovarna svoje (pol)izdelke zanalašč naredi tako da jim skrajša življenjsko dobo, se pravi zanalašč podtikajo slabe komponente v sisteme, kar potem vodi do predčasnih okvar. Rad bi videl tim tehnikov in odvetnikov, ki bo temu enkrat za vselej naredil konec - a je vprašanje, če bomo to sploh kdaj dočakali. Upam da novinarji tudi to pograbijo, kot so pograbili goljufijo z izpusti in naredijo podobno afero. Potem se bo mogoče kaj premaknilo, do takrat se bomo na žalost vozili s polizdelki :mad

Jaz sem temu naredil konec, ne kupim več novejšega Bmw-ja pa pika. Čeprav mi je Bmw po dizajnu in vožnji bolj všeč od konkurence, mi je še vedno bolj pomembno da avto deluje in da je skonstruiran tako da bo deloval nekaj časa. Pri Bmw-ju me moti tudi priznavanje kulance, itak vsi vemo da novodobni Bavarci začnejo crkovat po drugem letu starosti, no uvozniku se pa jebe, pa tudi če je avto star 25 mesecev, od prvega lastnika, z 50k km, ko bo kaj crknilo boš plačal.. Bravo in to naredijo človeku ki je na prejšnjem vagovcu, pri 6 let stari kripi koristil kulanco! Hudičevo dobra naložba pri nakupu novega Bmwja je podaljšana garancija, ker jo boš defenitivno koristil se mi zdi zelo pameten kos "dodatne opreme".

Avtorju teme pa, na mojem bivšem f11 (zf 8hp) je bilo ob hladnih jutrih, že od nakupa zaznavno butanje oz. grobe menjave med prvimi tremi prestavami. Pri 140k km sem na pooblaščencu dal zamenjati olje v menjalniku, zraven pa so še naredili neko softwersko adaptacijo, po kateri naj bi bilo bolje. No zadeva je bila malo boljša, ni pa bila vredna 700€. No kasneje so se začele po forumu pojavljati neke govorice o slabi konstrukciji Zf-a 8hp in slabi vzdržljivosti pri večjih kilometrinah. Pa sem si rekel, ketna, CR pumpa, zdaj že menjalnik.. Mah, gremo probat še kaj drugega.
Prikaži več možnosti
    • Jure24, andy in sema318is uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 675
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#59

Jerry, si prebral celo temo? Jaz sem jo...

 

LP A.

Nisem, ker je v nemščini in ne morem kopirat cele teme v google translate. Če si jo prebral in obvladaš nemško, nam zaupaj kaj so na koncu ugotovili.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 675
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#60

Jaz sem temu naredil konec, ne kupim več novejšega Bmw-ja pa pika. Čeprav mi je Bmw po dizajnu in vožnji bolj všeč od konkurence, mi je še vedno bolj pomembno da avto deluje in da je skonstruiran tako da bo deloval nekaj časa. Pri Bmw-ju me moti tudi priznavanje kulance, itak vsi vemo da novodobni Bavarci začnejo crkovat po drugem letu starosti, no uvozniku se pa jebe, pa tudi če je avto star 25 mesecev, od prvega lastnika, z 50k km, ko bo kaj crknilo boš plačal.. Bravo in to naredijo človeku ki je na prejšnjem vagovcu, pri 6 let stari kripi koristil kulanco! Hudičevo dobra naložba pri nakupu novega Bmwja je podaljšana garancija, ker jo boš defenitivno koristil se mi zdi zelo pameten kos "dodatne opreme".

Avtorju teme pa, na mojem bivšem f11 (zf 8hp) je bilo ob hladnih jutrih, že od nakupa zaznavno butanje oz. grobe menjave med prvimi tremi prestavami. Pri 140k km sem na pooblaščencu dal zamenjati olje v menjalniku, zraven pa so še naredili neko softwersko adaptacijo, po kateri naj bi bilo bolje. No zadeva je bila malo boljša, ni pa bila vredna 700€. No kasneje so se začele po forumu pojavljati neke govorice o slabi konstrukciji Zf-a 8hp in slabi vzdržljivosti pri večjih kilometrinah. Pa sem si rekel, ketna, CR pumpa, zdaj že menjalnik.. Mah, gremo probat še kaj drugega.

Se strinjam s tem kar si napisal, je pa še ena stvar. Vedeti moraš da je avto razreda F10 z vgrajenim motorčkom od kosilnice čisti nateg, tak avto je vreden maksimalno 30.000 eur, prodajajo se pa z nekaj opreme po 50.000 in več. Pravi BMW je vedno bil, je in bo samo tisti z R6 motorjem - to velja že od začetka proizvodnje šestakov in ni zaman nekaj, kar boš slišal od vsakega pravega ljubitelja in poznavalca znamke. 4 valjniki so pofl za rajo na katerem tovarna mastno služi, 8 stopenjski menjalniki so pa tudi nateg, to sem jaz povedal že zdavnaj. Nagradno vprašanje, zakaj misliš da sem jaz kupil mercedesa FL model, ki pa ima še vedno kot edini v seriji zmontiran dobri stari 5 stopenjski menjalnik?? Ravno zaradi tega, ker se ne pustim žejnega peljat čez vodo - po domače povedano, ne pustim se nategnit! Strategija "v jok pa na drevo" (beri prestop k VAG-u) ni dobra rešitev ker si tam na istem, edina dobra stran te firme je da priznavajo kulanco, tehnično gledano si pa v istem sranju, plačaš enako ali celo več, za to da se voziš slabše kot v bavarcu. 

 

Mogoče bom spet izpadel pameten, ampak NI RES da so se šele v zadnjem času na forumu začele pojavljat govorice o slabi konstrukciji novih 8 stopenjskih avtomatov, jaz sem na to opozoril že takrat ko je bil ta menjalnik še v razvojni fazi, podatek ki je pricurljal v javnost o tem da so določene komponente tega menjalnika namerno poddimenzionirane, je pa mojo (takrat še) teorijo tudi dokončno potrdil! Uganit da se takšen menjalnik ne bo dobro obnesel (vsaj zame) ni bilo težko, saj je jasno da so menjalniki za manjše motorje slabše dimenzionirani kot za velike, F10/11 pa je ogromna krava in to se na dolgi rok nikakor ne more obnest - no izkazalo se je, da se že na krajšega ne obnese.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • mstipic in RRoman uporabnikom je všeč to sporočilo